-
Re: Mickey's Very Merry Christmas Party
Ik ben er 2 jaar geleden geweest en wij hadden wel van te voren de kaartjes online gekocht. Deze worden gewoon naar je huisadres verzonden. De avond dat wij de kaartjes voor gekocht hadden was helemaal uitverkocht (dus wij waren blij dat we de kaartjes van te voren hadden gekocht), maar voor een andere avond waren nog wel kaartjes.
Maar ik zou je wel aanraden om de kaartjes van te voren te kopen. Je kan altijd als er nog kaartjes zijn voor andere avonden bijkopen.
-
Het ligt er ook aan de periode wanner je gaat, de periode dat jij gat is altijd druk en daarom zou ik het risico niet nemen en ze gewoon onlne bestellen. Ik ga in de week voor kerst ernatoe en heb de kaarten ook besteld, ze worden gewoon netjes bij je thuis afgeleverd.
Zo weet je zeker dat je erin kunt. Plus ik denk met de huidige dollars koers is het goedkoper ze nu te kopen, al is die wel iets gezakt nu.
-
Re: Mickey's very merry christmas party
Koop je deze kaarten gewoon in Amerika of kan je ze ook via ne.kanalen kopen en wat is de ongeveer prijs
-
Ik koop ze via Disney rechtstreeks, en dan krijg je ze binnen 1 week toegestuurd. Je kunt ze via de website of telefonisch bestellen, persoonlijk doe ik het telefonisch, vind ik makkelijkere. Volgens mij is dat ook de enigste manier om ze in de voorverkoop te krijgen. Heb deze nog nooit ergens anders in de voorverkoop gezien.
Maar heb ze ook al een keer daar ter plekke gekocht, hoewel dat natuurlijk een gok is kan uitverkocht zijn, en je dan wat duurder uit bent. De ticket gaan in de voorverkoop op 1 Mei 2008, dus nog even wachten...
De kosten voor een ticket in 2008 zullen ongeveer gelijk zijn als deze;
Prices 2007:
Gate Price (including taxes): (aan de poort)
Adult (age 10+) $51.07
Child (age 3-9) $43.62
Gate Pricing subject to availability, many nights will sell out in advance.
Advance Purchase Savings Price for select nights only (including taxes);in de voorverkoop alleen speciale datums!)
Adult (age 10+) $43.62
Child (age 3-9) $36.16
Meer info en foto's (om een indruk te krijgen) vind je op ALLEARSNET
-
Oke, begrepen maar die prijs komt niet bovenop het normale kaartje toch? dit is een ticket voor de hele dag plus het special event gebeuren!
-
Die prijs komt WEL bovenop de normale dagprijs. Dit is gewoon de prijs die je betaalt voor het speciale avond-attractie.
-
Je normale dagkaart is dus ook NIET geldig voor de MVMCP.
Je normale dagkaart geldt tot 19.00uur die avond en vanaf dan heb je een kaartje nodig voor de MVMCP.
-
Stel je wilt alleen naar de MVMCP vanaf 1600 uur, dan hoef je niet ook de dag entree te betalen of toch ook?
-
Klopt als je alleen naar MVMCP wilt hoef je niet ook een dag ticket te hebben, aangezien dit ticket dan alleen voor de avaond is.
-
Special Event
Wij vertrekken a.s. maandag naar Orlando. We hebben de tickets voor de parken al besteld. Kan iemand mij vertellen of deze tickets ook te gebruiken zijn op speciale avonden, zoals 10 november = Mickey's Very Merry Christmas Party.
Of moet je hier speciale tickets voor kopen.
<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag en de reacties daarop toegevoegd aan een bestaand topic over dit onderwerp.>>
-
Re: Special Event
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Miriam-Albrecht
Of moet je hier speciale tickets voor kopen.
Yip, voor de special events heb je aparte tickets nodig en....warme kleding want de nachtvorstgrens zit nu vlak bij Orlando.....Na het weekend wordt het weer warmer hoor;-)
-
Yep Zoals hierboven gezegd heb je dus aparte tickets nodig maar die zijn het geld echt waard, als je dit nog niet gedaan heb zeker doen als je de kans krijgt. Je zult een leuke avond hebben...
Voor de mensen die nog nooit geweest zijn naar zo'n party en eens willen weten wat het inhoud kijk maar eens naar deze links;
Mickey's twas the night before Christmas Video & Pictures
Castle Dreamlights ceremony
AllAers Report over Mickey's Very Mery Christmas Party 2008 en Part 2
-
Vond net deze mooie video van de gehele Mickey Very Mery Christmas parade op Laughing place
Het is een lange video van 21 minuten maar wel de moeite waard.
Echt mooi om te zien.
Helaas kreeg ik hem er niet direct hier geplaatst dus heb het maar met de link gedaan.
Vrijdag de 19 december wow dat is de laatste party van het jaar verwacht wordt dat deze zeker uitverkocht zal zijn.
Naar het schijnt was Mickey's Very Mery Christmas Party gisteren 9 December helemaal uitverkocht!
-
Hij was idd helemaal uitverkocht en ook stervensdruk...
Ik heb het zelden zo druk gezien.
Zelfs de 2e Parade wat normaal veel rustiger is was gewoon 8 rijen dik op main street en in de landen ook 4 rijen dik.....
Wij zijn er geweest en gebleven tot 12 uur en het was niet echt rustiger dan 7 uur toen de party begon.
Wij zijn om 6 uur in de rij gaan staan voor de 1e voorstelling van 'Twas a night before Christmas en we zaten al flink achteraan.
Wil je gaan, dat kan maar boek van te voen, de dag zelf is zeker uitverkocht en dan is het helaas pindakaas.
En reken op heel veel wachten, dus ruim 60 min voor de 'Twas show, een 45 min voor de Belle show, minimaal een uur voor het vuurwerk en de 2e parade, wil je de 1e parade doen dan is het gelijk gaan staan bij binnenkomst.
Op de foto betekende rijen van 15-20 min voor de gewone foto's (het kasteel en Main Street in), wil je met characters dan was de rij zomaar 60-70 min. lang.......
-
Heeft iemand enig idee vanaf wanneer MVMCP kaarten gekocht kunnen worden dit jaar? (2009) Wij gaan in December naar Disney World toe en volgens mij is dit echt iets wat we niet willen missen :)
Las ik het goed dat je ook online kon bestellen? Dat lijkt me wel ideaal want ik ben niet zo'n 'beller'.
En klopt het dat het in meerdere parken is? Of is het alleen in Magic Kingdom en is Hollywood studios gewoon alleen mooi aangekleed met lampjes enzo? Want dat kan je ook met je gewone ticket bekijken volgens mij. Of is het het waard om heen en weer te 'hoppen' tussen de parken?
-
Mickey's Very Merry Christmas Party is alleen in het Magic Kingdom en als je deze site in de gaten houdt zie je op een gegeven moment wanneer je de tickets kunt bestellen. Ik denk zelf dat het nog wel een paar maandjes duurt voor het zo ver is.
-
aangezien ik er nu een paar keer geweest ben en de tickets besteld heb via Disney kan ik zeggend at dit meestal rond augustus de verkoop begint.
Kan het echt aanraden een leuk evenement om te bezoeken, maar doe het niet de laatste week voor kerstmis want dan is het zeker allemaal uitverkocht en te druk. ben deze keer de week daarvoor geweest en toen was het allemaal goed te doen.
Ticket zijn inderdaad online of telefonisch te bestellen via Disney, en alleen daar!
Het evenement is alleen zoalsMickey99 al zei in Magic Kingdom en is in e avond, de gewone gasten word om 16:00 gevraagd het park te verlaten zodat om 19:00uur de party kan beginnen. alleen gasten met een armbandje kunnen dan nog in het park blijven. Dus als je alleen naar de party wilt gaan hoef je niet eens een dag ticket te hebben.
Het Osbourne spectacle of lights is inderdaad in Hollywood studios en kun je elke dag doen heb je geen extra ticket voor nodig.
Hier wat foto's die ik gemaakt heb afgelopen December Mickey's Very Mery Chirstmas Party
en hier nog ene paar van dag 2
-
Op de website van magicalkingdoms.com staan de data's voor 2009.
De kaarten zijn vanaf 1 mei beschikbaar.
Voor meer info:
http://www.magicalkingdoms.com/wdw/events/index.html
Even klikken op MVMCP en dan zie je nogmaals alle data en meer info hierover.
Ook op www.allears.net staat veel info.
We zijn een paar jaar geleden ook drie keer naar MVMCP geweest. Erg leuk en als alles meezit gaan we eind van het jaar hier weer naar toe.
En als ik de foto's zie van Calypso, krijg ik erg heimwee. :wink:
Groetjes, Erika.
(p.s. zal me ook nog even voorstellen op het forum)
-
Trouwens een foto tip voor iedereen die graag foto's van de parades maakt!
Een echt goeie plek om foto's te maken is het bruggetje dat je neemt als je vanuit het kasteel naar Liberty Square loopt. Al mijn foto's zijn daar gemaakt ook die van de Spectro parade, en dat gefet een mooi effect met het kasteel erbij!
Als je net aan de overkant vanuit het kasteel gezien dan, je plek inneemt direct grenzend aan de brug heb je echt een compleet vrij uitzicht op de parade. En een vrij zicht naar het kasteel toe. Dit is vooral belangrijk tijdens de Spectro parade dan kun je namelijk het kasteel op de achterkant nemen.
Dus neem de brug naar Liberty Square ga aan de linkerkant staan daar waar de prullenbak staat. Er wordt daar een uur van te voren een plek gemarkeerd (die dan later gebruikt wordt door een Disney medewerker die het touw lost maakt dat de brug afsluit) waar je niet mag staan, als je daar naast gaat staan heb je echt een goeie plek om foto's te maken.
Wel op tijd aanwezig zijn want anders kun je het vergeten ik was er zeker een uur van te voren!
-
Mickey`s Very Merry Christmas Party 2009
Luitjes,vraagje.
Wie weet hoe laat je naar binnen mag voor dit festijn.
Op de kaartjes staat vanaf 19:00 uur maar heb naar horen zeggen dat je er al vanaf 16:00 naar binnen kunt,iemand ervaring?
Thanks,
-
Re: Mickey`s very mery christmas party
Citaat:
jurgo
Op de kaartjes staat vanaf 19:00 uur maar heb naar horen zeggen dat je er al vanaf 16:00 naar binnen kunt,
Klopt helemaal, maar resultaten uit het verleden.........Ik zou de gok wel durven nemen. Misschien nog beter: wij komen zelf om een uur of vijf, want ik heb om vier uur wel eens hele grote rijen zien staan.
-
Re: Mickey`s Vry Merry Christmas Party 2009
Idd vanaf 4 uur hebben ze tegenwoordig een aparte iongang voor de party.
Normaal als je aankomt kun je zowel de pportjes rechts als links gebruiken om naar binnen te komen.
Met een party is dat de rechter poortjes en dan de linker voor de gewone bezoeker (van 16.00 tot 19.00).
Als je door het pportje bent met je speciale party ticket krijg je gelijk een bandje om je pols dat aantoont dat je een party bezoeker bent...
-
Re: Mickey`s Very Merry Christmas Party 2009
begrijp ik het goed dat je bijkomend moet betalen voor toegang tot magic kingdom van 19u tot midnight owv deze christmass party?
Ik heb de rekening gemaakt --> voor ons komt dit op 196 usd????
We zijn van 1 dec tot 8 dec in orlando en hebben voor die periode tickets voor disney.
Is dit event waard om 200 dollar en plus te betalen?
Is er nog een ander vuurwerk en avondparade los van de christmass party?
-
Citaat:
freddyfingers
begrijp ik het goed ?
Yip! Of het de moeite waard is, blijft een persoonlijke afweging. Maar er is genoeg Gratis Kerstsfeer in de periode dat julie er zijn. Denk aan De Lichtjes in de Hollywood Studio's en de opnamen voor de ABC Kerstshows op 3, 4 en 5 december in MK. Veel optredens en een speciale, uitgebreide parade, je kijkt je ogen uit maar reken op grote drukte. Je kunt ook 'gewoon' op woensdag- en zaterdagavond naar MK gaan, inclusief het gebruikelijke vuurwerk. En vergeet de grote kerstvoorstelling in Epcot niet, reken op grote drukte en combineer je bezoek met een diner in een van de restaurants, zodat je een gegarandeerde zitplaats in het theater hebt. De avonden in Seaworld zijn overigens ook erg sfeervol en je betaalt geen toeslag.
Zelf hebben we wel een bezoek aan MVMCP gepland, maar we kopen de kaartjes ter plekke. Mocht het onverhoopt niet voldoende dooien dan kunnen we gemakkelijker met de planning schuiven[-o<
-
Geweldig zo'n forum. Wij waren lekker om 16.15 uur in het park ipv pas om 19.00 uur.
-
nu zijn wij eind november begin december daar
en wil ik juist wat dingen aan inplannen qua character dining, en de wishes dessert party (ik weet het een beetje laat) maar wil wel graag naar de christmas party maar dan een andere dag dan dat dit evenement plaats vind, daar willen we aparte kaartjes voor kopen
alleeen heeft iemand enig idee wanneer disney deze data bekend maakt?
ik zit totaal met mijn neus te kijken
heb de data al gevonden
voor iedereen die ook geinteresseerd is deze link:
http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/events.htm
-
Ik heb de etickets mbt Very Merry Christmas Party, vandaag geboekt.
De datum 8 November dan zijn we er nog net, krijgen we toch een kerst sfeertje mee...
http://disneyworld.disney.go.com/par...-party/#/Dates
En een paar uur later de etickets in mijn mailbox hoppa.
We zijn er erg ........benieuwd naar...:grin:
-
Echt balen dat gaan wij net niet redden,,
-
Wij redden het net aan, we gaan de een paar dagen later alweer naar huis, maar zo maken we toch wat kerstsfeer en stemming mee..
-
Wij hebben kaartjes voor de 18e november geboekt. En ik moet zeggen ik was als een kind zo blij toen dat geregeld was. Mijn ogen beginnen al te glinsteren als kerstballen als ik denk aan de kerstsfeer in Disney. Ik hoop alleen dat mijn verwachtingen dadelijk niet te hoog blijken te zijn.
-
Ik geloof nooit dat je teleurgesteld kunt raken..
Wij vinden de haloween al helemaal mooi aangekleed, laat staan de kerstsfeer... Ik neem mij fotocamera mee, en ik weet zeker dat ik wat foto's neem :mrgreen:
Met deze foto's kan ik een fotoverhaal vullen denk ik :-k
-
Kerst is wat mij betreft de mooiste tijd in Disneyworld!!
-
Citaat:
calypso
De echte Kerst perionde zit ervoor ons niet in, dan kan ik niet op vakantie.. dan hebben we het gewoon weg te druk. Maar ben helemaal in mijn nopjes om een induk te krijgen op 8 November :D..
-
hallo allemaal
heb het hele topic nogmaals doorgelezen en lees wel wat terug over het vantevoren bestellen van kaartjes, maar lees ook dat anderen ze gewoon ter plaatse kopen
we willen begin december, of de 2e of de 7e naar mvmcp
wat is jullie ervaring? van tevoren toch liever bestellen omdat het toch vaak is uitverkocht, (als we rond 4 uur de kaartjes gaan kopen) of toch ter plaatse?
zit een beetje te twijfelen omdat we maar weinig rustdagen ingebouwd hebben tussen de dagen van de parken in en daarom het niet zeker weten wanneer we dit willen doen, of dat we het toch achter een dag disney aanplakken.....
vandaar maar lijkt me echt prachtig om mee te maken, vooral omdat we alledrie gek van de disney en kerst sfeer zijn
bedankt voor de afviezen
groetjes rebecca
-
Wij hebben het maar vastgelegd, omdat we het gewoon willen meemaken, dan zou het heel wrang zijn, wanneer we bij de kassa staan, en de kaarten zijn uitverkocht. Het is toch op is op..
In het geval je het nog niet zeker weet... of jullie de Christmas Party willen bezoeken, kun je de gok nemen. Er is een risico dat de kaarten niet meer voorhanden zijn.
Op het moment dat je beslist ..... we gaan er toch heen, dan zou ik het gewoon vastleggen... ja toch.
-
Wij kopen de tickets voor de Disney Party's altijd 'last-minute' ter plekke bij de Disney Outlet in Premium Outlet. De reden hiervoor is dat wij dan een avond kunnen uitzoeken waarvan wij aan de hand vd weersverwachting weten dat het dan goed (vooral droog) weer is.
Vorig jaar zouden wij eerst ook voor een bepaalde datum in december de tickets al ruim van te voren via internet bestellen en hebben dan toen toch maar niet gedaan. Dat was ons geluk want die bewuste avond die we dan wilden boeken is compleet verregend, wij gingen toen 2 dagen later en hadden een zwoele avond waarbij we gewoon in onze tee's konden lopen.. :-\"
http://penpeintheusa-dec2009.blogspo...mas-party.html
Dus ik zou aan de hand van de beschikbare data een lijstje maken en dan een mooie dag/avond uitzoeken want als je wegregend is echt zonde...
Behalve bij Disney Outlet zijn de tickets ook in Disney Store verkrijgbaar en zij kunnen uiteraard ook zien of er nog tickets beschikbaar zijn. Dus als je met shoppen langs een Disneywinkel komt, altijd vd zekerheid ff checken :wink:
Groetjes,
Pieter & Petra
-
Citaat:
calypso
Ik sluit me hier helemaal bij aan!!
En MVMCP heeft wat mij betreft de gaafste parade!! Wij hebben genoten! Het is wel zo, als je echt tijdens de kersttijd gaat dan is het niet heel bijzonder want dan zijn die parades en het vuurwerk er ook, maar als je voor 18 december gaat (volgens mij) is het heel speciaal.=D>
-
Citaat:
Chanti
Het is wel zo, als je echt tijdens de kersttijd gaat dan is het niet heel bijzonder want dan zijn die parades en het vuurwerk er ook, maar als je voor 18 december gaat (volgens mij) is het heel speciaal.=D>
Dat was ook voor ons de reden om hier niet heen te gaan, omdat wij er juist met de Kerstperiode zelf zitten, en veel van de extra's van MVMCP zijn er dan ook 'normaal' te zien. Dus naar mijn idee, voornamelijk interessant als je er met de echte Kerstperiode niet bent of voor de rest toch niet naar Disney gaat, en dus een soort eendaags pas hiermee koopt. Wij hebben Annual Pass, en dan is dit toch weer extra.
-
Citaat:
PENPE
Dus ik zou aan de hand van de beschikbare data een lijstje maken en dan een mooie dag/avond uitzoeken want als je wegregend is echt zonde...
Behalve bij Disney Outlet zijn de tickets ook in Disney Store verkrijgbaar en zij kunnen uiteraard ook zien of er nog tickets beschikbaar zijn. Dus als je met shoppen langs een Disneywinkel komt, altijd vd zekerheid ff checken :wink:
Groetjes,
Pieter & Petra
thanks voor dit advies, want deze store gaan we of coure bezoeken, hahahahaha
maa ris idd wel een goede tip want wist niet dat ze hier ook te koop waren, dacht alleen aan de kassa's bij disney
dan gaan we er toch voor om ze ter plaatse te koipen (als mijn reisgenoten het hier mee eens zijn ;)) ga ook nog even je verslag van vorig jaar lezen
thank you very very much!
-
Nog een TIP:
Als je naar Disney gaat gedurende de kerstperiode en je koopt een parkeerticket, kijk dan goed naar dit ticket, Disney geeft in deze periode regelmatig gratis pin's weg. Dit staat dan op het parkeerticket welke je dan moet inleveren in de Disney shop op main street.
Deze is alleen geldig voor de dag waarop het ticket is gekocht, dus mis dit niet.....
heb al diverse gratis pin's hierdoor kunnen ophalen. :-)