-
Re: universal - express pass/express plus pass
Ik heb voor allebij de pretparken een Expresspas gekocht niet langer dan 10 min. hoeven wachten bij de atractie's. vond het wel vreemd wij lekker door lopen en aan de andere kant stonden mensen 1 uur te wachten,en dan gaan ze je nog aan gapen. Maar wel leuk
Dennis
-
Zo, ik schop dit even omhoog :D
Wij gaan dus in mei 2 dagen naar Universal. Voor beide dagen is zo'n express pass te koop voor $15 pp. Vorig jaar waren we in juli bij Universal in Hollywood, waar we een front of line pass hebben gekocht, die zéér de moeite waar was, ook al was die maar liefst $40 pp.
$15 vind ik dus absoluut niet veel voor het voordeel wat je eruit haalt, maar mijn vraag is of het wel nodig is in mei...?!
We gaan o.a. op moederdag, ik heb geen idee of dat effect heeft op de drukte in de parken. Ik heb twee reisverslagen gelezen van mensen die in mei zijn geweest en die hadden toch lange wachtrijen gezien van ongeveer een uur. In dat geval zou ik het al zeer de moeite waard vinden...
Heeft iemand hier ervaring met Universal in mei?? Hoe druk is het?
-
Wij hebben Orlando Flextickets besteld en bij de info staat dat de voordelen van de flextickets zijn:
Universal Express: voor Universal Studios en Universal's Islands of Adventure heeft u met deze passen gegarandeerd minimale wachttijden bij de attracties...zonder extra toeslag!
Dus ik verwacht dat ik die passen daar gratis krijg...wie heeft er ervaring mee of dat zo is?
Groetjes Sandra
-
Ik heb geen antwoord voor je, maar wil nog wel even toevoegen dat onze tickets echt weggegooid geld waren, de wachttijden waren zó kort dat we de tickets bijna niet gebruikt hebben. Maar ach, wat ik 60 euro op dat vakantiebudget? :)
-
De Express kaarten zijn echt goed,ik heb er veel plezier aan beleeft voelde me afentoe wel raar als we die hele lange rijen paseerden.
Opde Express kaart word een handtekkening of een gaatje in gemaakt zodat je ook maar echt 1 keer de express lane kunt gebruiken.
Wij zijn 2 keer in de mummy geweest...mijn favoriet
We gaan in September naar Walt Disney in Anaheim California en een Fastpass is zeker wat wij aan schaffen dat is de prijs meer dan waard.
Dennis
-
Citaat:
zodat je ook maar echt 1 keer de express lane kunt gebruiken.
maar verblijf je in een van de 3 universal hotels dan kun je ongelimiteerd in de fast lanes gaan staan, of liever gezegd: :grin:doorlopen
-
wij zijn ook geweest in mei en waren toch blij dat we die express pass hadden hoor, hangt echt af van de drukte die dag.
-
Express Plus pas 1 dag / 2 parken
Wij gaan binnekort naar orlando en bezoeken dan ook universal studios's. We gaan 2 (of 3) dagen de studios bezoeken. Wij willen 1 dag de express pas bijkopen. Dit ivm drukte die er in juni al zal zijn.Dus in 1 dag de belangrijke attracties bekijken en de overige dagen de leukste attracties nog eens doen en rustig rond neuzen in de parken.
We twijfelen of we de express pas voor 1 park ( 1park/1dag) moeten nemen of voor 2 parken (2 parken/1 dag). Een andere optie zou kunnen zijn dat we 2 dagen zo'n pas kopen en dan voor iedere dag 1 park. Maar dan wordt het wel erg duur .
Mijn vraag is dan ook of het mogelijk is dat we met de express pas alle belangrijke attracties van beide parken op 1 dag kunnen zien? (Wateratracties vallen af want daar vinden we niks aan) Wellicht heeft iemand er al ervaring mee of kan ons adviseren.
-
Re: Express Plus pas 1 dag / 2 parken
Had al ergens gelezen dat je vrij snel aan de beurt bent. Echter elke attractie maar 1x per pas.
-
Dat klopt dat weet ik en dat vinden we niet erg maar we weten niet of we van beide parken de atracties zouden kunnen zien in 1 dag.
-
Dat is moelijk in te schatten, maar waarom niet per dag een park en eerst de Express attracties en de rest lekker wandelen. Ben je ook geen tijd kwijt met hoppen.
-
Zeker goede optie hoor maar dan wordt het ons wel wat duur maar dat overwegen we nu wel om te doen
-
Re: Universal - express pass/express plus pass
Als je nu voor 3 nachten, bv ma, di en wo, boekt in een Universal hotel, hoe lang kan je dan gebruik maken van je Keycard in de parken? Is dit 3 dagen, ma, di en wo, of geldt de dag van uitchecken, do., er ook bij ?
Groetjes,
-
Heb een heel andere vraag....ik ben dit jaar naar disney parijs geweest, en heb toen gebruikt gemaakt van een doktersbriefje zodat ik nergens hoefde te wachten....kun je in universal studio's ook zo'n doktersbrief gebruiken of heb je een autipas nodig?
-
Misschien kun je hier wat mee: http://www.universalorlando.com/hour...formation.html (je specifieke vraag staat er helaas niet op)
-
front of the line Universal studios
2 Jaar geleden zijn wij in Universal studios L.A. geweest. Hier hadden we "front of the line" passes gehaald, zodat we het park in 1 dag konden doen.Gezien de drukte toen in september was dit ook nodig.
Nu gaan wij in mei een rondreis door florida maken en doen 3 dagen Orlando aan. Ja ik weet het, het is erg kort, maar de baas geeft niet nog meer vakantie....
Op de website van universal studios Orlando kon ik deze "front of the line" kaarten niet vinden. Misschien weet hier iemand of deze kaarten bestaan? Of zou het op een donderdag en vrijdag eind mei niet nodig zijn? We trekken in ieder geval 2 dagen uit om de 2 parken te bezichtigen. Dus 1 park per dag of kunnen beide parken in 1 dag gezien worden?
Graag zou ik wat meer van jullie "florida experts" willen horen.
Alvast bedankt,
Helena
<<mod Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan het hierover bestaande onderwerp.>>
-
Re: front of the line Universal studios
Is dat niet gewoon zo'n Universal Express ticket? 'You'll be able to skip the lines'.
Zie http://www.universalorlando.com/Tick...=13-1152&seq=1
-
Hoi,
Die bestaat dus wel degelijk, genaamd 'Universal Express'. Prijzen verschillen naargelang de periode. Je kunt ze het best online bestellen.
Je mag met de UE telkens éénmaal per attractie gebruiken. Indien je logeert in een Universal hotel, mag je onbeperkt gebruik maken vd UE.
En druk ? Als Harry Potter open is, denk ik van wel..
Nu, hoe geraak je op hun site daarbij? Als je 'tickets' drukt, dan komt ook de 'Universal Express' in 't zicht.
Succes ermee.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
slaapzustertje
Of zou het op een donderdag en vrijdag eind mei niet nodig zijn?
Da's wel een beetje een glazen bol vraag. Maar op het schema van Universal kan je zien dat de Express tickets op die dagen het laagst geprijsd zijn Persoonlijk zou ik ze pas aan de poort kopen, dan kan je (een beetje) inschatten of het druk is. Wij zijn er zelf in die periode al een aantal keer geweest en vinden de drukte allemaal meestal wel meevallen. Kwartiertje hier, tien minuutjes daar, half uurtje hooguit voor de hele populaire Simsons, bijvoorbeeld. Maar wij hebben dan ook geen haast......:-D
Verder overweeg je om de twee parken op één dag te doen. Ook hiervoor geldt dat het een persoonlijke afweging is. Wil je alleen in de rollercoasters, wil je ook de shows zien, heb je er behoefte aan om af en toe eens even te gaan zitten met een drankje/hapje/ijsje? Maar als je het dan toch doet, koop dan voor de zekerheid in ieder geval maar express tickets want dan heb je ze nodig.
-
Weet er iemand of er in de week van 28 maart - 2 april iets speciaals (vakantie ofzo?) aan de gang is in orlando?
De Express tickets kosten dan 50$/pp wat best wel duur is. En laat dit nu net de periode zijn wanneer wij de beide Universals gaan bezoeken :?
-
Citaat:
Wittmann
En laat dit nu net de periode zijn wanneer wij de beide Universals gaan bezoeken :?
Gezellig, want je zit nog midden in de Springbreak periode. Dan ben je er nooit alleen, ze komen met busladingen tegelijk..... Disney geeft hetzelfde beeld, kijk de komende dagen ook maar naar de Crowd Calender. Het Crowd Levelcijfer is nu al opgelopen tot 7, dus het kan altijd nog drukker.
-
Dinsdag en woensdag staan nog op 5, dit zouden de dagen zijn dat we ze willen doen.
Zouden jullie de express pass aanraden? Komt op 180 euro voor ons beiden, voor 2 parken.
-
Citaat:
Wittmann
Dinsdag en woensdag staan nog op 5, dit zouden de dagen zijn dat we ze willen doen.
Zouden jullie de express pass aanraden? Komt op 180 euro voor ons beiden, voor 2 parken.
Tsja, aanraden..... Sommigen zweren erbij, anderen (zoals wij zelf) kunnen er prima van buiten en staan blij in de rij een hoop geld te verdienen. Het is een erg persoonlijke beslissing. Ik zou zeggen; bekijk het ter plekke. De Expresspas kan je ook nog daar kopen. Tenzij ze echt met de benen buiten hangen want er worden er dagelijks een bepaald aantal uitgegeven. Bovendien trek je één volle dag per park uit, toch? Dat kan m.i. prima zonder Express, maar ja, je moet wel in de rij.
Enne...... Crowd Level 5 in Disney zegt zeker niet alles over het druktebeeld in Universal. Als de Expresstickets 50 dollar kosten, reken er dan maar op dat ze drukte verwachten. Op stillere dagen zakt de Expressticketprijs echt.
-
Ik vond het helemaal super die expressedpas! Wij hoefden nergens te wachten en dus we konden relaxed alle attracties zien! Ik ben blij dat we het gedaan hebben. Door de pas konden we allebei de parken in 1 dag doen.
-
Wij hadden de passen 2 jaar geleden ook gekocht in t hoogseizoen voor 3 man vond het een hoop geld omdat we de parken in 1 dag wilden doen s"morgens konden we bijna overal zo doorlopen dus hebben we hem eigenlijk álleen maar s'middags gebruikt en vonden we het eigenlijk zonde van t geld.
-
En daarnaast mag je maar 1x in een attractie met de pas. Wil je vaker, moet je gewoon in de (normale) rij.
-
Je kunt natuurlijk ook een paar dagen op een on-site hotel gaan zitten. Dan krijg je de Express pas er gratis bij8-[.
-
Ik zit ook in de periode eind mei, waarop ze nu rust verwachten. Prijs is slechts 25 dollar.
Ik ben wel beetje bang voor drukte, vanwege Harry Potter die (misschien) die week opengaat. Het klinkt mij als een slimme deal, voor slechts ca. 20 euro extra weet ik zeker dat ik relaxed alles kan doen, en geen stress :)
We willen wel 2 dagen Universal doen, maar dan maar 1 dag met Express. Ik kom niet elk jaar in Orlando, dus wat let me zou ik denken?
-
Gelijk heb je, als je het geld kunt missen en lekker rustig aan wil doen is de pas zeker een optie. Heb je dat geld er niet voor over en vind je het geen probleem om langer in de rij te staan, hou je dat geld lekker in je zak natuurlijk. ;)
-
Wij houden nog even de boot af en kijken ter plaatse hoe druk het effectief is.
Voor bvb de Simpsons Ride zou ik wel de wachtrij willen doen omdat er filmpjes e.d. worden afgespeeld die je anders waarschijnlijk moet missen met de express pass.
-
Ik zat te kijken op die site. Je kunt ze nu alleen bestellen op de acht drukke dagen, de minder drukke dagen kun je ze niet vooruit bestellen.
Kun je dan wel in het park kopen of zijn ze er op die dagen niet (bv 3-05-10).
Ik heb ook iets gelezen dat je de express upgrade ook nog in het park kunt kopen als je het vooraf niet hebt gedaan, klopt dat ook?
-
Citaat:
Niels82
Je kunt ze nu alleen bestellen op de acht drukke dagen, de minder drukke dagen kun je ze niet vooruit bestellen.
Misschien nog eens goed kijken? De Express pass kan je gewoon bestellen hoor. Aan de poort kopen kan ook, tenzij het erg druk is, want het aantal tickets is gemaximeerd, anders kunnen ze de korte wachttijd niet garanderen. Persoonlijk zou ik op een dag waarop de tickets $ 19,99 of $ 25,99 kosten ter plekke bekijken of het nodig is.
http://img709.imageshack.us/img709/1...salexpress.jpg
http://img251.imageshack.us/img251/5...xpress1dag.jpg
-
Ik heb ze al aangeschaft voor Islands of adventure, hier kun lezen hoe ?
Express pass op ons blog, als je op de link klikt, zie je hoe wij het boeken, in het blog kom je direct bij de Express pass. Wij doen alleen een snelle pas voor Islands of adventure, omdat onze zoon de achtbanen leuk vind, en mocht het druk zijn kunnen we ze toch allemaal doen.
Universal Studio's doen we zonder snelle pass en gaat prima .
-
Re: Universal - Express (Plus) Pass
Hmm ik wist niet dat het ook voor 1 park kan. Dat lijkt me beter, 1 dag IOA met de Express pass.
Universal zelf is in mei gewoon goed te doen voor zover ik weet, maar IOA vertrouw ik voor geen meter met dat Harry Potter...
-
Citaat:
Roberto_
Hmm ik wist niet dat het ook voor 1 park kan. Dat lijkt me beter, 1 dag IOA met de Express pass.
Dat is het leuke van het forum.. samen weten we wat een brood kost.:grin:
-
Wij zitten ook aan een kaart voor 1 dag te denken, vooral straks als Harry Potter open is, bedankt voor deze link!
-
Kan ik die Universal express Pass op hun eigen internetsite kopen samen met mijn entreekaartje? Moet je de kaartjes dan al gelijk printen of ter plaatse nog ophalen? Wij willen waarschijnlijk alleen naar Island of Adventure, 1 dag.. Is dat het beste via hun eigen site te boeken?
-
Citaat:
daisypeeters
Kan ik die Universal express Pass op hun eigen internetsite kopen samen met mijn entreekaartje? Moet je de kaartjes dan al gelijk printen of ter plaatse nog ophalen? Is dat het beste via hun eigen site te boeken?
Om met Michael66 te spreken: Driewerf Ja!
De prijs van de Express pass is flexibel. Hoe drukker, hoe hoger de ticketprijs. Ga je op een dag dat de ticketprijs laag is? Dan zou ik ze pas ter plekke kopen. Valt de drukte tegen, dan neem je ze alsnog, anders is het mooi verdiend.......:-\"
-
Wij hebben vandaag bij IOA de pass niet nodig gehad. Wa waren wel al om 8u55 in het park. De enige attractie die we in de namiddag nog wilden doen was Jurassic park: River. Daar was de wachttijd 75 minuten (een uurtje ervoor 45'). Waren we er meteen langsgeweest kon het zelfs nog in 30 minuten, maar we waren zo nat van Popeye & Bluto dat we het water ff voor bekeken hielden.
-
kan je alle express pass atracties maar 1 keer per dag doen of kan je ook later terug komen om hem nogmaals te doen? Wij gaan 3 okt naar IOA en 14 okt beide parken 15 okt US zal het eigenlijk nodig zijn om dat zo'n pass te hebben vanwege de drukt.e Ik denk er zelf erg over na om hem aan teschaffen maar dan meer vanwege ernstige rug problemen waardoor ik niet kang kan lopen of in rijen staan. denk dat ik met deze pass wel kan genieten veel kan doen en niet meteen helemaal in de kreukels liggen na 1e dag in florida op 3 okt.