-
Re: Misleidt door baliemedewerker van autohuur Alamo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Hmmm..veel ervaren Floridagangers zijn ooit eens voor de eerste keer schoorvoetend met hun vouchertje naar de Alamobalie gegaan...En die waren ook moe en in een vreemde omgeving. En in die tijd was het huurcontract nog wel even iets ingewikkelder te lezen omdat de mooie 'europese' paketten er toen helemaal nog niet waren en je zelf je weg maar moesten weten te vinden in de wereld van CDW/LDW/LIS die je zelf moest afsluiten. .
En die ervaren Floridagangers waarschuwen hier op het Forum al jaren dat het opletten is bij de balie van alle autoverhuurders. Dat heeft effect, lees de reisverslagen, blogs en berichtjes er maar op na. Dikwijls wordt er trots gemeld dat ze de Alamo-aanval bij de balie toch maar mooi hebben afgeweerd. Daar kunnen we dus als forum trots op zijn, het maakt kennelijk meer indruk dan de loze kreten van Harrie die achteraf met publiciteit dreigt..
Ik ben dit forum ook veel dankbaarheid schuldig. Juist het autohuur stuk kun je zo complex maken als je zelf wilt, tips zijn altijd handig, en zeker de besparingen rondom het nee zeggen zijn daarin belangrijk. Dat is ook gelijk de kracht van het forum, elkaar helpen. Dat heeft ons nu zelf ook al twee keer goed geholpen, en zo wil ik ook anderen wijzen op de "gevaren" rondom het huren van een auto.
Ook maakt de klaagzang van Harrie zeker niet meer indruk, waar het mij alleen om gaat is dat er direct een soort van "eigen schuld dikke bult" reacties op komen. Ja, Harrie heeft meer ervaring, en had beter moeten weten (lees opletten). Maar buiten hem zijn er nog zat mensen die minder goed voorbereid die kant op gaan. Die enkel een boeking doen via het reisbureau, en dan bij Alamo staan, zonder een goed idee te hebben waar elke afkorting voor staat. Juist deze mensen kunnen tegen dit soort problemen aanlopen, waardoor ze door moeheid, etc. toch iets hebben getekend waar ze niet achter staan.
Citaat:
Teleton
Was 'tie maar zo bijdehand geweest voor de reis..........En de reizigers zelf? Zes man stonden er bij en keken er naar hoe er handtekeningen bij bedragen op het contract werden gezet! Aldus Harrie. Allemaal zielige slachtoffers van die oplichters bij Alamo? Of toch gewoon een stel slecht geinformeerde ongeinteresseerde sufferds die stonden te slapen toen er een overeenkomst werd aangegaan..........:-k.
In dit geval zijn ze inderdaad niet oplettend bezig geweest. Toch ligt de fout in mijn ogen niet alleen bij hun. Alamo doet stiekem wat, Harrie (en familie) had Alamo daar op moeten betrappen, maar ik kan goed begrijpen dat mensen niet elke letter onder het vergrootglas leggen. Dat hij met allerlei instanties aankomt levert niks op, en maakt ook absoluut geen indruk, in tegendeel, ik wijs niet voor niets op contact zoeken met Alamo, in de vorm van een klacht. Als dit zijn probleem niet oplost, lost dit misschien wel het probleem van een toekomstige huurder op, omdat de medewerker op zijn vingers is getikt.
Verlies nemen en lekker nagenieten van de vakantie is dan ook mijn advies.
Verder wijs ik naar het commentaar van Koen, die precies verwoord wat mijn mening ook is.
-
Het is en blijft uitermate vervelend dat de verhuurbedrijven op een redelijk agressieve manier extra zaken aan (soms nietsvermoedende) klanten proberen te slijten. Niet elke medewerker doet dat is onze ervaring.
Mede door het lezen van een forum als deze word je gewaarschuwd en maak je je misschien al zenuwachtig voor dit soort praktijken. Gelukkig komt het niet zo heel veel voor dat mensen zich bekocht voelen.
Zelf ben ik blij dat je tegenwoordig ook de mogelijkheid hebt om je "gedoetje" te regelen bij een kiosk, wij hebben dat de 2 laatste keren bij zowel Budget als Alamo kunnen doen en dat scheelt mogelijk "gezeur" van een medewerker aan de balie.
Ik vermoed dat medewerkers extra betaald krijgen voor alle extra's die ze kunnen slijten en dan staat het bedrijf er, lijkt me, achter dat ze dit ook daadwerkelijk proberen te slijten. Alleen gaan sommige medewerkers wel erg ver in hun opdringerigheid.
Opletten blijft dan ook nodig. En vasthouden aan Nee is Nee.
In Harry z'n geval zou ik mijn verlies nemen en hopelijk de vieze nasmaak die hij nu heeft na de vakantie, zo snel mogelijk proberen kwijt te raken. Jammer om het nagenieten zo negatief te laten beïnvloeden voor die $ 199.
-
Citaat:
koenkamphuys
.. Zie ook
dit topic; Alamo staat nou niet bekend als een bedrijf waar de klant koning is.
Ieder zijn mening, Koen. Maar je verwijst naar een topic waar sinds augustus 2010 geen nieuwe berichtg meer over akelige praktijken van medewerkers is gemeld.
Voor de aardigheid heb ik eens gekeken of Het Gemiddelde Forumlid ook vindt dat Alamo niet bekend staat om z'n klantvriendelijkheid. Daaroe heb ik de rubriek Welke auto kreeg jij mee als hulpmiddel gebruikt.
Van de 32 medlingen van dit jaar, kozen maar liefst 25 forumleden voor Alamo, 4 voor Herz en voor Dolalr, Budget en National ieder 1. Als de klant zich bij Alamo zich nu collectief bedonderd zou voelen, zouden zoveel forumleden deze keuze dan maken? ik betwijfel dat echt en zie het meer als een beloning voor hun prijsstelling, betrouwbaarheid en kwaliteit.
Verder heeft Alamo zich vanaf het begin van de electronische tolbetaling ingespannen om een zo gemakkelijk mogelijk systeem voor 'ons' europese huurders te hanteren, tegen zeer aanvaardbare kosten. En ik lees nog al wat reisverslagen en blogs waarin je ook altijd weer leest hoe soepel Alamo omgaat met klachten en hoe coulant men is als een auto met een lege tank moet worden omgewisseld als er een lampje gaat branden. Ook al geeft dat lampje alleen aar aan dat er een servicebeurt gepland moet worden.......
Welk ander verhuurbedrijf heeft een chatservice waar je terecht kunt met je vragen en waar je a la minute wordt geholpen? Natuurlijk worden er bij Alamo fouten gemaakt maar je kunt in zijn algemeenheid niet stellen dat ze hier bekend zouden staan als een bedrijf waar de klant geen koning is. Just my 2 cents....
-
Je benoemd daar precies de kwaliteitspunten van Alamo Ton:
- Tolservice (erg prettige service)
- Keuze vrijheid in Orlando
- Goede prijzen
- Nette auto's
Dit topic gaat naar mijn mening over de werkwijze van van de medewerker aan de balie. Ja die werkt op provisie basis, en dat is de werkwijze Alamo, maar de medewerker heeft Harrie in dit geval misleid, en in principe Alamo niet.
Een volgende keer in de VS zal ik dus ook zonder enige twijfel Alamo kiezen, maar zeker wel met in het achterhoofd dat alle alarmbellen moeten gaan rinkelen zodra de baliemedewerker over extra zaken begint.
-
Altijd opletten... zeker als je ergens een krabbel onder zet. Voor hetzelfde geld heb je getekend dat ze je organen buiten er uit mogen snijden en mogen doorverkopen op de orgaanmarkt. Tuurlijk is het een smerig truukje, maar je moet iets van 5x een paraaf zetten van 'gelezen' voor je uiteindelijk je handtekening neerzet. Er is dus gewoon niet goed gelezen.
De laatste keer bij mij vroegen ze ook of ik een volle tank brandstof ging betalen, terwijl ik Gold had. En vergaten ze ook m'n vriendin als 2e gratis bestuurder erbij te zetten ondanks dat ik dit vroeg. Met de zin 'I have the Gold package' was het brandstofprobleem verholpen en in de garage bij het naar buiten rijden (op het laatste stukje met de slagboom) heb ik nog even m'n vriendin erbij laten zetten, omdat madam aan de balie snel wilde lunchen.
Knappe advocaat die dit nog kan terugdraaien met +/- 5x een paraaf en een handtekening. Dure les, ik weet zeker dat zoon en dochter volgende keer goed een document doorlezen voor ze tekenen. Daar mag je gerust even de tijd voor nemen, je gaat wel een contract aan.
-
Citaat:
harrie
We gaan nu via onze rechtsbijstandverzekering aanvoeren dat we een mondelinge afspraak hadden we hebben alle 6 duidelijhk nee gezegd tegen de ons aangeboden extra,s,wat is nu sterker de mondelijke of de schriftelijke afspraak.
Je hebt dan kans dat je het geld van je rechtsbijstand terug krijgt omdat het voor hun goedkoper is om jou die $199 dollar te betalen dan om er een zaak van te maken. En als je dat lukt, dan ben je spekkoper want je hebt zelf niet opgelet.
-
Bij veel rechtsbijstandsverzekeringen kun je een dergelijk bedrag niet claimen.
Interpolis bijv. heeft de volgende voorwaarden:
Citaat:
Binnen de Rechtsbijstandverzekering van Interpolis zijn de volgende zaken niet gedekt:
- moeilijkheden waarbij natuurrampen een rol spelen
- conflicten wanneer u de schuld van iemand anders wilt betalen of overnemen
- willens en wetens handelen
- schade die lager uitvalt dan € 220,-
- geschillen vanwege echtscheiding, scheiding van tafel en bed of beëindiging van een samenlevingsverband en de gevolgen daarvan
-
Citaat:
Njit
Bij veel rechtsbijstandsverzekeringen kun je een dergelijk bedrag niet claimen.
Interpolis bijv. heeft de volgende voorwaarden:
nog veel belangrijker is deze veel voorkomende clausule:
Citaat:
willens en wetens handelen
Als je op een contract waar luid en duidelijk bedragen op vermeld staan, eerst je paraaf en dan je handtekening zet voor accoord, lijkt mij dat een typisch geval van willens en wetens..........(Opzettelijk en bewust).
-
Een paar jaar geleden kwam ik er na 1 dag achter dat onze rekening niet op nul stond. Toen wij savonds aankwamen, was onze dochter zo moe dat ik heel de tijd met haar bezig was. De dame vertelde ons dat ze ons herkende van een paar maand daarvoor en ja, wij trapte in het verkoopspraatje. Tekende zonder kijken en vertrokken. Ik stak de papieren in de zijdeur en toen ik ze de dag later in onze map wilde stoppen zag ik dat er allerlei bedragen bij stonden. We zijn dan terug naar alamo gereden en het was dezelfde dame. Zij maakte er geen enkel probleem van om alles aan te passen zodat we mooi op nul terug stonden.
Ik wil gewoon maar zeggen: ze zijn echt nog niet zo slecht, hoor bij Alamo. :-) je moet enkel bij de pinken blijven...
-
Heb jullie reactie met veel belangstelling gelezen, ik heb er ook een vraagje over!
Is het niet altijd zo dat je voor een volle tank bij de aanvang moet betalen? Wij waren onlangs in Washington en hadden een auto gehuurd bij Dollar Rent a Car en moesten voor een volle tank betalen.
-
Citaat:
hoostje
Is het niet altijd zo dat je voor een volle tank bij de aanvang moet betalen? Wij waren onlangs in Washington en hadden een auto gehuurd bij Dollar Rent a Car en moesten voor een volle tank betalen.
Of je voor de tank benzine moet betalen hangt af van de condities waaronder je hebt gehuurd. Daar is dus zo geen antwoord op te geven want we weten niet onder welke voorwaarden je hebt gehuurd.
-
Een paar jaar geleden hadden mijn ouders ook "problemen" met Alamo. Toen ze terug kwamen van vakantie was er een bedrag van $175.- van hun rekening afgeschreven, toen wij hun huurcontract nakeken hadden ze inderdaad per ongeluk bij een regeltje een paraaf gezet, ondanks dat ze al meerdere keren in verschlillende staten bij Alamo hadden gehuurd en altijd goed oplette wat en waar ze tekende is het hun toch overkomen. Hadden op alle vragen over upgrades etc. netjes nee geantwoord, maar toch ergens ja op het huurcontact gezet door de baliemedewerker. Mijn ouders waren toen beide 77 jaar en erg vermoeid van de vliegreis, daar is dus ook lekker misbruik van gemaakt en ja, tuurlijk hebben ze zelf getekend en al vele jaren klant van Alamo dus ook wetende dat ze goed op moesten letten is het toch gebeurd. Ik heb toen een mailtje naar Alamo gestuurd dat ik het niet zo netjes vond dan ze, in dit geval, bejaarde mensen die erg vermoeid zijn van de reis op deze manier toch laten tekenen voor iets wat ze niet wilden en ook niet nodig hadden. Heb toen gevraagd of ze die $175.- binnen 3 weken terug wilde storten op hun rekening, mede ook omdat ze al vele malen bij hun de auto gehuurd hadden en nooit eerder zo'n nare ervaring hebben gehad.
Heb het bankrekeningnummer van mijn ouders vermeld en de mail verstuurd. Na 2 weken was er $175.- op hun rekening gestort met een excuus erbij van Alamo.
Heel netjes van Alamo.
-
Er is ooit eens een verhaal door iemand geplaatst over autoverhuur bedrijven en hun drijfveer om meer te verkopen dan je gevraagd hebt. Ieder bedrijf kent dit. Dus niet alleen Alamo. De mensen achter de balie verdienen veel geld als ze extra verkopen, dat is een deel van hun salaris, vergeet dit niet. Wij hebben een keer slechte ervaring gehad bij Dollar, zie een verhaal van ons. Ook toen na vragen naar de manager direct opgelost. Dus dit kan overal voorkomen.
Ondanks dat iedereen tijdens aankomt moe is raad ik aan om met 2 man naar de balie te gaan zodat al de een het niet begrijpt misschien de ander wel. Anders te zeggen dat je moe bent en het even niet begrijpt. Ook aangeven dat je niets extra wilt en daar duidelijk in zijn werkt altijd. Ja als je ingaat op bv. een upgrade om toch even te kijken welke auto ze je nu aanbieden geeft hun de verleiding om nog meer te pushen. Meteen nee zeggen.
Bekijk een upgrade hier in Nederland. 9 van de 10 keer is dit goedkoper al hier te regelen dan op het vliegveld als je moe bent etc. Vergeet niet dat als je een upgrade op het vliegveld goedkeurd voor bv. $300,- komt hier allerlei belasting nog overheen, van gewone tax t/m vliegveld belasting etc. Ben je dan toch nog duur uit.
-
Citaat:
Teleton
Of je voor de tank benzine moet betalen hangt af van de condities waaronder je hebt gehuurd. Daar is dus zo geen antwoord op te geven want we weten niet onder welke voorwaarden je hebt gehuurd.
Als je bijv. via Expedia een Dollar-auto op MCO huurt kan je hem afgetankt inleveren en hoef je niets te betalen voor de benzine.
Ze kunnen dan wel een bewijs vragen, dat je, ik meen binnen 10 mijl van MCO, de auto afgetankt hebt.
Citaat:
jarjarbinks
........ Ieder bedrijf kent dit. Dus niet alleen Alamo. .......
.....en ook gewoon in Nederland.
denk maar eens aan de vele keren, dat dit soort zaken op de TV aan de kaakgesteld zijn.
Energiemaatschappijen, telefoonabonnementen, verzekeringen, enz.
Toch trappen mensen erin, niet vermoeid, geen Engels, heus niet alleen maar bejaarden.
Lezen, lezen en lezen en dan nog vragen voor je een handtekening zet.
-
Ik vind het een heel ding om aan te geven dat je belazerd word bij de huur van een auto. Bij mijn laatste bezoek heb ik het hele gedoe
aan de balie van Alamo eens bestudeerd. De Alamo medewerker stelt iedereen 3 dingen voor n.l. de road service een personen verzekering
en een upgrade naar een grotere auto. Over het laatste word veel onderhandeld en veel gaan met een upgrade akkoord. Bij het gesprek is
men opgeleid om je een angstgevoel aan te praten. Aan de hand van foto’s van beschadigingen probeert men je te overtuigen van de
noodzaak van een verzekering. Als je gaat twijfelen is men gauw geneigd om op welk moment dan ook JES te zeggen op dat moment
hang je er aan. Wij hadden een alamo gold pakket en weigerden stelselmatig enige verzekering en upgrade naar een grotere auto.
Dit resulteerde uiteindelijk dat we een onbetaalde upgrade naar een grotere auto kregen omdat ons type niet voorradig was. Als je
dus op enig moment niet standvastig bent en per ongeluk ja zegt dan hang je. Opletten is dus het motto. De balie medewerkers bieden
je alleen maar iets aan als je op enige wijze te kennen geeft dat je akkoord gaat of dat het je wel lijkt hang je. Je kan het dan alleen
nog voorkomen door niet te tekenen. Doe je dit ook dan heb je te kennen gegeven dat je wel een verzekering wilt en je tekent er voor.
Om dit achteraf aan te vechten moet je wel erg sterk in je schoenen staan.
-
Citaat:
knaapje
Als je bijv. via Expedia een Dollar-auto op MCO huurt kan je hem afgetankt inleveren en hoef je niets te betalen voor de benzine.
In de voorwaarden op de Expedia site staat toch echt iets anders als je voor een Dollar auto kiest:
Citaat:
Beleid voor bijtanken met brandstof
De auto wordt geleverd met een volle brandstoftank, waarvoor wordt betaald bij de ingang van de huur. Voor ongebruikte brandstof is geen restitutie mogelijk
Voor de zekerheid vermelden ze er nog bij:
Citaat:
Controleer het volledige overzicht met regels en beperkingen die bij deze auto horen. Opmerking: wanneer je deze auto huurt, ga je akkoord met de regels en beperkingen.
De aftankregeling bestaat nog wel bij de verschillende verhuurders, maar alleen voor bestuurders met een Canadees of USA-rijbewijs. Voor hen gelden de aantrekkelijke 'europese' voorwaarden echter weer niet.
-
Wat ik beschreef is mijn persoonlijke ervaring in oktober 2010.
Toen stond hetzelfde in de voorwaarden, maar de praktijk bleek dus anders.
-
Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?
Heb ook een poging tot oplichting mogen meemaken door de Alamo medewerker. Bij de reservering probeerde hij eerst nog een grotere wagen te slijten, maar dat hebben we netjes geweigerd. Toen kwamen de documenten ter ondertekening en stond er voor 93 $ road assistance op. Toen we hem hierover aanspraken, melde deze doodleuk dat dat niet belangrijk was en dat dit inbegrepen was in ons pakket. Gelukkig had ik al over gelijkaardige ervaringen gelezen op dit forum en heb hem moeten dwingen om hem een document af te drukken met alle bedragen op nul. Alvorens dit te doen lachte hij ons uit en zei dat het de eerste keer was dat een klant een inbegrepen optie niet wilde hebben. Dit is echt schandalig gedrag.
-
Dat is wel heel brutaal zeg,...stiekem iets toevoegen..goed dat jullie er niet in trapte kan me toch voorstellen dat veel mensen zullen denken van oohh dan zit het wel goed, jammer is dit !
-
Ik had hier de manager bij geroepen. Ik zou ook een formele klacht indienen tegen deze persoon (via Alamo.com).
-
Citaat:
Njit
Ik had hier de manager bij geroepen. Ik zou ook een formele klacht indienen tegen deze persoon (via Alamo.com).
Had ik inderdaad moeten doen, maar we waren nogal gehaast. Ik had nog een hele weg naar Fort Lauderdale af te leggen en wou daar voor 10u 's avonds toekomen.
Ik kan u verzekeren dat het gladgestreken gezicht waarmee die Alamo medewerker dat beweerde heel overtuigend overkwam. Gelukkig dat ik dit onderwerp had gelezen, anders was ik er zeker ingetrapt.
Mijn vrouw die Franstalig is begreep eerst niet waarom ik dat papier niet wou ondertekenen. Toen ik haar in de auto de hele uitleg deed, vond ze ook dat ik klacht moest indienen.
-
Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?
Citaat:
satpet
Heb ook een poging tot oplichting mogen meemaken door de Alamo medewerker. .................. Dit is echt schandalig gedrag.
Oke, niet netjes, maar om hier nou gelijk de kreet "oplichting" aan te geven...................
We zijn toch allemaal bekend met de pogingen tot koppelverkoop in allerlei branches.
-
Oplichting, misleiding, niet zo netjes.. we bedoelen allemaal hetzelfde toch? Het is iig misleidende informatie die de Alamo medewerker geeft. Want het zit gewoon niet inbegrepen bij je pakket. En als je niet zo scherp en standvastig bent en toch tekent zit je er aan vast.
Citaat:
satpet
Toen kwamen de documenten ter ondertekening en stond er voor 93 $ road assistance op. Toen we hem hierover aanspraken, melde deze doodleuk dat dat niet belangrijk was en dat dit inbegrepen was in ons pakket.
-
Gewoon vragen om een nieuw formulier en alles op "0" zetten, ga daar echt geen manager voor vragen, wil daar altijd zo snel mogelijk wegwezen.
-
Dat zou normaal gesproken ook genoeg moeten zijn. Maar je zult maar zo'n standvastig type achter de balie hebben die moeilijk blíjft doen..
-
Dan kennen ze mij nog niet, diverse trainingen in communicatie gehad, meer dan hun.
-
Ze zijn inderdaad wel erg overweldigend. Ik wist gelukkig vanuit dit forum hoe dwingend ze kunnen zijn.
Wij hadden echt een kleine auto voor 4 personen (zeker naar Amerikaanse normen) dus die man begon ook te pushen voor een grotere (op echt een negatieve manier). Het was illegaal zoveel bagage, het zou ons nooit lukken, we zouden boetes moeten betalen. Maar na 10 keer nee te zeggen en absoluut niet geinteresseerd te lijken stopte de man wel ^^
Dus hun *kuch* hulpverlenening en service is zeker niet optimaal maar qua prijs en auto's zijn ze wel in orde. Wij gaan dus wrs weer bij Alamo boeken.
-
Echt Nederlands dat gefit op de Alamo medewerker. Hij zal aan het eind van de maand wel afgerekend
worden op zijn extra verkochte verzekeringen, en wie de meeste verkoopt krijgt de bonus.
En als hij niets verkoopt maak hij kans om de zak te krijgen. Dus waar hebben we het over?
-
We hebben het over DE MANIER WAAROP. Je kunt ook op een normale manier mensen vragen/overhalen tot een upgrade, zonder op gevoelens van mensen c.q. bangmakerij en dergelijke in te spelen...
-
helemaal mee eens!
Als zo iemand moet liegen -bedriegen- drammen- kronkelen noem maar op verdient hij/zij simpelweg ONTSLAG want hij doet zijn/haar werkt niet goed.
En beetje verkoper/medewerker kan de twijfelaar op een normale- rustige- vriendelijke manier overhalen tot die upgrade of die extra verzekering. (is iedereen blij)
Verkopers zoals hier boven beschreven zorgen alleen maar voor ontevreden klanten,....(en die lopen vaak weer over naar de concurent)
-
Na alle spookverhalen hier en op andere sites, had ik me ontzettend voorbereid op agressieve verkooptechnieken, maar dat viel 100%. De enige vraag die we kregen was: You got compact, that good? Na een vriendelijk "Yes" moest ik even een handtekening zetten onder een formulier waarop keurig overal $ 0,= stond en klaar was Kees.
Zo kan het dus ook :)
-
Re: Misleid door baliemedewerker van autohuur Alamo
wij hebben dit in 2011 ook meegemaakt, 1e keer in Miami en moe van de reis dan denk je al gauw dat de baliemedewerker van Alamo dan toch gelijk heeft en hebben we ons een upgrade.,( omdat het allemaal niet zou passen)laten "aansmeren", hij was ook echt agressief in verkooptechnieken. We proberen nu in ieder geval beter op te letten. Ik denk ook dat het begint met de voorwaarden waar je een autohuur voor aangaat bij een verhuurbedrijf om die zo volledig als mogelijk aan te gaan. Maar wat is volledig en waar moet je en kan je in Nederland op letten bij het aangaan van zoiets? is hier iets van terug te lezen in een topic?
-
In 2011 wilde ze dit ook bij ons proberen, goed kijken op het contract of er overal 0 staat. En al zeker niets aan laten smeren.
Heb hem toen dat papier gelijk terug onder z'n neus geduwd en ik hoefde eigenlijk verder weinig meer te zeggen. Kreeg heel snel een nieuw contract met alles 0.
-
-
Mijn vraag staat nog steeds, moet ik bij de kiosk van Alamo nog op bijzonderheden letten? Dat ik bij het accepteren van de voorwaarden gelijk roadside assistance accepter oid? Ik dacht dat ze bij Dollar zo'n trucje uithaalden bij de Kiosk.
-
@Axzel: Zie http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post185010
Aangezien het niet direct met misleiding te aken heeft heb ik je vraag naar het algemene Alamo onderwerp verplaatst. En er zijn al wat antwoorden op gegeven.