Golfen in Florida is zo fantastisch, als je dat eenmaal hebt meegemaakt dan is het wel afzien hier :grin: !!!
GPS in de golfcarts, de fantastische clubhuizen, bermuda gras, je clubs die gepoetst en wel in de cart staan, drive thru op de golfbaan (helaast weet ik niet meer welke baan dat was maar daar kon je met je kart na 9 holes door een drive thru bij het clubhuis en je lunch ophalen). De cateringkarretjes die rond rijden. Krokodillen op de dames tee (ik heb nog nooit zo snel en slecht afgeslagen :roll:
De gezelligheid en ongedwongenheid op de banen, we hebben meerdermalen met 2 "vreemden" gespeeld om de flight op te vullen en dat was elke keer heel leuk en eindigde meestal in het clubhuis voor een aansluitend drankje.
De temperatuur vonden we ook altijd goed te doen (mei en september gespeeld)omdat je met de cart rijdt.
De greenfees verschillen nogal en ook inderdaad per tijdstip. We pakken ook altijd zo'n couponboekje voor de golfbanen om te zien waar leuke banen zijn met een eventuele aanbieding op de greenfee.
We proberen zoveel mogelijk semi private banen te spelen maar je hebt er ook hele mooie public banen bij liggen. We hebben eigenlijk maar 1 keer gehad dat mwaaah over de baan dachten.:neutral:
Een paar favorieten:
- De golfbaan bij het Biltmore hotel in Miami, strakke baan tegen het geweldige decor van dit karakteristieke gebouw. En niet al te dure greenfees
- Mustang & Lely banen in Naples
(Veel kroks)
- Falcons Fire Orlando
We vonden 'm al spectaculair maar hij is vorig jaar gerenoveerd en we willen er dit jaar zeker gaan spelen.
-Mystic Dunes Orlando (met waterval hole als ik me het goed kan herinneren
Wat ook we ook superleuk vonden was de hall of fame of Golf bij st augustine
http://http://www.worldgolfhalloffame.org/
Heel groot complex met een prachtige winkel en de hall of fame is echt de moeite waard voor golfliefhebbers!
We zijn eigenlijk altijd op de bonnefooi naar een baan gegaan en hebben slechts 1 keer gehad dat we niet meteen konden starten en voor de volgende dag moesten reserveren (was de mustang)
Ik ga proberen terug te vinden welke andere banen we hebben gespeeld en welke de moeite waard waren
Groeten