ahum... of ik kan gewoon even het topic opzoeken van 4 pagina's lang... *bloos*
Afdrukvoorbeeld
ahum... of ik kan gewoon even het topic opzoeken van 4 pagina's lang... *bloos*
Hoi Chanti,
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. ;-)
Lees bv. dit stukje nog maar eens.
Dus de pas krijg je gratis, en de foto's kun je later via internet bestellen.
Wij hebben vorig jaar onze eigen foto's gebruikt, omdat we die mooier vonden en de foto's via de Photopass te duur.
En als je een beetje handig met bv. Photoshop bent, dan kun je de foto met bv. Stich zelf maken.
Maar die beslissing kun je later gewoon op je gemak thuis maken, nadat je je eigen foto's met die op internet hebt kunnen vergelijken.
Suc6
<EDIT> Oeps, je was mij net voor.... :oops:
hoi DrDre, heb inmiddels dit topic door gelezen *nogmaals bloos* en het is me ineens allemaal duidelijk geworden *grijns* Zo moeilijk is het helemaal niet... hahaha
Photopass gratis... maar moet apart bestellen en dan betaal je alsnog zo veel als in het park. Tenzij je een cd koopt, dan krijg je alle foto's, maar die moet je wel zelf uitprinten. (en die, mits je hem van te voren besteld is $99,-)
Zo was het toch?
De Pasjes zijn ook te delen, Aangezien je meerdere pasjes aan elkaar kunt koppelen kan je met meerdere gezinnen of groepen 1 dvd of cd bestellen. De ander ziet dan welliswaar ook jouw foto's. Is er iemand aanwezig die de pas uiteindelijk met ons zou willen delen? Wij vertrekken de tiende van volgende maand voor drie weken. Wellicht dat we naderhand de krachten kunnen bundelen.?
Nou voor die zon ga ik mijn witchdokter inschakelen voor een anti-regen-en-koud-weer-dans (daar heb ik niet altijd even veel geluk mee gehad in het verleden), maar die fun gaat helemaal goed komen!! ;) Dank je wel
Voor diegene die er belang bij hebben.
Er zijn een paar veranderingen gekomen in het systeem.
De voorverkoop is afgeschaft en is alleen nog geldig als je on site verblijft.
Je krijgt dan een mail met link hiervoor. De prijs is nu 150 dollar.
Ook schijn je "extra tijd" te moeten kopen.
Ikzelf heb er nooit gebruik van gemaakt en ben ook niet op de hoogte hoe een en ander werkte.
Lees in deze link hoe en wat er gezegd wordt.http://www.disboards.com/showthread.php?t=2311463
oh jee. Ik ben blij dat ik de mijne dan al gekocht heb!! Alhoewel, ik verblijf on site, dus volgens mij was het dan toch gunstig geweest, denk ik...
Heb dit jaar foto's besteld van ons Magic Kingdom en Epcot (Test Track) bezoek. De randen en Disney figuren welke je zelf toe kunt voegen zijn natuurlijk prachtig. Bestellen gaat eenvoudig en je hebt de bestelling snel in huis. Ik vind de kwaliteit van de foto's wel wat minder (donker en korrelig). Dat was jammer.
ik heb vanmorgen een photopass gevonden tussen wat folders die we meegenomen hadden
gewoon stom vergeten dat we er 1 hadden van in het waterpark
nu heb ik geregistreerd,maare uh.......geen foto`s...
verloopt dat photopass na een x aantal maanden ???
(vakantie was in mei)
Hoi Moonlight,
yep, je foto's verlopen 30 dagen nadat ze gemaakt zijn...
wij gaan dit jaar in september naar orlando.
nou zag ik dat je een disney photopass van te voren al kan kopen.
Zit daar geen verval datum aan vast als ik heb nu al vast koop aangezien de huidige dollarkoers.
Je koopt dan waarschijnlijk al vooraf de mogelijkheid je foto's op cd/DVD te laten zetten. Je zal dan een voucher krijgen die je uitprint en kan verzilveren in Disney.
Als er niet bij staat is dat gewoon heel lang geldig.
Nee, niet eerder kopen dan 3 maanden van te voren! Ik heb eerder op Disboards gelezen dat de codes anders vervallen en je toch wel wat moeite moet doen om deze weer te activeren. Wij hebben nu voor het 3e jaar de pre order gedaan, blijft leuk. Kost $99 maar dat halen we er wel uit omdat we ook de waterparken en bezoeken en daar zeul je toch minder met je eigen camera.
dank jullie wel voor de reactie's. Ik wacht nog ff met aanschaffen.
heb ik nog een vraagje: stel ik heb in de vakantie alle foto's bewerkt en bekeken kan ik die cd dan ook in de winkel ophalen of wordt het via het internet afgehandeld omdat je het natuurlijk via internet hebt gekocht.
je kunt best van te voren aanschaffen maar dan moet je pas vlak voor je reis activeren dan gaan je 30 dagen in. (lees de voorwaarden) Hier kun je ook zien dat in sommige gevallen (bijvoorbeeld als je als eerste naar een waterpark gaat dan geld niet je aanmeldingsdatum maar vanaf de eerste genomen foto)
Let op. Het is best duur voor wat je krijgt en meld je aan voor de nieuwsbrief soms komt er nog een kortingsactie
Je kan gewoon een of meerdere photopassen gebruiken en dan binnen 30 dagen koppelen aan je naam en de foto's bestellen. Je heb zelfs nog de mogelijkheid om de foto's online te bewerken met leuke speciale effecten. Hou er rekening meer dat het online is en dus nier erg snel. Dus je hoeft van de voren niets te kopen. De foto's zijn van goede kwaliteit en leuk gemaakt. Sommige zijn al bewerkt door Disney zelf. Je moet dan soms in een bepaalde houding gaan staan bij het maken van een foto'. Het resltaat zie je dan pas achteraf online.
Dus maak je gebruik van de photopass, hou deze dan apart en niet tussen de folders.
Grz
Ton
Je activeert de pas door de foto's online te gaan bekijken, vanaf dan heb je 30 dagen om ze te bekijken, bewerken en bestellen. Bevalt het je niet dan kun je de pre order annuleren, dan kost het je niks. Of het duur is, is persoonlijk, ik vind het het geld wel waard. De goedkoopste optie die ik tegenkom is altijd $99.
Je kunt meerdere pasjes koppelen aan je account, handig als je opsplitst in het park of de kids willen hun eigen pasje (vooral in de waterparken vonden mijn jongens dat prachtig). Zorg er wel voor dat je geen nummers (op de pasjes) kwijtraakt (even opschrijven of een foto van maken met je eigen camera), dat is zonde!
als je de pre order doet kan je de cd dan ook op je laatste vakantie dag in disney halen of gaat dat dan via internet?
Die kun je niet ophalen, bestellen gaat via internet en de cd wordt thuisgestuurd.
oke bedankt ik had al lopen zoeken maar kon het niet vinden.
Ik heb in april een pre-order photopass gedaan voor september/oktober. Vooraf heb ik uitgebreid mailcontact gehad met mensen van Photopass. Ik heb een mail waarin zwart op wit staat dat de credits niet verlopen. De Credits kan je inzetten op het moment dat je de CD besteld.Citaat:
Nee, niet eerder kopen dan 3 maanden van te voren! Ik heb eerder op Disboards gelezen dat de codes anders vervallen en je toch wel wat moeite moet doen om deze weer te activeren.
De Credits staan nu ook bij mijn account.
Ik heb het 1 keer eerder gedaan via internet. Je kan op internet mooi bewerken en borders toevoegen (met evt. behoud origineel) en dan wordt de CD toegestuurd. Dat bewerken kan met Disneyborders kan achteraf niet en ook niet als je besluit CD in WDW te kopen.
dus als ik zo een photopass nu bestel voor september/oktober is dat dus geen probleem. en moet je iets activeren voor dat de eerste foto gemaakt wordt of gaat dat allemaal vanzelf als je je eerste photopass code invoert op je account? dan gaan die 30 dagen toch in?
Je haalt 2 dingen door elkaar.
1. Je hebt een photopass. De foto's die de fotograaf van disney erop zet blijven 30 dagen staan. Daarna verdwijnen de foto's. Tot zover kost het ook niets. Online en in de Photopass"winkels" kan je de foto's ook bekijken.
2. De credits die je koopt via de pre order zijn oneindig geldig, tot het moment dat je een cd online bestelt. Technisch zou je de credits niet kunnen gebruiken en laten staan tot je vakantie in 2013 b.v.
Activeren van de credits doe je dus pas als je de cd bestelt na je vakantie, maar binnen 30 dagen dat de eerste foto is gemaakt.
Snap je het nog :)
Dus ik kan nu al een pre order doen. die blijft in me account staan, wij gaan 26 september tot 13 oktober met vakantie laten foto's maken en die komen in me account te staan.
Kan de foto's nog leuke borders geven en als ik dat allemaal binnen 30 dagen gedaan heb, kan ik die credit gebruiken om om die cd te bestellen??
Correct!
Ik zelf heb credits en ga ook september/oktober!
nog een vraagje:
las op een ander forum dat je via de email een code krijgt als je een pre order hebt gedaan en die code moet bewaren om je order af te maken na je vakantie zeg maar.
Klopt dit?
Alvast bedankt
Ja dat klopt, dat is de kortingscode waarmee je internet bestelling straks weer op $0 staat.
heb de photopass besteld en kreeg netjes een mailtje van disney hoe het werkte om die cd na me vakantie te bestellen. had ook ff stiekem in me winkelwagentje gekeken en zag dat de credit er in zit.
nou nog een paar maandjes had werken voor we mogen.
Hallo
Ik ben benieuwd of er binnenkort mensen naar WDW gaan en samen willen doen wat betreft een foto cd.
We zijn maar met zijn tweetjes en zo'n cd (zelf de pre- order versie) zijn toch wel prijzig. Als er mensen zijn die samen willen doen dan houden we ons aanbevolen. Wij gaan vanaf 1 januari t/m 8 januari.
Groetjes
Hoe wil je dat samen doen met andere mensen?
samen doen ?
je krijgt beide een pasje, op enig moment spreek je af dat je elkaar ontmoet en laat je de twee pasjes op één pasje zetten. Dit kan bij de photo-pass winkeltjes die meestal bij de entree van de parken zitten. Thuis gekomen krijg je de foto's op een CDtje en die kun je dan samen delen.
De fotografen kunnen ook "magic photo's" maken. Je moet dat wel even aan ze vragen voor je een foto laat maken. Je krijgt dan bijvoorbeeld Tinkerbell op je hand of je vliegt door de lucht aan de tros ballonnen uit UP. Leuk om af te laten drukken als je thuis bent. (niet schrikken als Stich in een keer naast je op de bank zit ipv je partner !)
Je kan aan 1 Photopass account meerdere pasjes koppelen. Daar hoef je niet voor af te spreken. Kan gewoon online. Je hebt enkel het nummer nodig wat achter op je pasje staat. 1 persoon besteld dan de foto's en verstuurd die dan naar de rest.
Hallo,
Misschien kan iemand mij helpen.
Ik heb dus de photopass cd, we zijn al naar Disney geweest en ik heb de foto's bewerkt ik wil nu de foto's gaan bestellen.
Ik heb nu 1 voor 1 alle foto's toegevoegd in de cart.
In de cart zie ik alle foto's staan.
Ook zie ik helemaal onderaan 1 credit staan(PhotoCD Package Credit 1)alleen als ik in de order summary kijk zie ik een bedrag van over de 5000 dollar staan.
Ik durft het ook eigenlijk zo niet te bestellen , ik had begrepen dat de credit met het bedrag berekend zou moeten worden.
Kan iemand mij dit uitleggen als het klopt of dat ik ergens de mist in ben gegaan.
Alvast bedankt
Volgens mij gaat dat niet goed, heb je erop gelet dat je een CD bestelt en die in de cart zet, en niet alle losse foto's? Nu lijkt het me dat je prints in een bepaalde maat besteld en straks afdrukken krijgt thuisgestuurd?
Ah nu zie ik wat ik fout heb gedaan.
Ik had de cd al voorbesteld dus had daar een credit voor en kan daar de cd dus mee bestellen.
Bedankt cloggie68.
Graag gedaan, fijn dat het is gelukt!
Hoi
Ik heb net alles zitten lezen over de photopass, maar heb zo mijn twijfels. Hoeveel van die fotografen zijn aanwezig in de parken? Lijkt me dat je bijvoorbeeld zelf veel meer 'vrijheid' hebt gewoon een foto te maken op een leuk moment, en zo'n fotograaf moet je eerst benaderen en dan echt poseren? Of blijft een fotograaf bijvoorbeeld een tijdje bij je, als je bijvoorbeeld een foto wilt dat je van de glijbaan komt in het waterpark?
Misschien is het wel ontzettend leuk hoor, en is het de moeite waard, maar ik vind het nu erg moeilijk beslissen!