-
Seaworld en Disney hotel?
wie kan mij helpen....
als ik naar Busch garden ga, kan ik het beste een hotel in tampa zoeken?
en als ik naar disney ga in kissimmee?
en als ik naar seaworld wil??
en als ik naar kennedy spacecenter??
wie kan mij helpen????
offff is 1 hotel makkelijker??
We hebben wel een auto maar misschien is verschillende hotels ook wel makkelijk... haha ik weet het niet, wie kan me helpen??!!
-
Re: seaworld en disney hotel...
Gewoon in 1 hotel slapen. Ik neem aan dat je vaker naar Disney gaat dan naar Seaworld. Dan is het wel fijn om daar in de buurt te slapen.
Er zijn een aantal bekende gebieden in Orlando. Hier vind je veel goedkope hotels:
- International Drive: dit is het gebied bij Universal Studios/Seaworld
- 192: dit is het gebied dichtbij Disneyworld
Verder heb je nog allerlei resorts die om Disney heen zitten.
Busch Gardens en Kennedy Space Center kun je makkelijk met de auto doen. Het ligt er natuurlijk ook aan of je echt een rondreis wilt gaan doen. Wij hebben het in ons reisschema opgenomen dus we overnachten daar wel in de buurt.
-
Re: seaworld en disney hotel...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ilssse
als ik naar Busch garden ga, kan ik het beste een hotel in tampa zoeken?
Als je van plan bent om ook de westkust van Florida te bezoeken, dan kun je dat het best combi'en met een bezoek aan Busch Gardens. Als je alleen Orlando gaat doen, dan is het ook best te doen om er een dagtripje van te maken: ongeveer 2 uur rijden. Maar als je tussen april en oktober gaat, kan ik je maar één ding aanraden: neem een paar dagen een hotelletje in de Tampa-area en combineer je bezoek aan Busch Gardens met een bezoek aan Tropicana Field, een honkbalwedstrijdje daar bijwonen is echt heel leuk! Link.
Citaat:
ilssse
en als ik naar disney ga in kissimmee?
"Kissimmee" is een zeer ruim begrip, en de door Njit genoemde 192 is behoorlijk lang. Als je eigen vervoer hebt is afstand niet zo belangrijk. Voor Disney kun je volgens mij overal in Orlando (Int. Drive en 192 inclusief) goed terecth, daar hoef je niet een apart hotel voor te boeken.
Citaat:
ilssse
en als ik naar kennedy spacecenter??
Twijfelgevalletje. Da's ongeveer 1 uur en een kwartiertje rijden vanuit Orlando/Kissimmee, dus ook zeer geschikt als dagtochtje. Maar als je een rondreiks door Florida gaat maken kun je er ook voor kiezen om KSC te doen als tussenstop. Hetzij als echt "hotel"-stop, als je het ook leuk vindt om het strand daar te bezoeken of zo, hetzij als tussenstop vanuit Daytona / St. Augustine richting Miami.
Citaat:
ilssse
en als ik naar seaworld wil??
Seaworld ligt aan het eind van Int.Drive. Met openbaar vervoer (I-ride) perfect bereikbaar, met eigen vervoer uiteraard ook. Als je een hotel op een centrale plaats hebt (Int.Drive of 192) is het heel goed bereikbaar, hoef je geen ander hotel voor te boeken.
http://tampabay.devilrays.mlb.com/NA...=tb&m=4&y=2007
-
Ik neem altijd een hotel in Lake Buena Vista, dat ligt prachtig centraal ten opzichte van de pretparken: 5 minuten tot ingang Disneyworld, 10 minuten naar Seaworld en max kwartier naar Universal. Ook zit je vlak bij Downtown Disney, dus restaurants etc in overvloed.
ik heb er zelfs in een drietal hotels gezeten, zijn alle erg bekend op dit en het Orlando forum. Allereerst de drie hotels in het Marriott Village en dan nog het Country Inns & Suites LBV.
Succes, Eric
-
Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???
om te bekomen van onze rondreis hadden wij een vakantievilla geboekt, zeer rustig en relax en je krijgt een echt thuisgevoel op vakantie.
Wel opletten, je zal niet meer naar huis willen ;-)
-
Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???
tot nu toe ....tadaaaa..... Hard rock hotel orlando resort!
-
Leuk hotelletje gezocht in Orlando
Hoi,
Waarschijnlijk ga ik samen met mijn dochter 2 weken naar Orlando. Mijn man heeft het wel een beetje gehad. Dus nu ben ik op zoek naar een leuk hoteltje met zwembad dat niet zo duur is en met evt. een koelkastje. We zijn er toch bijna nooit, we slapen er alleen.
Nicole
-
Re: een leuk hoteltje
Als je op International Drive wilt verblijven is de Quality Inn Plaza een goede / voordelige keuze. Dat hotel wordt door de meeste mensen goed gewaardeerd, ook met kids. Koelkastje is daar m.i. standaard.
Als je liever in het Lake Buena Vista deel zit ... help ..... Eric? Anderen?
-
Tja, daar ben ik weer, maar ik zou serieus eens naar Priceline kijken. Mijn vrouw zat daar laatst met haar moeder voor $ 32 per nacht in een suite hotel (dus aparte slaapkamer, aparte woonkamer/keuken). Niet heel bijzonder en niet zo groot, maar wel nog eens ontbijt erbij. En in de buurt van Disney.
Op international drive heb je ook wel een paar locaties voor iets meer, rond de $ 40 Wyndham International Drive. In LBV, bij Downtown Disney, heb je ook een paar hotels voor de rond de $ 40 - $ 50, zoals het Sheraton Safari, of Best Western LBV.
Wat dat betreft dus ook keuze genoeg \\:D/ !
-
Ik ben er nog niet geweest, maar heb voor €43 per nacht het Courtyard by Marriott in Marriott Village Lake Buena Vista geboekt. Het hotel krijgt zeer goede reviews, ze hebben een zwembad én een koelkastje in de kamer.
Ik heb het hotel geboekt bij American Estates.
-
Ja het Quality Inn Plaza hotel is echt goed, wij komen hier al vanaf 1992!Het hotel is groot met veel kamers, 3 zwembaden en veel restaurants en winkels in de buurt.
Succes
Anthonie
-
Normaal zitten we altijd bij kissimmee en die weg ken ik dan ook. Ik zag zelf een hoteltje. Royal celebration on lake cecile voor 420 dollar voor 14 nachten. Vond ik wel mee vallen. Toch ???
Ik heb ook zitten kijken bij priceline maar kom er niet zo goed uit.
Als ik evt. dit hotel boek kan ik ook gelijk auto en vliegreis boeken dan ben ik wel in 1x klaar voor ongeveer 1900 inclusief alles. Vond ik wel mee vallen of zou het ook goedkoper kunnen.
Nicole
-
Travelodge op de highway 192 is ook betaalbaar en tegenover Old town.
Erg leuk en betaalbaar hotel:)
-
Als je echt goedkoop wilt overnachten, is er naar mijn mening maar 1 echte oplossing.
Priceline
Ik deel dan ook volledig de mening van Mattrob. Door hem heb ik dit leren kennen.
Wij slapen in Orlando in 2 verschillende hotels. Prijs 32 Dollar per nacht inclusief ontbijt. Waar hebben we het dan nog over \\:D/ het is +/- 25 euro. Het is hetzelfde hotel als Mattrob heeft gekregen.
Tip bij priceline laag beginnen en geduld hebben. Je weet niet waar je komt te zitten, maar wel hoeveel sterren en stadsdeel. Nou en in Orlando en omgeving is plaats genoeg. Ik zou gaan voor 3 sterren, Disney World Vicinity en inzetten met 30 Dollar. Als je bod niet krijgt, kun je 24 uur later weer proberen. Iedere keer met kleine stapjes omhoog gaan.ook als zij je zeggen dat je kunt winnen door het door hun voorgeschreven bedrag in te geven. Dus altijd maar met 2/3 Dollar omhoog gaan.
Nadeel bij priceline is dat je nooit weet wat je krijgt. Ik had gehoopt hetzelfde hotel te krijgen, echter NEE
Amerisuites Dit hotel voor 32 dollar per nacht, inclusief ontbijt. Deze had Mattrob gewonnen, waar na ik ook heb geprobeerd en hetzelfde heb gekregen.
de andere dagen gaan wij naar Best Western Lake side hier geen ontbijt.
voor amerisuites in de zelfde periode als wij geboekt hebben:
101.15 USD AARP RATE 2 DOUBLE BED TAKING CARE OF BUSINESS STE SMOKING/2 LINE PHONES WITH DATAPORT
Voor Bestwestern Lakeside in zelfde periode als wij geboekt hebben:
Standard - 2 Double Beds - Each guest room features: color TV(with "On-Command Movies", Disney Chanel,refrigerator, coffee maker, in-room safe, hair dryer, iron & ironing board, data port and free local calls. dinwoedon$59$59$59$59 Avg. Daily Rate
met ontbijt 71 dollar.
-
Re: Leuk hotelletje gezocht in Orlando
Gewoon proberen. In de praktijk zie je dat het vaak het beste (lees: goedkoopste) lukt zo'n 4-2 weken van te voren. Maar alles is mogelijk, er zijn geen zekerheden met Priceline.
Als je de boeking van het hotel (kosteloos) kan annuleren, dan kan je natuurlijk altijd de boeking bij het reisbureau doen. Lukt het niet met Priceline voor de prijs die je wilt (want in principe lukt het altijd wel), dan kan je toch voor het hotel via het reisbureau gaan. Lukt het wel met priceline, dan annuleer je dat andere hotel :p !
-
Re: Welk hotel in Orlando?
Wij hebben gekozen voor Best Western Lakeside in Kissimmi,
Heeft iemand hier ervaring mee, ook over de kamers?
Alvast bedankt
Groetjes
-
Ik vindt het nog al meevallen, die prijs. Je hebt er wel bijna een appartement voor, en eigenlijk bedoelt voor conventiegangers.
Maar voor een paar cent meer ($105) zit je in een townhouse met zwembad in Windsor Hills Resort.
Dat doen wij althans in Oktober. http://www.storytimeorlandorental.com/index.html
-
Zo eindelijk weet ik waarneer ik vrij kan krijgen. Handig als ze er op je werk niet uitkomen en ik eigenlijk zo snel mogelijk wil boeken. Met als antwoord je kan toch wel een maandje wachten...... jahoor de vluchten worden alleen maar duurder en het zit zo vol.
Maar ja ik heb dus vlucht, auto en toch uiteindelijk ook hotel geboekt van 22 juli t/m 5 augustus. Er ook maar gelijk 14 dagen Ulimitit disney tickets erbij besteld.
Nu ik alleen met mijn dochter ga, vond ik het toch wel vertrouwd dat ik alles in 1x boekte en dat je evt. op iemand kan terugvallen als er iets is.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Heerlijk dat ik weer ga, heb er echt zin in.
Alleen moet je nu wel wat beter nadenken vind ik nu ik alleen ga met mijn dochter, maar zoals zij zegt word dit een lekkere meidenvakantie.
Nicole
-
Ik heb nu Ramada Plaza hotel 1 mijl van Disney af en zit in het gebouw bij de receptie. Koelkastje erbij... nou wat wil je nog meer. We zullen er toch alleen maar slapen. Ik heb betaald alles bij elkaar 2060,-- Ik vond dat wel meevallen. en zoals ik al zei: nu ik met mijn dochter alleen ga vond ik dit dan toch wel vertrouwd. Normaal boek ik eigenlijk alles via internet maar dan kan je eigenlijk op niemand terug vallen.
14 daagse disney pas was 255,-- is omgerekend 10 euro per persoon duurder als undercovertoerist.com
Nicole
-
En op tijd geboekt! De prijs per nacht is inmiddels gestegen naar 110 dollar per nacht! \\:D/
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Ik vindt het nog al meevallen, die prijs. Je hebt er wel bijna een appartement voor, en eigenlijk bedoelt voor conventiegangers.
Maar voor een paar cent meer ($105) zit je in een townhouse met zwembad in Windsor Hills Resort.
Dat doen wij althans in Oktober.
http://www.storytimeorlandorental.com/index.html
Gerrit, ik vind die storytime huizen heel erg gaaf en we zouden daar in januari 2008 best wel naar toe willen. Welk huis hebben jullie gekozen en weet je hoeveel tax erbij komt en de laatste vraag, heb je alles al moeten betalen of kunnen we eerst nog even doorsparen?
Alvast bedankt.
Jackie
-
Wij vonden ze er ook wel goed uit zien en hebben huis nr. 4 geboekt. Waarom ? Ik weet het niet, misschien omdat het de nieuwste was, of een eindwoning ? Schiet mij maar lek :p
Er komt een 10 euro p/n bij aan tax een fee's en je moet een aanbetaling doen van 20%, in ons geval $170.- en de dollar is gunstig :-({|= .
Het restant moet 60 dagen voor aankomst voldaan worden en je krijgt gelijk de code voor de sleutelafhaal na aanbetaling.
De fee's zijn voor zwembadverwarming ,free high speed internet en international calls en boekingskosten. Is allemaal niet verkeerd.
Succes met de boeking en een verslag in Oktober komt op onze website.
-
Resorts regio Orlando
Voor de zomer 2007 zoeken wij nog een resort in de regio Orlando
Wij zijn met 5
Bahama bay resort lijkt vrij nieuw en kost ongeveer $ 600 per week
De eigenaren zijn Engelsen particulieren
Wie heeft resort ervaring ? Juli Augustus
-
Re: Resorts regio Orlando
Hallo Hangglider, welkom op het forum. Stel je jezelf ook nog even voor? Dat praat wat makkelijker.
Ik heb helaas geen ervaring met dat resort, ik verblijf altijd in een hotel.
Eric
-
Wij zijn vorig jaar 5 nachten geweest in het Bahama Bay Resort. Mooi ruime apartementen. Naar Disneyworld is ongeveer 15 minuten met de auto. Seaworld ongeveer 20 minuten. Dichtbij is een grote supermarkt en op ongeveer 5 minuten rijden heb je genoeg restaurants. Ons is het goed bevallen en ik zou er zo weer naar toe gaan. Op tripadvisor.com kan je foto`s zien van mensen die er geweest zijn. Deze foto`s geven een goed beeld van hoe het is.
-
Citaat:
Hangglider
Voor de zomer 2007 zoeken wij nog een resort in de regio Orlando
Wij zijn met 5
Bahama bay resort lijkt vrij nieuw en kost ongeveer $ 600 per week
De eigenaren zijn Engelsen particulieren
Wie heeft resort ervaring ? Juli Augustus
Wij zaten in april in een resort in Kissimmee met de naam Venetian Bay.
Heel centraal en goed. (Fitness, zwembad) Kostte ons 99 dollar per nacht. Three bedroom, two bathroom.
Succes.
Pieter Postma
-
Wij zijn er 2 jaar geleden maar 1 nachtje geweest en als we weer naar Florida gaan(ooit) gaan we zeker weer naar Bahama Bay! Echt luxe kamers en badkamers, super.
Groetjes Saskia
-
Bedankt voor de reacties vooral de tip van Patrick is goed, bij tripadviser kun je meer dan 200 reacties lezen van ervaringen an anderen soms met fotos
Inmiddels heb ik Bahama bay resort geboekt via Holiday-Rentals.co.uk het kosten alles bijelkaar 1210,- euro inclusief tax enz voor een 3 kamer appartement (rookvrij) geschikt voor 6 personen 15 dagen Juli / Augustus 2007 =D>
Voor 83 euro per nacht met 5 volwassenen heb ik geen beter verblijf kunnen vinden.
Op google aerth is het park nog in aanbouw dus alles is redelijk nieuw :grin:
Eind augustus laat ik weten of het een aanrader is
Groetjes Fam Visser
-
Citaat:
pieterpostma
Wij zaten in april in een resort in Kissimmee met de naam Venetian Bay.
Heel centraal en goed. (Fitness, zwembad) Kostte ons 99 dollar per nacht. Three bedroom, two bathroom.
Succes.
Pieter Postma
Venetian Bay is geen Resort. Daar staan townhouses en wat condos met een clubhouse erbij... maar dat maakt het volgens de norm niet meteen een resort.
Op de websites wordt het wel resort genoemd maar het is eigenlijk gewoon een community (woonwijk)
:mrgreen:
-
Accomodatie Orlando/Kissimmee voor 2 personen
Op het forum vind ik een hoop info over villa's huren. Nou lijkt me dat een beetje overdreven en duur voor ons omdat we maar met 2 personen zijn.
Wij zoeken dan ook wat kleiners. Zijn er mensen die ervaring hebben met het huren van kleinere appartementen voor 2 personen? Of weet iemand leuke adressen?
-
Re: Tips gevraagd voor accomodatie Orlando/Kissimmee voor 2 personen
Met zijn tweeën? Kun je dan niet beter lekker een hotel nemen?
In Orlando heb je zat hotelkamers met een ijskast en een microwave.
Kijk bv. eens bij SpringHill Suites LBV.
Eric
-
Bedankt voor je snelle reactie, Eric!
De suites en het complex van Marriott zien er inderdaad prachtig uit, maar qua prijs vanaf 130 dollar per nacht eind september. Helaas ligt dat boven ons budget.
Een appartement heeft wel meer sfeer denk ik, en ook heb je een wasmachine en keukentje. En daarbij ook wat goedkoper.
-
Wij zitten Oktober in Windsor Hills in een townhouse/appartement. Kleiner een villa, maar wel met alle faciliteiten. www.storytimeorlandorental.com
Wel duurder als een hotel uiteraard, maar misschien wel binnen je budget.
-
Hoi tanja 09,
Wij zitten van 20-9 tot 4-10 op Windsor palm resort, 2 bedroom condoor. We hebben gewoon een offerte opgevraagd en zitten nu voor $ 896 incl. tax. Je hebt alles bij de hand en bent hierdoor wat "vrijer" als in een hotel.
gr Ivon
-
Citaat:
Tanja09
De suites en het complex van Marriott zien er inderdaad prachtig uit, maar qua prijs vanaf 130 dollar per nacht eind september. Helaas ligt dat boven ons budget.
Via deze site € 70,00 per nacht incl tax !!
En, heel belangrijk, 10 minuten van Disney en Seaworld !!
Eric
-
Een villa hoeft toch niet duur te zijn. Wij hadden deze gehuurd met 3 personen. Heerlijk. http://www.192villa.com/pricing.htm Internet werkte perfect.
-
Bedankt voor de tips! We nemen ze mee in ons besluit.
Ik zag op expedia een heleboel inns (bv Howard Johnson) die vele malen goedkoper zijn dan gewone hotels, va 20 dollar per nacht. Heeft iemand daar ervaring mee?
-
Citaat:
Tanja09
Ik zag op expedia een heleboel inns (bv Howard Johnson) die vele malen goedkoper zijn dan gewone hotels, va 20 dollar per nacht. Heeft iemand daar ervaring mee?
als je echt goedkoop wilt zitten, probeer dan eens priceline.
Hier kun je hele goede hotels krijgen voor een heel klein bedrag.
Zo zaten wij dit jaar in bv amerisuites in Lake buena vista.
Prijs via priceline 25 euro per nacht inclusief ontbijt.
Persoonlijk ben ik niet zo'n expedia fan.
Probeer ook eens american estates of american vacations.
Beide nederlandse reisbureau's met heel veel ervaring op gebied van hotels. ( er zijn natuurlijk nog meer goede aanbieders, maar met deze 2 heb ik goede ervaringen. anders krijg je die discussie weer ;) )
en zij hebben gegarandeerd wel een leuke hotelletje ergens in de buurt vd parken.
howard Johnson zou ik persoonlijk niet nemen.
Voor hetzelfde geld kun je betere hotels krijgen, en wellicht ook nog korter bij Disney.
Groet,
Pascal
-
Ik vind zelf altijd, alle waar naar zijn geld, en dat geldt zeker ook voor hotels.
Vorig jaar in een Travelogde gezeten maar dat nooit meer.
Misschien moet ik niet alles over 1 kam scheren maar toch, geen tweede keer voor mij.
Gr. Monique
-
Citaat:
Tanja09
Ik weet niet wat voor prijs je in gedachten hebt, maar $ 20,00 p/n kan echt niets zijn.
Eric