-
Re: WDW voor gevorderden?!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
moniquekruiningen
Efteling, nee daar vind ik niet zo veel aan.
Als kind wel hoor, maar sinds ik volwassen ben echt niet meer. Voor mij ontbreekt de sfeer in het grootste deel van het park, het weer doet ook veel denk ik.. en mss het feit dat ik er erg dicht bij woon. In mijn jeugd hadden klasgenoten een abonnement omdat ze er dan in de zomer konden zwemmen.. en eerlijk gezegd stoor ik me veel meer aan het gedrag van de bezoekers in Nederland dan dat ik me in WDW aan iemand erger.. en dan heb ik het nog niet over de rommel op de grond, ipv in de vuilnisbakken...
Dat heb ik precies hetzelfde. Was 2 jaar achterelkaar in de Efteling geweest en had toen zoiets van de komende jaren even niet meer. En wat die rommel betreft helemaal mee eens! Ik kan me echt ergeren aan hoe mensen de natuur en hun omgeving kunnen vervuilen. Als je in de Efteling in een rij staat, is er overal kauwgom geplakt en ergens afval tussengepropt, ieuw! Natuurlijk zie je in Disney World ook wel eens wat liggen maar er wordt heel goed op gelet en wat voor functie je ook hebt, je moet als castmember de rommel die je ziet altijd opruimen.
Toch vind ik dat ze het best aardig doen daar in de Efteling maar het zal nooit zoals in Disney World zijn.
-
Ook wij hebben de ultimate tickets voor onze vakantie in augustus. Ik vrees dat wij wel! bijna alle 14 dagen gebruik zullen maken van de tickets. Niet hele dagen, maar met twee kinderen van 2 en 8 jaar gaan hele dagen het niet worden. Juist het even in de ochtend naar een park, of smiddags gaan zwemmen in 1 van de waterparken of alleen savonds naar de show. Juist die vrijheid om even te gaan en niet 4 of 5 hele dagen (want tja ik wil echt wel alle 4 de parken en 1 van de waterparken doen) in de parken te zijn maakte ons besluiten om het wel te doen.
En tja ook iedereen die ik het vertel zegt WAT!!! echt waar 14 dagen disney. Je bent gek. Ja inderdaad gek op disney.
Het gevoel als je het park binnenkomt ( ik ben 1x in wdw geweest en 6x in eurodisney) en bijvoorbeeld het kasteel ziet is onbeschrijfelijk. Mensen zijn vrolijk en alles is goed. Even heel even kan ik vergeten wat voor ellende er op de wereld gebeurd en mag ik weer kind zijn. ik sta soms nog meer te springen en te gillen als ik een figuur uit de film zie dan mijn 8 jarige zoon. Samen rennen we dan er naar toe. Stuiterend van enthousiasme ga ik door een park en voel me weer kind en onbevangen, want iedereen is lief vrolijk en blij.
-
Gelukkig zijn er hier wel mensen te vinden die het "normaal" vinden om gewoon 14 dagen Disney te doen en om op vakantie te gaan naar Florida :D Veel mensen verbazen zich erover tot ze zelf geweest zijn in Florida en in Disney, daarna willen ze niet anders meer :D :D
-
Hier zijn de kaarten voor 14 dagen gisteren ook besteld..... Joepie. We zouden dit jaar geen parken doen maar ja Disney is zo speciaal en dus wilde we het ook dit jaar niet missen. De zwemparken zijn we beide nog nooit geweest dus er zit ook weer wat nieuws bij !!! Leuk.
-
-
Jeej! Vandaag waren de Disney Ultimate tickets er dan eindelijk.. meneer FedEx heeft ze op mijn werk afgeleverd.
zo gelukkig als een klein kind, zojuist in de Disney App mijn tickets gekoppeld een ook mijn Magic bands er aan gekoppeld, staan de tickets daar nu op??? Zo meteen maar eens lezen hoe lang van te voren we de fastpasses kunnen vast leggen.
La Nouba op 30 mei staat iig al vast.. nog 87 dagen te gaan!!
-
Volgens mij kun je in je Account zien welk ticket aan welke Magic Band hangt. https://disneyworld.disney.go.com/trip/my-vacation/
Je kunt 30 dagen van te voren FastPass tickets vastleggen (60 dagen als je in een Disney hotel overnacht)
Zie https://disneyworld.disney.go.com/fastpass-plus/
-
Dat heb je snel gedaan Monique...... Hier is het nog wachten op de kaarten. Ondertussen vragen we ons af wat ons Disney account ook alweer was waar we vorig jaar de Disney Bands aan gekoppeld hadden........ uhhhhhh ff denken nog.....
-
heb je geen mailtjes staan van My Disney Experience? Dan weet je in ieder geval welk mailadres je moet invullen.
-
Ja Thnx Njit, dat had ik gevonden..... Inlog gegevens stonden aangemeld dus dat was een makkie, hihi.
Puzzel gaan we verder leggen als we de kaarten binnen hebben .......
-
Wij hebben onze kaarten al gekoppeld. Willen alleen nog ter plaatse Magic Bands kopen. Sinds Linda gezien heeft dat die ook in het paars zijn MOETEN we die aanschaffen. Afgelopen korte vakantie in januari al wel gekeken in Disney Springs maar ze hadden daar nog niet de nieuwe Magic Band 2.
https://www.youtube.com/watch?v=BBdtinVbazU
-
Ziet er weer leuk uit maar we hebben vorig jaar Bands gekocht dus daar doen we het lekker mee......
-
Ik heb al een paarse (en een roze en een gele)! Die Magicbands 2 lijken me ook heel handig, kan je ook in een sleutelhanger oid doen. Ik zag op de youtube filmpjes van The Tim Tracker dat ze steeds beter verkrijgbaar zijn.
Ik ben jaloers op jullie allemaal, zou ook zo graag dit jaar naar WDW willen. Ben ook super nieuwsgierig naar Pandora in AK.
-
Wil hebben ook de paarse Magicbands 1.0 en ik denk dat we die nog wel even houden..
Maar ja ik dacht ook dat we dit jaar niet naar Florida zouden gaan en al zeker niet naar WDW ;)
Ik was er van overtuigd dat we de opening van Pandora niet zouden mee maken, maar....
https://disneyparks.disney.go.com/bl...nimal-kingdom/ laat dat nu net de dag zijn dat we aankomen in Orlando..
Yeahhh nog maar 87 nachten dan gaan we op pad..
-
Ik ben heeeeeel benieuwd wat de eerste reacties gaan zijn van Pandora !!!!
-
-
Wat zijn die magic bands nu precies? Kun je die bandjes 's avonds gewoon weer afdoen? Of hou je hem 14 dagen lang om? En kun je ook zonder magic band of heb je hem écht nodig?
-
Een Magic Band is niks meer dan een Fancy OV Chipkaart. Werkt op dezelfde manier maar heeft alleen de vorm van een armband (of in de vorm van een hanger, in het geval van Magic Band 2).
Je Disney kaartje heeft dezelfde Chip en je kunt daar exact hetzelfde mee. Is puur voor het gemak. Magic Band is waterdicht, dat is ook een voordeel.
En ja, je kunt hem gewoon af doen.
-
-
ja sommige mensen lopen er thuis ook mee. Maar die willen hun Disney oortjes ook nooit af doen http://www.wdwinfo.com/images/smilies/character47.gif
-
De Magicband is echt super handig vind ik. Het is een armband die waterdicht is. Ik deed hem 's morgens om bij het verlaten van mijn hotelkamer. Als resort gast van Disney kan je er ook je kamerdeur mee openen. Verder kan je er mee betalen als je de band koppelt aan je creditcard, al je reserveringen staan er op (fastpass, restaurant, photopass, speciale kaartjes) en natuurlijk je tickets. Om het park binnen te komen houd je de band bij het Mickey hoofdje op het "poortje" en daarna scan je je vinger en mag je als het goed is naar binnen. Dit doe je ook voor de fastpass alleen dan is een vingerscan niet nodig. Als je de band om of bij je hebt in een attractie waarbij een foto wordt gemaakt en je hebt fastpass dan is de foto direct gekoppeld.
Natuurlijk kan je de band ook in je tas of broekzak doen maar dan moet je 'm steeds pakken als je een fastpass gebruikt of foto laat maken. Als je de band om je arm hebt dan is het niet meer dan een handbeweging en klaar. Heb je WDW eenmaal verlaten of zit je in je hotelkamer dan heb je er ook niets meer aan en kan je 'm gewoon af doen.
-
Onze kaartjes komen net op de mat vallen. Gewoon via PostNL door de brievenbus bezorgd. Helemaal blij !!! Wij kunnen 14 dagen volop genieten van Disney.
-
Het is heel fijn om uitgebreid de tijd te hebben voor de Disney parken en het is ook fijn niet persee hele lange dagen in het park te moeten blijven of te kunnen hoppen naar een ander park.
-
ook hier zijn de 21 dagen passen binnen. alleen jammer dat er geen parkeeroptie bij zit of een maand parkeerkaart
-
Inderdaad, jammer. Bij een Annual Pas van Disney Parijs zit het er wel bij in. Wat zijn eigenlijk de parkeermogelijkheden? Bestaan er bv passen waarmee je 2 weken onbeperkt kan parkeren?
-
Bij een annual pass voor WDW is parkeren ook inbegrepen. En het is ook inbegrepen als je in een WDW hotel verblijft. Er zijn verder geen passen te koop voor 2 weken of zo (voor zover ik weet).
-
Nee helaas. Alleen bij een jaarkaart.
-
Ook ik ben gek op Florida en Disneyworld
Kan eigenlijk de keren Disney niet.meer tellen, heb al aardig wat keertjes de drieweekse ultimate tickets gehad.
DLP ben ik slechts 1 keer geweest..die kon qua alles niet tippen aan WDW
De beleving, de houding etc waren het net niet. Ook mocht ik agv mijn handicap in veel minder attracties
Florida is al top en de combi met Disney maakt je vakantie echt TOP
-
Als ik op de Uk site kijk stijgen de prijzen voor zomer van 2018 pittig... ongeveer 525 pond voor de value resorts als je 3 weken gaat
Ik heb dan al eerst de prijs van de free nights bij de 2017 prijzen opgeteld...
-
Ik zat vanmiddag toevallig ook even te rekenen. Het zijn mooie hotels, maar qua accommodatie ben je toch veel meer geld kwijt dan als je bv een villa huurt. Ik ben nog nooit in een Disney hotel geweest, maar vinden jullie dit zoveel meerwaarde hebben?
-
Ja voor mij wel. Maar dan ga ik wel echt voor een Disney vakantie. Het is dan heel prettig om onsite te verblijven en gebruik te kunnen maken van het Disney vervoer. Ik ben dan ook veel onderweg en weet dat ik na een lange dag weer terug kom in een goed hotel. Niet zelf hoeven schoonmaken of eten te koken vind ik ook fijn. En meer ruimte dan een schone en comfortabele kamer met bed en badkamer heb ik dan ook niet nodig. Even helemaal in de Disney sfeer en kwaliteit ondergedompeld zijn. Kan me wel voorstellen dat je met een gezin liever niet 14 dagen in een hotelkamer op elkaars lip zit en dan wel voor een villa gaat. Maar bijvoorbeeld een weekje met het gezin vind ik echt wel de moeite waard. En als er aanbiedingen zijn, is de prijs echt wel te doen (voor een Florida vakantie). Maar een villa is inderdaad goedkoper voor ook nog eens meer oppervlakte.
-
hangt er vanaf...
Je schrijft met het gezin... (is dat zomaar "een"gezin? )
Of jouw gezin Of gezin van je ouders waarvan jij er één van bent.
Want het ligt er nog al aan wie er moet betalen en "wat" men moet betalen, sommige mensen zijn niet zo vermogend.
-
Dit jaar heb ik niet gekozen voor een disneyresort..ik was te laat voor de freedining..en wil ook wat andere dingen gaan doen..voor iets onder de 2000..inclusief resortfee zit ik nu in het Wyndham..1 van de 7 Disneysprings-hotels.Met elk half uur, een rolstoeltangelijke, bus naar de parken en twee keer daags heen en terug naar de waterparken.
Daarnaast is Disneysprings op steenworp afstand...
X aantal jaren geleden hier ook geweest ..prima bevallen
Nu nog even de aanbieding van de ultimate kopen...
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
hangt er vanaf...
Je schrijft met het gezin... (is dat zomaar "een"gezin? )
Of jouw gezin Of gezin van je ouders waarvan jij er één van bent.
Want het ligt er nog al aan wie er moet betalen en "wat" men moet betalen, sommige mensen zijn niet zo vermogend.
Weet niet of je op mijn stukje doelt. Maar ik heb het over zomaar een gezin (hypothetisch) en mijn mening over of ik het waard vind om in een Disney hotel te verblijven (dat was de vraag toch?). En nogmaals een villa is meestal een stuk goedkoper maar je hoeft niet vermogend te zijn om in een Disney hotel te verblijven.