-
Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JanLoots
@Brandsmaatje2 Nou 653 euro is echt wel goedkoop hoor in die tijd...maar 30 juni vertrek valt nog net buiten het echte hoogseizoen. Maar een mooie prijs hoor. Ik zou meteen boeken voor dat geld als ik ik die kon krijgen voor vertrek op 14-15-16 juli!!
Geniet van de vakantie!!
Jan, we zijn er ook terecht blij mee. Wij zouden eigenlijk 2 dagen later gaan maar hebben reisschema aangepast naar de tijden van de ticket. Ik ben nu goed aan het kijken voor een huurauto en dat valt ook nog niet mee voor zes personen. We moeten ook nog vliegtickets voor mijn oudste dochter met vriend kopen die pas een week later naar Florida kunnen komen. Dus ook ik blijf de boel goed in de gaten houden.
Jij ook succes met scoren van goedkope vliegtickets.
-
Zojuist op skyscanner gezocht naar tickets voor juli 2014. Kwam een mooie deal tegen van Air Lingus. 12-7 / 26-7 Amsterdam - Orlando (mco) voor 648,- euries! Ik vind het zelf net even een te korte periode. Maar misschien kan iemand anders er z'n voordeel mee doen.
-
Zojuist geboekt via www.skyscanner.nl - Gate1.
Vertrek: 08-07-2014 Amsterdam - Dublin - Orlando MCO
Terug: 26-07-2014 Orlando MCO - Dublin - Amsterdam
Vliegen met AerLingus.
Prijs per persoon: € 635,84.
-
gevonden! SORRY :o
dag hrjhaan , kan je wat meer info geven over waar je hebt geboekt en hoe je het ingegeven hebt , want als ik je info ingeef zegt de website dat hij geen resultaten heeft voor die data... tegen dat prijsje kriebelt het wel heel hard
-
Citaat:
hrjhaan
Zojuist geboekt via
www.skyscanner.nl - Gate1.
Vertrek: 08-07-2014 Amsterdam - Dublin - Orlando MCO
Terug: 26-07-2014 Orlando MCO - Dublin - Amsterdam
Vliegen met AerLingus.
Prijs per persoon: € 635,84.
Mooie prijs tickets zijn bij aer lingus 330 dagen vooruit te boeken, ik zal nog even geduld moeten hebben.
-
Bij AerLingus zelf kon ik ook nog niet boeken, maar via skyscanner dus wel. Dan kom je uit op de site van Gate1 en daar boek je dan je ticket. Dus www.skyscanner.nl en dan zoeken van Amsterdam naar Orlando MCO op deze data. Dan komt de vlucht van AerLingus bovenaan te staan. Werd uiteindelijk nog goedkoper, want kreeg eerst een prijs van € 644,00 in beeld. Maar bij boeking toch nog een paar euro goedkoper. Als je rechtstreeks op www.gate1.nl boekt ben je ook iets duurder uit. Dan komen er nog reserveringskosten bij. Die betaal je via skyscanner dus niet.
-
oh zker mooie prijs. leukkk zeg. Happy
wij zoeken vanaf 20 juli tickets
thanks voor de tip
-
Wij gaan ook weer in 2014 !! Nu ik dit onderwerp van bij het begin volg en al goed op tijd bezig ben met plannen, blijkt dat de vlucht toch echt goedkoper kan dan we de vorige keren betaald hebben. Alleen willen we nu niet rechtstreeks naar Florida, maar eerst een 5-tal daagjes New York doen. Maar dat vind ik niet echt op de aangegeven sites hierboven (skyscanner, orbitz, vayama). Enkel bij aerlingus zelf kan ik dat ingeven (Brussel-New York) en terug van Orlando naar Brussel voor een schappelijke prijs (vind ik toch) van 742 € in juli. New York-Orlando moeten we dan apart boeken, maar dat kan rond de €100 per persoon.
Heeft er iemand dit al gedaan en hoe hebben jullie de vluchten geboekt? op welke sites kan ik nog kijken?
-
Probeer onderstaande eens.
Gebruik altijd multi city of iets dergelijks in je zoekopdrachten.
Gewoon luchthavens en datums invullen.
succes
http://www.kayak.com/flights?mc=y
-
Bij veel zoeksites kan je 'multicity' (terugreis vanaf andere luchthaven) ingeven. Chaser.nl is bijvoorbeeld ook een handige site om te zoeken. Een enkele reis vanaf New York naar Orlando kan je bijvoorbeeld boeken op de site van Delta.com of een andere vliegmaatschappij (of eerst de prijzen en voorwaarden vergelijken via een zoeksite). Wij hebben de afgelopen jaren meerdere keren multicity's geboekt en vervolgens nog apart een enkele reis. Wij hebben deze zomer met Jetblue (Jetblue.com) een enkele reis van Washington DCA naar Tampa gevlogen. Een prima maatschappij met veel beenruimte, TV-scherm in de stoelen en geen toeslagen voor je koffers. We hebben ook goede ervaringen met Delta.
-
Hoi,
Wij hebben ook plannen om in de zomervakantie weer naar Florida te gaan. Maar ik kan de tickets die hrjhan geboekt heeft nergens meer vinden. Was het dan een aanbieding??
Ik kom alleen tickets tegen met een prijs van 961,00 euro. Echt veel lager kan ik op geen enkele site vinden. Zo duur heb ik ze nog nooit gezien......
Aankomstdatum die wij willen: 12/13/14 juli 2014
Vertrekdatum die wij willen: 30/31 juli 2014 evt 1 aug 2014
Voor 4 volwassenen en 3 kinderen (allen ouder dan 12)
Ik val hier bijna van mijn stoel af............. Met deze prijzen moet ik er toch nog eens zeer goed over nadenken...........
-
Was waarschijnlijk een dagaanbieding. Zaterdag waren ze al weer duurder. Gewoon dagelijks blijven kijken en meteen boeken als je een leuke aanbieding ziet. Als je er dan nog een nachtje over moet nadenken kun je alweer te laat zijn.
-
Voor de snelle beslisser!!! AMS- Orlando 5 t/m 19 juli Aer Lingus €644 via skyscanner.nl
Of 3 dagen langer blijven? t/m dinsdag 22 juli ook €644.
-
Citaat:
Maria
Hoi,
Wij hebben ook plannen om in de zomervakantie weer naar Florida te gaan. Maar ik kan de tickets die hrjhan geboekt heeft nergens meer vinden. Was het dan een aanbieding??
Ik kom alleen tickets tegen met een prijs van 961,00 euro. Echt veel lager kan ik op geen enkele site vinden. Zo duur heb ik ze nog nooit gezien......
Aankomstdatum die wij willen: 12/13/14 juli 2014
Vertrekdatum die wij willen: 30/31 juli 2014 evt 1 aug 2014
Voor 4 volwassenen en 3 kinderen (allen ouder dan 12)
Ik val hier bijna van mijn stoel af............. Met deze prijzen moet ik er toch nog eens zeer goed over nadenken...........
AMS-ORL 12 t/m 28 juli Aer Lingus €644. via www.skyscanner.nl Dat scheelt voor 7 tickets al €2100 vergeleken met gisteren :)
Je kunt wachten op een betere prijs, maar of die ooit komt kan ik je niet vertellen.
-
Ik kan helaas pas in november boeken (ivm werkgever). Maar ik ben wel de prijzen aan het volgen.
Helaas moeten wij dus nog afwachten. Maar ik blijf dit topic volgen.
Hopelijk is er rond die tijd ook een mooie aanbieding.
Er blijft ons nu even niets anders over dan afwachten (en duimen). :(
-
Vorig jaar kwamen de kerstcadeautjes pas op 27 december, dus nog even geduld....:)
-
Oei, dan hoop ik dit jaar ook :D:rolleyes:
-
Citaat:
A.Hofman
AMS-ORL 12 t/m 28 juli Aer Lingus €644. via
www.skyscanner.nl Dat scheelt voor 7 tickets al €2100 vergeleken met gisteren :)
Je kunt wachten op een betere prijs, maar of die ooit komt kan ik je niet vertellen.
De eerst mogelijke vlucht die nu op skyscanner.nl verschijnt van 12 juli t/m 2 of 3 augustus is 947 euro met British Airways...
-
Aer Lingus 12 juli t/m 2 aug € €658 , vertrek/ aankomst Amsterdam, maar dan heb je op de terugreis wel een stop van 9 uur in Dublin....
Bericht is al weer achterhaald, ik krijg nu ook niks meer onder de €900 op mijn scherm.
-
Ohhh, balen! Deze hebben we net gemist!
Ik hoop dat er snel weer een aanbieding rond deze prijs voorbij komt, dan boeken we hem meteen!
Lager dan ~880 Eur pp (United via kayak.com) kom ik nu niet. Ons doel ligt tussen de 650 - 700 Euro pp.
We houden de bekende sites al meerdere keren per dag in de gaten. Zodra we wat zien komt hij hier natuurlijk :)
-
Voor de liefhebbers KLM heeft nog wat aanbiedingen vanaf Düsseldorf naar Miami. Eind juni t/m eind juli voor €650,-
Wel ff zoeken naar juiste data zodat je die goedkope prijs pakt...
Succes! Remco
-
Thanks Remco!
we blijven speuren
-
Geboekt bij Flightpath.be (onderdeel van TUI groep)
2/8/2014 BRU - MIA : vertrek: 6:50 aankomst 14:25
23/8/2014 MIA -BRU vertrek: 18:15 aankomst 14:15
Prijs: 2592,18 € voor 2 volwassenen en 1 kind.
-
Citaat:
satpet
Geboekt bij
Flightpath.be (onderdeel van TUI groep)
Wat een verschrikkelijke site( Flightpath.be)
Scammers zouden zelfs een mooiere maken.
-
Ik denk ook meteen eens even neuzen want wij willen 19/7 t/m 12/8 weg maar wat een vage site zeg dat geen kijken en zoeken zo..... pfffff.
-
Citaat:
wehave
Wat een verschrikkelijke site(
Flightpath.be)
Scammers zouden zelfs een mooiere maken.
Dit is volgens mij een onderdeel van de professionele site waar alle jetair agentschappen van België op werken.
Sirius is een apart bedrijf van TUI die deze diensten aan jetair en andere agentschappen levert.
Citaat:
satpet
Geboekt bij
Flightpath.be (onderdeel van TUI groep)
Heb bericht gekregen dat er een probleem is met retourvlucht tussen MIA en MAD. deze vlucht zou gecanceld zijn door AA. Vreemd want het is een vlucht die door Iberia wordt gevlogen.
Heb ook al geld terug op Credit Card.
-
Op zich niet heel vreemd, want i.h.a. kun je vluchten voor deze datum (23-8-`14) nog niet eens boeken (330 dagen vtv)
-
Zo te zien via www.skyscanner.nl is deze vlucht wel te boeken, heen met Iberia en terug met Finnair. Beiden met een stop in Madrid met een redelijke overstaptijd. Totaalprijs 2423,04 voor 2 volwassenen en 1 kind. Is nog goedkoper ook Satpet. :rolleyes:
-
@Bullyleo;
Bedankt voor de info
Ik zal nog even wachten tot die 330 dagen voorbij zijn. Volgens mij heeft het daarmee te maken.
-
-
Heb geduld, ik heb vorig jaar op 31 december tickets geboekt naar Tampa. Iets meer dan 500 euro p.p. dus het goed nog stukken goedkoper!
-
Maar resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst .Al heel vaak gezegd, maar je moet boeken als er een tarief voorbij komt wat je wilt betalen. En daarna niet meer kijken of ze dalen/stijgen.
-
Zeker geen garanties, maar je kan er wel van uitgaan dat de prijzen onder de 800 euro gaan komen. 500 is érg goedkoop, maar tussen de 600 en 700 is vrij reeël. Als je persé naar Florida wilt dan moet je idd een bedrag vaststellen en boeken zodra de prijzen op dat niveau zijn.
Als je (zoals ik) nog geen plannen hebt en dus alleen naar Florida gaat als er een goede deal voorbij komt, dan zou ik nog even wachten. ;-)
-
Citaat:
axzel
Zeker geen garanties, maar je kan er wel van uitgaan dat de prijzen onder de 800 euro gaan komen.
Ik zou daar maar even mee uitkijken met deze uitspraak... hahahaha
-
Ik zeg ook geen garanties, maar de kans is groot dat er wel tickets voor onder de 800 euro gaan komen.
Kratje pils om wedden? ;)
-
Even een vraagje, misschien al eerder gesteld, dan bij dezen mijn excuses.
Zijn de prijzen die hier genoemd worden inclusief alle toeslagen, of zijn dit de "kale" ticketsprijzen??
We willen van 19 juli 2014 tot 12 augustus 2014 naar Florida. De goedkoopste tickets die ik nu ben tegengekomen voor 2 volwassenen en 2 kinderen kwamen op 3500 euro.
Voor de ervaren Floridagangers....kan dit nog lager??
-
Ik zit voor exact dezelfde date te kijken Ojajoh !!! ( das toevallig ).... Maare volgens mij kun je die nog niet echt zien ivm de 330 dagen. Sites maan veelal pas tot 5,6,7, aug.
Denk echt nog even geduld hebben.
-
Goed om te weten dat sites als Kayak.com en Skyscanner gebruik maken van ITA software (welke gekocht zijn door google).
zoeken via hun site werkt heel makkelijk http://matrix.itasoftware.com/.
Ook wij willen 3 weken vanaf 19-7 de laatste twee jaar vanaf Dusseldorf gevlogen (rechtstreeks met airberlin) maar zijn op zoek naar goedkope opties en kunnen vertrekken vanaf Rotterdam, Brussel, Amsterdam en Dusseldorf. Tot op heden niks onder de 900 euro per persoon gevonden en boeken pas bij een prijs onder de 700 euro.
-
En is dat jullie vaak gelukt Mblokland
word onze eerste keer vandaar deze vraag
gr kyr
-
Voor 2013 zijn er diversen die via BA voor 550 euro een ticket geboekt, via TAP waren de tickets rond de 725 euro in 2013.
Zoals iedereen aangeeft zijn prijzen voor 2013 geen garantie voor 2014...