-
Re: schiphol parkeren en slapen 85 euro
Hey Claudia, had je dan ook 23n parkeren? of 15? Want ik ken de aktie van Crown plaza, maar die is volgens mij met 15d parkeren en elke dag extra is E15,-!! per dag. Dus die zou voor ons alleen al meer kosten voor het parkeren dan de overnachting met 15 d parkeren. Om maar te zwijgen over het totaal bedrag.
Bij van der Valk zit ontbijt idd niet inbegrepen, maar ik ben toch geen typ dat om 06.30 al gaat eten, dat doen we liever in de 3 uur dat we nog op schiphol moeten wachten. Vind de kosten van het ontbijt bij v/d Valk trouwens wel behoorlijk prijzig E15,- p.p.
-
Re: Schiphol parkeren en slapen 85 euro
Maar het is wel een lekker ontbijtje en zeer uitgebreid. Maar je hebt gelijk, je kunt beter de wachttijd op Schiphol stukslaan met een ontbijt daar.
Dat doen wij ook altijd, behalve als het bij vdV inclusief is, natuurlijk.
-
De woorden uitgebreid en ontbijt gaan bij mij niet samen voor 9 uur haha
maar als je een grote eter bent dan zal het zeker uit kunnen. Ben nog niet eerder bij vdV geweest maar zag er goed uit en vind het wel lekker dat we s'morgens niet hoeven te haasten. Zwolle---A-dam is geen wereld afstand en het is zaterdag dat we vliegen maar toch.. better safe than sorry!
-
Zag dat de airport hotels erg duur zijn eind mei. Het A4 hotel vraagt al snel 125 euro voor een overnachting (zonder ontbijt). Wij hebben geen ervaring met het A4 hotel maar vragen ons het volgende af....
Op internet varieren de kamerprijzen maar ook de omschrijvingen van de hotels. Nu heb ik het A4 hotel gevonden voor een aanbiedingsprijs (incl. ontbijt 80 euro) op een engelse site. Maar ik vraag me af of wij (als we dit boeken) ook de auto op het afgesloten terrein (21 dagen) mogen stallen?
Hoe gaat het A4 hotel om met gasten die voor lagere tijd willen parkeren? Welk systeem hanteert men? Is men hierin streng?
Wie kan me hierin advies geven?
-
Volgens mij is vd Valk A4 niet meer gratis parkeren voor de gasten. Wij hebben een sleep en fly arrangement met 21d parkeren incl. elke extra nacht is E10,- Maar als je alleen een overnachting boekt zit parkeren er sinds dit jaar niet meer bij in.
Trouwens als het een engelse site is staat het er dan niet in ponden ipv euro's?
-
Via die Engelse site heb je waarschijnlijk geen park-fly arrangement. Vorig jaar deden we het ook zo, dan hadden we voor €85 slapen, ontbijt en parkeren. Maar nu [-( geen gratis parkeren meer en daar zijn ze heel streng in. Mij is verteld dat het zo populair was om je auto te laten staan, dat er geen parkeerplaatsen meer waren voor congresgasten en dat leidde tot terugloop van boekingen. Tsja, wel begrijpelijk een congres levert meer op dan een gast die een nacht slaapt, goedkoop boekt en z'n auto laat staan.
-
hotel schiphol +parkeren
Mijn vraag is of er iemand de laatste tijd nog een overnachting + lang parkeren heeft geboekt bij een hotel bij Schiphol.En of er nog akties zijn?
Ik weet dat er veel overgeschreven is [-X,maar dit zijn allemaal oudere berichten. Vorig jaar waren er allemaal akties , maar nu vind ik niets meer.
Wij willen overnachten en dan met de shuttle naar Schiphol. Ik vind alleen maar prijzen rond de € 150 euro + parkeren. Wij vertrekken in juni en blijven 18 dagen.
Alvast bedankt
-
Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol
Kijk eens voor een kamer in het Mercure op Schiphol zelf en boek smartparking. Wij waren voor 22 dagen smartparking € 110 kwijt en een hotelkamer kostte € 95 (2p) en € 115 (3p). Oh ja dat was afgelopen februari.
Succes.
-
Re: hotel schiphol +parkeren
Mercure Hotel Amsterdam Airport
Reviewacore: 7.4
Oude Haagseweg 20 Amsterdam (10 minuten met de shuttle van Schiphol)
• Mercure Specialhttp://media.hotels.nl/site/icons/geenontbijt15x15.png10 beschikbaar€ 109.00• Park, Sleep and Take Offhttp://media.hotels.nl/site/icons/ontbijt15x15.png5 beschikbaar€ 125.00• Tweepersoonskamerhttp://media.hotels.nl/site/icons/geenontbijt15x15.png10 beschikbaar€ 129.00
Alle getoonde prijzen per kamer voor het gehele verblijf.
Te boeken via Hotel.nl Er zijn meer aanbiedingen, maar dit is op dit moment de voordeligste.
-
ik heb net het Mercure geboekt voor €125 incl 3 weken gratis parkeren en ook nog ontbijt.
Bedankt voor de tips:lol:.
-
Wij zitten op 4 Mei weer bij vdV A4, een aanbieding via Teo van AV.
€119,- incl. ontbijtbuffet en 30 dagen parkeren =D>
We vertrekken pas om 12.30, dus het was niet echt noodzakelijk, maar wel erg prettig :grin:
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Seca
Net nog even gekeken op hotels.nl maar mercure is vol voor as. woensdag.
Oeps, even vergeten dat het mei vakantie was? Bij Tante Toos van der Valk kan je nog wel terecht......voor 219 euro:shock: Speciale last minute prijs, normaal staat het pakket voor 179, volgens mij. Dan is het plotseling niet zo aantrekkelijk meer, lijkt mij zo.
Toch een fijne reis gewenst!
-
CitizenM - nieuw schiphol hotel
Er is een nieuw hotel op Schiphol, CitizenM
Het ligt op loopafstand (0,5km) van het vliegveld, je komt er door een overdekte toegang en het is helemaal nieuw van alle voorzieningen voorzien. Zoals gratis WIFI, gratis films, LCD TV enzovoorts.
Vrij modern ingericht en de kamers zien er best mooi uit.
Zo te zien zijn de prijzen ook nog aangenaam zag een prijs van €79,00 voor de periode in December als ik ga.
Kan alleen niet helemaal uitvinden of het nu achte de douane ligt of niet?
-
Re: CitizenM - nieuw schiphol hotel
Volgens mij voor de douane.
In de omschrijving staat,dat je van alles in A'dam kan bezoeken en je zou volgens mij ook een instapkaart moeten hebben om het te boeken als het achter de douane zou zijn.
Knaapje
-
Re: CitizenM - nieuw schiphol hotel
Het hotel ligt niet op het douaneterrrein, zie de blauwe markering op het plattegrondje hiernaast CitizenM Hotel (toen het nog bouwput was)
-
park sleep en fly in de buurt schiphol
Hallo allemaal,
Ik was op zoek naar parkeergelegenheid op nabij schiphol. wij gaan 22 jul voor 27 dagen naar florida. we moeten om 0.600 inchecken. omdat wij ver van schiphol wonen wordt dat dus weinig slaap. Maar wat heb ik gevonden!!!!!!
Smiddags lekker naar hotel v-d valk A4, beetje uitrusten lekker eten op tijd naar bed, en om 5.00 met de shutlle naar schiphol. Auto mag 30 dagen geparkeerd blijven voor de prijs van 119.00 euro Wij slapen dan met 2 volw. en 2 kinderen 11 en 14 op 4persoons kamer. Vandaag bevestiging ontvangen....... Koopje toch, goedkoper als alleen parkeren, waar dan ook en nog een beetje nachtrust ook.
Goed begin van de vakantie.
-
Als ik jou was zou ik toch nog maar even checken bij het A4- hotel, want hun shuttle gaat pas om 6 uur rijden. (Volgens hun eigen website.)
-
Ik heb ook een vraagje over park-sleep-fly, maar dan van hotel Zwanenburg. Zij bieden dit aan voor Eur 102,- inclusief 15 dagen parkeren. Elke volgende dag kost 2,50. Heeft iemand ervaringen met dit hotel? Want ze zijn wel erg voordelig....
-
Citaat:
Nijntje
Heeft iemand ervaringen met dit hotel? Want ze zijn wel erg voordelig....
Nou, zo voordelig vind ik het niet, om welke periode gaat het precies?
oeps, periode al gevonden, jullie vertrekken 6 mei is het niet? Dorinth biedt bijvoorbeeld PSF met 21 dagen parkeren voor 92,50.....Boeken via hotelspecials.nl
-
Ik zie dat Dorinth in onze periode voor 1 nacht voor 67,50 staan, alleen is de prijs per persoon en excl ontbijt, 13/17 augustus.
-
Citaat:
maanbo
Ik zie dat Dorinth in onze periode voor 1 nacht voor 67,50 staan, alleen is de prijs per persoon en excl ontbijt
Oeps, Oeps, Oeps. Ik heb verkeerd gekeken.....:-& 92,50 is per persoon...... kleine lettertjes he?
Op welke site vind je de aanbieding voor 67.50? En is dat met 21 dagen parkeren? Om eerlijk te zijn had ik rond die tijd (na de meivakantie) wel goedkopere aanbiedingen verwacht. Van der Valk zakt soms wel tot 89 euro inclusief parkeren. Maar helaas kan ik ze nu ook niet vinden.
http://img14.imageshack.us/img14/566/teleton1.jpg
-
Van der Valk Hotels bieden tegenwoordig ook last minutes aan. Prijzen variëren per dag.
-
@ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren. Ik ben alleen uitgegaan van smartparking wat me voor die periode 110 euro gaat kosten en dan vind ik Zwanenburg in verhouding goedkoop. Vroeg me alleen af of iemand ervaring heeft met hun, want volgens mij liggen ze ook weer een stuk verder weg dan vd Valk. Voor vd Valk heb ik voor dezelfde periode een psf voor 139 euro gevonden met parkeren tot 31 dagen. Daar lees ik veel positieve berichten over. Misschien kan ik dan beter dat doen?
-
Citaat:
Nijntje
@ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren.
Zoekt en gij zult vinden...[-o<
Wat Hofman overigens schrijft, klopt wel, maar voor de PSF arrangementen heb ik op de vd Valk site nog nooit een last minute gezien. Voor aanbiedingen PSF moet je op de sites zoals www. hoteliers.nl (meestal de goedkoopste vanaf 89 euro) of www.hotelspecials.nl zijn. In oktober heb ik nog een boeking bij vd Valk geannuleerd omdat ze niet met de aanbiedingsprijs van hoteliers.nl mee wilden gaan. (Goekoper meneer, dat kan niet, we zijn al zo goedkoop.....)
Van der Valk voert overigens een beetje warrig beleid voor wat betreft de PSF tarieven en -voorwaarden. Ik keek nog niet zo lang geleden en toen hield het arrangement 31 dagen parkeren in. Via 21 dagen zijn ze inmiddels toch weer uitgekomen op 15 dagen. Voor extra dagen rekenen ze tien euro. Zelf heb je nu weer een aanbieding met 31 dagen gevonden, dus het blijft lastig zoeken.
Voor de periode vanaf 5 mei rekent vd Valk via hotelier. nl nu ook 139 euro, exclusief ontbijt, inclusief 15 dagen parkeren. Zwanenburg is dus op dit moment toch de voordeligste aanbieder. Zelf zou ik er niet zo snel boeken, puur op basis van de reviews.Van der Valk vinden wij prima, vergelijk ook de shuttlebus op de terugweg,'t is ook belangrijk dat je geen uren hoeft te wachten.
Wat je zou kunnen doen is bij vd Valk boeken voor 139 euro als je daar nu 31 dagen 'krijgt'. Daarna hou je wekelijks de aanbiedingen in de gaten, annuleren kan je altijd nog als er een betere aanbieding komt.
Succes met de zoektocht!
-
Citaat:
Nijntje
@ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren. Ik ben alleen uitgegaan van smartparking wat me voor die periode 110 euro gaat kosten en dan vind ik Zwanenburg in verhouding goedkoop. Vroeg me alleen af of iemand ervaring heeft met hun, want volgens mij liggen ze ook weer een stuk verder weg dan vd Valk. Voor vd Valk heb ik voor dezelfde periode een psf voor 139 euro gevonden met parkeren tot 31 dagen. Daar lees ik veel positieve berichten over. Misschien kan ik dan beter dat doen?
Ik heb 1,5 jaar geleden gebruikt gemaakt van hotel Zwanenburg in combinatie met het parkeren. Hotel ligt midden in Zwanenburg. Op zich is het een net hotel, maar verwacht niet teveel luxe. Shuttle-service is goed geregeld maar houd wel rekening met de aangeboden tijden. Binnen een kwartiertje word je naar Schiphol gebracht en op de terugreis ook weer opgehaald. Parkeerplaats ligt aan de achter- en zijkant van het hotel. Je auto staat er dus redelijk veilig. Ik zou er in ieder geval zelf wel weer gebruik van willen maken.
-
Wij overnachten hier : http://www.hotel-chariot.nl/nl/arran...nt/index.shtml
op 22 april. We hebben dan een familiekamer. Ben benieuwd of het bevalt.
We kunnen dan na de file's 's avonds er naar toe rijden. En ons dan de volgende morgen rond 8:00 naar schiphol laten brengen.
De auto mag dan voor hetzelfde tarief max 21 dagen blijven staan.
Groet,
Jeroen
-
Knoop maar doorgehakt. Ik heb het van der Valk geboekt voor Euro 139 ex touristenbelasting. 5 Mei kan onze vakantie alvast beginnen! Iig bedankt voor jullie reacties.
-
sleep park fly
Ik weet niet of ik dit op de juiste plek post....anders wordt het vast wel verplaatst.
Misschien ligt het aan mij maar zijn de prijzen van-sleep park fly <<op/bij schiphol>> nu ineens gestegen ten opzichte van 2 3 jaar geleden?
Ik schrik wat de prijzen zijn voor 2 volw en 2 kids incl ontbijt ben je zo rond de 180 euro kwijt. Of kijk ik verkeerd of....is het een normale prijs. Vroeg met de auto of trein gaan is voor ons geen optie. Wie heeft er misschien een goede tip?
meisje
-
Re: sleep park fly
ik weet niet wanneer je gaat. Maar je moet de site van Vd Valk A4 hotel in de gaten houden.
Ik heb gebeld voor 17 december en dame van de receptie melde mij om de site in de gaten te houden. Ze krijgen zeker aanbiedingen.
-
Re: Overnachten + (gratis) parkeren bij Schiphol
Wij zijn een keer bij hotel zwanenburg geweest. www.hotelzwanenburg.nl betaal je € 102,00 voor een 2 pers. kamer excl. ontbijt. 15 dagen gratis parkeren en daarna € 3,50 per dag. Was prima te doen. Ongeveer 10 minuten met de shuttle. Ze hebben ook 3 pers. kamers.
-
Kreeg vandaag een mailtje van Accor hotels met hun aanbieding:
3 weken gratis parkeren bij een overnachting in Ibis, Novotel of Mercure bij Schiphol.
Zie http://www.accorhotels.com/hotel-cms...ffer-139.shtml
-
Ik weet niet of het al eerder op het Forum voorbij is gekomen maar nog een tip voor iedereen die een Park, Sleep en Fly arrangement heeft bij Van der Valk A4. Als je rechtstreeks boekt bij Van der Valk kun je ontbijten voor € 10,00 p.p. in plaats van € 15,00 p.p. Ontbijten kan al vanaf 5 uur 's morgens.
-
Welk park-sleep-fly hotel bij Schiphol ?
Omdat onze TUI vlucht naar Orlando maandag ochtend (april 2017) vertrekt, en we de files willen mijden (vanuit Brabant),
dachten we een park-sleep-fly arrangement te boeken.
Er zijn veel websites die boekingen voor hotels regelen, maar natuurlijk zoeken we de beste en goedkoopste mogelijkheid ;)
Tips en ervaringen zijn welkom...
-
-
Welke link?
Die in post 1? Die is van 2010 :)
-
Re: Welk park-sleep-fly hotel bij Schiphol ?
Citaat:
mtx123
Omdat onze TUI vlucht naar Orlando maandag ochtend (april 2017) vertrekt, en we de files willen mijden (vanuit Brabant),
dachten we een park-sleep-fly arrangement te boeken.
Er zijn veel websites die boekingen voor hotels regelen, maar natuurlijk zoeken we de beste en goedkoopste mogelijkheid ;)
Tips en ervaringen zijn welkom...
Ik heb vorig jaar een mooie deal kunnen boeken via Vakantieveilingen in het Schiphol Dorint Hotel. Ze staan er niet altijd op, even goed in de gaten houden. En even goed checken hoe het zit met parkeren en of de shuttle wel rijdt op de tijden dat jullie op Schiphol moeten zijn. Had zelf een hotel zonder parkeren, was er met de trein naar toe gereisd.
-
IBIS en IBIS Budget heeft ook park, sleep en fly arrangement. Daarnaast idd vakantieveilingen!
-
Bij onze vorige boeking via Tui (wel vanaf Brussel gevlogen) konden wij na inloggen met de reserveringscode ook met pakket-korting gebruik maken van een aanbieding via hun site voor een park-sleep & fly arrangement.
-
Citaat:
b767-300er
Welke link?
Die in post 1? Die is van 2010 :)
:cool: Shoot.. Ik ga wel weer terug in m'n mand.:o
-
Nou, alle hoeken en gaten van het internet afgezocht voor Park-Fly-Sleep op zondag 9 april, in omgeving Schiphol, 14 dagen parkeren.
Maar niks beneden de 135 euro kunnen vinden...
Dat zal dan wel zo'n beetje de prijs zijn :confused: