Rustig afwachten tot de prijs komt die je wil betalen.
Inschrijven op nieuwsbrieven van ticketsites.
Reiswebsites struinen voor tips zoals oa dit forum.
Wij hebben vorig jaar de tickets in Januari gekocht toen kwam ik een mooie actie tegen.
Afdrukvoorbeeld
Rustig afwachten tot de prijs komt die je wil betalen.
Inschrijven op nieuwsbrieven van ticketsites.
Reiswebsites struinen voor tips zoals oa dit forum.
Wij hebben vorig jaar de tickets in Januari gekocht toen kwam ik een mooie actie tegen.
Ik denk dat je ook nog te vroeg aan het kijken bent, voor die periode (eind juli/half augustus) zijn nog weinig vluchten beschikbaar. Even geduld nog...... (moeilijk hoor, wij kijken voor dezelfde periode en ik zou ook het liefst al willen boeken!)
Aha, gelukkig zijn er nog meer lotgenoten die worstelen met dit luxeprobleem...;)
Wij hebben ook via reisorganisaties een aantal offertes en aanvragen lopen, met name omdat we auto en camper voor deze periode via NL reisorganisatie willen boeken. Die boekingen gaan binnen nu en vier weken definitief worden. En dan zou het mooi zijn (en geruststellend voor mijn gezin) dat ook de tickets geregeld zijn.
Maar begrijp uit de reacties dat geduld ook in dit geval een schone (en besparende) zaak is. Dank en succes voor eenieder!
Ook wij zitten in de start blokken , kijk gemiddeld 3 keer per dag vertrek rond 20 juli, er zijn al wel ticket prijzen bekend voor deze periode maar die passen niet in mijn budget wachten en duimen dus maar !
Ook hier wordt alweer gekeken maar aangezien we pas op 1 aug weg willen moeten we echt nog even geduld hebben denk ik. Scholen hebben hier als laatste vakantie komend jaar en we willen aan het einde hiervan ook pas gaan. Terugreis ergens 25/26 aug. Wel zu druk met route en dus huizen/hotels of wat het ook gaat worden.
Ik heb al wel prijzen gezien bij Airberlin die nog te overzien zijn, zo rond de 800-850 met mooie vliegtijden. Hou die dus ook goed in de gaten. Maar inderdaad er zijn nog maar weinig maatschappijen die de prijzen hebben vrijgegeven. Ik denk op dit moment alleen nog maar Airberlin, Iberia, Tap, AA/us airways, air canada en lufthansa. Maar bij de laatste zitten de prijzen allemaal boven de 1200. Ik denk dat dat later nog wel aangepast gaat worden... Hoe dan ook wij gaan, villa is al geboekt en betaald. Maar hopen dat de vluchtprijzen nog een beetje gaan zakken.. Fingers crossed!
Hoi,
Wat is nu de meest gangbare prijs voor een vliegticket. Wij zijn met 5 personen. 2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 net in de periode dat wij willen gaan 12 is geworden dus eigenlijk 3 volwassenen en 2 kinderen. Ik zie dat er vanaf Düsseldorf naar Miami een ticketprijs is van 650,-. Reis is van 6 juli tot 3 augustus. Het is onze eerste keer richting Florida...en ik vraag me af of ik gewoon moet wachten tot er vluchten zijn die vertrekken via Schiphol met deze prijzen. Maar dan is de vraag komen die wel??? :)
650 is een redelijke prijs hjoor.
Voor 650 zou ik gelijk boeken mooie prijs.
Ik vind dit een hele mooie prijs hoor.....we zijn net terug van Florida via dezelfde route en hebben €738 betaald.
€ 650 is zeker een mooie prijs voor de zomermaand. Wij hebben voor afgelopen zomer iets van € 678 pp betaald en dit was zelfs nog met een overstap. Heb daarna de prijzen wel een beetje in de gaten gehouden, maar volgens mij zijn er geen tickets voor veel lagere prijzen te koop geweest.
En Dusseldorf is ons prima bevallen qua vertrek (ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar jullie wonen).
Waar heb je die tickets gezien? (ben ook al weer voorzichtig aan het kijken voor volgend jaar, hahaha)
Bij skyscanner gezien.. de ene keer is het s' morgens 650..en dan later loopt hij iets op naar 657...maar uiteindelijk komt hij er toch weer op terug.
Wij hadden 1000,- per ticket begroot.. dus dat scheelt toch 2000,- om te besteden in Florida zelf.. :)
Volgens mij is de reis zelf wel te doen. 1 overstap of in Madrid of in Chigago. Totaal heenreis zo'n 13 uur.
Voor die periode denk ik niet dat er vanaf Schiphol zulke prijzen zullen komen, ik zou voor deze prijs inderdaad boeken in het hoogseizoen.
dat blijft koffiedik kijken . ik heb vorig zomer 515 euro betaald vanaf amsterdam en velen met mij . neemt niet weg dat het een prima prijs is . ik zie alleen op tegen de autorit bij terugkomst naar nederland . ik weet hoe moe ik dan ben
Waar heb je deze prijs gevonden ik kom hoger uit via skyscanner.
Gewoon op www.airberlin.com?
En bij vertrek op 28-07 (3 dagen later) E697,--
Tot max 3 personen 697 vanaf 4 personen 730
Dusseldorf - Fort Meyers scheelt voor ons ruim € 300 met zijn drieën. Is overwegen waard, maar betekent wel dat onze hele planning op de kop moet inclusief huren van auto, camper en hotels. Leuk luxeprobleem hoor...Zoeken naar de beste tickets!
Gokken toch op reguliere vlucht Dusseldorf - Miami v.v. Richtprijs waar het voor doen: € 2000-2200 (vertrek 25 juli, terug 18 augustus).
Die indruk heb ik zelf ook al. Het is een streven...uiteindelijk gaan we op bepaald moment gewoon boeken. Lees wel op de diverse fora dat nu boeken wellicht nog wat vroeg is. Prijzen van United en Delta zijn bijvoorbeeld nog niet beschikbaar opmaken eigen sites.
Bedankt voor alle tips tot zoverre!
Dank jullie wel voor de tip. Wij vonden het een mooie prijs in het hoogseizoen voor een rechtstreekse vlucht en hebben vandaag bij AirBerlin voor vier personen geboekt voor €697,- Op 30 juli van Dusseldorf naar Fort Myers en op 25 augustus terug van Fort Myers naar Dusseldorf. Nu kan het plannen weer beginnen. Lekker lang voorpret!
Voor die prijs zou ik ook gelijk boeken! Nette prijs! Ik kom voor onze data uit op 846 pp van Dusseldorf naar Fort Meyers. Helaas ik had in mijn hoofd van is het onder de 750 boek ik direct anders ga ik puzzelen:o
Misschien een domme vraag...We hebben inmiddels een aantal offertes voor onze voorgenomen reis, inclusief tickets. Nu liggen de ticketkosgen gemiddeld €250 hoger dan de prijzen die ik zelf via internet zie op dit moment. Heeft iemand daar een verklaring voor. Bij onze vorige reis was dit ook het geval en toen kregen wij te horen dat dit te maken heeft met boekingsklasses voor particulieren en tussenpartijen...
Ik ben daar erg benieuwd naar...
De vraag is mij niet geheel duidelijk. Als ik het goed begrijp heb je via diverse wegen offertes op laten maken voor een bepaalde reis maar als je de elementen zelf los boekt is het goedkoper?
De tussenpersoon dient ook betaald te worden.
En als je dure offertes hebt en je ziet een en ander goedkoper, dan boek je toch gewoon de goedkopere tickets?
Mijn mening is: als je de zoekmachines van de luchtvaartmaatschappijen zelf goed gebruikt heb je geen tussenpartij nodig. Ticketsites zijn vaak niets anders dan zoekmachines, kopen veelal pas in als de klant reeds gekocht heeft bij ze.
Vaak vind je de zelfde prijs ook op de website van de airline of zelfs nog goedkoper, je moet daar alleen vaak even goed kijken waar je de vinkjes etc zet.
Maar goed. Dat is mijn ervaring.
Idd offertes bij reisorganisaties aangevraagd waarbij we dan alles verzorgd hebben. Natuurlijk tellen hun kosten, maar alleen op ticketprijs als ongeveer €100 per ticket vindt ik nogal veel.
We zullen dus idd veel zaken apart boeken als losse elementen.
Tickets via internet middels zoekmachine of corporate websites maakt niet veel uit, dat klopt!
Nu op cheaptickets (en andere ticketsites). Rotterdam - Atlanta voor EUR660. 9 juli heen, 31 juli terug.
Wel lang wachten op Heathrow (3 uur heenweg, 5 uur terugweg) maar wél het voordeel van Rotterdam (indien je daar in de buurt woont) en de terugvlucht vertrekt 's avonds om 18;15 dus je kan rustig van Florida naar Atlanta rijden. Heb ik eerder gedaan en is echt een eitje.
Yes geboekt !!!! Ik heb vandaag via skyscanner retourtickets geboekt Dusseldorf-Miami van 9 juli t/m 31 juli voor € 660 per ticket ! We vliegen met American Airlines en British Airways. Dat is gelukkig achter de rug, nu een leuk reisplan opstellen en leuke accommodaties boeken :).
@mads2010 wij hebben zelf juist de ervaring dat we de tickets goedkoper boeken bij usafunvacations dan dat wij de tickets op internet tegen komen, vandaar dat wij geregeld bij hun boeken. Overigens vergelijken we de prijzen elke keer op verschillende sites maar blijken ze toch meestal goedkoper.
En heb ook wel gelezen dat andere bij de andere reisbureaus ook goedkope tickets vinden.
Gisteren geboekt bij air berlin.
dusseldorf-fort myers 30 juli-20 augustus rechtstreeks 722,- p.p.
wow! We hebben oorspronkelijk gekeken naar retour Düsseldorf - Miami maar overwegen nu om terug te vliegen via Fort Myers. Scheelt voor ons ruim €240 voor drie personen...dank voor deze mooie tip!
722 euro pp ? Wauw, ik kijk voor dezelfde periode maar dan voor Miami of Orlando. Fort Myers is ook prima; ik ga gelijk kijken !
succes wij vonden het ook een mooie prijs .
Ook de Moolenschotjes hebben weer geboekt voor Juli/Augsutus 2015.
Bij AirBerlin hebben ze scherpe tarieven voor Düsseldorf - Fort Myers (retour) welke prima binnen het gestelde budget valt... en hierop zijn we wat verder gaan uitzoeken. Düsseldorf - Miami was een stuk duurder - dus die optie is afgevallen.
We gaan aankomende zomer met AirBerlin vanuit Dusseldorf eerst naar New York om daar de omgeving te ontdekken en daarna weer door naar Florida :D
Vanuit Fort Myers gaan we weer retour met AirBerlin naar Düsseldorf.
En wat was je kwijt voor de tickets?
Natalie, de totaal prijs voor 4 personen is €3044.
Er zullen de komende weken/maanden zeker nog wel een aantal aanbiedingen van andere aanbieders voorbij komen, maar vaak zijn deze vluchten inclusief een overstap met wachttijd op een connecting luchthaven - iets wat wij niet graag doen.
Wij vinden het erg prettig om na 8 of 9 uur op de eindbestemming aan te komen.
Air Berlin heeft een groot aantal rechtstreekse vluchten op Florida met aardig scherpe prijzen vergeleken met een ArkeFly of
andere maatschappijen. (met ArkeFly hebben we ook al eens gevlogen - maar zijn de laatste jaren een stuk duurder geworden).
Service van Air Berlin is erg goed en daarnaast vertrekken veel vluchten vanuit Düsseldorf vroeg (+/- 07.00 uur) waarbij je
dan ergens in de vroege namiddag aankomt in de USA. De meeste retour vluchten vanuit de USA vertrekken omstreeks 16.00 uur,
wat je nog bijna een volle dag op je vakantie geeft. Wij vinden dit na een aantal reizen naar de US te hebben gemaakt... erg prettig.
Kortom een aanrader en wellicht hebben ze voor andere Florida gangers ook interessante ticket prijzen.
Dat is een hele mooie prijs!
Is dat incl vlucht van New York naar Fort Myers? Of doen jullie dat met de auto?
Dat is exclusief de route van New York naar Florida. We willen deze route graag met de auto rijden en onderweg een aantal mooie locatie's aan doen.
Hebben ook naar rechtstreekse vluchten gekeken en deze zijn gemiddeld tussen €119 en € 139 met Delta of United.
Dus dat is ook nog een optie indien de huurauto vanwege de drop-off kosten veel hoger uitvalt...
Een beetje de reis die wij willen doen, eerst een paar dagen New York en dan Florida :D
@Moolenschotjes;
En wanneer gaan jullie?