Ik kreeg gister een erg scherpe aanbieding voor de voorjaarsvakantie van American Vacations, ik zal hem even posten:
Vertrek 19/2: AMS - TPA
Retour 26/2: TPA - AMS
€495 PP
Afdrukvoorbeeld
Ik kreeg gister een erg scherpe aanbieding voor de voorjaarsvakantie van American Vacations, ik zal hem even posten:
Vertrek 19/2: AMS - TPA
Retour 26/2: TPA - AMS
€495 PP
Wij gaan eerst ene paar dagen naar new York, dan plakken we er nog n weekje Florida aan. Ik heb binnenlandse vluchten gevonden (naar Orlando) varierend van 70 eoro tot 120 euro. Weten jullie wat een gangbare prijs is? Overiegsn ga ik denk ik bij Aer Lingus boeken, voor ons gunsitg aanegzoen we over JFK gaan.
@corrus;
Ik heb Kayak afgespeurd en Connections.be en Schiphol.nl en nog heel veel meer sites en nog steeds niet zo'n lage prijs tegen gekomen... Zij maken volgens mij gebruik van de KVS tool om tickets te zoeken, ik weet niet de manier hoe Kayak en al die grote sites (allemaal Orbitz.com) werken...
Wij hebben ook weer geboekt!\\:D/
€350 meer kwijt dan de afgelopen meivakantie :-?
Geboekt bij: Goleif.com
d.d.: 30 juni
Periode : 22 april retour 6 mei 2011..
Route: AMS-MCO (via EWR) MCO-AMS (via IAD)
Maatschappij: Continental/United
Aantal Personen: 2 volwassenen, 2 kinderen
Totaalprijs: €2.343
@meelezer;
Dan kun je m.i. beter een vlucht naar Orlando boeken met een stopover in New York.
Bij Delta bijv., die vliegen "via" JFK. Dan heb je één vlucht v.v. voor één prijs en hoef je niet zelf een binnenlandse vlucht te regelen.
En denk er aan dat er voor binnenlandse vluchten ook al geld voor de eerste koffer wordt gevraagd ($20,- bij Delta) terwijl voor een vlucht zoals Ta2 Gerrit aangeeft die extra kosten niet worden gerekend.
Ik heb tickets voor 1223 euro Amsterdam - Miami met een lange stopover in New York (bespaart de kosten van een binnenlandse vlucht , dank je Gerrit ) dus ben ik redelijk goed uit zonder die kosten erbij.
Wij zijn van plan om volgend jaar in mei naar Orlando (en van Miami terug te vliegen) te gaan. Het worden waarschijnlijk zo'n 3 weken (met 2 volwassenen en 2 kinderen). Datum maakt ons helemaal niet uit (mag ook nog april zijn), we zijn nog niet gebonden aan vakanties.
Wat is de beste (lees: goedkoopste) manier om te boeken? Moet ik gewoon eens alle datums nagaan en kijken wanneer je het goedkoopste kunt vliegen of is er een minder omslachtige manier?
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Ook ben ik benieuwd hoe jullie achter die superaanbiedingen komen (300 en nog wat voor een retour). Staan jullie ingeschreven op een mailinglijst?
Goedkope tickets komen niet aanwaaien, het kost je wat tijd om de ontwikkelingen op diverse sites te volgen. Verder kan het geen kwaad om, daar waar mogelijk, de techniek het werk voor je te laten doen. Dat betekent inderdaad dat je je via de mailinglist op de hoogte laat houden. Kayak stuurt, als je dat wilt, dagelijks nieuwe prijzen. Connections heeft een nieuwsbrief. De grote bekende leveranciers hebben regelmatig aanbiedingen, soms in combi met auto of accomodatie. Ook de maatschappijen zelf hebben soms mooie aanbiedingen.
Verder is het forum een belangrijke informatiebron. Ticketprijzen van 300 euro en nog wat naar Florida komen helaas al een poosje niet meer voor........
vorig jaar hadden we deze gevonden bij connections, ik blijf er nu ook op hopen 8-)
vertrek 29-04-2010
terugkomst 14-5-2010
2 volwassenen / 2 kind 4 en 7 jaar
delta
brussel - atlanta / atlanta - miami
miami - atlanta / atlanta - brussel
totaalprijs 1480.-
Dit zijn de onze voor de Belgische paasvakantie
Geboekt bij: Connections
d.d.: 2/07/2010
Periode : heen vrijdag 8/4/2011, terug zaterdag 23/04/2011
Route: heen: Brussel -> JFK New York -> MCO Orlando
terug: Key West -> Atlanta -> Brussel
Maatschappij: Delta
Aantal Personen: 4: 3 volwassenen en 1 kind
Totaalprijs: € 2369 (World pack prijs: dus ofwel autohuur ofwel nog minstens 2 overnachtingen via Connections boeken). Tickets zijn nu al uitgeschreven; dus geen fueltoeslag meer mogelijk
Ben er wel tevreden mee, heb de prijzen ondertussen alleen maar weten stijgen.
Geboekt bij: United site rechtstreeks
d.d.: 30/07/2010
Periode : heen 6/5/2011, terug 21/05/2011
Route: AMS - IAD (stopover) - MIA
terug: TPA - IAD - AMS
Maatschappij: United airlines
Aantal Personen: 2 volwassenen
Prijs: 626,88 p/p
kon geen voordeliger ticket vinden.:(
^^^joker komt met promos 16 augustus weet wel niet of florida erbij zal zijn
op usa reizen vind ik er 1 van 599 net onder de 600 euro ;)
Düsseldorf Internationa...
09:20 Uhr am 07.04.2011
1x Umsteigen
http://tix-loco.de/engine/images/x.gifOrlando, Int.
16:32 Uhr am 07.04.2011
Reisezeit: 13 h 12 min
http://tix-loco.de/engine/images/x.gifhttp://tix-loco.de/engine/images/airlines/DLlogo.gif
http://tix-loco.de/engine/images/x.gifOrlando, Int.
08:30 Uhr am 22.04.2011
1x Umsteigen
http://tix-loco.de/engine/images/x.gifDüsseldorf Internationa...
07:25 Uhr am 23.04.2011
Reisezeit: 16 h 55 min
http://tix-loco.de/engine/images/x.gifhttp://tix-loco.de/engine/images/airlines/DLlogo.gif
http://tix-loco.de/engine/images/x.gif599,04 € Details öffnen http://tix-loco.de/engine/clients/10...con_closed.gif PreisPreis p.P.Steuern p.P.Serviceentgelt p.P.Gesamtpreishttp://tix-loco.de/engine/clients/10...icon_close.gif1 Erwachsener335,00 €247,04 €17,00 €599,04 € 1 Kind252,00 €247,04 €17,00 €516,04 € Gesamt587,00 €494,08 €34,00 €1115,08 €
1 volwassen en 1 kind voor 1115 euro
http://tix-loco.de/engine/images/x.gif
Moderator Michael66:
Dit topic gaat door als "Laagseizoen" topic, voor het hoogseizoen (juli/augustus) maak ik een nieuw topic aan.
Maar daar blijft het dan bij. Dus geen aparte onderwerpen voor de meivakantie, de carnavalsweek, spring break, oktober of welke periode dan ook; vragen daarover kkunnen gewoon in dit topic worden geplaatst.
ik heb nu voor de eerste keer mijn miles laten registreren bij united,
gaat dat sparen een beetje snel of schiet het niet echt op?
wij gaan normaal met 2 volwassene en 2 kinderen.
Hoezo??
Hoe meer je vliegt, hoe meer je krijgt...
Vergeet niet, dit voor ieder persoon te toen... ik heb het idee dat je dit niet gedaan hebt.
dat heb ik inderdaad niet gedaan:sad:
maar ik bedoel is het ongeveer te zeggen hoevaak je moet gaan om een keer voor miles te gaan.
over een week zitten we voor de 5de keer in de usa in 4 jaar alleen wel iedere keer een andere maatschappij. dus is het misschien interesant om wat meer te betalen en iedere keer met united te vliegen.
Brutus, ik ga sinds maart 2008 naar Amerika toe.
Ik heb 5x gevlogen en eenmaal een klacht ingediend, waar ik een paar miles voor kreeg. Het is ook afhankelijk waar je naar toe vliegt. Voor mij was dit 4x Florida, 1x Nevada. Ga je elke keer naar de westkust dan ben je er natuurlijk sneller omdat je dan ook langer vliegt.
Dus eigenlijk zonde dat je elke keer een andere maatschappij hebt gekozen, want dan zat je nu al in de buurt van een 'gratis' (lees: zeer goedkoop) ticket. Je kan trouwens al eerder miles inleveren voor korting, dus sowieso handig om dezelfde maatschappij te blijven kiezen.
Eerlijk gezegd had ik niet gedacht er zo snel al te zijn, gewoon in 2 jaar tijd.
Helaas spaar je ze niet op zo'n goedkope vlucht zegt men, dus dan snel maar weer een paar keer naar Florida om te sparen. :mrgreen:
Verschillende maatschappijen is op zich nog niet zo erg, als ze maar allemaal bij zelfde alliantie zitten: Continental zit met United, US Airways en Lufthansa in zelfde alliantie, dus je kan bij alledrie sparen voor dezelfde punten. Je moet je dan wel bij 1 van deze aanmelden en daar alle vluchten aanmelden. Hetzelfde geldt dus voor Delta (en voorheen Northwest) en KLM/AF. Dus wie weet ziet het er nog iets gunstiger uit ? Maar goed, vluchten zo lang geleden kan je toch niets meer mee, misschien je meest recente nog (vlg mij vaak tot 6 maanden terug of zo) ?
Het is zelfs 12 maanden, je kunt ze online aanvragen zie: hier
Geboekt bij ebookers ams - mco op 20 april 2011 terug reis mco naar mem stopover van 3 dagen en dan mem naar ams op 6 mei voor € 719
Geboekt bij: American Vacations
Periode : 21 april 2011 - 8 mei 2011
Route: AMS-Washington-MCO <> MCO-Washington-AMS
Maatschappij: United airlines
Aantal Personen: 2 volw. + 2 kinderen
Totaalprijs: € 2.100,-
Zelf nog gekeken bij united.com maar kwam duurder uit.
Geboekt bij:American Estates
Periode: 12 juni t/m 29 juni 2011
Route: AMS-IAD-MCO<>MCO-IAD-AMS
Maatschappij: UA
Aantal personen: 4 volwassen+ 1 kind
Totaalprijs: Euro 2694 all in
Ik kwam vandaag op Kayak voor de voorjaarsvakantie van midden (excl. Rotterdam) (19/2 t/m 27/2) interessante prijzen tegen op Kayak, +/- €450 retour naar Orlando of Tampa vanaf Brussel.
Deze week geboekt
Geboekt bij: Budgetair.nl
Periode: 17 feb tm 5 maa 2011
Route: AMS-LGW-MCO<>MCO-LGW-AMS
Maatschappij: BA
Aantal personen: 2 volwassen + 2 kind (11 jaar)
Totaalprijs: Euro 1676 all in
En, volgens mij heel gunstige tijden voor de heenreis
Vertrek AMS 9.20, aankomst MCO 16.25.
Deze week geboekt
Geboekt bij: Budgetair.nl
Periode: 23 mei tm 9 juni 2011
Route: AMS-LHR-MIA<>MIA-MAD-AMS
Maatschappij: AA
Aantal personen: 1 volwassen
Totaalprijs: Euro 418,50 all in
Periode 05-03-2011 -21-03-2011
Route: ams -Gatwick-MCO
Maatschappij: British airways
Gezelschap: 2 Personen
Geboekt op het internet.
Totaalprijs......€459,88 PP incl 2 stoelen gereserveerd.
Toch ook maar weer geboektondanks dat de kleine straks ongeveer 6 maanden zal zijn als we gaan. Niet de eerste stoelen in het vliegtuig doordat we laat besloten om toch nog voor de zomervakanties te gaan maar mooi genoeg om te boeken.
Geboekt bij: USAFunvacations.nl
Periode : 28 mei - 16 juni
Route: AMS-IAD-MCO <> MCO-EWR-AMS
Maatschappij: Continental
Aantal Personen: 2 Volwassenen + 1 kind en straks de baby nog even bijboeken.
Volwassenen: € 565,-
Kind: € 490,-
Gisteren ook geboekt \\:D/
Periode: 30-4-2011 / 7-5-2011
Route: DUS - RSW <> RSW - DUS (dus zonder tussenstop en van Düsseldorf naar Fort Meyers)
Maatschappij: Air Berlin
Gezelschap: 5 Personen
Geboekt: via de eigen site van Airberlin
Totaalprijs......€600,95 per volwassene en € 482,83 per kind
Geboekt bij: Air Berlin.
D.d. 24 september 2010
Route: 28 april Vanaf Duesseldorf naar Fort Myers
Retour: vanuit Miami op 22 mei.
Maatschappij: Air Berlin
Aantal personen: 2
Totaalprijs: 1238 Euro inclusief XXL seats.
Het kan aan mij liggen, maar zijn de vliegtickets voor 2011 niet aanzienlijk duurder dan in 2010 ? Ik ben dit jaar voor 2390 euro naar Orlando gevlogen, twee volw, twee kinderen, maar ik kom bijna niet aan deze prijzen voor volgend jaar. Met een beetje normale overstaptijden van 2 a 2 1/2 uur, zit je al gauw richting de 2700 euro voor soortgelijke tickets. Kan iemand mij dat bevestigen ?
ik vlieg in de meivakantie 2011( 2 volw, en 1 kind) voor exact het zelfde bedrag als meivak.2010 , zelfs de zelfde vluchten delta en klm
Wij vliegen op 23 mei voor 420 all in met American Airlines! Geboekt bij budgetair.nl
staat hier al aan het begin van het topic vermeld
maar zal het er nog maals op zetten zoals het hoort
Periode: 22-4-2011 / 5-5-2011
Route: amsterdam/detroit/orlando terug orlando/atlanta/amsterdam)
Maatschappij: KLM/Delta
Gezelschap: 2 volw, 1 kind
Geboekt: via de eigen site KLM
Totaalprijs 1744,00 (609 per volw)
Als je in Juni wilt gaan wanneer moet je dan je ticket boeken? Ik ben bang dat ik pas in Januari/Februari zekerheid heb wat betreft vrij.
Het is wel buiten het hoogseizoen aangezien de schoolvakanties pas in Juli starten.
Ja, dat ligt eraan wat de prijzen doen, meestal zijn er VOOR de zomerperiode nog wel aanbiedingen. En ja, wat kun je doen als je niet zeker weet of je vrij kunt krijgen..... helaas afwachten.
Meestal is er nog wel e.e.a. aan aanbiedingen tegen die tijd.
Succes!!
Let op Martinair vliegt zelf niet meer naar Orlando na 15 januari as. Je wordt dan overgeboekt naar een reis met overstap. De partners, moeder KLM, Air France en Delta, van Martinair zullen naar alle waarschijnlijkheid de vluchten gaan verzorgen binnen hun eigen netwerk en vluchten.