Mee eens, Key West heeft als enige zo'n leuke sfeer, qua restaurantjes en barretjes dat kan/mag je gewoonweg niet missen!! ;-)
Afdrukvoorbeeld
In 2007 verbleven we in het Radisson hotel op Key West. Maar ik kan het hotel nergens meer vinden....Het was een mooi hotel.
Wij vonden de Sunset celebration ook erg leuk om mee te maken. Ik kan me nog herinneren dat er een man was met een hond en die hond deed allerlei trucs en had ook een zwembroek aan Haha. Was erg grappig om te zien.
Wat ik van Tripadvisor begrijp is dat dit hotel in de zomer van 2008 demolished is... Quote: " Sorry about your experience. The Radisson is an old dump that is scheduled for demolition, this summer I believe. Several other older hotels near that location are also getting bulldozed to make room for luxury condos."
Jeetje! Ik was net al aan het kijken of ik foto's kon vinden. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het een slecht hotel was. Tenzij mijn geheugen heel slecht is :D
Jammer in ieder geval. Het valt inderdaad best tegen op Key West qua aanbod hotels.
Het aanbod valt op zich niet tegen, maar de prijs is op Key West gewoon een stuk hoger. Kwestie van vraag en aanbod lijkt me. Wij verbleven in feb 2015 in het Best Western Key Ambassador Resort Inn en volgens mij betaalde ik rond de 220 dollar. Ik vond het op zich niets bijzonders maar ja, je zit wel op Key West....
Wij vonden idd de prijzen op key west schrikbarend. Daarom 2 overnachtingen geboekt op Islamorada.
Hoewel we inmiddels besloten hebben verder even niets te plannen en de laatste 8 nachten dus open te laten en daar plaatselijk te bekijken wat - en vooral waar - we willen zijn, is er toch een kleine ontwikkeling in onze reis die mij persoonlijk erg gelukkig maakt. Na lang online proberen heb ik even telefonisch met Iberia de stoelreserveringen kunnen maken voor beide lange vluchten (MAD - MIA & retour). (Vooralsnog) waren deze reserveringen zelfs kosteloos! Het fijne aan deze reserveringen is dat er met een Airbus A330-300 van Iberia gevlogen wordt welke beschikt over een 2-4-2 economy setting. Zodoende hebben wij 2 plaatsen náást elkaar, zónder persoon die per vlucht 5-10 x op moet staan zodat Roshelle naar het toilet kan én als kers op de taart kan ik met mijn 1.88M mijn benen in het gangpad leggen. Nu nóg veel meer zin in de vakantie en met 9 werkdagen te gaan schiet het aardig op!:cool:
Dat schiet zeker aardig op, en fijn van de plaatsen.
Ik reis altijd alleen, moet ook tig keer plassen, en kan niet lang stil zitten, dus boek altijd gangpad :cool:
Als het 2-4-2 verdeling is moet het wel heel gek lopen als je met 2 personen niet aan een gangpad zit en de ander er naast. Maar ja je weet maar nooit....
3 stoelen naast elkaar aan het raam is pure ellende als je niet bij elkaar hoort, als je pech hebt moet je 2 vreemden wakker maken om naar het toilet te gaan. Vroegah had je nog de MD11 waar je volgens mij 2-5-2 zat dat was ook geen pretje in de middelste stoel ...
Haha heerlijk he! Ik zit altijd in de afweging: of veel drinken en weinig last hebben van de jetlag (hydratatie is heel goed daartegen) en veel plassen óf niks drinken, hoofdpijn krijgen en niet plassen. Gelukkig hebben we tot nu toe geen mensen gehad die het echt storend vonden dat ik erlangs moest, maar ik heb wel vaak iemand wakker moeten maken omdat ik het niet meer hield hahaha!
Haha wie weet. Vorig jaar hadden we de laatste 2 stoelen naast elkaar, dat was eventjes spannend. Deze indeling nog nooit gehad, dus ben benieuwd hoe dat gaat bevallen (ik denk geweldig) :)
Heerlijk dat het bijna weer zover is. Jammer voor ons dat we nog lang moeten wachten op de vlogs ;)
Ik drink ook graag veel water, dus ja, neem dat dan maar op de koop toe. Vind het zelf geen probleem als mijn buren er langs willen, heerlijk, kan ik weer even staan.
Inmiddels zijn we weer een aantal dagen terug in Nederland, we hebben echt een fantastische vakantie gehad en het Florida-virus is bij ons beide alleen maar verder aangegroeid. Vooral het bezoek aan de Keys zou ik willen bestempelen als dé positieve verrassing van de vakantie, dit hadden wij écht niet willen missen... Bahia Honda, John Pennekamp.. Key West... allemaal super! Opvallend is dat wij in 14 volle dagen Florida niet één onweersklap hebben gehoord! Dit kan ik mij niet herinneren van voorgaande jaren. Nu weer keihard aan het werk en hopelijk kunnen wij dan volgend jaar weer terug naar ons paradijs. Bedankt voor al het meedenken en alle tips! -- voor de volgers van 'onze' vlogs, ik geloof dat Roshelle van plan is om morgen al de eerste online te zetten!
Welkom terug! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ohhhh en ik ben echt blij dat Roshelle zo snel een nieuwe Vlog gaat plaatsen! Van armoe was ik oude vlogs aan het terug kijken. Ik vind de vlogs zo leuk om te zien. Ik kan me dan weer helemaal inleven.
Gelukkig mag ik volgende week weer gaan. Joehoeeeee! :cool:
En Roshelle: you go girl! :D
Welkom thuis, en de vakantie klinkt heerlijk! Ben ook benieuwd naar de vlogs :)
Welkom thuis... hier zijn wij.... maar ook de kinderen dagelijks aan het kijken of er nieuwe vlogs zijn....! Leuk leuk leuk!!!
Welkom terug in NL. Koud hé :)
Key West vond ik ook zo leuk, de weg er naar toe, en Key West ook!
Zo benieuwd naar de vlogs!! Altijd zo leuk :)
Welcome back! De tijd zal wel weer omgevlogen zijn. Kom maar op met die vlogs, we zijn weer erg benieuwd naar jullie ervaringen en avonturen.
Wat een enthousiasme! Superleuk om te zien natuurlijk. Ik ben gister begonnen met het editten van de eerste vlog, maar het wil nog niet helemaal lukken. Wat zouden jullie een fijne dag vinden dat de vlogs online komen? Bijv. de vrijdag vlak voor het weekend? Of toch de woensdag zoals altijd? :)
Doe mij maar gewoon wanneer je ze af hebt :) hoef geen vaste releasedag :)
Same here. Gewoon als je ze af hebt. Waarom zouden we langer moeten wachten! haha
Als je ze af hebt graag :D
Jaaaaa.... leuk.... wanneer je ze af hebt....super leuk!!!! Zijn heel nieuwsgierig...
Ja of elke dag van de week :p
Haha....no stress...neem de tijd :rolleyes:
Haha, ik voel nu totaaaaal geen druk hoor. Het wordt de vrijdag. Ik heb ook best wat tijd nodig om de vlogs te editten, zitten veel uurtjes in per vlog. Voor jullie speciaal alvast een voorproefje: https://youtu.be/n6NSBa5zivE
Leuk!!!!!! Heb hem net gekeken.... ziet er geweldig uit....!!!
Wat gaaf! Ben benieuwd naar de rest!
Ik kreeg een bericht via YouTube. Leuk gedaan Roshelle. Super dat jullie een drone hebben gebruikt. Zo'n ding gaat hoog hè?
Leuk! Ben dol op vlogs en zie uit naar de nieuwe van jullie. Een blog is al veel werk dus kan me voorstellen dat een vlog helemaal veel tijd kost. Je heb hier op het forum in ieder geval veel mensen (fans) die van je werk genieten.
De eerste preview was super, een beetje Florida in de huiskamer!!!
Ziet er alvast prima uit!
Hij gaat zeker hoog! Er hangen bepaalde regels aan, hij mag maar max. 120 meter de hoogte in en 500 meter bij je vandaan (en je moet hem nog kunnen zien), maar hij zou zonder die beperking wel verder kunnen! :D
En bedankt voor alle super enthousiaste reacties!
Wij hebben met de laatste '21% BTW weg ermee' -actie van de Media Markt een DJI Phantom 3 Professional gekocht. Ik meen voor €667, hier zat dan nog een extra batterij twv €150 bij ook. Ik kan de producten van DJI van harte aanraden om de kwaliteit, het blijft een hoop geld maar dat zeiden ze 30 jaar geleden over de eerste mensen met een normale videocamera ook ;)
Ben benieuwd naar de rest! Leuk voorproefje!
En inmiddels staat de eerste vlog online! https://youtu.be/uIF_5WmsUa0
Yes, straks even kijken :)
Weer superleuk Roshelle!!! Echt mooi gemaakt!
Hartstikke leuk! Ben benieuwd naar nummer 2.
Dankjewel allemaal! Ben alweer druk bezig met de volgende! :)