-
Re: Vliegtickets 2017 juli/augustus
Bij chaser.nl hebben ze functionaliteit toegevoegd waar ik al lang naar op zoek was, via chaser werd er al gezocht vanaf Nederland en omstreken maar als extra kun je nu ook naar 3 extra bestemmingen opgeven in Florida.
Nadat je bij naar b.v. Miami hebt ingevoerd kun je via het plus (+) teken drie extra bestemmingen selecteren.
-
Even een vraag over boeken via de diverse websites. VIa Momondo krijg ik diverse aanbiedingen om te boeken via Flugladen, cheaptickets etc. Ik heb daarover twee vragen:
1) In aanvang lijken deze (iets) goedkoper dan de corporate websites van bijvoorbeeld Lufthansa maar is dit ook werkelijk zo? Ik heb gelezen dat er later in het boekingsproces nog allerlei wazige kosten bij worden geteld waardoor je alsnog boven het tarief van de originele site uitkomt. We hebben zelf geen ervaring met dergeljkse boekingssites.
2) Mocht je toch boeken via een dergelijke site is het dan nog steeds mogelijk om stoelen te reserveren (tegen betaling). M.a.w. krijg ik dan alsnog een login via de corporatesite van de vliegtuigmaatschappij (in dit geval Lufthansa).
Ik hoor graag over jullie ervaringen, dank alvast!
-
Wij hebben 4 sept tickets gekocht bij gate1 via skyscanner. Er kwamen geen andere kosten bij, precies het bedrag wat ik zag bij skyscanner was wat ik moest betalen bij gate1. Ik heb gisteren de stoelen gereserveerd en ook dit was kosteloos. Bij de e-tickets die je krijgt staat ook de inlogcode voor de maatschappij waar je mee vliegt. Vorig jaar dezelfde ervaring. Tickets gevonden bij skyscanner en gekocht bij tix en we vlogen met united en delta. Ook toen geen extra kosten en de stoelen reserveren was ook gratis.
-
Re: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)
-
Voor het hoogseizoen misschien aantrekkelijk maar buiten het hoogseizoen niet. Kom op 600 pp incl bagage. Dat kan met gewone maatschappijen veel voordeliger ri Miami.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Disneykids
Het lijkt een mooi tarief maar die toeslag voor de ruimbagage is belachelijk hoog. Air Europa is onder aan de streep een stuk goedkoper.
Je moet bij wow zelfs betalen voor grotere stukken handbagage.
-
Even een vraagje......
Bij momondo zie ik Eurowings voorbij komen vertrek vanaf Keulen.
Rechtstreekse vlucht 1 - 18 augustus 2017 520 euro pp
Vind ik op zich te doen. Maar ik ken de maatschappij niet...wie heeft ervaring????
-
Is low budgetdochter van Lufthansa. Kan met hen nog veel goedkoper.
Zag van de week iemand die nog geen 300pp kwijt was in de voorjaarsvakantie.
-
Bedankt voor je reaktie b767-300er
Helaas zijn wij niet zo flexibel qua data ivm school van de kinderen en ze zitten allebei ook nog eens in een andere
regio op school.
Dus dit vonden wij een acceptabele prijs in het hoogseizoen voor een rechtstreekse vlucht (welliswaar vanaf Keulen)
Nu een overnachtingshotel zoeken waar we de auto achter kunnen laten in Keulen. Iemand een tip????????
-
Hi allemaal,
Weet iemand of KLM ook rechtstreeks naar Miami vliegt in zomer 2017? Vooralsnog kan ik dat op hun site voor aug 2017 niet vinden. En Delta...? Vliegt die ook op Miami?
Veel dank alvast,
Lou
-
Delta vliegt wel op Miami maar niet rechtstreeks.
-
KLM vliegt vanaf deze winter 3 dagen rechtstreeks naar Miami op de dinsdag, donderdag en zaterdag. Als ik kijk in Juli/ Aug zie ik de rechtstreekse vluchten niet idd.
-
kent iemand travelstart? Mooie vlucht gevonden van Keulen naar Miami 570€ pp met als heenvlucht een rechtstreekse vlucht.
Gevonden via momondo maar boeken via travelstart,
Maar heb nog nooit van travelstart gehoord...
-
Citaat:
tomenvalesca
kent iemand travelstart? Mooie vlucht gevonden van Keulen naar Miami 570€ pp met als heenvlucht een rechtstreekse vlucht.
Gevonden via momondo maar boeken via travelstart,
Maar heb nog nooit van travelstart gehoord...
ik neem aan met Lufthansa?
nog niet van travelstart gehoord, eerlijk gezegd.
Is het prijsverschil groot met andere site's ?
-
cheaptickets.de 10€ meer, zijn ook meer die richting uit aan het kijken...
-
Nee. Vanaf Keulen is met Eurowings. De sardine dochter van Lufthansa.
-
Net geboekt bij Cheaptickets.nl: 31/7/2017 heen, retour 21/08/2017, AMS-MCO (via Frankfurt) met United. 510 euro pp.
-
Goede tip, dank je wel:up:
Geboekt bij: Cheaptickets.nl
d.d: 22-09-2016
Periode: 09-07-2017 t/m 05-08-2017
Route: Amsterdam-Frankfurt-Orlando vv
Maatschappij: United
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: € 1556
Mooie vliegtijden, kortom, we gaan weer!
-
Bedankt voor de tip.
Geboekt bij: Cheaptickets.nl
d.d. 22-09-2016
Periode: 15-07-2017 t/m 05-08-2017
route: Amsterdam-Frankfurt-Orlando | Orlando-Washington-Amsterdam
Maatschappij: United Airlines
Aantal personen: 3
Totaalprijs: €1560,68
-
Mooie prijzen hoogseizoen vanuit Amsterdam naar Miami:
http://www.momondo.be/flightsearch/?...false&NA=false
Ook naar Orlando vanuit Amsterdam vrij mooie prijs:
Wie NYC wil bezoeken voor door te reizen naar Florida , voor 406 euro met mooie tijden :
-
Op chaser.nl 467 euro van adam naar Orlando 1 -17 augustus met Lufthansa
-
op momondo van 2 tot 23 juli AMS-ORL ook met Lufthansa voor maar 416 euro
Wat een prijs voor hoogseizoen!
-
Weet iemand of een overstap op Washington van een kleine 1,5 uur te doen is?? Moeten je koffers dan opgehaald worden of gaan die automatisch naar de volgende vlucht?
-
Citaat:
Ilse_
Weet iemand of een overstap op Washington van een kleine 1,5 uur te doen is?? Moeten je koffers dan opgehaald worden of gaan die automatisch naar de volgende vlucht?
Ik weet niet beter of je koffers worden rechtstreeks doorgeboekt naar Amsterdam, je hoeft ze niet op te halen en weer in te checken.. Washington ken ik niet maar 1,5 uur lijkt me voldoende (tenminste is de ervaring met andere grote vliegvelden) mits je op tijd aankomt:D
-
ook vluchten naar Ft Myers, Ft Lauderdale of Tampa tegen gelijkaardige prijzen
-
Idd #OldGrumpy en zelfs ook nog later in het seizoen...... Hier ff balen dat we nog niet precies weten wanneer we vrij kunnen zijn......We willen niks liever dan boeken voor die prijs !!
-
Op Washington moet je je koffer van de band halen en weer afgeven op de heenreis. Terug worden ze doorgelabeld.
-
Thnx !! Dan is het me duidelijk en dan zullen we t wel redden qua tijd.
-
Skyskanner
11-07-2017 Amsterdam - Dublin - Orlando MCO
08-08-2017 Orlando MCO - Dublin - Amsterdam
AerLingus.
Prijs per persoon: € 408
-
Jeetje wat een mooie prijzen! Wij zijn net een dagje te vroeg geweest met boeken denk ik, alhoewel we niet ontevreden zijn. DUS-FRA-MIA vv voor 530 met Lufthansa. 7 juli t/m 28 juli
-
Geboekt bij: Schipholtickets.nl
d.d: 22-09-2016
Periode: 15-07-2017 tm 05-08-2017
Route: AMS-FRA-TPA en retour TPA-IAD-AMS
Maatschappij: Lufthansa heen en United terug (stoelen gratis vastgelegd)
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 1867
Opmerkingen: Geweldige prijs met goede tijden!
-
Neem aan dat je op de terugweg IAD bedoeld (Washington Dulles?)
-
verdorie, had ik een vlucht, wacht ik tot manlief thuis is om te boeken... prijs omhoog :( zou die morgen gedurende de dag weer dalen? Vind een stijging van 300€ pp wel wat veel... en de enige vlucht die ik nu nog vind (410€ pp) vraagt dan plots een toelage van 156€ per koffer....
-
Same here! Baal vreselijk
-
Hallo als je van Brussel vertrekt is het wel met 2 overstappen, Schiphol en Detroit, maar dit zijn wel hele mooie prijzen, € 337,00 pp met Delta/KLM.
http://www.chaser.nl/zoekresultaten/...fnonstop=false
-
@Fleurida ;
Prijswijziging
De prijs van je ticket is veranderd van € 336,78 naar € 1.095,78. De luchtvaartmaatschappij kon de oorspronkelijke prijs niet bevestigen vanwege wijzigingen in tarief of beschikbaarheid. Deze hebben zich voorgedaan nadat wij de laatste prijzen op onze website hebben geplaatst. Ga door met boeken of zoek een andere vlucht.
BAAL BAAL BAAL!!!!! hopen op morgen weer een goede dag, en dan boeken zonder mn man :D
-
-
hoi hoi, iemand ervaring met google flight search? Heb dit even getest en vergeleken met andere websites. Google flights vind ik gemakkelijk omdat je meerdere airports kunt ingeven ( zoals chaser), maar je kan ook bvb gewoon zeggen als destination:florida . Nu had ik een vlucht genomen als voorbeeld van dusseldorf naar Orlando. Bij google flights stond deze 2160€ voor 3 personen incl taxen en fees. Als ik deze vlucht zoek bij vakantiepiraten staat diezelfde vlucht aan de prijs van 3351€. Dit vind ik toch een groot verschil... iemand een idee? groetjes ( still waiting for the good prices ...:D )
-
Bij Google flight zie je meteen het prijsverschil als er sprake is van code-sharing; voor Dusseldorf - MCO zie ik bijvoorbeeld dat dezelfde vlucht via United voor 3 personen ca. 2100 euro is, terwijl het via Lufthansa 3200 euro is. In hetzelfde vliegtuig! Ik heb nog geen boeking gedaan via Google Flights, maar zag wel dat je rechtstreeks werd doorgestuurd naar de website van de maatschappij.
-
Geboekt bij: KLM
d.d: 22-10-2016
Periode: 26-07 t/m 18-08 2017
Route: AMS - MIA met een tussenstop in Minneapolis op de heenweg en Atlanta op de terugweg
Maatschappij: Delta
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: eur. 2.620
Opmerkingen: wij vonden het een goede prijs voor het hoogseizoen. We vliegen om 13.00 uur heen met een aankomst om 22.13 uur. Vertrek om 16.30 uur met aankomst in Ams om 10.25 uur. Overstap heen is 2.29 uur en terug 1.15 uur