-
Re: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug.)
Mooie prijs. Wij hadden deze zomer dezelfde verbinding met dezelfde tijden. Is prima te doen. Wij hebben volgend jaar pas de 18e juli vakantie. Die prijzen zijn nog niet beschikbaar. Als ik dezelfde vluchten kan krijgen voor jullie prijs dan ga ik ook zeker alvast boeken.
-
Dit is helaas alleen weggelegd voor mensen met schoolgaande kinderen uit regio Midden. De mensen uit regio Zuid betalen al €. 964,00 p.p. en voor vakantiegangers uit regio Noord, zoals wij is het helemaal onbetaalbaar n.m. €. 1.227 p.p. Aangezien die vakanties voor 2012 en 2013 ook "lekker"
laat in het hoogseizoen vallen wordt ons waarschijnlijk drie jaar lang één van de favoriete bestemmingen door de neus geboord.
-
2196,-- is een heel goede prijs, heb je bij BA geboekt rechtstreeks? Ik krijg nu 2.354 euro eruit voor dezelfde data!
-
Hallo, voor ons de eerste keer hier op deze forum.
Na veel lezen hebben wij ook geboekt:
periode 27 juni 2011 t/m 11 juli 2011
3 personen van Brussel naar Orlando met tussenstop in Londen Heathrow
voor 1875€ met virgin antlantic.
Geboekt bij GOVOLO
Voor ons is dit de éérste keer, nu nog zoeken naar een mooie betaalbare villa.
groetjes
-
@cloggie68; ik heb inderdaad rechtstreeks bij BA geboekt, zag dat de prijzen inmiddels al weer omhoog zijn. Af en toe wat schuiven met de data en opnieuw opvragen levert nog wel eens een goedkopere prijs op.
-
We zijn deze zomer eind juli gevlogen van dusseldorf naar amsterdam naar orlando en zo ook terug voor 511 euro pp. met klm en martinair. Het was wel gek om nog verder te moeten naar duitsland, maar het scheelde zoveel voor 4 peronen dat we dat toch gedaan hebben. Geboekt via KLM! KlM wil zo meer voet aan de grond krijgen in Duitsland....
-
BA heeft op haar site super aanbiedingen.
Ams-Mia bv 1 juli -22 juli
volw 594
kids 503
alles inclusief
als je even zoekt zitten er ook gewoon mooie aansluitingen bij.
Ik twijfel ontzettend om te boeken omdat we eigenlijk pas de 18e weg kunnen ivm bouwvak maar de kinderen hebben al wel vrij vanaf de 1e. Vanaf de 18e betalen we het dubbele tarief ](*,)
-
Let wel op dat je bij je overstap dezelfde luchthaven hebt. Bij de goedkoopste prijzen is het vaak dat je op heathrow aankomt en via gatwick naar Nederland moet vliegen. Je moet dan zelf voor transfer tussen de vliegvelden zorgen; dit is ook niet echt goedkoop, dus kan je beter iets meer betalen.
-
geboekt bij: British airways
dd: 24 augustus 2010
periode : 1 Juli t/m 20 Juli 2011
route: Amsterdam-Gatwick-Tampa
maatschappij: British airways
Aantal personen: 3 (2 volw 1 kind van dan 12)
totaalprijs:1856,64 dus 619 pp:lol:
-
geboekt bij: British airways
dd: 25 augustus 2010
periode : 1 Juli t/m 21 Juli 2011
route: heen Amsterdam-Gatwick-Tampa
terug Miami - Heathrow - Amsterdam
maatschappij: British airways
Aantal personen: 4 (2 volw 2 kids)
totaalprijs: 2.233,-
-
geboekt bij:American Vacations
DD:27 Augustus
Periode:30 juni t/m 22 juli 2011
route: heen amsterdam-London (heatrow)-Miami
terug Orlando-London(Gatwick)-Amsterdam
maatschappij:Britisch Airways
Aantal personen: 4 (2 volwassen 1 kind van 13 en 1 kind van 11)
totaal prijs: 2450.=
-
Geboekt bij: American Estates
d.d.: 24 augustus 2010
Periode : 22-apr tm 14 mei 2011
Route: A'dam - Memphis - Miami terug Orlando - Atlanta - Amsterdam
Maatschappij: Delta/KLM
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 1166 (583 pp)
-
Aangezien het toch weer begint te kriebelen zijn we op zoek naar tickets voor het volgend jaar (2011) laatste week april/eerste week mei of van 22-30 oktober. Prijzen liggen zo rond de 650 Euro p.p. voor april/mei en 800 Euro voor oktober........
Iemand die toevallig ook aan het zoeken is geweest en gunstigere prijzen heeft gevonden??
Ik moet er wel bij vertellen dat ik niet zo'n held ben met vliegen en het liefst vlieg met Lufthansa, Air Berlin, KLM of Martinair..... Dus misschien kan het nog goedkoper bij andere maatschappijen, heb mezelf al proberen over te halen om toch eens een andere maatschappij te pakken, maar het wilt nog niet echt lukken :(
-
Het is eindelijk gelukt!!!\\:D/Na heel veel zoeken en stress..:-?
Ik heb gister geboekt bij Butgetair en heb tickets voor 2 juli Amsterdam-Orlando en terug 25 juli Miami-Amsterdam ticketsprijs was 647€(ex 50€ adm kosten en 50€ airport fees)en vlieg met British Airways en Virgin Atlantic,dus dat is nog redelijk,helaas waren de prijzen bij Brtish Airways een paar weken terug 590€,maar door te lang te wachten waren die al weg...Maar al met al volgens mij goede prijzen en dat is voor ons belangrijk omdat we met z'n vijven zijn..
Nu nog een villa boeken en natuurlijk de auto,heeft iemand trouwens ervaring met Homeaway?
-
Vragen over andere zaken dan vliegtickets aub in een nieuw topic stellen of bij een ander bestaand topic aansluiten.
-
Zojuist tickets gezien via brussel naar Miami met Iberia E 747 18 juli t/m 8 aug
Alleen vind ik Iberia niets,maar voor de liefhebbers gevonden via Budgetair.
-
Geboekt bij: AirBerlin
d.d.: 22 september 2010
Periode : 25/07 - 14/08
Route: Dusseldorf-Miami v.v.
Maatschappij: AirBerlin
Aantal Personen: 2 volw.; 1 jong volw.; 1 kind
Totaalprijs: 3084,96 (inclusief zitplaats reserveringen (120,00), annuleringsverzekering (99,60) enz.).
-
d.d.: 24 september 2010
Periode : 12/08 - 01/09
Maatschappij: Air Berlin
Aantal Personen: 4 volwassenen
Totaalprijs: 2795,60 (inclusief zitplaats reserveringen) = 698,- p.p. :-)
-
Periode : 11/07 - 29/07
Aantal Personen: 7 volwassenen
Totaalprijs: EUR 5.312,30
-
Periode : 25/07 - 12/08
Aantal Personen: 3 volwassenen + 1 kind van 11 jaar.
Totaalprijs: € 2995.46= €793,90 per volwassene en € 613,76 voor het kind).
-
<<Dit topic gaat over vliegtickets. Voor andere informatie zijn andere topics, zoals bijv. Vliegen van/naar/via Düsseldorf. Zie het openingsbericht.>>
-
geboekt bij: d-reizen
d.d: 24 september 2010
periode: 28-07-2011 t/m 18-08-2011
route: dusseldorf- fort myers (rechtstreeks)
maatschappij: Air Berlin
Aantal personen: 2 volwassen en 2 kinderen
totaal prijs: 2934,- euro (816,62 volwassen en 640,62 kind)
-
Ik kwam deze vlucht tegen op tix.nl
19-7 DUS-Fort Myers 10-8 MIA NY DUS Volw 702 Kids 588 + 15,- pp c tax
Erg nette prijs, helaas is de terug vlucht al om 7.35 met een tussen stop van 6 uur op NY anders had ik deze zeker geboekt,maar misschien kan iemand iets met deze vlucht. Ben al dagen aan het zoeken voor deze data vanaf DUS of Ams naar Mia of F Myers,valt niet mee(6 tickets)
di 19/070 9:10u Dusseldorf (DUS) 13:25u Fort Myers (RSW) SW Florida Regional fl AB 7008
wo 10/08 07:35u Miami (MIA) 10:25u New York (JFK) JF Kennedy AA 518
wo 10/08 17:35u New York (JFK) JF Kennedy do 11/08 07:10u Dusseldorf (DUS) AB 7451
-
Als je een dag later vertrekt op de 20e ben je € 758,90 kwijt bij Air Berlin. Van Dusseldorf naar Miami (non stop). Kinderen € 588,66.
-
Geboekt bij: Worldticketcenter
d.d.: 1 oktober 2010
Periode : 19/07 - 14/08
Route: Dusseldorf- Fort Myers/Miami-Dusseldorf
Aantal Personen: 4 volwassenen+ 2 kinderen
Totaalprijs: 4166 (incl 30 euro dossier kosten )
Volw 737 euro
Kinderen 594 euro
-
Volgens mij maken ze dan bij worldticketcenter een fout want op de site van Airberlin rekenen ze wel meteen € 45,00 vliegtax af. Misschien een foutje in je voordeel, maar reken er maar op dat je het alsnog moet betalen. Volgens ons plaatselijk reisburo is het sinds 28 september definitief doorgevoerd.
-
Nou de definitieve beslissing is nog niet genomen.... Als het wel doorgaat brengt World Ticketcenter dat alsnog in rekening. Mocht het niet doorgaan krijg
je van Air Berlin je 45 euro p.p. Terug...
Greetz Remco
-
Hallo, ik heb voor in juli 2011 nog vliegtickets voor onder de 600 euro gevonden bij Cheap Tickets. Dusseldorf-New York-Charlotte nc -Orlando. Dus 2 x een overstap op de heenweg, terug 1x. Iemand ervaring met 1,5 uur wachten op Charlotte?
Karinn
-
Geboekt bij: KLM
D.d. 9 oktober 2010
Route: 22 juli Amsterdam - Atlanta)
Retour: 11 augustus Atlanta - Amsterdam
Maatschappij: KLM
Aantal personen: 3
Totaalprijs: 2226
2 x 1002
1 x 224 + 50.000 KLM miles
-
Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)
Voor diegene die eind juni al weg kunnen heeft Britisch Airways nog leuke tarieven, te boeken op de eigen site.
vertrek AMS-MCO (via gatwick) 28 juni-20/21 juli
615 pp
-
@Angelique
op welke datum kijk jij dan? Ik krijg alleen vertrek vanaf Heathrow in beeld. Je kunt wel vanaf Amsterdam naar Gatwick en Londen City, maar vertrek krijg ik alleen Heathrow in beeld. Het is zo wie zo een mooie prijs.
Mocht je bij British Airways boeken via Londen, let dan wel goed op de overstap want voor je het weet heb je de verkeerde vlucht aangevinkt en zit je met een transfer van het ene naar het andere vliegveld.
-
Ik heb gezocht op de boven genoemde data (moest even tickets zoeken voor iemand anders)wij hebben zelf al geboekt. Je krijgt bij BA.com een hele lijst uit mogelijke vluchten.(klik je het linkje daaronder aan krijg je nog meer mogelijkheden)
Mocht er een vlucht tussen staan welke een ander vertrek dan aankomst heeft staat er altijd onder LET OP u dient zelf voor vervoer,.. blabla.
* €1,842.75 (3 personen)
Outbound - Tuesday 28 Jun, 2011
10:10 28 Jun 10:15 28 Jun Amsterdam Gatwick (London) British Airways
11:50 28 Jun 16:10 28 Jun Gatwick (London) Orlando BA2037 British Airways World Traveller
Inbound - Thursday 21 Jul, 2011
17:35 21 Jul 06:45 22 Jul Orlando Gatwick (London) BA2036 British Airways World Traveller
09:25 22 Jul 11:35 22 Jul Gatwick (London) Amsterdam BA8113 British Airways Euro Traveller
-
wij hebben deze vlucht ook geboekt van british airways
alleen gaan wij op 30 juni weg en komen op 22 juli weer terug.
ook wij hebben de overstap op 1 vliegveld heen vliegen we via heatrow en terug via gatwick.
-
Bekijk ook alle sites, maar volgens mij blijft rechtstreeks boeken via AirBerlin.com voor juli/augustus het goedkoopst. Afgelopen 2 jaren vanaf Dusseldorf naar Florida met AirBerlin gereisd, zeer voordelig, erg relaxed parkeren (en goedkoper dan Schiphol) en een relaxed vliegveld wat betreft controles. Voor de periode die wij willen (5 t/m 26/7 2011) zou ik nu € 2500 betalen (2 volw/2 kids). Dit is iets duurder dan vorig jaar, maar dat komt door de tax (€180 totaal). Als die niet doorgaat, dan zijn we goedkoper uit dan vorig jaar.....maar ja ik wacht ook nog heel even. Verwacht dat met een dalende dollar tov euro er wellicht nog aanbiedingen komen....
-
Geboekt bij: Budgetair
d.d.: 16 oktober 2010
Periode : 16/07 - 07/08 2011
Route: Dusseldorf- las vegas-tampa-Dusseldorf
Aantal Personen: 2 volwassenen+ 1 kind
Totaalprijs: 2365
-
Die vluchten van British Airways heb ik op Vliegticketcentrum gezien voro 542,-. Maar ik vind de Martinair-optie al snel beter (zelf nog in maar gevlogen, dus wel voor minder geld). Maar meer dan 600,- betalen voor een BA ticket zou ik niet doen. Martinair (ook op Vtcentrum gezien) is ook eind juni beschikbaar voor 653,-.
-
HELP! waar vind ik betaalbare tickets?
Hallo allemaal,
dit jaar zijn mijn vriend en ik voor het eerst naar Florida geweest, het er geweldig. Volgend jaar Juli gaan we trouwen en , jawel, we willen op huwelijksreis naar Florida (met een leuke cruise erbij...). Weet iemand waar we betaalbare tickets naar Miami kunnen vinden? Ik kom maar niet onder de €800 :-?..
Ik hoor het graag!
-
Re: HELP! waar vind ik betaalbare tickets?
Juli is hoogseizoen en dan zijn de prijzen duurder dan in de andere periodes, probeer het eens bij British Airways of kijk eens via bv Orbitz.com.
Ook zou je kunnen kijken of vliegen op Fort Lauderdale (FLL) goedkoper is, dit vliegveld ligt op korte afstand van Miami en is ook een redelijk grote luchthaven.
En mocht het geen probleem zijn dan misschien de huwelijksreis uitstellen en pas in September gaan, maar ja, dat moeten jullie ook willen natuurlijk.
-
Juli/Augustus is ook een dure periode om te gaan,dan is €800 helemaal niet zo gek. Als jullie niet afhankelijk zijn van de schoolvakanties, en de huwelijksreis kunnen uitstellen tot in het najaar, kan je met z'n 2en wel voor €800 vliegen.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
A.Hofman
uitstellen tot in het najaar, kan je met z'n 2en wel voor €800 vliegen.
Als dat toch nog eens zou kunnen :mrgreen: