Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)
ik heb mail terug gehad dat het geregeld kan worden en dat ze dan de evouchers per post kunnen opsturen . ik ga vragen of ze de evoucher wil mailen want aangezien het bedrag ruim de grens van 22 en 150 euro overgaat ivm douane en ik geen idee heb of dit soort dingen ook voor invoerrechten in aanmerking komen heb ik geen zin in een vette douanerekening . wordt vervolgd dus
24-12-12, 12:03
Ritchie
Ze hebben dus wat veranderd in hun online bestelpagina sinds eind 2011, want toen was het nog gewoon mogelijk.
Hier ook een mail naar Seaworld gestuurd, ben benieuwd, als het echt niet mogelijk is, dan bestel ik de kaart daar wel online, dat zou immers geen probleem zijn.
24-12-12, 15:11
mblokland
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gudu
ik heb mail terug gehad dat het geregeld kan worden en dat ze dan de evouchers per post kunnen opsturen . ik ga vragen of ze de evoucher wil mailen want aangezien het bedrag ruim de grens van 22 en 150 euro overgaat ivm douane en ik geen idee heb of dit soort dingen ook voor invoerrechten in aanmerking komen heb ik geen zin in een vette douanerekening . wordt vervolgd dus
Hoi, heb je een link gekregen om het te 'regelen'?
De tijd tikt door....
24-12-12, 15:25
gudu
nee gewoon onderstaande mail van een medewerker.
Citaat:
Thank you for your question for Sesame Place.
I will be happy to assist you in the purchasing of 2013 Super Grover Season Passes for you and your family. The transaction can be done manually here at Sesame Place. I will need the name, date of birth and gender of each family member you would like to purchase a pass for. If you would like to email this information to me, I will be happy to have the passes processed and sent to you We will need to make arrangements to speak in order to secure payment by credit card for the 2013 Season Passes. The 25% off offer is valid through December 31, 2012. I will return to the office on Thursday, December 27, 2012 and can have the passes processed and printed that day. There will be a $20 Shipping and Handling Fee to send the passes to you by Federal Express If you have any other questions please reply to this email at your earliest convenience . Have a wonderful holiday season and Happy New Year!
geen idee hoe de betaling straks verloopt maar neem aan dat het goedkomt . ik had binnen 4 uur bericht van ze terug. ik wil dus de evoucher per mail ivm douanekosten
ik pb je even haar emailadres maar ze is er dus pas donderdag er weer
24-12-12, 20:39
Ritchie
Het kan ook op een andere manier, ik had net reactie via de email, en kreeg een nieuwe link gestuurd, vandaar heb ik de bestelling gedaan, en geen foutmelding gehad, de e-vouchers heb ik al in mijn mailbox en netjes uitgeprint, nu nog wachten tot april.
24-12-12, 21:03
gudu
zou fijn zijn als je de link hier kan neerzetten voor oa mij en anderen :up:
24-12-12, 21:09
Ritchie
ritchie ik heb je ook even gepbed maar dit is de link naar de jaarkaart voor een 3 parken pas ( busch garden, seaworld en aquatica) die ook nog eens 70 dollar duurder is . bij sesame place krijg je ook toegang tot het waterpark bij busch garden erbij .
24-12-12, 21:34
Ritchie
Naja, ik neem aan dat de quote gaat over :http://www.sesameplace.com/sesame2/u..._pass_web2.pdf ?
Maar dan heb je geen gratis parkeren bij Busch Gardens, Aquatica en Seaworld Orlando, echter alleen bij Sesame Place.
Ach... nu weet men tenminste ook dat er een werkende link bestaat voor Aquatica/Busch Gardens en Seaworld.
24-12-12, 21:40
gudu
ja het gratis parkeren bij alle 4 de florida parken ( busch garden , adventure island , seaworld en aquatica) zit bij de jaarkaart van sesame place er ook bij , net als 10% korting op aankopen , zie statements eerder op pagina 4 . vandaar dat ik het een hele goede deal vind. geeft verder niet maar wel even om het duidelijk te maken dat het 2 verschillende jaarpassen zijn. ik koop 3 jaarpassen voor sesameplace omdat we heel graag ook eens naar adventure island willen en dat scheelt dan 210 dollar met jouw link , dat is fors prijsverschil
24-12-12, 22:42
Teleton
Citaat:
mmmm wil ik de jaarkaarten kopen krijg ik de melding dat het alleen voor residence in usa en canada is :( dat gaat dus niet door maar ik kan nergens in de restricties lezen dat dit zo is. integendeel hebben ze het over verzenden naar uk en ierland .dat is balen
Ik krijg toch echt deze melding:
Citaat:
A product in your shopping cart is restricted to residents of [AL,AK,AS,AZ,AR,CO,CT,DE,DC,GU,HI,ID,IL,IN,IA,KS,KY ,LA,ME,MD,MA,MI,MN,MS,MO,MT,NE,NV,NH,NJ,NM,NY,ND,O H,OK,OR,PA,RI,SD,TN,UT,VT,VI,WA,WV,WI,WY]. You do not qualify for this offer. Please remove this product from your shopping cart and select a different product to continue.
24-12-12, 23:20
gudu
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teleton
Ik krijg toch echt deze melding:
ja en dus wat is je vraag nu ??? ik geloof dat lezen soms lastig is want ik heb toch gezegd dat ik ze gemaild heb omdat er in de restricties op de website alleen enkele staten zijn uitgezonderd en als ik de kaart wil kopen als international buyer waar ik gewoon nederland kan selecteren ik de melding krijg dat het alleen voor inwoners van usa en can geldt.
ik heb gevraagd hoe het precies zit omdat in de restricties hierover niets wordt vermeld en heb de mail teruggekregen van een medewerker dat het wel mogelijk is en dat ze de kaarten per fed ex willen versturen . als de faq leest zie je ook dat er vragen terugkomen over uk en ireland kopers dus ze doen wel aan overseas selling . ik snap je citaat dus niet helemaal
25-12-12, 01:07
Teleton
Citaat:
ja en dus wat is je vraag nu ??? ik geloof dat lezen soms lastig is want ik heb toch gezegd dat ik ze gemaild heb omdat er in de restricties op de website alleen enkele staten zijn uitgezonderd en als ik de kaart wil kopen als international buyer waar ik gewoon nederland kan selecteren ik de melding krijg dat het alleen voor inwoners van usa en can geldt.
ik heb gevraagd hoe het precies zit omdat in de restricties hierover niets wordt vermeld
Nou ja...je schrijft toch echt zelf dat je geen restricties kunt vinden.
Citaat:
maar ik kan nergens in de restricties lezen dat dit zo is
Me dunkt dat ze er nog al duidelijk staan........wie heeft er nu moeite met lezen? Ik heb er dus geen vraag over, maar ik stel vast de site de restricties duidelijk vermeld.
25-12-12, 09:05
mblokland
Citaat:
ja het gratis parkeren bij alle 4 de florida parken ( busch garden , adventure island , seaworld en aquatica) zit bij de jaarkaart van sesame place er ook bij , net als 10% korting op aankopen , zie statements eerder op pagina 4 . vandaar dat ik het een hele goede deal vind. geeft verder niet maar wel even om het duidelijk te maken dat het 2 verschillende jaarpassen zijn. ik koop 3 jaarpassen voor sesameplace omdat we heel graag ook eens naar adventure island willen en dat scheelt dan 210 dollar met jouw link , dat is fors prijsverschil
Helemaal mee eens, wij gaan drie weken waarvan 1 week in Dunedin (Clearwater) en 1 week Orlando daarom is dit een geweldige jaarpas. Hiernaast krijg je $30 korting bij een boeking voor Discovery Cove!
Op een Rijtje:
Bush Gardens (Tampa)
Adventure Island, zwem paradijs (Tampa)
Seaworld (Orlando)
Aquatica (Orlando)
Gratis parkeren bij alle parken
10% korting op in-park aankopen
$30 korting p.p. op Discovery Cove
:up:Tip, als je een hervulbare drink beker koopt kun je deze in alle parken gebruiken ofwel hij wordt overal voor $0.99 gevuld met frisdrank naar keuze en ijs water is gratis.
@Teleton, zoals Gudu al aangeeft kun je gewoon kiezen voor International en daarna Netherlands. Dat het niet werkt omdat er restricties lijken te zijn is iedereen wel duidelijk. Gelukkig heeft Gudu bij navraag een manier gevonden (voor ons allen) om toch gebruik te maken van dit geweldige aanbod. Een dankjewel is dan meer op zijn plaats.....
25-12-12, 10:57
gudu
dank je mblokland
daarnaast staat als je naar hun website gaat en bij de pas kijkt deze restricties niet vandaar dat ik had gemaild ( daar staan alleen 5 staten uitgezonderd ) .
ik ga het als ik terug mail naar de medewerker nog een keer vragen , dat was ik toch al van plan
25-12-12, 15:39
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mblokland
:up:Tip, als je een hervulbare drink beker koopt kun je deze in alle parken gebruiken ofwel hij wordt overal gratis gevuld met frisdrank naar keuze.
@Teleton, zoals Gudu al aangeeft kun je gewoon kiezen voor International en daarna Netherlands. Dat het niet werkt omdat er restricties lijken te zijn is iedereen wel duidelijk. Gelukkig heeft Gudu bij navraag een manier gevonden (voor ons allen) om toch gebruik te maken van dit geweldige aanbod. Een dankjewel is dan meer op zijn plaats.....
Voor de sfeer al te kribbig gaat worden even wat feitjes die in deze discussie niet onbelangrijk zijn. Op de sites van Disney, Universal en SeaWorld etc. vind je tickets die alleen voor een bepaalde doelgroep bestemd zijn. Of we dat nu leuk vinden of niet.....Op die sites kan je ook gewoon aanvinken dat je als Nederlander kaarten wil kopen. Wanneer er staat 'restrictions apply', dan gelden die beperkingen ook wel degelijk voor die bepaalde tickets. Of we dit nu leuk vinden of niet. Je schrijft ook dat er restricties lijken te zijn. Correctie: Er zijn restricties. Of we het nu leuk vinden of niet.....Ze hebben hier een spreekwoord: If it looks like a duck, walks like duck, talks like a duck and swims like a duck.....it is a duck! Gudu heeft nog geen manier gevonden (voor ons allen) om de tickets te kunnen kopen en gebruiken. Ze heeft immers nog niets dan een mailtje! Ze heeft wel navraag gedaan, waarvoor dank! Er zijn ook toezeggingen gedaan...we zullen zien wat die waard zijn. Dus laten we als de beer geschoten is, de huid verkopen. Accoord.......? Voor felicitaties lijkt het mij nu nog wat vroeg. Tot slot nog even een vraag over jouw tip voor gratis refills: waar vind je de info dat deze parken gratis refills verstrekken? Volgens mijn informatie koop je een beker die je in ieder park kunt hergebruiken. In de parken waar we het nu over hebben betaal je $0,99 voor een refill. Niks GRATIS dus....maar corrigeer me gerust als ik er naast zit.De posters met deze info hangen in ieder park, ik zal er graag een foto van maken voor je. En op het internet wemelt het van de info over dit onderwerp. Bij vorige gelegenheden heb ik je geloof ik al eens vriendelijk verzocht de info die je hier plaatst, eerst zelf te controleren. Wanneer het niet klopt kan je er op reken dat er een corrective volgt, of je dit nu leuk vindt of niet.
Citaat:
info van AllEars: My favorite deal, though, is the refillable soda cups, which can be used on the day of purchase and any subsequent days. The price of the cup is based on the style, but all refills are $1.
25-12-12, 17:15
mblokland
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teleton
Bij vorige gelegenheden heb ik je geloof ik al eens vriendelijk verzocht de info die je hier plaatst, eerst zelf te controleren. Wanneer het niet klopt kan je er op reken dat er een corrective volgt, of je dit nu leuk vindt of niet.
Als je het vriendelijk zou vragen via een PB zouden leden misschien wat van je willen aannemen, fouten maken is menselijk daar weet jij toch alles van ....
25-12-12, 17:51
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mblokland
Als je het vriendelijk zou vragen via een PB zouden leden misschien wat van je willen aannemen, fouten maken is menselijk daar weet jij toch alles van ....
Ter zake:....fijn dat je je foute informatie hebt aangepast. Een klein bedankje voor mijn laatste aanvulling zou, volgens jouw eigen normen en waarden, misschien wel op zijn plaats geweest zijn. Als je dit topic terug leest, is er door jou niet veel ingebracht wat in een keer goed was. Andere Forumleden hebben het er maar druk mee om je te helpen. Je roept dikwijls maar wat zonder je te realiseren dat veel forumleden de info hier als naslagwerk hanteren.
Citaat:
Een dankjewel is dan meer op zijn plaats.....
Voor de rest maak je (weer!) een hoop heisa om niets. "Corrigeer me gerust als ik er naast zit" zo heb ik je uitgenodigd te reageren. Hoe onvriendelijk is dat? Wanneer een vraag of aanvulling jou niet bevalt, is hij daarmee niet perse onvriendelijk, toch? Het kan dan wel menselijk zijn om fouten te maken, maar hoeven ze daarmee dan niet gecorrigeerd te worden? Had je liever dat jouw (foute) info gewoon in dit topic was blijven staan? Mensen ga naar SeaWorld want daar krijg je gratis drank, volgens Blokland! Helaas zit je er nog al eens vaker naast met je info want deze discussie is al eens gevoerd en die komt de stemming hier niet ten goede. Dan is het toch niet te veel gevraagd om er eerst zelf even naar te kijken voor je het forum met foute info vervuilt? Ik vind het een volstrekt normale, vriendelijke vraag aan jou die juist een hoop discussie voorkomt. Je reageert namelijk helemaal niet sportief op de normale, vriendelijke vragen of aanvullingen, nota bene in dit topic dat door je zelf is gestart. PB's doe ik zo min mogelijk aan. De discussie wordt vriendelijk, beleefd en met feiten OP het forum gevoerd.....anders kunnen we het forum beter opheffen.
25-12-12, 19:16
Ritchie
Ik moet zeggen dat ik het deze keer helemaal eens ben met Ton, als dat zo is, ben ik niet de beroerdste om dat toe te geven.
25-12-12, 19:30
Hans uit Koekelare
Het is wel zo dat we het forum gebruiken om feiten uit te zoeken.
Daarom is het wel van belang dat de info die hier op het forum terecht komt zo acuraat mogelijk is, als die nu komt van wie dan wel. Ik ben de eerste om toe te geven als ik moest fout zitten, maar als je zeker bent van jezelf en je kan dat bewijzen zwart op wit, dan moet je ook je standpunt verdedigen.
25-12-12, 21:15
Sunshine State
Dag Teleton,
Bedankt voor de ophelderingen, mede door u al heel vaak de goede weg opgeduwd, ook nu weer !!
Dank Dank!!! !!
25-12-12, 22:45
Esther2013
Sorry hoor, maar door deze mijns inziens nutteloze discussie over en weer, ben ik helemaal het spoor bijster over de status en uitkomst van dit topic en die vind ik nu juist zo interessant:
wat is nu de juiste link voor deze pas incl gratis parkeren, korting etc en is het nu al bekend of de vouchers of tickets per email verstuurd kunnen worden? Ik wil heel graag deze tickets voor 31 dec bestellen, maar heb deze ook liever niet per post. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.
26-12-12, 04:16
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esther2013
Sorry hoor, maar door deze mijns inziens nutteloze discussie ....
Deze nutteloze discussie gaat er nu juist over dat er hier allerlei cowboyverhalen over voordelige kaarten de ronde doen, die voor de nederlandsche markt niet beschikbaar zijn. Deze 'nutteloze discussie' wordt dus in jouw belang gevoerd, want met de info van Gudu en Blokland die je in dit topic vindt, kan je natuurlijk tot nu toe niks. Jammer dat je de discussie nutteloos vindt. Persoonlijk vind ik het ook niet leuk dat deze gevoerd moet worden, maar vanwege de onjuiste, onvolledige en onduidelijke informatie die wordt verspreid, kan het helaas niet anders. In mijn bericht 55 vind je de situatie zoals die in feite is mbt de tickets en de restricties die gelden. Wanneer je daar vragen over hebt, zal ik die graag beantwoorden. De berichten die hierover verspreid worden door Blokland en Gudu, zijn tot nu toe waardeloos. Je kunt er namelijk niks mee....er is helemaal geen site waar je deze tickets kunt bestellen. Zij maken er helaas ook nog eens PB onderonsje van in plaats van de informatie tot wie je je moet richten, hier te vermelden. Daar ben jij natuurlijk ook niet mee geholpen. Inmiddels heb ik SeaWorld om opheldering rond deze mail en de tickets gevraagd. Zodra ik een antwoord heb, zal ik dat op het forum bekend maken zodat iedereen daar zijn voordeel mee kan doen.
26-12-12, 09:56
trails
En als er iemand bereid is om alles tot in de puntjes uit te zoeken dan is het Teleton!
Ook wij danken hem voor de vele uurtjes die hij hier toch aan spendeert. Hij doet het tenslotte niet voor zichzelf maar om zijn mede forummers te helpen!
26-12-12, 10:45
gudu
ik stap uit deze kleinerende en ik ben god en weet het beter discussie... ik vind het laag en onder de gordel naar mij toe...immers IK HEB NIET de link op pagina 1 gepost waar de kaartjes vandaan komen noch heeft mblokland dat gedaan . deze link staat er al een hele tijd en is aangeleverd door flexer een wel bekende op florida gebied en is goedgekeurd als link waar je als nederlander kaartjes kan kopen .
dit staat op pagina 1 van dit topic
Citaat:
OPTIE 3 Seaworld, Busch Gardens en Aquatica heel 2012 onbeperkt toegang: $157.49
Met als extra's
FREE Preferred parking,
Preferred seating at shows,
Ride Again privilege at select attractions,
Meet & Greet visits with Sesame Street Friends,
30% discount on food and merchandise,
10% off Dine with Elmo and Friends,
Discount admission for visiting friends and relatives and more!
**Bovenstaande kortingen en privileges gelden vooral bij Sesame street in in de staat PENNSYLVANIA, tip van Flexer**
**Als je bovenstaande via seaworld.com wilt boeken kost dit 166 Euro met minder opties ... **
bah krijg er een nare smaak van in mijn mond en teleton jij vind dat ik het persoonlijke mailadres van een werknemer hier op het bord neer moet zetten .. nou dat is ethisch zeg . het algemene mailadres kan gewoon op de site gevonden worden maar ik zou ook niet blij zijn als mijn persoonlijke werk mailadres op internet te vinden is dus zet ik die van een ander er ook niet op .
26-12-12, 10:51
Michael66
NB: berichten die hier niet aan voldoen worden verwijderd zonder verdere berichtgeving.
Heb je hier vragen of opmerkingen over, stuur me dan een privébericht.
26-12-12, 12:20
Esther2013
Kort samengevat: onbeperkte toegang tot Seaworld, Busch, Aquatica EN Adventure Island voor $ 158,99 in 2013 tot 27/10 mits gereserveerd voor 31/12/2012, maar het rijtje van gratis parkeren, 30% korting etc geldt ALLEEN voor Sesame Place en niet voor bij de andere parken. Rest mij alleen de vraag of de vouchers per email verstuurd worden en of in vergelijking met andere aanbieders dit echt een goede deal is?
Alvast bedankt voor een reactie.
26-12-12, 12:40
Ritchie
Ik vind deze deal echt niet verkeerd, zoals het hierboven beschreven staat.
27-12-12, 12:32
mblokland
Citaat:
Kort samengevat: onbeperkte toegang tot Seaworld, Busch, Aquatica EN Adventure Island voor $ 158,99 in 2013 tot 27/10 mits gereserveerd voor 31/12/2012, maar het rijtje van gratis parkeren, 30% korting etc geldt ALLEEN voor Sesame Place en niet voor bij de andere parken. Rest mij alleen de vraag of de vouchers per email verstuurd worden en of in vergelijking met andere aanbieders dit echt een goede deal is?
Alvast bedankt voor een reactie.
Bovenstaande is deels correct, de 30% korting geldt idd alleen voor sesame place het parkeren is wel (free general parking in all other parks) gratis bij alle parken.
Op mijn mail heb ik het volgende antwoord gekregen. "Thank you for your question for Sesame Place. Currently on the system there is a block for guests to purchase season passes outside of the United States. I would be happy to manually process your season pass order for Sesame Place and send the passes to you and your family.
I would need to have individual names and dates of birth for each guest that would like to purchase a 2013 season pass. The pass sale of 25% off is valid through Monday, December 31, 2012.
Please let me know how you would like to pay for your 2013 passes and I will have them processed and sent to you as soon as possible."
Deze gegevens heb ik inmiddels per mail verstuurd, als e.e.a. verwerkt is laat ik het hier weten. Een mail naar VacationReservation@SesamePlace.com zorgt zeer waarschijnlijk voor een soortgelijk antwoord en de mogelijkheid om kaarten tegen dit actietarief te bestellen.:rolleyes:
27-12-12, 16:10
Esther2013
Dank je wel, dat is duidelijk mblokland. Als het normale parkeren gratis is bij alle parken, dan wordt het interessant, want dat loopt misschien ongemerkt op?
Jammer dat het niet eenvoudig online te bestellen is, maar dan ga ik het denk ik ook maar via email doen.
Wat is dan een veilige manier van betalen? Ik hou niet zo van CC gegevens doorgeven via email?
27-12-12, 21:54
mblokland
Per telefoon, zie ontvangen mail. Parkeren kost tussen de $12.00 en $15.00 wij gaan gemiddeld 2x naar elk park (mogelijk vaker naar de zwemparken) wat uitkomt op $120.00 aan parkeerkosten wat je met deze pas kan besparen.
Citaat:
Thank you for responding to my email. If you would like to call me with your credit card number I will be able to process those passes for you immediately. There will be an additional Processing and Shipping Fee of $20 to Federal Express the 2013 Sesame Place Season Passes.
I will be in the office until 3:15PM this afternoon and will return at 6PM until 8PM (Easter Daylight Savings Time). I will be in the office on Friday, December 28, 2012 from noon to 6PM.
I can be reached on 215.741.5385. I am unable to dial an international number from Sesame Place.
I will look forward to speaking to you soon.
27-12-12, 23:26
Esther2013
Bedankt weer, ik heb inmiddels email met verzoek en naam en geboortdata verstuurd, dus nu maar even wachten op de bevestiging dat ik ook kan bellen voor betaling.
Zou leuk zijn als alles geregeld is voor het einde van het jaar :) !
28-12-12, 00:04
gudu
ik heb net gebeld voor de betaling van de kaarten en het is geregeld:up: , de passen zijn ook beschikbaar voor mensen buiten de usa en canada is me nogmaals verzekerd aan de telefoon , het is een bug in het systeem dat je niet meer online kan bestellen als je buiten amerika woont
28-12-12, 09:09
mblokland
Mijn bestelling is ook gedaan, op 2-1-2013 worden de passen met federal express verzonden.
28-12-12, 21:16
Esther2013
Bedankt mblokland, ik heb net gebeld en betaald, de passen worden ook 2 Jan opgestuurd!
ik ben super blij, onze eerste tickets voor 2013 tegen een goede prijs, heb er nu al zin in :) !
29-12-12, 09:32
mblokland
Citaat:
Bedankt mblokland, ik heb net gebeld en betaald, de passen worden ook 2 Jan opgestuurd!
ik ben super blij, onze eerste tickets voor 2013 tegen een goede prijs, heb er nu al zin in :) !
Super! Ben blij dat het gelukt is! Nog twee dagen met 25% korting en in Januari met 20% korting.
Alles op een rijtje: De voordelen https://lh5.googleusercontent.com/-G...oorwaarden.jpg De parken: - Sesame Place - SeaWorld (FL, TX, CA),
- Busch Gardens (FL, VA),
- Aquatica (FL, TX),
- Water Country USA (VA)
- Adventure Island (FL) parks during their regular 2013 operating seasons.
mijn kaarjes worden ook 2 jan verstuurd en inmiddels is het bedrag van mijn creditcard afgeschreven . zeker nu ik door de actieprijzen mijn vlucht heb omgeboekt en nog 3 langer ga en de eerste 3 dagen dagen regio tampa verblijf komen ze goed van pas . gaan we gelijk het waterpark adventure island naast busch garden uitproberen :p
29-12-12, 17:41
Emily
Ook wij hebben inmiddels gebeld en betaald via de creditcard voor de Tickets en deze zullen ook op 2/3 januari verstuurd gaan worden. Super blij met deze tickets.
30-12-12, 13:58
mblokland
Alles op een rijtje: De voordelen
in Januari 2013 met 20% korting.
Gratis parkeren
Entree in 4 florida parken
'Voordeliger' dan een 3 park ticket (109 euro p.p.)
De parken: - Sesame Place - SeaWorld (FL, TX, CA),
- Busch Gardens (FL, VA),
- Aquatica (FL, TX),
- Water Country USA (VA)
- Adventure Island (FL) parks during their regular 2013 operating seasons.
Kosten:
Euro 135,95 per persoon ofwel $175.00 (incl. bezorgkosten en sales tax)
04-01-13, 18:17
Esther2013
Mijn kaartjes zijn toch niet 2 Jan verstuurd, nadat ik vandaag vroeg om een bevestiging.
Dit was het antwoord van Sesame Place:
Happy New Year! Your 2013 Season passes will be sent Federal Express today for arrival next week. I apologize that the passes were not sent on January 2, 2013.
Voor ons maakt het niet uit, maar hou dus rekening met vertraging....