-
Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker
Hij zou oorspronkelijk al in januari verlopen. Dus ik kan me best voorstellen dat ze er nu echt een eind aan moeten breien.
En het is normaal dat die tickets alleen voor het huidige jaar zijn. Elk jaar zijn er weer prijsverhogingen.
-
Dan is het dus niet handig voor de kerstvakantie.
-
Op de site staat 'Offer valid for new bookings only made after 17 February 201 at the full published price and visiting Walt Disney World Resort in Florida before 16 December 2017' . Dus helaas, de Kerstvakantie zal niet lukken.
-
Snap even niet waar het over gaat. De aanbieding die er nu is van de Ultimate Tickets is voor tickets die gebruikt moeten worden in 2017 (dus tot 31 dec 2017). De offer die ze nu hebben loopt over 3 dagen af maar dat zal gaan over de gratis kaartjes voor cirque du soleil. De 14 voor 7 dagen betalen aanbieding loopt al jaren, ook op de Disney uk site dus of die afloopt betwijfel ik.
-
Je moet volgens ATD.ie Disneyworld voor 16 december bezoeken.
-
Dat had ik nog niet eens gelezen. Bedankt.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Je moet volgens ATD.ie Disneyworld voor 16 december bezoeken.
Waar zie jij dat dan? Ik zie dit bij de voorwaarden vd tickets staan:
- The Disney 14-Day Ultimate Ticket is only valid to use in the calendar year purchased e.g. 2017 Disney Tickets must be activated on or before 31 December 2017.
-
Op deze pagina bij Terms and Conditions: https://www.attractionticketsdirect.ie/node/204291 . Maar ik zie bij de tickets zelf idd Calendar Year 2017 staan.
Verwarrend :mad:
-
Ik zit naar aanleiding van deze berichten de voorwaarden nog eens door te lezen, maar ik zie nergens Disney Quest erbij staan. Klopt het dat je met de ultimate pas geen toegang hebt tot Disney Quest? Ik zie het nergens staan.
-
Disney Quest gaat toch sluiten in juli?
-
Zolang Disney Quest nog open is wel maar deze gaat sluiten op 2 juli van dit jaar.
-
Ik ben er in april en ben er nog nooit geweest, dus was wel van plan er heen te gaan.
-
Citaat:
Njit
Klopt, die 16 december staat alleen bij de show.
-
Bij disney uk is de aanbieding tot 29 maart te boeken...ik ga er denk ik ook weer voor..ga dit keer met mijn jongste..
Daarna zal volgens mij de Free Dining 2018 langskomen ..bij deze aktie moet je de ultimate tickets kopen..
Afgelopen jaar ben ik met die aktie met de oudste gegaan...Helemaal top! Zeker als je met zijn vieren gaat..scheelt een hoop..
-
Disney UK en Ie hebben de afgelopen jaren altijd de Ultimate Tickets 14 dagen voor 7 dagen betalen gehad. In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar. Tot nu toe is dat voor de pakketten steeds: Resort, Ultimate Tickets (14 voor 7), Memory maker gratis (niet altijd er bij geweest), Free Dining en $200 giftcard. Hoe langer je wacht, hoe minder de aanbieding. Er gaat steeds wat af totdat alleen de Ultimate Tickets met gratis Memory maker over blijven en waarschijnlijk nog wat korting op het Resort. Op de site voor Disney Ie: http://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/deals/ staat dat de Memory maker er voor 2018 ook weer bij zit. De rest is nog even afwachten.
Als je er vroeg bij bent, heb je echt een goede deal. Maar ik heb ook een keer gehad dat ik bij de US site beter uit was. De Free Dining was er voor Ie en UK toen al af en de US site had deze weer wel. De tickets had ik dacht ik wel via attractiontickets of de Disney Ie site besteld omdat die bij meer dan 7 dagen op de US site altijd duurder zijn.
-
Ik vond de aanbieding met Memory Maker én La Nouba ook best leuk :)
-
Citaat:
Njit
Ik vond de aanbieding met Memory Maker én La Nouba ook best leuk :)
Dat is die van attractiontickets. Zeker een leuke aanbieding!
-
"In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar".
Nou, het is april en ik zit met smart te wachten op de aanbieding voor 2018.
We gaan voor de orlando freedom "ultimate" ticket. Ik ga er maar vanuit dat de aanbieding daar ook voor geld omdat dit ticket een combi is met daarin ook de disney 14 dagen ultimate ticket.
Eerste keer dat we gaan bestellen via attractiontickets, dus best spannend.
-
Citaat:
Scooby
"In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar".
Nou, het is april en ik zit met smart te wachten op de aanbieding voor 2018.
We gaan voor de orlando freedom "ultimate" ticket. Ik ga er maar vanuit dat de aanbieding daar ook voor geld omdat dit ticket een combi is met daarin ook de disney 14 dagen ultimate ticket.
Eerste keer dat we gaan bestellen via attractiontickets, dus best spannend.
Dat die aanbieding meestal in april komt sloeg op de Uk aanbieding waar Flora45 het daarvoor over had, met FD etc. Dus op de Walt Disney World UK site (en niet op de attractiontickets site). En dan ben je echt klaar met wachten want die aanbieding is al een paar dagen geleden bekend gemaakt! :D En de aanbieding op die site (WDW UK) voor Ultimate tickets (14 voor 7) was er al en is nooit weggeweest. Ik weet niet op welke aanbieding je aan het wachten bent maar wanneer en wat voor aanbiedingen er op de attractiontickets site komen weet ik niet. Dus ik hoop dat je niet voor niets aan het wachten was nu.
-
Wellicht haalde ik 2 dingen door elkaar. Ik doelde ook op de aanbieding van La Nouba.
Eigenlijk zitten we alleen nog te wachten wanneer de prijzen voor 2018 op de site van attractiontickets bekend worden en we ze kunnen bestellen. Ik heb eigenlijk geen idee of bij die tickets nog voordelen zitten als je ze vroeg besteld. Als dat zo is zou dat mooi zijn. Maar misschien blijft het ook wel zoals het nu is met o.a. tickets voor orlando eye, gator land, airboat tour en memory maker.
i.i.g. Bedankt voor je reactie.
-
Het is ook een beetje verwarrende draad geworden met al die verschillende websites en aanbiedingen! Ik hoop dat de prijzen voor 2018 snel verschijnen op attractiontickets. Volgens mij zijn er geen voordelen bij vroeg bestellen. Er komen het hele jaar door allerlei acties voorbij dus als je een leuke ziet (hopelijk La Nouba voor jullie) dan zou ik gelijk bestellen.
-
La Nouba stopt. Dus die zal er voor 2018 niet meer bijkomen.
-
Prijzen voor de orlando freedom ultimate ticket stijgen in 2018 naar €952,-- per volwassene en €909,-- voor een kind.
dat is €100,-- prijsstijging per ticket ten opzichte van dit jaar. Bijna 12%.. Das best veel.
€3732,-- voor ons gezin. Kassa......
-
Maar daar heb je dan wel wat voor:
- Unlimited access to all 6 Disney parks - Magic Kingdom Park, Epcot, Hollywood Studios, Animal Kingdom, Disney’s Typhoon Lagoon and Blizzard Beach Water Park for up to 14 consecutive days.
- Unlimited access to SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay for up to 14 consecutive days
- Unlimited access to Universal Studios Florida™ and Universal's Islands of Adventure™ for up to 14 consecutive days
- Select live entertainment venues of Universal CityWalk™
- You can visit more than one park in the same day.
- At the Disney Parks, your ticket includes use of the FastPass+ system which reduces queuing time. This is not included at non-Disney parks
- FREE coach transportation from Orlando to Busch Gardens on the Busch Gardens Shuttle Express.
Redden jullie dat allemaal in 14 dagen?
-
De 14 dagen gaan in op de eerste dag dat je het gebruikt. Het is dus verstandig om een beetje te spreiden ;)
-
Nee, daarom gaan we ook 4 weken. 😉
Inderdaad spreiden. Eerste 2 weken alles van Disney en de 2 weken erna universal en seaworl, bush gardens enz....
Alleen nog even wachten, want op dit moment zit er nog niets extra's bij voor 2018. Voor dit jaar heb je Orlando eye, airboat ride en gator land erbij. Hopen dat dit er voor volgend jaar ook weer bij komt.
-
Begrijp ik goed dat als je de eerste dag naar Disney gaat, de dagen voor Universal en SeaWorld nog niet gaan tellen maar pas bij het eerste bezoek aan die parken?
-
-
Ja. De Orlando freedom ultimate ticket bestaat uit 4 aparte tickets. Elk ticket is 14 dagen geldig vanaf het eerste moment dat je hem gebruikt.
-
Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbieding
Dat klinkt interessant.
Bedankt!
-
Re: Aanbieding Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbieding
Maak ook vooral voor jezelf de vergelijking of losse aanbiedingen niet goedkoper zijn. Net als All-You-Can-Eat. Je kunt je bord maar een aantal keren volscheppen en dan zit je toch echt vol :)
-
Citaat:
Mushu
Disney UK en Ie hebben de afgelopen jaren altijd de Ultimate Tickets 14 dagen voor 7 dagen betalen gehad. In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar. Tot nu toe is dat voor de pakketten steeds: Resort, Ultimate Tickets (14 voor 7), Memory maker gratis (niet altijd er bij geweest), Free Dining en $200 giftcard. Hoe langer je wacht, hoe minder de aanbieding. Er gaat steeds wat af totdat alleen de Ultimate Tickets met gratis Memory maker over blijven en waarschijnlijk nog wat korting op het Resort. Op de site voor Disney Ie:
http://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/deals/ staat dat de Memory maker er voor 2018 ook weer bij zit. De rest is nog even afwachten.
Als je er vroeg bij bent, heb je echt een goede deal. Maar ik heb ook een keer gehad dat ik bij de US site beter uit was. De Free Dining was er voor Ie en UK toen al af en de US site had deze weer wel. De tickets had ik dacht ik wel via attractiontickets of de Disney Ie site besteld omdat die bij meer dan 7 dagen op de US site altijd duurder zijn.
Zojuist onze reservering voor 2018 gedaan! Hotel, Ultimate Tickets (7d betalen/14d krijgen), Disney Dining Plan (QSDP was inclusief maar met een kleine bijbetaling hebben we DDP genomen), gratis Magic Band, gratis Memory Maker en waardebon van $200. Door deze actie was het ineens interssant om geen value- maar een moderate resort te nemen! Wij zijn er in elk geval blij mee!
-
Het is een mooie aanbieding. Niet dat het weinig geld is maar je zal zien dat je tijdens het verblijf nog maar heel weinig geld extra uitgeeft, zeker met de $200 giftcard er bij. Welk resort hebben jullie gekozen?
-
Citaat:
Mushu
Het is een mooie aanbieding. Niet dat het weinig geld is maar je zal zien dat je tijdens het verblijf nog maar heel weinig geld extra uitgeeft, zeker met de $200 giftcard er bij. Welk resort hebben jullie gekozen?
We zijn voor Port Orleans, French Quarter gegaan... het 'kleinste' resort naar ik begrepen heb...
-
Klopt is het kleinst en ook met de minste mogelijkheden van de moderate resorts, Port Orleans Riverside ligt er naast en daar kan je zo naar toe lopen. En het bootje naar Disney Springs is ook heel handig. Leuk vooruitzicht hoor!
-
Re: Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen
Wat was de prijs voor de ultimate 14 days tickets, toen er een aanbieding was?
Ik ben voorzichtig op zoek voor 2018 en kan dan een beetje prijzen vergelijken.
Nu staat de prijs voor 2018 op 500 euro....
-
Citaat:
Mushu
Klopt is het kleinst en ook met de minste mogelijkheden van de moderate resorts, Port Orleans Riverside ligt er naast en daar kan je zo naar toe lopen. En het bootje naar Disney Springs is ook heel handig. Leuk vooruitzicht hoor!
Lekker 'rustig' en dat bootje... gaven de doorslag... #zinin
-
Citaat:
marjolijne
Wat was de prijs voor de ultimate 14 days tickets, toen er een aanbieding was?
Ik ben voorzichtig op zoek voor 2018 en kan dan een beetje prijzen vergelijken.
Nu staat de prijs voor 2018 op 500 euro....
Ik dacht iets van 365. De prijzen zijn in 2018 weer een flink stuk duurder. Universal ook 3-park 2017 is nu € 270,- en in 2018 € 308,- . Ik wacht wel tot er weer mooie aanbiedingen komen.
-
30 januari j.l. geboekt voor EUR 351
-
Ok thanks, dan weet ik een beetje wat de richtprijs is voor een goede aanbieding.