Wij hebben dezelfde gezinssamenstelling,en ook de leeftijden zijn bijna hetzelfde.Wij nemen bijna altijd gewoon een kamer,men zet er dan gratis een bed bij,ideaal en goedkoop.
Afdrukvoorbeeld
Grappig dat jullie dat zo doen, onze voorkeur zou het niet zijn, dan liever wat meer betalen.
Maar wel goed dat je de mogelijkheid aangeeft want ik wist niet eens dat het kon hoor.
Hoe meer keuzemogelijkheden hoe beter.
Wij willen in december een paar overnachtingen in de buurt van Orlando doen ( en daarna voor een week in een geboekte villa), maar zijn motels geschikt voor 5 personen??
We zijn met 2 volwassenen, kind van 17, kind van 13 en kind van 8 jaar oud.
Heel graag advies!! Bedankt!
Heb je er wel eens aan gedacht om een condo of townhome te huren.
Qua prijs zal het niet veel schelen. Maar je hebt dan wel veel meer ruimte.
Ben ook benieuwd waarom je dat zou willen. Als je de ruimte van een villa (of evt condo/townhome) gewend bent wil je toch niet meer met z'n allen op 1 kamer? Althans, ik ga ervan uit dat dat jullie bedoeling is met z'n 5en op 1 kamer? Als je persé een paar dagen een hotel wilt kan je ook kijken naar connecting rooms of suites, die bieden iets meer comfort met z'n 5en.
Ik sluit mij aan bij de vorige reacties, maar wil je toch een hotel, kijk dan eens bij de La Quinta keten. Ik heb begrepen dat het daar geen probleem is om met 5 personen op een kamer te zitten. (maar zo zijn er wel meer ketens trouwens)
Bij Embassy suites kun je kamers boeken met 2 double beds in de aparte slaapkamer en een uitklapbed in een woongedeelte (met keukentje).
Succes.
Ik kan mij wel voorstellen dat je voor een paar nachten kiest voor een motel (of hotel) ipv een huis. Zelf gaan wij ook een paar nachten (eveneens met 3 kinderen) in een hotel in Fort Lauderdale en in Miami. Voor een paar nachten is dat prima te doen.
Aangezien ik in Orlando alleen ervaringen heb met huizen is het misschien een tip om te kijken of Expedia of Booking.com. Hier kan je het aantal personen ingeven en kan je de hotels/motels zien die ruim genoeg zijn voor 5 personen.
Holiday Inn Express, Embassy Suites, Hampton Inn.
Een suite boeken en een roll away bed vragen.
Of twee kamers met twee queen beds. Kun je zelfs met 8 personen onder zeil. Zoals gezegd, connecting roms is dan ook leuk. Je hebt dan ook twee badkamers en dus twee wc's, tv's etc.
Wij zijn op zoek naar een ruime hotel kamer voor 5 personen.
Het liefst met een king size bed en 3 singles beds, weet iemand of dit überhaupt
bestaat.?
Sheraton Suites in Plantation kun je eens bekijken: http://www.starwoodhotels.com/sherat...:PRORLM,RP:SPG
Ligt een stukje landinwaarts vanuit Ft. Lauderdale Beach, richting de Sawgrass Mills Mall. Goed bereikbaar.
Met 3 single beds heb ik nog nooit gezien en toch al in verschillende hotels geweest.
Wel kamers voor 5 / 6 personen maar wat je dan vaak ziet is 2 x queen en 1 x een bedbank.
Werkt prima maar ja moeten wel enkele personen naast elkaar liggen.
Zie je ook bij het voorbeeld van Michael66
Embassy suites hebben een aparte slaapkamer en zitgedeelte met keuken waar een bankbed in staat.
Er is een Embassy suites in Fort Lauderdale zag ik, zij hebben ook kamers met 2 double beds.
Succes.
Iemand ervaring met het slapen op van die bedbanken zijn die wel een beetje comfortabel ?
Kan je niet beter gewoon 2 kamers met tussendeur nemen?
Heb je bijv. 2 keer 2 queensize of doubles. 8 slaapplekken in 4 bedden.
Holiday Inn Express exec airport Fort Lauderdale heeft suites met 2 queen beds en een sofa sleeper. Kamers zijn ruim en hotel erg goed.
A Sea Garden Resort in Fort Lauderdale hebben ook a bedroom deluxe 2 2persoonsbedden in aparte slaapkamer met sofa sleeper, ik kan nog niet zeggen hoe het is want wij moeten er nog naartoe. Het ligt ook erg dicht bij het strand dat trok ons ook wel.
Voorlopig is onze keuze gevallen op spring hill suites in boca raton dus niet fort lauderdale.
Hoi,
Ik ben me aan het oriënteren voor onze vakantie volgend jaar.
Ik ben flink aan het zoeken naar leuke hotels waar we willen verblijven.
Nu heb ik de volgende vraag en hoop dat jullie wat helderheid kunnen verschaffen.
Wij zijn een gezin van twee volwassenen en 3 kinderen in de leeftijd van dan: 5-6-12.
Als ik een top hotel heb gevonden bijvoorbeeld bij booking.com is de prijs voor een 4 persoonskamer € 428,- voor 3 nachten.
Voor ons gezelschap geeft hij aan € 1028,- voor 3 nachten.
Waarom scheelt dit zoveel en hoe zit het met de voorwaarden van het hotel... daar staat:
Kinderen van alle leeftijden zijn welkom.
Voor alle extra kinderen of volwassenen geldt een toeslag van 20 USD per nacht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden.
Gratis! Bij een verblijf van één kind tot 2 jaar oud wordt geen toeslag in rekening gebracht wanneer er gebruik gemaakt wordt van een babybedje.
Maximum aantal babybedjes in een kamer: 1.
Er is geen mogelijkheid voor extra bedden in de kamer.
Toeslagen worden niet automatisch meegerekend in het totaalbedrag en dienen bij het uitchecken apart betaald te worden.
Kan ik dan toch de vierpersoonskamer boeken en dan extra betalen voor het 3e kind? a 20USD per nacht?
Ik hoor het graag van jullie.
Groetjes,
Yvon.
Je kunt in veel hotels standaard een kamer boeken voor 5 of zelfs 6 personen. Je krijgt dan 2 keer een Queen en een bed sofa (bank).
Wij hebben die ook al vaak gehad en nooit extra betaald. Wel af en toe zoeken niet alle hotels hebben dat. Dus extra voor de 5e persoon nog nooit gedaan.
Als dat je hotel is ga dan gewoon naar hun eigen site en kijk wat daar mogelijk is. Kan vaak heel anders zijn. Daarnaast zijn er zoveel andere boek-sites.
Start in dat geval ook eens met Trivago.
Als eerste de vraag, wil je met 5 personen op 1 kamer verblijven?
Ik moet er namelijk niet aan denken. 1 nachtje is echt max bij ons, en alleen als het echt moet.
Maar ja dat zijn wij.
Maar je kan ook zoeken op hotels met een 1 of 2 bedroom.
Dan heb je een "woonkamer"met slaapbank en 1 of 2 slaapkamers.
Of als je ergens meerdere nachten blijft een condo.
Is vaak wel wat duurder, maar dat lijkt me beter dan met 5 mensen in 2 bedden.
Nee ik wil niet met 5 mensen in twee bedden.. hahaha.
Ik vind alleen als je 2 tweepersoonsbedden hebt en een sofabank... dat het misschien best wel kan.
Het is jammer dat je als gezin van 5 zoveel duurder uit bent dan een gezin van 4 personen.
Ik had in dit geval gekeken naar een hotel in Miami, Grand Beach Hotel. Dan kan ik beter 2 kamers boeken dan ben ik rond de € 800,- kwijt ipv een suite voor 6 personen dan ben ik meer dan € 1000,- kwijt.
Vandaar mijn vraag over de toeslag op de kamer. Als ik een 4 persoonskamer boek dus 2 tweepersoonsbedden en een sofabank is het iets meer dan €450,-.
Hallo Yvonne, waarom kijk je niet naar dit soort hotels? 2 slaapkamers en een bedbank. En de prijs is niet verkeerd.
https://secure3.hilton.com/en_US/hw/...execution=e1s4
Dank je, ik ga er zeker even rondneuzen....
Beste Yvon, wij zijn ook met z'n vijven (kids 10,12,15 jaar). Ik had een dik luchtbed en een electrische pomp meegenomen en een fleece dekentje. Wij namen een kamer met twee bedden. Omstebeurt sliep een vd kinderen op het luchtbed. Kussens genoeg op de bedden dus die had ik niet meegenomen. En ja, ze verwachten 4 man op de kamer, maar wij zeiden niets en verzorgden op deze manier zelf onze 5e slaapplek. Geen haan die er naar kraait.
Echt? Top idee... maar hoe doe je dat dan bij het inchecken? Dan zien ze toch 5 mensen..? :)
Noem mij een fatsoensrakker, maar ik zou het niet proberen.
Dit kan problemen opleveren.
Bovendien breek je de wet met zoiets, besef wel dan indien je zoiets zou doen en ze komen erachter, dan wordt de Sheriff erbij gehaald.
En dat wil je niet als toerist.
Denk ook niet dat ik daar de moed voor heb hoor... :)
Zie niet wat eigenlijk je probleem is. Zoek naar hotels voor 2 volw. + 3 kinderen en zie hier als voorbeeld:
http://www.expedia.nl/Miami-Hotels-C...-5e906ae54a2f&
Is maar een voorbeeld maar kan zo van redelijk goedkoop tot heel duur vinden.
Nou ik ga het niet nog een keer uitleggen.. maar ik heb geen probleem hoor... mijn oog is ook gevallen op Courtyard en Hilton Downtown Miami is ook prima te doen naar mijn idee.
Beste Yvon, bij het inchecken lieten wij vaak een of twee kids nog even wachten in de auto. Maar ja later loop je met z'n vijven toch langs de receptie ;-). Wij hebben dit niet alleen in 2014 gedaan, maar ook in 2012 en 2010. Niemand heeft ons ooit aangesproken. Maar begrijp dat de eerste x eng is. Daarna wordt het gewoon!
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon de boel oplichten. Wat dacht je van de brandveiligheidseisen?
En hoe doe je dat met het ontbijt? Ik vind het echt asociaal, sorry dat ik het zeg.
Nou, mijn idee, corrus. :mad:
Verloedering van de samenleving, geen wonder met zulke ouders. Een betere wereld begint bij jezelf.
Oei, ik geloof dat mijn vraag de verkeerde kant opgaat...:(
Misschien een tip; bij Embassy suites hotels heb je een aparte slaapkamer (met evt. 2 tweepersoonsbedden) en een aparte zitkamer met keukentje en uitklap bankbed.
Wij vinden dit erg fijne hotels.
Is dat bij het vliegveld? Zit je dan niet overal een beetje ver vandaan? Ik ga het zeker bekijken... dank je wel.
wij hebben maar 1 kind, dus reizen maar met zijn drietjes
toch vinden wij het ook wel fijn om eens niet met zoon van nu 12 jaar op de kamer te slapen
en boeken dan ook bewust een kamer met meerdere slaapkamers,
ik denk dat het zeker met meerdere kinderen een fijne oplossing is
en tja... een kind binnen smokkelen..luchtbed ??? ..sluit me daarbij toch echt aan bij de andere reacties
als je zo op vakantie gaat/moet... vind het een NO GO!! ..vind zo`n advies echt niet kunnen!!
wat een fatsoenrakkers hier allemaal. en nog nooit iemand die een pricelinekamer heeft geboekt met kinderen . want in de boekingsvoorwaarden staat officieel dat hij maar voor 2 personen bedoeld is .
ik heb wel eens met zijn zessen in een op 2 personen geboekte kamer geslapen :p
wij zijn met zijn 3en en kijk altijd in de boekingsvoorwaarden van het hotel zelf wat er mogelijk is. heb een beetje hetzelfde dat als ik 2 pers zoek ik goedkopere kamers krijg dan 3 pers. dus vaak zou ik op 2 personen en kijk bij het hotel of een 3e pers mogelijk is.