Hallo,
Wij gaan 1 dag naar Naples; plannen de Evergaldes te bezoeken.
Kan iemand ons een place to be - to start aabgeven, misschien los van gewone standaard tourisme?
Danke
Stefaan
Afdrukvoorbeeld
Hallo,
Wij gaan 1 dag naar Naples; plannen de Evergaldes te bezoeken.
Kan iemand ons een place to be - to start aabgeven, misschien los van gewone standaard tourisme?
Danke
Stefaan
Heb je deze site al bekeken? http://www.nps.gov/ever/planyourvisit/index.htm
http://img65.imageshack.us/img65/1998/evergladeslm8.png
Vanuit Naples is het denk ik het meest logisch om het Gulf Coast Visitor Center te bezoeken.
Als je met een Airboat wilt varen dan zul je dit buiten het Nationale park moeten doen, bijvoorbeeld in Everglades City.
FT myers Beach is echt geweldig!!
Wij gaan ieder jaar een paar dagen naar "The Outrigger Beach resort" en dat is echt helemaal top!!
Het hotel is zeker niet erg super de luxe maar de sfeer is echt super gezellig en de kamers verder prima!
Bijna iedere avond live muziek en een tiki-bar met veel gezelligheid!
Verder staat het hotel zo op het zeer brede stand, perfect met keine kinderen...
Geweldige ondergaande zon en dolfijntjes gezien vanaf het strand!!
Er is ook een zwembad.
Wat mij betreft echt een aanrader!!!
Wat je ook gaat doen heel veel plezier in Florida en dat zal zeker lukken!!!!
's-avond tegen schemering naar de oude pier om dolfijnen te zien in het wild. Heb je wel een klein beetje mazzel bij nodig...
Ben net terug uit Naples. Inderdaad de pier op is geweldig. Ook overdag, het stikt er van de vis. Het strand is wit met palmbomen aan de kant. Is niet zo toeristisch maar wij vonden het "Great" Shoppen kan in de plaatselijke mall en een 30 KM noordelijker zit een outlet.
Ook wij zijn net terug uit Florida en vonden Naples helemaal geweldig. De oude pier is echt zo leuk. Mensen staan er te vissen en de vis wordt ook terplekke schoongemaakt. Leuk om te zien. En wij hebben er 's avonds en 's morgens dolfijnen zien zwemmen en springen. Zo gaaf. Ook de zonsondergang is mooi. Naples is ook mooi om te zien om de huizen die er staan. Het is een hele rijke stad. Ook hebben we nog geshopt in de Miramar outlet. Wij vonden Naples echt meer dan de moeite waard.
Groetjes Monique
In Naples heb ik helaas geen dolfijnen gezien, wel heel veel vis rond de pier. En wat een strand! Geweldig! Heb daar heerlijke dagen vertoeft bij de pier. We hebben uiteindelijk wel dolfijnen gezien op Sanibel.
Een stop maken in Naples en er alles verkennen...Je komt ogen, voeten en hard disk ruimte te weinig om dit allemaal te zien,voelen, ruiken en vast te leggen.
Voor ons was Naples het mooiste wat we hebben gezien op onze reis.
EEN AANRADER.
Volgens mij is hier al meer over gezegd. Nog niet zo lang geleden. Je moet maar eens kijken. Wij vonden Naples helemaal geweldig. Daar is een pier aan het strand waar het heel druk is met vissers. Zo leuk om te zien. We hebben er ook s morgens en 's avonds dolfijnen zien zwemmen. Zo gaaf om te zien. Naples is een hele mooie rijke stad. Echt de moeite waard. Wij verbleven in het Trianon Old Naples Hotel. Ook een aanrader en heel centraal gelegen.
Groetjes Monique
Zonder twijfel: Naples -> The Inn on Fifth -> je waant je in een sprookje!
http://www.innonfifth.com/
Ik ben ook Naples fan, zeker in de winter, omdat het daar echt het warmst is.
Meestal verblijven we daar in een huis, via www.vrbo.com, maar als je een betaalbaar hotel/motel zoekt, wij waren helemaal tevreden over het Ramada Inn of Naples, waar we een kamer incl. keukenblok en koelkastje hadden, op de 2nd floor, een lichte kamer met uitzicht op het zwembad.
Wij komen al jaren in Naples, een van onze favoriete plaatsen in Florida. De pier is zeer zeker de moeite waard, en Sanibel island. Wij gaan ook graag eten bij Brio http://www.brioitalian.com/index.html een echte aanrader. En natuurlijk Tommy Bahama http://www.tommybahama.com/TBG/Store...nts/Naples.jsp of Bricktops http://www.bricktops.com/index.php
Naples....stukje verborgen paradijs...best western!!
echt de moeite waard!
Hoi!
Kan iemand mij iets meer vertellen over de plaats Naples.. Is het de moeite waard om daar naartoe te gaan of kunnen we beter iets langer op een andere plaats blijven?
Wat is er zoal te doen etc in Naples?
Bedankt!
Gr.,
Melissa
een van de lastigste levensvragen waar men mee kan worstelen: Is het de moeite waard? Ik durf er niet meer aan te beginnen, het is immers erg persoonlijk. Maar misschien helpt het wel als je het topic doorneemt dat al over Naples bestaat? Succes met de keuze!
Hoi Melissa,
Na 13 Floridabezoeken kan ik je helaas nog niets over deze plaats vertellen (shameshameshame!).
Maar as. maandag ga ik er eens een kijkje nemen, op weg vanuit Maimi naar St. Petersburg. Een kort bezoekje van hooguit een paar uur, aangezien we de route in één dag rijden.
Ik ga mijn ogen goed de kost geven en ook zeker heel veel foto's maken. Dij kun je dan bekijken op onze website www.chantalsweb.nl en als ik het niet vergeet straks ook in dit onderwerp.
Zoals Teleton al aangeeft is er op het forum al een onderwerp over Naples, met best wel al wat info. Ik heb je vraag aan dat onderwerp toegevoegd, dat leek me het beste (en dat kan ik als moderator op het forum).
Hopelijk heb je iets aan deze en de komende info.
Veel voor-pret bij het doorlezen! :cool:
Wij zijn daar vorig jaar geweest en vonden het er erg prettig. Het was er erg rustig mooi. (het centrum van Naples zijn we niet geweest) We hebben er gewoon wat rond gereden om de mooie huisjes in de verschillende woonwijken te bekijken en zijn uiteraard de Naples pier op geweest. Nou is die pier zelf niet echt heel bijzonder maar de als je op de pier loopt is het gewoon heel leuk dat je er dolfijnen onderdoor ziet zwemmen. Veel mensen zijn er ook aan het vissen. Wij wilde ’s avonds de zonsondergang bekijken vanaf de pier helaas begon het bij ons om 1900 uur te regenen dus daar is toen niets van gekomen. Al met al was het voor ons gewoon een heerlijke dag in Naples. Had ook te maken met ons fijne hotel. Dit jaar wilde we er weer naar toe gaan, maar we gaan toch maar naar Clearwater omdat we daar nog niet geweest zijn. Vakanties in Florida zijn eigenlijk altijd te kort.
Wij zijn 2 dagen in Fort Myers Beach geweest en vonden het eigenlijk heel erg leuk. Een beetje hippie achtige sfeer en ontzettend rustig op de stranden. Je kan heerlijk eten bij Pinchers Crab Shake (ik hoop dat ik de naam goed heb....) en prachtige schelpen vinden op het strand. De zee is heel rustig en heerlijk om in te zwemmen.
Wij hebben een boottocht gemaakt met Captain Mark en dat was fantastisch. We hebben dolfijnen gezien, manatees, roofvogels, de mangroves, heel veel pelicanen en een prachtige natuur en kustlijn.
Het is en blijft heel persoonlijk en wij zijn nog nooit in Naples geweest dus ik kan het niet vergelijken.
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Wij hebben vorige week een boottocht gemaakt in Naples, met cruise Naples. Vonden het erg leuk. Eerst vaar je langs allemaal enorme huizen waar de kapitein vanalles over verteld en dan ga je nog even de zee op. Verschillende dolfijnen gezien en twee hebben een hele tijd met de boot meegezwommen. Was echt fantastisch. Verder even bij de pier geweest. Vonden wij niet zo bijzonder. Wat wel leuk was dat men net een haai had gevangen. In Naples zelf zijn wij niet meer geweest.
Beste Florida Forum,
Weet iemand of er veel te doen is in en rondom Naples en/of Sarasota?
Alle tips en ideeën zijn welkom.
En welke plaats zouden jullie eerder bezoeken/verblijven Naples of Sarasota?
Groetjes,
AstridV
Wij waren in die plaatsen in december 2013 en rond die tijd is alles in kerstsfeer en erg leuk. Op weg naar de Everglades overnachtten we in Naples, waar vooral de 5th Avenue South een prachtige straat is, met palmbomen, winkeltjes en restaurants. maar dat was met Kerst, dus prachtig versierd. We aten toen in een Pools restaurantje,Maria D'anna Café heel lekker, heel gastvrij en later zagen we de lovende recensies op Tripadvisor.
In Sarasota heb je het Ringling Museum,echt de moeite waard, de circustentoonstelling is heel leuk, het park en het huis zijn ook de moeite waard. voor een bezoek staat ca. 2 uur, wij waren er met gemak 3 uur. Wij zagen daar toen een voorstelling in het van Wezel theatre, de Notekraker, misschien leuk om te kijken of er iets is. De ligging is wat buiten het centrum langs het water, waar je goed kunt lopen en zitten. Het strand van Sarasota Key is mooi met heel wit zand. Ik zou een keus maken moeilijk vinden, allebei leuk.
Hey Astrid,
Gezien wij hier ook 2 dagen zitten heb ik wat uitgezocht en kwam toen op de volgende dingen uit:
1 Naples Pier 25 12th Ave S,Naples, FL 34102 2 Naples Outlet Center 6060 Collier Blvd,Naples, FL 34114 3 Lowdermilk park 1301 Gulf Shore Blvd N,Naples, FL 34102 4 Coastland center shopping 1900 Tamiami Trail N,Naples, FL 34102 5 Waterside Shops 5415 Tamiami Trail N,Naples, FL 34108 6 Outback steakhouse Tanglewood Market Place,4910 Tamiami Trail N,Naples, FL 34103 7 Outback steakhouse 9975 Triangle Blvd,South Naples, FL 34113 8 Tigertail Beach, Marco Island Spinnaker Dr,Marco Island, FL 34145
Met name tigertail beach op marco Island schijnt echt prachtig te zijn!
http://musclecarcity.net/ als je van echte amerikaanse autos houd. klein stukje boven napels. gr arno
De de dag van aankomst kopen wij altijd strandstoeltjes bij de Walmart (lichtgewicht met hengsel om te dragen, kledingzak voor kleding, bekerhouder voor je drankje en eveneens verstelbaar zodat je er ook in kunt liggen voor ongeveer 20 dollar per stoel) en deze geven de wij de laatste dag weg. Op doorreis doen wij altijd 2 dagen strand in Napels, even lekker tot rust komen. Het strand van Napels, bij de Pier, is 1 van onze favoriete plekjes in Florida. We gaan dan dicht bij de pier zitten, zodat je de pier op kunt lopen voor een ijsje of iets anders te eten/drinken en je kunt kijken naar de dolfijnen die proberen vis te stelen van de vissers op de pier. 's Avonds lekker eten in de Mall of bij 5th Avenue. Heel relaxed.
Ik verbleef in Siesta Key, dichtbij Sarasota.
Vanuit Sarasota kan je dus makkelijk een bezoek brengen aan Siesta Key Beach, 1 van de mooiste stranden in Amerika.
In Sarasota heb je ook een Westfield Shoppingmall.
Misschien heb je iets aan mijn reisverslag:
http://www.stripesandstars.nl/dag-13...ka-siesta-key/
Vanuit Sarasota reden we door naar Naples en als tussenstop bezochten we Edison & Ford Winter Estates. Dat was leuk om te zien.
HIer vind je het reisverslag: http://www.stripesandstars.nl/dag-14...aples-florida/
In Naples hadden we helaas te weinig tijd, maar we reden over 5th avenue en dit zag er leuk en gezellig uit.
Veel voorbereidingsplezier!
Wij wilde afgelopen zomer voor de 3de keer in Marco Island verblijven, dit ging niet door ivm wat complicaties met de zwangerschap.
Wij wilde toen een bezoek brengen aan de Naples zoo.
https://www.tripadvisor.nl/Attractio...s_Florida.html
Recencies op tripadvisor zijn goed.
Super. Dank jullie wel. Ik weet nu even wat meer, maar blijkt wel moeilijk om te kiezen. :)
Ik ben zelf nog niet in Sarasota geweest, maar al wel in Naples..
Als je de iets avontuurlijkere kant op wil gaan, kan je altijd gaan slough sloggen in de Everglades vanuit Naples. Onderandere het Sabal Palm trail, Collier-Seminole Hiking Adventure Trail en Florida Panther National Wildlife Refuge zijn aan te raden.
Laatste keer zijn we vanuit Naples gaan winkelen in Miromar Outlet Mall.
En savonds gaan eten in Rib City..
Voor de rest kan ik meegaan met de andere comments: zalig strand om even te rusten en de hoofdstraat is 's avonds gezellig verlicht met een soort van kerstverlichting.
Ik hoop dat dit iets helpt.
Hoi,
Wij komen al jaren in Naples;
Favoriet bij ons:
Miramar outlet
Naples Zoo
Everglades
Strand
Shoppen en lekker eten op 5th avenue.
Naast Naples is 3rd Street en 5th Avenue is de Coastland Mall leuk om te shoppen en Marco Island is ook leuk. Het strand daar is prachtig en je kunt bij de hotels een bedje huren. Een boot huren is ook geweldig en dan vaar je binnendoor naar Naples, terwijl je overal dolfijnen ziet zwemmen en spelen.
Iemand ooit de hop on bustoer gedaan in naples ?