-
Re: Vliegen met United Airlines
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
Vanaf Washington Dulles gaan ook 5 vluchten per dag. Een voor 12 uur 's middags en 4 in de loop van de middag en avond. Dit sluit veel beter aan op de vluchten uit Europa dan de doorverbinding in Chicago.
Dat klopt, mits United de vlucht van Europa naar de VS zonder tussenstop kan maken. Bijgevoegd linkje geeft een korte samenvatting van hoe het op dit moment met de 757's gaat http://online.wsj.com/article/SB1000...o&mod=yahoo_hs. Niet zo heel best dus. Eén troost, mocht je in DC blijven hangen dan staat niets je in de weg om een avondje DC te doen. Ik kan het je aanbevelen.
-
Re: Vliegen met United Airlines
Citaat:
mattrob
Eens met Teleton, en ik raad je ook aan met United USA (of India, tenminste zo klinkt het) te bellen; heel behulpzaam en flexibel. Maar ook mijn laatste advies ;)
Als je een nasale klank hoort, dan heeft United hun customer service uit besteed aan India. Ooit had ik ook een klacht en had dit via United office in Amsterdam gedaan, maar daar kreeg ik nul op rekest. Daarna heb ik het hoofdkantoor aangeschreven met mijn klacht, en dat was heel mooi opgelost. Wij krijgen $ 300.00 aan vouchers.
-
Twitter tip: @United
Voor diegenenen die rond deze tijd op een van de United hubs (Newark EWR of Washington IAD) richting Amsterdam vliegen (Met United uiteraard):
Als je @united volgt op twitter maak je kans op een gratis upgrade naar EconomyPlus voor de reis naar huis!
Via @united wordt aangekondigd wanneer ze bij een bepaalde gate rondhangen en als volger kun je je dan melden bij de balie en een gratis upgrade ontvangen voor je intercontinentale vlucht.
Ik heb voor de terugreis nog geen E+upgrade geregeld. Fingers crossed!
-
Re: Twitter tip: @United
Ik zet mijn data nooit aan in het buitenland. Maar voor degene met een abonnement van de baas is het een leuke actie ;)
-
Ik heb ook geen data abonnement mijn werkgever. Ik gebruik altijd een GoPhone sim kaartje als ik in de VS ben en daar koop ik dan een databundel bij.
Snel, stukken goedkoper en in Florida overal dekking.
-
Ik volg United al even en zie inderdaad redelijk wat acties langs komen. Zal het in de gaten houden :)
@Njit, elk vliegveld heeft vaak wel gratis wifi spots :)
-
Re: Vliegen met United Airlines (2)
wij hebben plots andere plaatsen gekregen blijkt onze goeie ouwe 777 een update gekregen te hebben met de eerst 2 -5-2 nu 3-3-3 . Klopt dit nieuws ?
hier een foto
http://i44.tinypic.com/2njkk0m.jpg
-
Dat zat er aan te komen, de 777 worden omgebouwd naar een 3-3-3 configuratie. Maar ik zie ook grotere schermpjes. :-)
-
Citaat:
sonja
Dat zat er aan te komen, de 777 worden omgebouwd naar een 3-3-3 configuratie. Maar ik zie ook grotere schermpjes. :-)
Die grotere schermpjes zijn inderdaad een verbetering, nadeel is wel dat het touchscreens zijn en dan is het niet fijn als je achterbuurman 8 uur aan 1 stuk spelletjes doet. Tenzij je getik tegen de achterkant van je hoofdsteun leuk vindt...
-
Bij Air France heb je ook touch screens in de Airbus 380. Bij spelletjes gebruik je echter je "afstandsbediening" zal ik maar zeggen. Ik heb geen enkele keer mijn achterbuur tegen het scherm voelen tikken dus ik neem aan dat dat bij de Boeing ook wel mee zal vallen.
-
Ook Continental heeft die spelletjes in de 757 zitten, waarbij je wel moet rammen op schermen. Even is niet erg, maar als iemand dat constant doet als je wil slapen, dan kijk je wel even boos achterom als ze na paar keer vragen nog niet stoppen. Bij de 777 van KLM ging wel alles via de afstandsbediening, wat toch een stuk fijner werkt, en minder hinderlijk.
-
De 'premier benefits voor de diverse status levels' zijn bekend gemaakt.
De silver members kunnen nog maar 1 koffer gratis meenemen in plaats van 2 . De Gold, Platinum en 1K members kunnen 3 bags van elk 32 kg gratis meenemen. :shock:
Verder lijkt het dat de silver members alleen bij check in toegang krijgen tot E+ in plaats van, zoals nu, bij de boeking. Hier staan alle voorwaarden op een rijtje.
-
Citaat:
sonja
Wij gaan in juni met Air France terug. Stond eerst op een 747 maar is nu gewijzigd naar 777-300. Die hebben een 3-4-3 indeling :shock: Zal lekker krap zijn dan.
-
Citaat:
cindy74
wij hebben plots andere plaatsen gekregen blijkt onze goeie ouwe 777 een update gekregen te hebben met de eerst 2 -5-2 nu 3-3-3 .
Je kunt je stoelnummers toch weer aanpassen, of heb je dat al gedaan?
Voor wie niet met z'n drietjes op een rij wil zitten: op rij 31 zit je met z'n tweetjes naast elkaar in de economy. Maar wel naast de lavatories...En in Economyplus heb je op rij 20 ook nog 2 stoelen naast elkaar...
-
Die 3-3-3 heb ik mee gevlogen maar dan met Continental, erg relaxed. Nu (nog) wel erg mooi van binnen. Vond de stoelen ook relaxed vergeleken met de oudere toestellen. Wat ruimer vond ik.
-
We zijn nog aan het twijfelen om economy pluss te boeken. Aan de toiletten zitten spreekt mij ook niet direct aan :-)
-
Je kan toch ook in het midden Economy plus gaan zitten. Dan heb je geen lat van de toiletten.
-
Ik ben de laatste tijd niet meer zo tevreden over United omdat ze zo maar vluchten schrappen en je zelf heel veel moeite moet doen om nog een beetje redelijk vluchtschema te krijgen.
Maar nu is het helemaal een puinhoop. Ze hebben de website vernieuwd door de merger. En ook alle mileageplus accounts gemigreerd.
Ik ben dus mijn lifetime flight miles kwijt:sad: Ik heb maar een mail gestuurd om deze weer terug te krijgen.
Ook kun je geen abonnementen meer nemen op eco + en premier baggage.
:cry: Het wordt nu allemaal veel te duur..
-
Deze melding stond zaterdag al op Facebook :
.."..As we communicated last week, miles may not be viewable immediately in MileagePlus accounts after our system cutover. We’ve begun the process of updating account balances. Premier members and members who linked their accounts should see accurate balances within 24 hours. Others may take longer, but generally within 48 hours of initial login.."..
Omdat onze Premier Silver dit weekend afliep hebben wij vrijdagnacht nog snel onze stoelen op EconomyPlus gezet, wat overigens gewoon lukte. Echter voor de vlucht AMS > IAD lukte dit niet online om dat dat een Continental vlucht is. Daar ga ik deze week nog ff over bellen :-s
Ook bij ons staat overigens de Mileage Balance nog op '0'...
-
Mijn mileage balance klopt gelukkig nog. En ik was premier en nu silver member. Dat klopt volgens mij ook niet:?
Maar je kunt op de beginpagina inloggen met confirmation nr van je vlucht + achternaam.
Dan kun je je stoelen kiezen, ook van de "oude" continental vluchten.
-
Kan inderdaad op die manier bij mn stoelen komen, echter als ik voor mn vlucht AMS > IAD Ecoplus wil aanklikken kan dat wel, maar moet na bevestiging mn cc-nummer ingeven, dit in tegenstelling tot de vluchten die ik vrijdagavond heb aangepast ( IAD > MCO en MCO > ORD en ORD > AMS ) die kon ik gratis upgraden. Zal ze maar eens even gaan bellen...
-
De site van United Airlines is nu dezelfde site als die van Continental geworden. En die van continental verwijst nu naar die van United.
Dus de merger gaat toch wat vorm aannemen :)
-
De merger is al bijna klaar.
-
De fusie is nu volledig achter de rug. Continental heeft opgehouden te bestaan en de vliegtuigen worden herschilderd, waarbij het bekende logo van Continental op de staart behouden blijft maar de naam dus vervangen wordt door United.
-
Maakt het dus ook niet meer uit waar je online inchecked?
Ik heb nl geboekt bij continantal maar de vlucht word uitgevoerd door united.
-
Er is nog maar één, geheel vernieuwde, site, daar kun je ook je reservering vinden.
-
-
Citaat:
sonja
Er is nog maar één, geheel vernieuwde, site, daar kun je ook je reservering vinden.
Vernieuwde? Ze hebben de Continental site gepakt er een united logo op geplakt. Terwijl de United site stukken overzichtelijker (en moderner) was. Ik begreep dat dit een compromis was tijdens de fusie, waarschijnlijk had continental een betere deal met de bouwer of een eigen beheer team. Als je via google zoekt op iets over united kom je op tig dode links uit, niet erg gebruikersvriendelijk en professioneel. Einde van deze kritische noot ;-)
-
Citaat:
rolandino
Vernieuwde? Ze hebben de Continental site gepakt er een united logo op geplakt. Terwijl de United site stukken overzichtelijker (en moderner) was.
Helemaal mee eens, de site is ongeorganiseerd, rommelig, heeft een vervelend lettertype en doet erg ouderwets aan. Het is een zoekplaatje.
Maar ja United zelf gaat ook hard achteruit.
-
Laat ik in al deze negatieve reacties toch ook een pluspunt benoemen.
Tijdens het inchecken moet je op de oude site alle gegevens nog invullen(paspoort gegevens etc.), dat is nu niet meer nodig, hij haalt deze op uit je instellingen.
scheelt een hoop werk tijdens het inchecken.
Sjon, Bianca en Romy.
-
Citaat:
Sanibel
Tijdens het inchecken moet je op de oude site alle gegevens nog invullen(paspoort gegevens etc.), dat is nu niet meer nodig, hij haalt deze op uit je instellingen.
Welke instellingen bedoel je hiermee:?:
-
Citaat:
sonja
Welke instellingen bedoel je hiermee:?:
Ik bedoel hiermee o.a. Paspoort nummer, aanmaak datum, verval datum.
Vroeger moest je dat nog allemaal invullen.
-
Ik vraag me af waar hij dat weghaalt? Uit je milageplus account? Want tijdens het inchecken moest ik nog alles invullen. Op de terugweg was het al wel ingevuld, maar dat lijkt mij ook zeer logisch.
-
Die gegevens moet je dan al wel ingevuld hebben in bijv. je Milageplus account en aangeven dat je die gegevens bewaard/opgeslagen wil hebben, anders werkt dat niet.
Maar dat is dan eenmalig, dus is het wel wat makkelijker geworden t.o.v. voorheen.
-
Zo, ik heb even gemist dat je nu 20 dollar meer mag betalen voor een 2e tas.
Ik vond 50 dollar al aardig aan de prijs (vergeleken met gratis, voorheen), maken ze het nog even 40% duurder!
Nouja, nog meer kopen dus in Florida om die 70 dollar gerechtigd te maken. :mrgreen:
En fijn dat ik eerst moet bellen voor ik online in kan checken omdat er wat veranderd is.
Het vliegtuig zal wel 1 minuut eerder vertrekken ofzo. Online inchecken is nu onmogelijk zonder te bellen... United wordt slechter, ook die 3x3x3 of 3x3 stoelindeling bevalt me niet. Jammer.
Eens even zien of ik nu United NL ga bellen of naar die lui in India die alles zogenaamd begrijpen. :)
edit; pff ik wordt doof van die muziek.. enorm schel en hard (ja, telefoon staat op het laagste streepje) en kans op een uur wachttijd of meer. Ik ga mooi even wat anders doen en het straks weer proberen. Leuk zo'n merger.
-
Waarom moet je bellen? Zowel op de heenweg als de terugweg niet hoeven doen. Ondanks dat we op de terugweg een extra koffer hadden (aangemeld en betaald bij on-line inchecken).
Laat maar, te snel over het "omdat er wat veranderd is" heen gelezen. :|
-
Je hoeft niet online in te checken, maar ik vind het altijd wel makkelijk.
Eveneens als je een 2e tas wilt inchecken (dat is online meen ik goedkoper dan op het laatste moment?). Maar die gaat plat mee in een koffer heen, en vol terug. :mrgreen:
-
Zo, nu wat sneller contact. De beste man had wat dingen aangepast op het reserveringsnummer, maar ik zou als nog niet online kunnen inchecken. Nouja, dan morgen gewoon maar naar Schiphol. Hij gaf wel aan dat als ik terug niet online in kon checken, de prijs van een 2e koffer gewoon 70 dollar blijft en er dus geen verschil is tussen online aangeven of pas op het vliegveld bij het inchecken.
-
Ik log net in op mijn mileage plus account en nu zie ik dat we allemaal een nieuw nummer hebben gekregen. Het is van een 11 cijferig nummer nu 8 tekens geworden. Op zich niet erg natuurlijk maar ik heb net van de week een poos met TAP Portugal aan de lijn gehangen om al onze gegevens door te geven. Paspoort nummers en UA mileage plus nummers. (heel onhandig dat dit bij TAP niet online kan)
Heb dus onze oude nummers doorgegeven. Zou dit nou automatisch goed komen? Kan er niet echt wat over vinden op de United site.
-
Ik denk het niet (alhoewel geen ervaring), omdat United echt naar nieuw systeem van codes is overgegaan. Ik zou het echt weer laten aanpassen hoor ! Anders is er grote kans dat je niets krijgt en er achteraf weer achteraan moet.