HIER staat het nut uitgelegd, overigens zijn ook bij mij de tarieven met deze code of zonder hetzelfde.
Afdrukvoorbeeld
HIER staat het nut uitgelegd, overigens zijn ook bij mij de tarieven met deze code of zonder hetzelfde.
Rate/Product code: 5007125 is de standaard code van Emerald Club.
Ook al vul je dit niet in, berekent het systeem altijd via deze code.
Dankje weer wat geleerd:up:
Ik weet niet hoe je aan die prijzen komt.
Hieronder voor 21 dagen van Miami tot Orlando van 2 tot 23 AUG 2014 voor een midsize typ Corolla: 975€ met een dikke drop fee er boven op
Step 3: Select rental options and calculate total
(1) Time & Distance ($337.28/Rental) $337.28 (2) Extra - Time & Distance ($337.09/Week) $674.18 Contract ID Visa Signature Inclusive Rate Items No Charge Distance Included Loss Damage Waiver Full Included Supplemental Liability Insurance Included Concession Recoup Fee 9.89 Pct Included Rental Car Facility Chg 4.60/day Included Florida Surcharge 2.00/day Included Tire/battery Fee .02/day Included Vehicle License Fee .71/day Included Sales Tax (7.0%) $38.54 Guaranteed Base Rate Included Unlimited Miles Included
For information on coverage products, ex:Loss Damage Waiver(LDW) click here Subtotal $1,050.00
Of age primary driver (25 or older) Underage primary driver (age 21 - 24) ($25.00/day) $0.00 For Information on age requirements and exceptions, click here. Subtotal $0.00
Rentals that require Additional Drivers must be completed at the National counter,
or via Save Time.
Booster Seat ($9.99/Day; $60.00/Max Amt) $0.00 Greenhouse Gas Emissions Offset ($1.25/Rental) $0.00 Infant Seat ($9.99/Day; $60.00/Max Amt) $0.00 Child/toddler Seat ($9.99/Day; $60.00/Max Amt) $0.00 Gps Navigation Device ($11.99/Day; $69.65/Week; $179.99/Max Amt) $0.00 Pai/pec ($8.00/Day) $0.00 Roadside Plus ($6.99/Day) $0.00 Upfront Fuel ($3.40/gal) $0.00 The total upfront fuel charge reflected is an estimate based on
the current prices and average tank size for the car class reserved.
This charge may change at time of rental.Subtotal $0.00
Drop Fee $250.00 Concession Recoup Fee 9.89 Pct $24.73 Sales Tax (7.0%) $19.23 Subtotal $293.96
Estimated Total $1,343.96
Estimated Total in EUR €975.23
@mblokland: bedankt! Vergeet alleen te vermelden dat we de auto ophalen in Orlando en inleveren in Tampa. Maakt dat nog uit?
@penpe
dat wist ik, maar ik bedoel welke prijs bij National überhaupt, Alamo is toch net iets duurder, maar het ontloopt elkaar niet veel. Denk ook dat een prijsverschil kan ontstaan door de gehanteerde conversiekoers. Alamo.co.uk is in GBP en National converteert van USD naar euro's.
@lelli kelly
ik kom bij National uit op € 1228 met een minivan op de door jou genoemde data met pick up Orlando en drop off Tampa.
vrij prijzig dus...
bij Alamo.co.uk kom ik uit op £ 507, veel goedkoper dus!
Bij mijn beste weten hoef je binnen Florida (en nog wat andere uitsluitingen, maar dat doet nu even niet ter zake) bij de grote verhuurders geen drop-fee te betalen, dus waarschijnlijk is er iets fout gegaan in je boeking. Wij komen via National.com op $800,- / €580,- niet meer/niet minder, zelfde dagen, zelfde auto(zonder Emerald).
Bij Alamo/brits is het zelfs nog goedkoper, €435 (2-deurs) / €448,- (4-deurs), pay&save, dus incl extra bestuurders.
Inderdaad
Zonder emerald gedoe: 800$
Als ik op de national site mijn emerald lidnummer ingeef: ook 800$
Als ik inlog op de emerald site: 1343 $
Ik kom bij national uit op 738 $ of 535€ voor de periode van 21/05 - 04/06/14 voor een minivan.
Zou iemand willen kijken wat het zou kosten als emerald lid?
Tnx
Hallo Elliekeuh, bij mijn weten is Emerald niet goedkoper, je mag van het Emerald Isle uitzoeken en als je een standaard auto huurt kun je misschien een upgrade krijgen. Maar dat hangt natuurlijk wel af van wat er staat op het emerald isle.
Ik heb even gekeken bij www.alamo.co.uk/brits en daar kost deze auto € 402.11 met 3 gratis extra chauffeurs.
Komt nog een keer bij dat Alamo de beste regeling heeft wat betreft het rijden op tolwegen, dit gaat via het kenteken en wordt achteraf verrekend via je creditcard.
Meer info hierover kun je op dit mooie forum vinden.
Zie de proefboeking hieronder:
Citaat:
Pick up Orlando Intl Arpt 21 May 2014 12:00
Drop off Orlando Intl Arpt 04 Jun 2014 12:00
Rental Period 14 Days
Vehicle 7-Passenger Minivan 5-Door/Automatic/Air
Package inclusions
Collision Damage Waiver (USA: No Excess)
Extended Liability Protection (EP) (USA/CA: up to $1 mil)[/TD]
Customer Facility Charge 2.50 Per Day[/TD]
Priv Fee Recov Chg 10%[/TD]
Tire/battery Fee .02 Per Day[/TD]
Florida Surcharge 2.00 Per Day[/TD]
Vehicle License Fee[/TD]
Sales Tax[/TD]
Unlimited Mileage[/TD]
3 Additional drivers[/TD]
Extras Not yet chosen
Package Price (Pay now) £342.77[/TD]
Ik zit net ook te kijken bij Alamo.co.uk/brits, maar die 3 gratis chauffeurs zie ik niet, ik krijg dit:
Your package inclusions are shown within the Booking Summary but additional items can be added below. Prices are per item, exclusive of local tax and are to be paid at the rental location.
Maar als ik op "show package inclusions" klik, zie ik dat er 3 additional drivers zijn, raar ?? of niet ?
Booster seat $70.00 Carbon Offsetting >> learn more $1.25 Infant seat (0-2 years) $70.00 Child seat (2-5 years) $70.00 Navigational system (GPS) $179.99 leftBracketadditionalrightBracketleftBracketUNDERA GErightBracket Young driver (under 21-24 years) $525.00 Age restrictions may apply per car type, please click on the Information button above for Age policies. Additional driver charge *Free in California* $209.79 Ski Rack $70.00 Citaat:
Package inclusions
Collision Damage Waiver (USA: No Excess)
Extended Liability Protection (EP) (USA/CA: up to $1 mil)
Customer Facility Charge 2.50 Per Day
Priv Fee Recov Chg 10%
Tire/battery Fee .02 Per Day
Florida Surcharge 2.00 Per Day
Vehicle License Fee
Sales Tax
Unlimited Mileage
3 Additional drivers
Via national kom ik met deze specifieke data en plaatsen uit op 407 euro!
Let wel op, je hebt geen garantie op een minivan hoewel de ervaring (niet alleen mijn ervaring) leert dat je als Emerald Member bij niet aanwezigheid een Full-size SUV mee kan krijgen voor dezelfde prijs.
@Esther, als Emerald Lid hoef je een Standard Mid-Size te boeken en kun je een full-size, SUV of Minivan meenemen.
@MBlokland: bedankt!
Maar ik blijf het vreemd vinden dat sommigen een heel hoog bedrag te zien krijgen ??? Hoe zit dat dan ?
Dat heeft een aantal (mogelijke) oorzaken:
- Ik gebruik al mijn creativiteit voor het boeken bij National
- Ofwel ik kijk eerst bij nationalcar.com, als de prijzen te hoog zijn kijk ik bij https://www.nationalcar.co.uk/flyingblue
- Je kan altijd achteraf bij zowel nationalcar.co.uk of bij andere brokers je emerald nummer aan de boeking toevoegen
- Je moet dus een standard mid-size kiezen en geen ander type
- Hoe anderen te werk gaan weet ik niet, maar deze volgen een ander pad dan mij aangezien ik de bedragen waar ze op uit komen wel herken (maar dan niet even verder zoeken).
Ook dat gebeurt terwijl ik daar niets voor intik.
Inmiddels geboekt bij National met Emerald Club Number voor de extra's en omdat het net iets goedkoper was dan bij Alamo.uk.
Op de bevestiging van National staat echter:
Level of service: Counter ipv Bypass Counter to Emerald Aisle!!
Dus maar weer even een mailtje gestuurd en vandaag schriftelijk bevestigd gekregen dat de reservering correct met Emerald was ingevuld en wij in Miami van alle Emerald extra's gebruik mogen maken!
Nu maar hopen dat daar een knoeperd van een Chevrolet of GMC op ons staat te wachten ;)
Dat ligt er aan wat je geboekt hebt. Als je een Intermediate (midsize) auto geboekt hebt, is een upgrade naar fullsize (auto, niet SUV) bijna standaard, maar een doorschuiving naar fullsize SUV wel wat te hoog gegrepen, vrees ik. In de Emerald rij staan zowiezo zelden standard of fullsize SUV's.
mijn pad staat beschreven.....
Eerst even checken bij nationalcar.com (Emerald Login), dit is vaak het voordeligst behalve als je de auto op een andere plaats terugbrengt in dat geval ga je naar www.nationalcar.co.uk/flyingblue en check je daar wat een Midsize 2 or 4-Door/Automatic/Air kost.
Hoop dat mijn pad nu helder is....:confused:
Update:
25-10-2013 Q&A One way Fee toegevoegd
Voor goede tarieven zonder gedoe (ofwel gegarandeerd direct doorlopen naar garage).
In vergelijking met Alamo Brits en anderen is dit het goedkoopst en het snelst bij aankomst qua procedure.
RESERVERING:
1a. Wordt Nationalcar Emerald lid (gratis) Download DIT formulier alles invullen, ondertekenen en mailen naar ECAdmin@nationalcar.co.uk
1b. Na ontvangst van je nummer (vaak wordt deze binnen 1 dag al gemaild, de kaart komt na 21 dagen per post), creëer je ID bij eerste keer inloggen
2. Login op de emerald club site
3. Zoek voor jouw data
Voor 22 dagen juli/augustus kom je uit op 482 Euro (incl. alle verzekeringen en 2de driver)
OPHALEN:
1. Ga direct naar de garage
2. Loop naar de emerald aisle
3. Kies een Midsize SUV, Minivan of Full-size
4. Bij uitrijden, rijbewijs en reservering afgeven en kiezen voor tank benzine betalen of leeg terugbrengen
Filmpje met bovenstaande proces
Kijk ook even hier voor specifieke kortingcodes
FAQ (met dank aan Penpe):
Q: Waarom moet je lid worden via het formulier en niet gewoon een login maken voor de Emerald Club?
A: Omdat dat alleen kan voor inwoners van de US of Canada
Q: Zijn er extra voorwaarden die je krijgt via het formulier
A: Nee
Q: Welke creditcard heb ik nodig
A: Voor dit formulier is een VISA kaart nodig, heb je deze niet dan kun je deze of de excel variant gebruiken
Q: Als ik boek via Emerald en kies voor een andere inlever plaats komen er drop-off kosten bij
A: In dit geval ga je naar www.nationalcar.co.uk/flyingblue en check je daar wat een Midsize 2 or 4-Door/Automatic/Air kost, dit is meestal goedkoper.
Als ik probeer te boeken bij national cars met mijn Emerald club kaart voor een auto in Miami en afgeven in Orlando voor een dag krijg ik te zien dat er geen wagens zijn . boek ik zonder mijn club kaart gaat het wel wat doe ik dan verkeerd? Probeer ook mijn boeking voor 22 dagen te koppelen aan mijn kaart maar dat lukt niet.
Ik ben net lid geworden van National's Emerald Club en ben de prijzen aan het bekijken.
Ik kan echter geen Additional Driver selecteren.
Volgens deze website zou mijn vrouw gewoon gratis toegevoegd moeten worden: https://nationalcar.custhelp.com/app...ional%20driver
Heeft iemand hier ervaring mee?
edit:
Ik kan hem zelf al antwoorden :)
De bevestigings e-mail van National UK bevat een document met de voordelen van de Emeralds club. Daarin staat onder het kopje "When renting in USA":
No additional driver fee (business partner or family member)
Ik lees wel dat je misschien bij het uitrijden ook het rijbewijs van je family member moet afgeven en de medewerker er soms aan moet helpen herinneren dat dit gratis is bij Emeralds.
Voor 20 dagen in July kom ik op $606 (€440) terwijl alamo.co.uk/brits €510 is :)
Dat scheelt nogal zeg! Kan je weer hele leuke andere dingen voor doen!
Moet ook nog steeds auto boeken, maar hoef maar een weekje, en dan Economy.
Kreeg een mailtje van Alamo.nl met een kortingscode ivm Halloween, donderdag 31-10 boeken, dan korting van EUR 17,77
Hiermee vervallen mooi de boekings/administratiekosten, zou zonder volle tank en add.drivers (dus niet het Gold pakket) dan EUR 133 kwijt zijn, bij Alamo brits GBP 112, dat komt ook neer op EUR 133. Dus dan maakt het niet meer uit.
Mblokland Heel duidelijk verhaal. Ik ben nu in de USA aan het reizen met een auto van Dollar maar na het lezen van dit verhaal ga ik dit zeker bestuderen voor de volgende keer. Dank je.
Hoi!
Ik heb zojuist gekeken wat de huurauto kost in onze periode 7 maart t/m 24 maart.
Orlando Sanford met dezelfde terug breng locatie. Wij willen dan een cabrio huren (standard convertible)
Alamo NL EUR 734,75
Alamo UK EUR 609,96
Alamo UK brits EUR 548,97 (met extra bestuurder!)
Alamo US EUR 938,15
Tot nu toe hebben we alleen bij Alamo gekeken hoor. Maar zou misschien 1 van jullie eens willen kijken wat wij kwijt zouden zijn als wij lid zouden worden bij NationalCar Emerald? Het liefst hebben we wel een extra bestuurder erbij.
Alvast erg bedankt!
Gr.,
Melissa
Hi Melissa,
ik krijg dit bij National Emerald eruit incl extra bestuurder en bypass counter:
Base Rate - Convertible (USD)
(1) Time & Distance ($324.34/Rental) $324.34
(3) Extra - Time & Distance ($46.32/Day) $138.97
(1) Extra - Time & Distance ($324.27/Week) $324.27
Contract ID Visa Signature
Inclusive Rate Items
No Charge Distance Included
Loss Damage Waiver Full Included
Supplemental Liability Insurance Included
Customer Facility Chg 2.00/day Included
Concession Fee 11.11 Pct Included
Florida Surcharge 2.00/day Included
Tire/battery Fee .02/day Included
Vehicle License Fee .71/day Included
State Tax (6.0%) $24.87
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
For information on coverage products, ex:Loss Damage Waiver(LDW) click here
Subtotal $812.45
Primary Driver
Of age primary driver (25 or older)
Underage primary driver (age 21 - 24) ($35.00/day)
$0.00
For Information on age requirements and exceptions, click here.
Subtotal
$0.00
Additional Drivers
Rentals that require Additional Drivers must be completed at the National counter,
or via Save Time.
Calculate Estimated Total
Estimated Total
$812.45
Estimated Total in EUR
€591.09
Miles will be charged on a per mile basis for all miles noted on the Rental Contract upon return of the Vehicle. Unless noted above, the Estimated Total does not include refueling, mileage, delivery, one-way charges, additional or youthful driver fees or optional products and services, which may be separately or additionally charged or collected.
National zit niet op Orlando Sanford. Kijk dit goed na voor andere verhuur bedrijven :)
Thnx Esther2013! voor het uitzoeken!
Blijkt toch dat dan Alamo UK/brits het goedkoopst uit de bus komt...
Marcel en Annelies wij hebben op Sanford wel een auto geboekt en deze komt van national cars
@Esther2013 , dus National hoeft helemaal niet goedkoper te zijn zie ik? Ik had inmiddels de formulieren uitgeprint maar is het nu wel de moeite waard om alles op te sturen? Want Alamo Brits heeft toch ook wel mooie prijzen.
@damian08, het ligt er aan wat voor soort auto je zoekt. De Convertible is blijkbaar bij Alamo/Brits goedkoper. Een Midsize/Intermediate, Midsize SUV of Midsize MPV is (waarschijnlijk) goedkoper bij National. Dit komt omdat je een Midsize "normaal" boekt en een Midsize SUV kan meenemen.
Interessant! Ik heb mijn informatie puur van de website van National, hier stond geen verhuur lokatie op/bij Sanford, vandaar :)
wij gaan van 15-9-14/10-10-14 naar Florida op de meeste verhuursite's is nog geen goede prijs te vinden omdat het nu meestal maar tot september loopt nu heb ik offerte via de Emerald Club gekregen en deze is 688 pond (omgerekend) vorige week kreeg ik er een van Alamo.UK en deze was 704 pond met alle 2 dezelfde opties en verzekeringen dus met de Emerald card is het toch nog iets voordeliger, nog niet geboekt want we blijven Hollanders het moet nog iets goedkoper :)worden vind ik
verkeerd gekeken denk ik..
http://i.imgur.com/c9GFAGI.png
Heb zojuist ook een auto gehuurd, "gewoon" bij Alamo.nl. Vandaag is er een kortingscode (TREAT2013) voor EUR 17,77 korting.
1 week een Economy auto, ophalen op Sanford, Fully Inclusive Promo (zonder tank benzine en extra bestuurder) voor EUR 132,=. Dat vond ik een erg nette prijs, en is zelfs nog iets voordeliger van Alamo.co.uk/brits. Ben tevreden :D
Ik ben ook alweer op zoek naar een auto voor volgend jaar (en dat wordt in tegenstelling tot de andere 3 jaren Las Vegas/Los Angeles en omgeving).
In principe ben ik aan het wachten tot usareisen.de half november met hun prijzen komt, maar op http://www.alamo.co.uk/brits staan nu al super prijzen zie ik. Ik vraag me af of usareisen daar onder kan gaan zitten.
Voor een fullsize SUV kom ik in mijn periode (26/4 - 4/5) uit op 286,66 pond (ong 334 Euro) terwijl ik via alamo.com uitkom op $720,29 (ong 533 Euro) :D
Kan iemand mij trouwens vertellen wat " Collision Damage Waiver (USA:NO Excess)" precies inhoudt?
Graag had ik ook nog geweten wat "Additional driver charge *Free in California* inhoudt.
Alvast bedankt voor jullie reacties !!
L = Loss
C = Collision
Twee termen voor hetzelfde. Het verhaal is dat jij persoonlijk verantwoordelijk bent voor schade aan of verlies van het voertuig. Je kan dat afkopen door LDW of CDW te nemen. Beide dekken het risico van total loss, diefstal, vandalisme en aanrijding, dus de term Loss is niet altijd correct en de term Collision ook niet altijd. Maar je huurauto is voor alles gedekt en het betekent allebei hetzelfde.