Hoi Michael,
Was je nog van plan om een uitje naar Sebring te maken eigenlijk? Je bent welkom.
--
Koen
Afdrukvoorbeeld
Hoi Michael,
Was je nog van plan om een uitje naar Sebring te maken eigenlijk? Je bent welkom.
--
Koen
Hi Michael,
Een vraagje: heb je al (van te voren) geboekt voor het dolfijnen zwemmen.
Sitaat Michael66: Nu nog iets zoeken om te zwemmen met dolfijnen, dat heb ik zoonlief beloofd.
Wij willen namelijk ook als we in Miami zijn naar Key Largo reizen om daar bij Theater of the Sea te kunnen zwemmen met de dolfijnen.
Via de site zou je blijkbaar alleen telefonisch kunnen reserveren.
Wij gaan van 20 augustus tm 4 sept. met vakantie. Beginnend in Orlando en eindigend in Miami.
Natuurlijk wensen wij jullie alvast een prettige vakantie.
Monique:razz:
Eh .... nee, nog niet.:-k
Goed dat je het zegt, want dat ga ik dus vandaag maar eens doen. Voordat alle dolfijnen bezet zijn ...
Zojuist (ja, letterlijk twee minuten geleden) alvast de koffers al van de vliering gehaald. En langzaamaan wat dingetjes aan het bij elkaar leggen om mee te nemen.
Vanmorgen de bevestiging de deur uit gedaan voor het huis dat we de eerste week huren in Hollywood. Mooie deal voor $900 een hele week, inclusief alle taxes, kosten, fees en wat nog meer. Geen zwembad, maar met de zee in de buurt en een eigen zwembad in de twee weken daarna komen we daar wel overheen 8-[
http://img87.imageshack.us/img87/715/hollywoodfl.jpg
Nu nog regelen:
- hotel en parkeren bij Dusseldorf
- hotel voor één nacht in St. Pete Beach (Grand)
- hotel voor laatste nacht - dichtbij MIA
- zwemmen met dolfijnen
- tickets voor honkbalwedstrijden in Miami en St. Petersburg
- ....
Aangepast schema:
- donderdag 30 juni 2011: Inpakken, auto inladen. Klaar voor vertrek in de nacht / vroege ochtend.
- vrijdag 1 juli 2011: Autorit Gouda > Duesseldorf Airport. vlucht Duesseldorf - Miami. Na aankomst auto ophalen, naar huis in Hollywood FL rijden
- zaterdag 2 juli 2011: Weinig doen, beetje bijkomen van de reis
- zondag 3 juli 2011: ...
- maandag 4 juli 2011: ...
- dinsdag 5 juli 2011: ...
- woensdag 6 juli 2011: Zwemmen met dolfijnen bij Dolphins Plus, Key Largo
- donderdag 7 juli 2011: ...
- vrijdag 8 juli 2011: Vertrek uit Hollywood (vroeg), rijden naar Cocoa Beach voor lancering space shuttle, dan naar Orlando / Kissimmee. Intrek nemen in villa Cumbrian Lakes.
- zaterdag 9 juli 2011: ...
- zondag 10 juli 2011: ...
- maandag 11 juli 2011: ...
- dinsdag 12 juli 2011: ...
- woensdag 13 juli 2011: ...
- donderdag 14 juli 2011: ...
- vrijdag 15 juli 2011: Naar St. Petersburg / St. Pete Beach. Shoppen. Strand. 's Avonds in m'n eentje naar Tropicana Field (19.10u Rays - Red Sox). Overnachten in St. Pete Beach.
- zaterdag 16 juli 2011: 's ochtends naar Sunken Gardens in St. Petersburg (Groupon-bon), 's middags naar Tropicana Field (16.10u Rays - Red Sox), daarna terug naar Orlando/Kissimmee.
- zondag 17 juli 2011: ...
- maandag 18 juli 2011: ...
- dinsdag 19 juli 2011: ... [optionele datum voor honkbalwedstrijd Rays-Yankees]
- woensdag 20 juli 2011: ...
- donderdag 21 juli 2011: Naar Tampa, Busch Gardens (samen met vrienden)
- vrijdag 22 juli 2011: ...
- zaterdag 23 juli 2011: Vertrek richting Miami
- zondag 24 juli 2011: Vlucht Miami - Duesseldorf
- maandag 25 juli 2011: Aankomst Duesseldorf, autorit naar Gouda. Pffff .....
Whoow het is bijna zo ver! Hebben jullie de laatste dagen nog overnachtingen in de buurt van Miami, of rijd je terug van orlando?
groetjes syl
Za 23 juli rijden we naar Miami en doen daar één nachtje hotel in de buurt van het vliegveld denk ik. Of toch nog aan het strand ... ik weet het nog niet. Maar da's dan echt / helaas / meteen de laatste dag van de vakantie.
Ziet er mooi uit Michael66
En het wordt ook mooi! We maken het altijd mooi. We hebben dan ook een ding dat altijd meezit: Het is Florida!! :) :) :)
das erg zit jullie vakantie er alweer bijna op...
wens jullie een hele goeie vlucht en jullie boffen ook hier wordt het prachtig weer....
Ziet er goed uit jullie schema en volgende week donderdag is het al zo ver
heerlijk hoor dat wordt genieten weer.
Een hele fijne vakantie en het weer dat zal wel weer fantastisch zijn.
grtjes Mineke
Ziet er allemaal goed uit. Heel veel plezier.
Net even de hotels bij Dusseldorf Airport gecheckt. Poeh, dat valt niet mee: €250 en meer voor een hotel dichtbij. Dus nog maar even Google maps bekeken: Gouda > DUS is maar 2 uur en 6 minuten. OK, duidelijk, dat ga ik dus gewoon rijden in de vroege ochtend. Om 4.00u vertrekken en we zijn er gewoon op tijd.
Meteen maar even parkeren geregeld: € 121.50 voor 25 dagen in P7 - vlakbij de terminal. Mooie prijs vind ik. Check!
Registratieformulieren voor het huis in Hollywood zijn gescand en verstuurd. Check!
Hotel in St. Pete Beach: Islands Grand is wel erg duur nu: voor één nacht zo'n $200 + tax + $25 resort fee. Ook maar eens via Priceline geprobeerd voor 4* St. Pete Beach (Islands Grand is de enige 4* daar) maar biedingen van 100, 112, 124 en 130 niet geaccepteerd. OK, morgen opnieuw proberen.
Nu even een paar uurtjes werken / cursus doen. En dan op zoek voor de laatste paar vooraf te regelen zaken:
- hotel St. Pete Beach 15-16 juli
- hotel Miami 23-24 juli = laatste nacht in Florida
- zwemmen met dolfijnen "ergens" op 3-4-5-6-7 juli Done!
Er gaat niets boven een beetje last-minute stress .... ;)
Mocht je toch nog willen overnachten in de omgeving van het vliegveld, kijk dan eens in Roermond NL, goede verbinding naar vliegveld en nog redelijke prijzen.
Groetjes Henke.
Ik heb net even op Hotwire gekeken: daar doet het enigste 4* hotel aan het strand op die datum $158, dus ook al niet goedkoop.
wil je persé 4* in st pete's beach???
@Michael66
Is maar een idee, Van de valk Hotel Venlo € 109 euro per kamer met ontbijt voor 3 pers.
Daarna in de auto en 45 min. rijden naar vliegveld.
Gr. Dennis
parkeren kan ook bij www.park-and-travel.nl voor de prijs € 100.= ???
voor 26 dagen.
Je word netjes met het shuttle busje voor de deur afgezet en natuurlijk ook weer opgehaald.
Wij hebben er goede ervaring mee !! Alles prima geregeld daar.
groetjes astrid
Bedankt voor de tips. Maar dat zet voor mij (te) weinig zoden aan de dijk: vanuit Gouda is het iets meer dan 2 uur rijden, vanuit Roermond nog 3 kwartier. Voor die 5 kwartier verschil rijd ik liever gewoon 's ochtends heel vroeg vanuit Gouda naar Dusseldorf.Welk hotel is dat? Volgens biddingfortravel zijn er in St. Pete Beach regio twee 4* hotels: Don Cesar en Islands Grand. Don Cesar heb ik op Priceline of Hotwire nog nooit voorbij zien komen. Island Grand wel.Nee, nog specifieker: ik wil het Tradewinds Island Grand!Ook bedankt voor deze tip. Nu heb ik een plekje in P7 voor €121, geen shuttle maar gewoon een kort loopje naar de terminal. Maar ik onthoud je tip, misschien iets voor een volgende keer.
Michael66: Dat is dus het leuke;-) bij Hotwire: je kan op twee manieren aan een hotel komen: gewoon een hotel via hen boeken, of de zgn "mystery" hotels boeken. Dan zie je een mooie, lage prijs in de sterklasse en de regio die je wil, maar geen hotelnaam. Die krijg je pas na het boeken te zien. Verschil met priceline is dus dat je wel al weet wat je ervoor betaald. Kijk je op Hotwire zelf, dan staan er 4 x 4* hotels op met hun prijs, en bij die mystery aanbieding eentje. Dat is dus een gok, en aangezien je aangeeft perse het Tradewinds te willen, is dit dus waarschijnlijk geen optie.
oeps, lees nu pas dat je wel vaker op Hotwire kijkt, je weet de gang van zaken daar allang, neem me niet kwalijk
En Busch Gardens is zoooooo leuk. Jullie zullen daar en topdag gaan beleven.
Zo, net even met Dolphins Plus gebeld en het zwemmen met dolfijnen geregeld. Meteen ook maar alvast de fotoCD erbij genomen. Was "maar" 95 dollar meer. Vind ik te doen voor een "once in a lifetime" belevenis.
Voor mijn overnachting in St. Pete Beach heb ik nog geen geluk met Priceline. Maar ik heb geduld!
Only 6 days to go! sjonge zeg wat zullen jullie blij zijn:)
@Micheal,
Ik parkeer altijd hier: http://duesseldorf.parkwashfly.de
Je rijdt naar de vertrekhal, geeft je sleutels af aan de betreffende medewerker. Die neemt je auto mee... en jij loopt zo de hal binnen. Terug idem, je belt en je auto komt voorrijden ;-) Zo lekker....
Optie is ook 'gewassen' terug of zelfs gepoest....(tegen extra betaling)
Voor 25 dagen €95,- zonder extra's.
Veel plezier in Florida ;-)
Remco
Ow, da's wel een leuke tip, Remco. Staat genoteerd voor volgend jaar! Thanx! :p
Bedankt Remco,
Dat had ik nog niet gevonden, we zullen dat onthouden als we voor volgend jaar boeken. :D
En op de laatste dag voor vertrek toch nog een succes(je) op Priceline: Eindelijk het Tradewinds Island Grand in St. Pete Beach geboekt voor de nacht van 15-16 juli. Voor het luttele bedrag van 142 dollartjes plus tax en $25 resortfee. Met een leuk waterpark in de zee direct aan het strand.
O ja, het reisverslag heb ik ook alvast voor een deel aangemaakt. Zie link hieronder in mijn handtekening.
Have a safe trip. We gaan jullie op de voet volgen :-)
Fijne vakantie, wij zijn ook aan het aftellen!
Prettige vakantie Michael...
Ook wij zijn in het dorp vanaf 7 juli.
Goede reis, we zwaaien wel vanuit de lucht naar elkaar, wij vliegen vanaf Schiphol morgen :mrgreen: !
Een veilig reis en veel plezier Michael, Groetjes :lol:
Michael, Chantal en Steven, een heel fijne vakantie gewenst, en ik ga jullie volgen:) \\:D/
Een hele fijne vakantie toegewenst. Ik ga jullie weer dagelijks volgen.
Michael, Chantal en Steven een hele goede reis en een fijne vakantie toegewenst!
Groetjes,
Sonja
Fijne vakantie en we lezen weer fijn mee.
Bedankt allemaal. We gaan verder in het reisverslag.