Super mooie prijs toch !
Afdrukvoorbeeld
Super mooie prijs toch !
Super mooie prijzen!
Vanwege de bijkomende lange reistijd > 12-14 uur incl overstap - voor ons niet ideaal.
Met de benodigde reistijd naar de luchthaven, de twee uur vooraf aanwezig zijn bij de luchthaven en 1 uur na aankomst voor koffers ophalen/douane, duurt zo'n reisdag met deze aanbieding voor ons iets te lang (16-18 uur tot plaats van bestemming).
De reistijd naar de luchthaven nemen jullie normaal toch ook voor lief want je reist vaak via Duitsland met Air Berlin, daar moet je toch ook naar toe reizen. En vooraf aanwezig zijn heb je altijd als je vliegt en wachten op de koffers omzeil je alleen als je een tussenstop hebt op Dublin of een plaats in Amerika.
Blijft alleen over de langere reistijd waarbij die natuurlijk voor een deel veroorzaakt wordt door een overstap. Persoonlijk prefereer ik een heerlijke overstap in Amerika na een uurtje of 7 á 8 gevlogen te hebben en dan nog een kort vluchtje verder naar Orlando waarbij ik daar zonder douane formaliteiten mijn koffers van de band haal en naar de huurauto loop en lekker weg rij.
Maar ieder zijn ding.
Hallo allemaal,
We hebben plannen om volgend jaar in juli een drietal weken naar florida te trekken. Het zou voor ons de allereerste keer zijn, maar we zijn al volop informatie aan het verzamelen. Ik las hier dat er momenteel gunstige tickets te boeken zijn naar Miami (Air Europa). Ik heb het eens opgezocht, en voor ons gezin zou het neerkomen op net geen 2000€ voor ons viertjes.
@ Angelique 100; ik las dat je tickets geboekt hebt bij Air Europa. Komen er hier nadien nog kosten bij (maaltijden, stoelreservering, bagage,..). En hoeveel kilo bagage mag je meenemen?
We kennen er niet zoveel van, maar het lijkt me echt wel een goede prijs...iemand advies?
Het blijft een super mooie prijs... maar daarbij moet je echt wel de lange reistijd voor lief nemen.
Deze is zeker te doen.. maar uit ervaring kunnen we spreken dat alle vluchttijden welke langer duren dan 10 uur in totaal zeer vermoeiend op je kunnen uitwerken.
Het is dus kiezen / balanceren tussen kosten en comfort
Klopt helmaal Anthon14.
Maar uiteindelijk gaat het om het aantal uren dat je onderweg van huis bent en dat is bij deze super goedkope aanbieding - helaas erg lang.... en waarbij je waarschijnlijk nog 1 extra dag nodig hebt om in het normale ritme te komen, want laten we eerlijk zijn... niemand is normaal gesproken op een dag 16 tot 18 uur actief :-)
Ik heb 3x getwijfeld om deze Air Europa tickets te boeken, wat een prijs, maar de tijden en de recensies hebben me doen besluiten nog even rustig (ahum) af te wachten.....
Geduld wordt vast beloond Esther, het is nog vroeg....
Persoonlijk vind ik het een top aanbieding.
Wij wonen op 20 min van schiphol en de vertrektijden zijn voor ons ook perfect. Vliegtijd is misschien een uurtje langer in totaal maar vaak is de vliegtijd toch iets korter daarnaast vind ik de dreamliner ook niet verkeerd. De recencies zijn inderdaad heel verschillend heb nu 2 dagen de tijden gechecked en steeds netjes optijd. Of het eten wel of niet lekker is..vind het eigenlijk nooit lekker in het vliegtuig dus zorg dat we zelf genoeg bij ons hebben. 2 jaar geleden met Iberia gevlogen en na alle slechte reviews viel me dat ook 100% mee. Vaak meegemaakt dat 1 van de 6 koffers niet aanwezig was maar dat was altijd via Heatrow.
@ Hingess. Wij hebben geboekt bij Supersaver alles direct netjes over de mail gekregen. Ik heb ook goede ervaring met Gate1.
Stoelen kunnen 48 voor vertrek ( gratis) worden gereserveerd. ( heb niet naar de kosten gekeken ik betaal nooit vooraf en altijd lukt het om bij elkaar te zitten ( gezin van 6)
Eten is inbegrepen alleen vlucht naar Spanje niet.
Koffers 23 kilo pp
Je wilt een reistijd van rond een uurtje of 10? Dan blijven naar mijn idee alleen de non stop flights over?
Een overstap in de VS kost je minimaal anderhalf uur. Tel daar de vliegtijd van een uurtje of 8 voor het lange stuk en een uurtje of 2 voor het korte stuk bij op en je zit al bijna op 12 uur?
Daarbij. Op een normale dag ben ik ook 16 uur aktief en slaap er 8. Tezamen 24.
In het vliegtuig kan je ook heerlijk slapen.
Met alle respect, als je voor het hoogseizoen tickets kan boeken van rond de 420 euro per persoon in een dreamliner, ben je in mijn ogen knettergek als je het niet doet en wacht op iets beters. Maar dat is mijn mening.
Zelfs als ik daarvoor een dag extra nodig heb om bij te komen. De kosten voor die dag extra zijn altijd nog goedkoper dan de extra kosten van een ticket die een kortere vliegduur heeft.
(Uitgaande van een gezin van 4 welke tickets koopt voor 420 pp in plaats van tickets van rond de 530/540 pp (goedkoopste prijs zomer 2015) Voor die 440 euro (4x110) verschil kan ik een prima hotel boeken op plaats van bestemming om die extra dag rust te nemen en hou ik nog ruim geld over. Daarbij is het leefklimaat in een dreamliner dusdanig beter als in elk ander willekeurig toestel dat ik een stuk beter/fitter op plaats van bestemming aankom. En met de embraer naar Madrid is ook geen straf (tenminste 2 stoelen naast elkaar ipv 3)
Maar wie ben ik haha. Gelukkig hoef ik die beslissing voor de zomervakantie niet te maken.
Succes met de keuzes en overwegingen
Als wij tickets kunnen boeken voor € 420,00 pp mag de reistijd rustig iets langer zijn. Als wij rechtstreeks willen vliegen met Air Berlin moeten we ook 2 uur rijden naar Dusseldorf. Plus 2 á 3 uur van te voren aanwezig en een vliegtijd van een uur of 11. dat is ook bij elkaar 15 of 16 uur, komt er nog een uur bij voor douane, koffers en auto ophalen als je geluk hebt. dus vliegen via Madrid voor zo weinig geld is echt niet zo'n slechte optie.
De goedkope tickets van Air Europa zijn er niet meer. Kosten nu 1035 euro! Het was blijkbaar een actie t/m 31-8.
Vanuit Brussel nog wel voor 620 euro ongeveer maar idd de goedkope tickets zijn weg.
Denk dat wie geboekt heeft aan 420 euro een hele goeie deal heeft gedaan. De kans dat je voor hoogseizoen die prijs nog gaat tegenkomen acht ik zeer klein! Maar je weet nooit.
Alle goedkope tickets van vorig jaar(zie eerste post) zijn trouwens ook met een overstap ergens.
Moest ik nog interessante prijzen tegenkomen, laat ik het hier nog weten
Wat ben ik blij dat we gisteravond de knoop hebben doorgehakt. Dus op de valreep nog tickets gekocht voor €470 pp. Blij ook omdat we gewoon weer gaan, van 9 juli t/m 5 augustus.
Pff gelukkig vrijdagavond toch maar geboekt via Supersaver 430€ pp!!
Me too, ga al 15 jaar naar de US en Florida en dit is toch wel de goedkoopste prijs ooit die ik na invoering van de € betaal. De 1,5 uur overstaptijd in Madrid neem ik graag voor lief. Overigens ook prachtig mooi vliegveld met volop shops;)
Wij hebben ook Air Europa geboekt, EUR 470 p.p., 20/7 heen 4/8 terug
Wij zijn aan het kijken voor een vlucht Florida/ams.op skyscanner kom ik een vlucht tegen voor 313 euro......maar is met norwegian sky shuttle. Iemand daar ooit van gehoord of ervaring mee?????????
denk dat je deze bedoelt: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-met-Norwegian
op welke data heb je dit gevonden?
Let wel op dat Norwegian een low cost carrier is op lange afstand dus kan zijn dat je extra gaat moeten betalen voor checked bagage e.d !
Ja, die bedoel ik idd! Ik heb gezocht op 11 augustus 2016 maar enkele reis vanaf Orlando naar ams. Wij vliegen heen naar new York nl.
hmmm, ik krijg idd een prijs van 275 euro maar
bagage zoals ik zei is niet inbegrepen en kost 50 euro/koffer.
Seat selection is 10 euro
Maar als ik verder ga krijg ik een error
Lijkt me dat het misschien niet te boeken is ?
https://www.supersaver.nl/mobile-boo...-c_69-d_12be20
Vanaf ft lauderdale.
Als je niet de basis ticket neemt maar een duurder zit er handbagage 10 kilo en ruimbage 20 kilo bij. En ook stoel reservering.
Maar ik twijfel, lees nu best veel negatieve ervaringen. Maar de prijs is heel aantrekkelijk.....
Tsja. Negatief...
tis maar net hoe je je instelt. Als je niets verwacht kan het ook niet tegenvallen.
Mirretje, heb nog eens geprobeerd een proefboeking te doen maar dezelfde fout: Volgens mij is dit niet boekbaarCitaat:
De geselecteerde vlucht kan niet worden bevestigd door de luchtvaartmaatschappij. Selecteer een andere vlucht.
Als ik het goed begrijp wil je NY combineren met Florida(iets zoals de Molenschootjes gedaan hebben)
Dan denk ik dat de beste optie te wachten is op een open jaw ticket tegen een mooie prijs (idem als de Molenschootjes vorig jaar gedaan hebben)
Een minder comfortabele optie maar wel veel goedkoper was geweest om de Air Europa deal te boeken en vanuit Miami nog een enkeltje NY te boeken.
Bvb met Air Europa naar Miami, daar paar dagen verblijven om Miami te bezoekn(indien je dat zou interesseren) en dan vliegen naar NY. Van daaruit dan met de wagen terug naar florida.
Een enkeltje Miami -NY is niet zo duur.(voor 100 euro moet je dat wel kunnen vinden)
Maar das wel wat meer onderweg zijn natuurlijk.
En bij dat enkeltje Miami - NY komt dan nog wel de extra kosten voor je koffer want op de binnenlandse vluchten zit de koffer er niet meer bij. :D
Gewoon een multi city trip boeken dan zit je ruimbagage er tenminste wel bij.
Fijn dat jullie allemaal zo fantastisch meedenken!
We hadden besloten om toch de tickets te gaan boeken maar idd dezelfde melding helaas......Ja, die air Europa deal hebben we ook voorbij zien komen. Eigenlijk toch een beetje spijt dat we die niet genomen hebben. We hebben tickets voor de heenreis gekocht, we vliegen met iceland air 21 juli. Voor 356 pp.
We willen graag beginnen in new York en afsluiten in Florida.
We twijfelen erover om na new York naar de Niagara falls te gaan daarna naar pensilvania, terug naar new york en vliegen naar Florida of new york, pensilvania en dan te rijden naar the sunshine state. Ivm werk kunnen we niet langer dan 3 weken weg blijven dus vandaar de twijfel.
Heerlijk hoor al die Luxeproblemen.....:-)
Wij hebben afgelopen zomer ditzelfde rondje gedaan. Maar 3 weken lijkt me wel kort, wij zijn 4 weken geweest en hadden dus 2 weken in Florida. Binnenlandse vlucht kostte 300/350 euro en 25 dollar per koffer. Als je met Southwest Airlines vliegt betaal je geen koffergeld, maar deze vluchten kun je pas later boeken. Als je met de auto gaat betaal je weer veel aan dropoff kosten voor de auto. Persoonlijk zou ik dan eerder 3 weken in het noordoosten blijven en laatste weekje ergens aan de kust verblijven. Succes met beslissen, lastig hè, die luxeprobleempjes!
356 pp enkele teis vind ik flink aan de prijs
Wij zijn ook alweer aan het kijken 29 juli weg ( dusseldorf, brussel of adam) naar New York en terug op 22/23/24 aug vanaf fort Meyers..... zie of nog geen vluchten beschikbaar of nog erg hoge prijzen. We zoeken dus nog maar even door.
Ja Hannie dat zijn enkele reis tickets naar new York. Had waarschijnlijk goedkoper gekund maar wij vonden deze prijs acceptabel.
Anita, ik heb je blog met heel veel plezier mee gelezen! En we hebben heel veel leuke dingen gezien die we ook willen bekijken/doen. Wat de plannen nu zijn dikke week new York/ Niagara en de amish dan binnenlandse vlucht en de rest Florida.
Denk dat dat wel haalbaar is in drie weken.
Hmmm...ik zie dat velen hier vliegen op Miami. Is dat omwille van de prijs, is dat goedkoper ?
Wij verblijven in Orlando, dus dacht BRU-ORL te doen, maar verdorie, zeg: meer dan 1100 pp (H/T). Met een gezin van 5...pfioew, dat valt lichtjes tegen. ;-)
Maar als ik het goed begrijp, kan het wel goedkoper ? We zouden 10 juli (of 11 of 12) vertrekken en dan ongeveer drie weken later terugkomen.
Zeg, als ik hier prijzen zie van 300/400/500 EUR, dat is dan toch enkele reis, neem ik aan ???
Ik heb ook een gezin met 5 personen, en heb ook nog niets goedkoper dan 900 a 1000 euro.
Ben ook druk aan het zoeken.
Nog even geduld hebben.... Het is nog vroeg.
Er komen zeker nog wel leuke aanbiedingen voorbij
Wat zijn een beetje mooie prijzen voor deze periode?
Nope 500 Euro gaat over een retourtje! zie ook prijzen van vorig jaar.