-
Re: Vliegtickets 2015 (excl. juli/aug)
He wat jammer, had 'm graag eens uitgeprobeerd. Heb jij enig idee waarom dat is?
Ben niet zo erg bekend met Arkefly en zijn comfort klassen. Is premium comfort de moeite waard?
Ik ben nog aan het kijken eventueel naar andere maatschappijen die wat meer comfort bieden.
-
Je hebt bij Premium Comfort van Arke meer beenruimte dan bij de Economy comfort van bv KLM of Delta.
-
Ik begin stilletjes aan de moed te verliezen... Meestal hebben wij nu toch al onze tickets voor aankomende paasvakantie.
Ik ben al wekenlang , dagelijks tot 3 keer per dag toe prijzen aan het vergelijken op tal van sites. Ik vind niets onder de 700 euro!! ( vertrekkende vanuit Brussel of Dusseldorf). Wij betalen meestal iets rond de 550 euro voor dezelfde periode.
Nu wil ik zelfs onze zoon al een paar daagjes voor de paasvakantie begint uit school houden maar zelfs dan is het niet goedkoper.
Wij willen gaan van 2 april tot 18 april. Ik hoop dat de prijzen toch nog zakken want aan die prijs zal het niet betaalbaar zijn vrees ik.
-
De paasvakantie is toch niet pas op 2 april?
-
-
Ja!!! Wij gaan ook weer naar Florida.
Ik heb net de tickets geboekt bij Air Berlin
25 april - 9 mei (meivakantie 2015)
4 personen
Dusseldorf / Miami - rechtstreekse vlucht
€ 2612,-
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ietie
in belgie.
Ah. Vandaar ;-)
-
-
Julieke ....wij gaan ook altijd in de paasvakantie . En elk jaar hebben wij eind augustus geboekt aan een prijs rond de 500 euro . Ik ga dus nog even afwachten .
-
Net, na drie jaar afwezigheid weer tickets geboekt voor Florida. Geboekt via supersavers, 4 volwassenen € 2.493. Amsterdam - Tampa via Londen Gatwick. 25 April tot en met 8 mei 2015.
-
Voor de snelle beslissers: KLM heeft nog 3 dagen Orlando in de aanbieding:
- Wanneer boeken: uiterlijk woensdag 13 augustus 2014, maar op=op!
- Wanneer reizen: vertrek tussen 1 november 2014 en 12 maart 2015 (niet rondom kerst + oud en nieuw)
- Vertrek vanaf: Amsterdam
- Prijs: vanaf 627 euro (Miami vanaf 613, NYC staat er ook tussen)
Zie voor meer info: http://ticketspy.nl/deals/nog-3-dage...-seattle-e759/
-
27 april met Arkefly (Comfort) via Orlando naar Miami.
16 mei met Arkefly (Economy) van Miami naar Amsterdam met 4 personen voor €2510,-
-
4 volwassenen (ouder dan 12 jaar)?
-
Sorry Corrus was iets te summier omschreven,er zijn twee kinderen bij onder de 12 jaar.
-
Oké, thanks...
Dit maakt de prijs een heel stuk duidelijker...
Normale prijs dus... ;)
-
Ik was net even heel blij... Kwam via tix.nl ineens een mooie prijs tegen van om en bij de 650 euro. Van Brussel, via Atlanta, naar Orlando.
Na weken zoeken dacht ik, yes!!! :-)
Tot ik ineens het aantal personen wijzig, ik had met snel te zijn maar 1 persoon gekozen...
Ineens werd die prijs 840 euro... Is dit altijd zo???Waar zit de logica?
-
Dat heeft te maken hoeveel stoelen nog voor een bepaalde prijs beschikbaar zijn. Het aantal stoelen in het vliegtuig worden allemaal onderverdeeld in prijsklasses. Wanneer er een prijsklasse "vol" is wordt de prijs uit de volgende prijsklasse aangeboden. Het kan zijn dat er nog 1 of 2 stoelen in een klasse zitten maar dat wanneer er 4 of 5 stoelen nodig zijn de prijs uit de hogere klasse wordt aangeboden.
Er is nergens terug te vinden hoeveel stoelen in een bepaalde klasse zitten. Dit is altijd het grote geheim van de vliegtuigmaatschappijen. Het is ook niet duidelijk wanneer prijzen omhoog of omlaag gaan.
-
helaas dit jaar geen traditionele meivakantie en herfstvakantie in Florida ...
maar wel de knoop doorgehakt om van 14 februari tot 21 februari in de carnavalvakantie een weekje te gaan
zie in dit topic nog geen geboekte vliegtickets door forumleden in deze periode
de komende maanden kijken wij in iedergeval uit naar een vlucht ..
-
Geboekt bij: ArkeFly
d.d.: 19-8-2014
Periode : 15 mei t/m 2 juni
Route: Amsterdam - sanford vv
Maatschappij: Arke
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1455 euro inclusief comfort en bagage.
-
Vind ik behoorlijk aan de prijs. Wij vlogen dit jaar in de meivakantie voor 950 euro incl comfort en 50 kilo bagage voor ons 2.
Afgelopen september zelfs nog voor minder.
We hebben wel pas een maand of 3 van te voren geboekt.
-
Zojuist geboekt voor de familie
Geboekt bij: ArkeFly
Vluchtdagen: Vertrek 19/1, retour 02/2
Route: Amsterdam-Miami vv
Maatschappij: Arke
Personen: 2
Totaalprijs 835 euro inclusief bagage
-
Ach, wij zijn blij met deze prijs. Goedkoper zal best wel kunnen, maar we kunnen nu tenminste weer lekker ernaar uit kijken dat we volgend jaar weer gaan.
-
Wij hebben een paar dagen geleden onze vakantie geboekt naar Florida. Van 4 mei tot en met 16 mei. Rechtstreekse vlucht via Düsseldorf, € 625,- per persoon. Erg blij met deze prijs, ook al duurt het nog even we zijn al aan het aftellen!
-
wij zitten net tussen laag en hoogseizoen in en willen eind juni weg maar vergelijk ik het met bv Las Vegas dezelfde periode dan is Miami (minder kilometers, minder lang vliegen, vaak ook Britisch Airways) stukken duurder, weet iemand waar dat mee te maken heeft of is het gewoon geluk hebben met boeken?
-
Kwestie van vraag en aanbod.
-
Geboekt bij: Orbitz.com
Vluchtdagen: Vertrek 4/4, retour 17/4
Route: Dusseldorf-atlanta-orlando mco
Maatschappij: Delta
Personen: 2 volwassenen + 2 tieners
Totaalprijs $4070 (+/- 3088€) inclusief bagage + extra bijbetaald via delta $719 economy comfort.
de lay-over time in beide vluchten is maar 1u30min vooral in het heengaan aan de nauwe kant. vandaar de extra comfort en de vooraan in economy. en ik denk dat het lopen wordt. Maar ik kijk er enorm naar uit.
-
geboekt op 27 aug 2014: Delta.com
route; ams/atl/mco mco/atl/ams
datum 14 febr. / 21 febr.
uitgevoerd door; DELTA en KLM
personen ; 3
prijs ; €1576,-
*had ik deze vlucht geboekt op KLM.com zouden we € 1923 betalen
dus altijd wijs om beide sites te checken...
-
Ik ben tickets aan het zoeken voor mei/juni maar dat is niet makkelijk. Bij Arke kwam ik op €1455 uit voor 2 personen (comfort) dat is wel een boel geld.
Ik zoek eigenlijk iets met meer beenruimte dan bijvoorbeeld in een (Transavia) 737-800 maar wij hebben nog nooit ver gevlogen. Wij gaan nog wel met Arke in een 767 maar hebben dan comfort geboekt (binnen Europa).
-
als je bij Arke Fly tijdig stoelen reserveert aan de nooduitgang (gewoon Economy), of direct achter het schot van de toiletten heb je beenruimte genoeg!
-
Persoonlijk zit ik liever niet zo dicht bij de toiletten, ten eerste al die mensen die steeds bij je stoel drentelen en heen en weer lopen. Daarnaast komen er toch ook geregeld niet zo frisse luchtjes uit de toiletten en die krijg ik liever niet in mijn neus. :D
Maar ieder ander mag daar zitten van mij. ;)
-
Citaat:
Flashy
Ik ben tickets aan het zoeken voor mei/juni maar dat is niet makkelijk. Bij Arke kwam ik op €1455 uit voor 2 personen (comfort) dat is wel een boel geld.
Ik zoek eigenlijk iets met meer beenruimte dan bijvoorbeeld in een (Transavia) 737-800 maar wij hebben nog nooit ver gevlogen. Wij gaan nog wel met Arke in een 767 maar hebben dan comfort geboekt (binnen Europa).
725 pp inclusief bagage en comfort? Vindt ik wel meevallen eerlijk gezegd
-
Na wekenlang dagelijks zoeken hebben we dan toch maar geboekt. De prijzen zakten maar niet en swingen naar onze mening de pan uit.
Voor dezelfde periode betaalden wij de voorbije jaren nooit meer dan 600 p/p!! Nu vonden wij niets onder de 700-800 euro , als we iets vonden was het met 2 overstappen of overstaptijden van meer dan 20 uren!! Als dit de tendens is zullen wij niet meer elk jaar kunnen gaan :-(
Ach ja, nu gewoon niet meer checken en blij zijn dat we geboekt hebben. :-)
Geboekt bij: connections.be
Vluchtdagen: Vertrek 02/04 , retour 18/4
Route: Dusseldorf - Fort Myers - Dusseldorf
Maatschappij: Air Berlin
Personen: 2 volwassenen + 2 kids
Totaalprijs: 2804 euro
Wij hebben nog een kind van onder de 2 jaar oud maar hebben toch beslist een stoel te boeken. Hij zal tegen dan een 17 maanden zijn en ik zie het niet zitten om er 10 uren mee op de schoot te zitten. We konden het risico nemen en hopen op lege stoelen maar toch maar niet gedaan.
Nu nog op zoek naar een gepaste autostoel die mee mag in het vliegtuig. Meerdere topics erover gelezen maar lees verschillende ervaringen.
Ook hebben we geen stoelreservering genomen. Op de website v Air Berlin lees ik dat je onder de 2 jaar een gratis stoelreservering kunt doen, dit moeten we dan nog even navragen bij de klantendienst.
-
Citaat:
b767-300er
725 pp inclusief bagage en comfort? Vindt ik wel meevallen eerlijk gezegd
Ik niet gezien de vele aanbiedingen vaak. Dan heb je voor honderden euro`s minder ook hotel enz erbij.
Citaat:
nicolea
als je bij Arke Fly tijdig stoelen reserveert aan de nooduitgang (gewoon Economy), of direct achter het schot van de toiletten heb je beenruimte genoeg!
Helaas ik mag niet aan de nooduitgang zitten en bij het schot vind ik niks.
-
Citaat:
Flashy
Ik niet gezien de vele aanbiedingen vaak. Dan heb je voor honderden euro`s minder ook hotel enz erbij.
Maar verwacht je dan serieus nu al aanbiedingen voor vluchten die over 10 maanden plaatsvinden. Ik kijk overigens niet naar paketten maar naar losse tickets.
Daarbij is juni redelijk populair qua maand.. Veel mensen tekenen voor een ticketprijs van net aan 700 euro pp per retour inclusief comfortclasse en bagage.
Goedkoopste aanbieding die ik heb laatse jaar heb gezien inclusief bagage en comfortclasse is zon 550 euro pp. Maar dan in het echte lagseizoen. Echter in hoogseizoen heb ik dezelfde tickets ook gezien voor 1300'eur pp.
Hopelijk heb je geluk! Succes.
-
Het was zonder bagage nog. Ik dacht dat mei/juni geen hoogseizoen was in Florida?
-
Nee, in Florida niet maar in Nederland gaat het wel richting vakantieseizoen. Ik zou persoonlijk wachten tot 6 weken vam tevoren. Wij hebben zelf rond die tijd enorm scherpe fly-drive aanbiedingen gezien.
-
Wij hebben dit jaar onze tickets begin Juni gekocht voor volgend jaar April/Mei.
En dit was een serieuze aanbieding van 480 euro met BA, AMS-Tampa
Dus ja het kan wel, maar het gebeurd idd niet zo vaak.
-
Citaat:
Fitzroy
Nee, in Florida niet maar in Nederland gaat het wel richting vakantieseizoen. Ik zou persoonlijk wachten tot 6 weken vam tevoren. Wij hebben zelf rond die tijd enorm scherpe fly-drive aanbiedingen gezien.
Klopt dit heb ik ook gezien maar dit is allemaal maar 1 of 2 weken en wij willen 3 of 4 gaan.
-
Citaat:
Flashy
Het was zonder bagage nog. Ik dacht dat mei/juni geen hoogseizoen was in Florida?
Daar niet nee. Maar voor Nederlanders wel al... En aangeezien Arke een NL maatschappij is worden de prijzen gebaseerd op de Nederlandse hoogseizoenen. Niet voor niets dat je bij Arke bijvoorbeeld voor de laaste week april/eerste week mei de hoofdprijs betaald. Schoolvakantie in Nederland. Half januari krijgen ze de kisten niet vol (vandaar de samenwerking met Jetair op deze route en de enorme lage prijzen in die periode)
-
Geboekt bij: supersaver.nl (via kayak)
d.d.: 02-09-2014
Periode : 26 april t/m 14 mei
Route: Amsterdam - Londen Gatwick- Tampa en v.v.
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 4 ( 2 volw. en 2 kinderen)
Totaalprijs: € 2082,-