-
Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica
Koopje indeed!
Ik wilde eigenlijk voor Flex-tickets gaan kijken. Die kosten (incl Busch Gardens) ruim 300 dollar. Nu heb ik al SW/BG/AQ en voor minder dan 200 dollar kan ik wel ergens een paar Universaltickets op de kop tikken.
Ben benieuwd hoe lang deze aanbieding beschikbaar blijft.
-
Voor $175 heb je een 7-dagen ticket. Maar ik wacht denk ik tot de HHN tickets beschikbaar komen en koop dan alles tegelijk.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
fransje
De prijs is wel heel aantrekkelijk, ook voor een parkeerticket: $13,15 voor alle dagen samen!
Oh, prijs parkeerticket is trouwens alleen voor Seaworld zie ik nu. Aquatica parkeerkaart is andere prijs.
Even een vraagje over mijn eigen eerdere opmerking mbt parkeren: ik twijfel over wat ze nu precies bedoelen:oops:. Dit staat er:
SeaWorld Orlando Online Parking Pass http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif
General parking at SeaWorld Orlando for one car or motorcycle on any one operating day $13,15.
Bedoelen ze nu 1 willekeurige dag geldig, zodat je voor elke dag die je bv in Seaworld wilt doorbrengen met deze tickets, zo'n parkeerkaart moet kopen met een paar dollar korting?
De prijs is maar 0,75 goekoper dan de normale parkeerkaart.
Voor Aquatica moet je ook weer een aparte kaart kopen, en Busch gardens kan je gratis met de bus.
Wat bedoelen ze dus met ""any one operating day""?
Voel me echt dom.....:-?
-
Voor elke dag een apart parkeerkaartje.
Maar als je nu voor 1 persoon een jaarkaart neemt ben je die kosten al kwijt. Jaarkaarten staan ook op de site voor southwest members. ;-)
-
Bij elke keer parkeren wordt legitimatie gevraagd van degene die jaarkaart heeft, moet dus zelf in auto aanwezig zijn.
-
Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Was geen enkel probleem. Wel best een extra kopie van de tickets afdrukken daar je ze iedere keer dat je het park binnen gaat deze moet scannen.
-
Die extra kopie is inderdaad wel aan te raden. Na een week opvouwen, uitvouwen, scannen, opvouwen zijn ze wel op :)
-
is idd niet duur, een jaarkaart, en daar zit complementary parking bij in. Is te overwegen:p
Thanks.
-
Heb hiernet ook onze tickets op deze manier aangekocht.
Leuke besparing :)
-
Ik heb net ook geboekt een combo van Seaworld & Aquatica
Gr. Dennis
-
Ook ik heb voor ons vijven een combi Seaworld-Busch-Aquatica gekocht. Scheelt 5 x ongeveer 25 dollar, kunnen we toch weer een dagje van eten, of niet\\:D/.
-
Ook wij ( Frans45 en Patgooss) hebben zojuist 6 tickets gekocht en uitgeprint.
Met deze dollarkoers is het wel erg interresant.
Nu mag het maar snel 21 april worden dan mogen we weer.
Er staat ons weer leuke trips te wachten en ook shoppen is een favoriete bezigheid.
Patgoos en Frans45
-
Ga ze ook zo bestellen. Is toch wel een mooie prijs.
Marijke8
-
Bij mij is het geld wel van de CC afgeschreven maar ik kom niet meer op de internetsite om mijn kaarten uit te printen.
Gelukkig heb ik van mijn kaarten 1x copy...nu moet ik deze maar aantal keer kopiëren en mee nemen
Gr. Dennis
-
Dennis, heb je geen email gekregen dan? Wij wel, gelijk al, en zelfs 2 keer: een keer bevestiging van bestelling met print mogelijkheid, en 1 keer bevestiging van betaling, ook weer met print mogelijkheid.
-
Nee ik heb geen e-mail ontvangen, laatste pagina heb ik de rekening en de tickets uit geprint.ik kan ook geen mail naar hun sturen.
Maar ik heb wel betaalt en ook dat duurde vrij lang voordat het op mijn online overzicht kwam.
Gr. Dennis
-
Klinkt als een type foutje in je e-mail adres....
-
Citaat:
r.teeuwsen
Klinkt als een type foutje in je e-mail adres....
Dat zou ook goed kunnen, wel dom foutje als dat zo zou zijn.
Ik heb de rekening afschrift we kijken wel wat er gebeurd aan het poortje
Gr. Dennis
-
Ik zou toch even mailen... je krijgt namelijk een e-ticket met streepjescode.
-
Citaat:
Njit
Ik zou toch even mailen... je krijgt namelijk een e-ticket met streepjescode.
E-ticket heb ik ook en er is betaald
ik kan alleen niet meer via hun site reserve copy's van mijn e-ticket afdrukken
Ik kan me voorstellen dat een A4'tje na paar keer gebruik verslijt.
Gr. Dennis
-
gewoon maar je printje een aantal keer kopiëren..
-
Promo kortings code sea world en bush gardens
We hebben vandaag bij McDonalds gegeten in Orlando en kregen de volgende kortingscode voor Sea world en Bush Gardens.
De code is McDonalds2011
Het geeft $20,00 korting voor een single-day ticket. Kopen moet voor 31 mei 2011 en de kaartjes zijn geldig tot 31 augustus 2011.
De sites zijn: BushGardensTampaBay.com en SeaWorldOrlando.com
Ik hoop dat sommige hier gebruik van kunnen maken
-
Citaat:
Supertip Rickie, een geluk dat we nog even gewacht hebben met het kopen van onze tickets voor juli!
Bedankt!
iverson
-
Ik wil ook voor Busch Gardens, Seaworld & Aquatica zo'n length to stay - ticket boeken.
Maar wat houdt dat nu precies in; hoelang is dat nu precies geldig? Als ik dan maandags naar Seaworld ga, dan zou ik er dinsdagavond dus wel weer heen mogen?
Ik kom op 104 dollar per persoon uit, niet gek!
-
14 dagen vanaf het eerste bezoek. En onbeperkt aantal bezoeken.
-
Ook van ons erg bedankt voor deze tip,we hebben er dankbaar gebruik van gemaakt.
-
Re: Promo kortings code sea world en bush gardens
Citaat:
Rickie
We hebben vandaag bij McDonalds gegeten in Orlando en kregen de volgende kortingscode voor Sea world en Bush Gardens.
De code is McDonalds2011
Het geeft $20,00 korting voor een single-day ticket. Kopen moet voor 31 mei 2011 en de kaartjes zijn geldig tot 31 augustus 2011.
De sites zijn: BushGardensTampaBay.com en SeaWorldOrlando.com
Ik zie wel dat er staat op de site Offer open to residents of U.S and Puerto Rico
Zou dit een probleem geven bij controle aan de poort?
-
Re: Promo kortings code sea world en bush gardens
Citaat:
NoWorries
Zou dit een probleem geven bij controle aan de poort?
in de voorwaarden die voor de tickets gelden, staat dat je je moet kunnen legitmeren. Dit gebeurt ook regelmatig. Maar waarom koop je niet gewoon een e-ticket voor kids prices? Heb je ook 20 % korting, zonder gezeur....
-
Sluit mij bij mijn voorganger aan. Het scheelt maar een paar dollar per ticket en als je (net als mij) dat risico niet wil nemen, kun je het beter niet doen. Die paar dollar kun je vast wel leiden, zeker met de huidige koers. ;-)
-
Ik wil ook deze tickets online bestellen, maar ben even in twijfel over het volgende....
Mijn schoonzoon is veteraan, heeft o.a. in Bosnie gezeten, en heeft een zgn. veteranenpas.
Zou hij met zijn gezinnetje in aanmerking komen voor militaire korting?
Ik hoop dat iemand hier duidelijkheid in kan scheppen.
Bij voorbaat mijn dank.
-
hallo, wij hebben ons papieren via here´s to the heroes ingevuld je zou 4 tickets gratis krijgen .
Wanneer gaan jullie ? Wij vertrekken morgen en gaan vrijdag met dit blad naar seaworld ik zal je laten wten of dit lukt .
-
Hai
dank voor je reaktie....
Wij vertrekken 3 mei, nog een kleine 4 weken dus.
Ik wens jullie een fijne vakantie toe!
-
Hoi hoi
Wij hebben ook kaartjes gekocht voor deze 3 parken wat 14 dagen geldig zijn.
Dat heb ik gedaan via internet bij Attraction Tickets Direct.
Nu hebben we de tickets gekregen maar nu staat daar op:
Printed first & last name required before first visit.
Bioscan & Photo Id Required.
Dis snap ik dus niet dat het op de tickets staan, wordt er bij de ingang van het park een foto van je gemaakt?
Alvast bedankt voor het antwoord
Sonja65
-
Haha :) Nee. Voor je eerste bezoek schrijf je je voor- en achternaam op het ticket. Bij de entree leg je je vinger op het scanapparaatje en wordt in hun computersysteem een bioscan (vingerafdruk) aan je ticketnummer gekoppeld, ter controle bij je volgende bezoeken. Daarnaast kunnen ze bij de entree vragen naar een photo-is = een identiteitsbewijs met een foto erop.
-
Je moet je naam erop schrijven. Dat kun je het beste op het laatste moment doen. Stel dat er iets tussen komt en je wilt de kaarten weer verkopen, dan kan dat nog.
Bij de ingang wordt je vinger gescand. Geen foto gemaakt. Je moet zelf een ID met foto kunnen tonen.
-
Hahahaha,:oops: oke dank jullie wel.
Ik wist niet wat ze ermee bedoelden maar dankzij de goede uitleg nu wel.
-
Stresssssss:
Kan iemand me misschien vertellen wanneer je, na het invullen van je gegevens, de tickets per mail krijgt toegezonden voor Seaworld Orlando?
Wil ze namelijk toch gewoon bestellen (dus zonder code of wat dan ook) maar aangezien we zaterdag vertrekken moet het natuurlijk niet zo zijn dat ik de mail pas over een paar dagen krijg.
Verder zie ik nergens een optie van eTickets staan. Is het zo, dat als je ze via hun site besteld ALTIJD per mail verzonden worden of.....?
-
Je ontvangt ze direct in je email!
-
Super, bedankt voor je snelle reactie! Etickets zijn uitgeprint !
-
De link http://mydiscount.notlong.com geeft een melding 'Promotional link not valid. Ook als ik de link 'Copy and Past'.