Wij gaan over 3 weken naar florida. Nu zag ik dat de kaartjes van Discovery Cove bij Attractiontickets.de maar 155 euro kosten inclusief dolfijn zwemmen. Via Discoverycove.com kun je ze ook voor 155 euro bestellen maar dit lukt niet helemaal omdat ik niet uit de USA kom. Daarom zijn de kaartjes duurder namelijk 180 euro (zoals ik het begrijp).
Zouden de tickets nog op tijd binnen zijn? Heeft het bij iemand langer geduurd dan 3 weken voordat de tickets bezorgd werden?
08-01-12, 16:44
Ritchie
Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)
Normaal gesproken (als hun de betaling binnen hebben) worden de kaarten verstuurd, en ik nog nooit langer moeten wachten dan 7 dagen. Dus dat zou geen probleem moeten zijn.
P.S. heb je ook gekeken bij de Ierse afdeling ? Die waren destijds (1/2 jaar geleden) nog goedkoper.
08-01-12, 16:51
trails
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floridatoerist
Via Discoverycove.com kun je ze ook voor 155 euro bestellen maar dit lukt niet helemaal omdat ik niet uit de USA kom. Daarom zijn de kaartjes duurder namelijk 180 euro (zoals ik het begrijp).
Ik zie dat de prijzen in feb $ 229 zijn, met de koers van nu is dat € 180. Voor zover ik weet maken zij geen onderscheid waar je vandaan komt. Bij Attraction tickets Direct houden ze andere data aan zie ik.
Ga je eind jan dan betaal je bij DC $ 199. Let ook op of je naar ofwel SW of BG wilt of naar beide parken.
Zelf hebben wij 2 keer gewoon bij DC geboekt met perfecte service!!
08-01-12, 17:10
floridatoerist
Dit kan ik aanklikken voor 10 februari bij discovery Cove:
Citaat:
Dolphin Swim Day Resort Package (Bundle Use Only) (02/10/2012 - First Available )$199.00 $398.00
Als ik dan wil boeken krijg ik de volgende melding.
Citaat:
We're sorry. A product in your shopping cart is restricted to residents of [USA]. We are sorry but you do not qualify for this offer. Please remove this product from your shopping cart and select a different product to continue.
Ik kan wel boeken voor die normale prijs die jij noemt voor 229 dollar.
08-01-12, 19:30
trails
Jij hebtgekeken bij:
Florida Residents:
Special offer for Florida Residents starting
at $199.
Je moet gaan naar "begin purchase". Dan zoek je je datum op de kalender, daar staan de prijzen op. Voor $ 199 zijn de laatste 3 dagen van januari wel voor iedereen. Maar je bent geen Florida resident.
09-01-12, 20:24
e-line
Met mijn middelmatige kennis van de duitse taal en te weinig kennis over verschillende tickets bij KSC vraag ik me af of onderstaande aanbieding is wat ik denk dat het is.
Een toegangskaartje voor volwassenen voor de prijs van een kinderkaartje?? Kan ik met dat tickets gewoon alles zien? Alvast bedankt!
Ik mis de IMAX films in de opsomming van activiteiten en tentoonstellingen. Die films zijn wel echt de moeite waard om te zien.
09-01-12, 20:43
floridatoerist
bij google.translate.nl kun je de pagina vertalen. Even het webadres invoeren en op vertaal drukken en je krijgt het in het Nederlands (welliswaar rare zinsopbouw maar goed).
10-01-12, 10:33
Briggy
Mijn ticket kwam vorige week aan :) een hele geruststelling!
17-01-12, 19:08
martinm
Tussen kerst en oud/nieuw 4 tickets voor Universal besteld, kreeg 3 januari mail dat ze verstuurd waren en 10 januari waren ze binnen op mijn USA adres.
21-01-12, 23:01
e-line
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman
Ik mis de IMAX films in de opsomming van activiteiten en tentoonstellingen. Die films zijn wel echt de moeite waard om te zien.
Volgens mij staat het wel in de opsomming.
Heb ook even naar de prijzen gekeken op de website van kennedy space center zelf, en die prijzen zijn gelijk. Alleen is het nu dus 23 euro ipv 33. Scheelt toch weer :) Ga toch nog andere tickets bestellen, dus ga deze er maar meteen bij doen.
24-01-12, 21:04
shirley_jojo
Waar betrouwbaar om tickets te kopen (online)
Ben nu al een paar dagen aan het kijken voor tickets.
Disney hebben we vorige jaar gehad dus wil nu alle andere parken doen.
Wij zijn met zijn 4tjes 2 kids van 5 jaar.
Nu denk ik zelf aan de 5 Park Orlando Combo Ticket of 6 dagen en dat heb ik op deze site http://www.attraction-tickets-direct...o-combo-ticket voor $182 gevonden is deze betrouwbaar ? Kan iemand mij zeggen waar ik het beste tickets kan kopen? Bedankt!
24-01-12, 21:08
[verwijderd]
Re: Waar betrouwbaar om tickets te kopen (online)
Met de mooie zoekfunctie had je in een paar seconden het volgende topic kunnen vinden:
En daar staat al het een en ander in over attraction direct. ;)
24-01-12, 21:10
shirley_jojo
Sorry:oops: Bedankt!
24-01-12, 21:12
rolandino
Omdat dit topic toch zo samengevoegd gaat worden toch even een opmerking: De link die jij noemt is 182 pond, en geen dollar! Omgerekend is dit dus 218 euro ipv 140, dat maakt nogal een verschil ;-)
Of deze kaart voor jullie zinvol is, kun je zelf berekenen: Kosten de kaartjes los, of in andere pakketen meer, dan neem je dit pakket. Omdat meerdere mensen bij deze site (of het duitse broertje/zusje) tickets hebben besteld is dit gewoon betrouwbaar.
24-01-12, 21:27
shirley_jojo
Jeetje beetje dom van me.
Zit zo achter me computer uit te zoeken wat nou het voordeligste is dat ik het volgens mij allemaal niet meer zie.
Bedankt!
24-01-12, 23:45
toosje1970
nou shirley ,zo dom is dat niet hoor !
ik heb een paar maanden geleden bijna de zelfde fout gemaakt.
aanbieding die ik zag was ook te mooi om waar te zijn ,en idd het bleek om ponden te gaan en niet om dollars.
veel sukces met zoeken naar aanbiedingen voor tickets.
wij zijn bij billy boys uitgekomen en tot nu toe komen ze daar het goedkoopste uit ,maar voor ons de eerste keer dus weten ook niet of dit betrouwbaar is .
groetjes natasja
05-02-12, 12:42
e-line
Zo, heb m'n kennedy space center tickets binnen. Prima service! Zat ook nog een 10 dollar voucher voor planet hollywood bij!
Dit was even een test, ga nu ook 2 orlando 5 park combo tickets boeken, kom via deze organisatie toch het goedkoopste uit.
05-02-12, 19:03
sonsi
Ik heb op 1 februari via de Ierse site besteld en had de tickets voor Kennedy Space op 3 februari al in huis. Prima service dus ga ook zeker mijn tickets voor Seaworld, Bush Gardens en Aquatica bestellen
14-02-12, 12:34
mblokland
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonsi
Ik heb op 1 februari via de Ierse site besteld en had de tickets voor Kennedy Space op 3 februari al in huis. Prima service dus ga ook zeker mijn tickets voor Seaworld, Bush Gardens en Aquatica bestellen
Wij ook op de Ierse site besteld, de tickets voor kinderen zijn daar 2 euro goedkoper dan op de Duitse site :lol:
wil ook via attractionticketsdirect.ie kaarten bestellen
iemand ervaring met de manier van versturen gratis met de 7 dagen delivery
nemen jullie nog de garantie optie mee, zelf vind ik dat niks want dat drijft de pprijs weer omhoog
05-05-12, 00:00
cindy74
Heb via de duitse site geboekt en binnen een paar dagen in huis zonder extra verzekering erbij te nemen .
05-05-12, 08:56
wehave
Ik heb via de Engelse site geboekt en eerst was de bezorging gratis maar omdat het nogal vaak misging volgens hun moest het opeens per express bezorgd worden en dat was helaas niet gratis.
Verder alles goed op tijd binnen gehad.
Ze geven ook vaak extra's.
Heb nu bv een onderwater camera en twee kids eat free pasjes.
05-05-12, 09:24
chippie
Vorig jaar bij de duitse site besteld. Alles keurig binnen 7 dagen binnen gekregen (aangetekend) ik heb toen wel een verzekering er bij genomen voor verlies maar dat zou ik nu niet meer doen. Op dit moment ben ik nog zoekende naar een goede aanbieding, maar heb het idee dat het niet heel veel scheelt tussen de verschillende aanbieders.
05-05-12, 11:16
cindy74
Das waar het scheeld momenteel niet veel maar als je die niey velen allemaal
opteld kom je opeens tot een aardig bedrag . Voor ons was american estates dit jaar het goedkoopst voor de disneytickets .
Welke tickets wil je bestellen ?
05-05-12, 12:01
riwi
Wij hebben ook via American Estates de Disney tickets besteld. Waren inderdaad het goedkoopst
05-05-12, 21:21
gonniegans
wij ook, alles goed vergeleken en American Estates bleek het goedkoopst.
05-05-12, 21:55
Maresjes
Wij hebben via de Duitse site vorige week maandag kaarten besteld voor discovery cove. In de mail die wij van hun hebben ontvangen staat " wir kontaktieren sie innerhalb 24-24 stunden um Ihre Buchnung zu bestatigen". Echter wij hebben nog niets van hun gehoord. Iemand hiermee ervaring of krijgen we de kaarten gewoon toegestuurd?
05-05-12, 23:21
jarjarbinks
Wij hebben hier ook besteld in het verleden. Ging prima.
Gewoon even een extra mailtje sturen, komt echt wel goed.
07-05-12, 16:02
damian08
Ik heb ook goede ervarigen hun, 2 jaar geleden via de Ierse site besteld en binnen een week had ik ze in huis met een wegwerpcamera cadeau erbij en een info dvd, erg leuk!
Ook hadden wij nog geld retour gekregen nadat er een annulering kwam in ons reisgezelschap, ze deden helemaal niet moeilijk en kreeg een groot gedeelte teruggestort.
07-05-12, 21:28
Maresjes
Mail gestuurd en na tien minuten al antwoord, in het weekend! tickets zijn reeds vorige week opgestuurd. Nu afwachten wanneer we ze ontvangen.
08-05-12, 15:22
mvanbeem
Hoi allemaal
bedankt voor jullie positieve berichten
Heb kaartjes voor space kenedy besteld en met 7 dagen delivery laten versturen.
Als dit goed gaat denk ik dat ik ook de Sea world aquatic en bush garden tickets bij ze gaat kopen scheelt toch wel enekle euro's
13-05-12, 10:54
Chub
Stel: ik wil alleen naar Aquatica en verder niets. Wat is dan het beste om te boeken???
Ik zie alleen combi tickets met toegang voor b.v. Sea World. Maar daar ben ik vorig jaar al 2 dagen geweest. Ik wil nu alleen Aquatica aandoen. Iemand een suggestie!!:razz:
13-05-12, 11:05
Ebelix
Een kaartje kopen bij de ingang.
13-05-12, 23:24
mvanbeem
Kaarten netjes ontvangen kosteloos opgestuurd met een email ter herinering een dag van te voren
Uitstekende service we gaan nu voor de seaworld combo
Ps als extraatje nog wat korting coupons
14-05-12, 19:26
rolandino
Ik vraag me even af waarom je de zaken in etapes besteld? Gezond wantrouwen is prima, maar na een topic vol goeie ervaringen had ik lekker alles in één keer besteld.
15-05-12, 07:39
mvanbeem
je zegt het goed gezond wantrouwen is prima
altijd eerst de kat uit de boom kijken, gaat toch om behoorlijke bedragen dacht ik zo en het internet zit vol valstrikken kan ik je uit ervaring vertellen.
16-05-12, 06:52
Ritchie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvanbeem
je zegt het goed gezond wantrouwen is prima
altijd eerst de kat uit de boom kijken, gaat toch om behoorlijke bedragen dacht ik zo en het internet zit vol valstrikken kan ik je uit ervaring vertellen.
Gewoon doen, als jij je daarbij beter voelt, moet je dat ook doen.
16-05-12, 19:42
belgske
om de twijfelaars over de meet te trekken...
Vorige week dinsdag bij de Ierse vrienden 3 flextickets besteld. Afgelopen dinsdag zijn ze netjes in een enveloppe in mijn brievenbus beland.
19-08-12, 13:20
bollie763
Ik las gisteren op http://www.attractionticketsdirect.ie/ een aanbieding voor 2012 en 2013 nl
14 = 7 Book your 2012 and 2013 Disney Florida Tickets before 31 August 2012 and get a Disney 14 Day Ultimate Ticket for the same price as a 7 Day Premium Ticket. That's 7 extra days admission for FREE
Wij willen volgend jaar met 2 volwassenen en 2 kinderen dan 11 en 8 naar Disney. Volgens mij heb ik dan 3 volwassen tickets nodig en 1 kinderticket. Nu heb ik op de Disneysite gekeken en dacht zelf dat als we 4 dagen minimaal zouden gaan dat we dan al uit de kosten zijn ( en we willen wel vaker) heb ik dat goed gerekend? Zou iemand dit even met me mee willen kijken en zeggen of dit idd een goede aanbieding is.