-
Re: Shoppingmalls in Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Eric
Die Bal Harbour kun je trouwens best overslaan, ik ben er altijd in een uurtje al helemaal doorheen.
Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant zijn de designer stores in Amerika erg laagdrempelig. Je kunt er gewoon op je flip-flops binnenlopen zonder dat het personeel je raar staat aan te kijken. Dat is in Nederland niet altijd het geval. Als je dus eens lekker op je gemak wilt rondkijken in dit soort winkels, dan is dit je kans. En (voor de dames) als je dan toch dat mooie tasje ziet welke je altijd al had willen hebben.....dan zijn de heren misschien wel bereid om de beurs te trekken. Het is per slot van rekening vakantie :smile: .
-
Drie weken gelden verbleven wij in het Sheraton Bal Harbour recht tegenover de mall. Zeer fraaie winkels met exorbitante prijzen in vergelijking met de Nedelandse prijzen. Moet zeggen dat het wel een bezienswaardigheid is vooral vrijdag aan het eind van de middag wanneer de plaatselijke jetsetverzameld in de verschillnede horecagelegenheden om het weekend te vieren. Je kijkt alleen al op de parkeerplaats al je ogen uit.8-)
-
Is er iemand bekend met 'Dadeland Mall'? Wat vinden jullie ervan?
-
De Dadeland Mall is een grote Mall aan de zuidkant van Miami. Ik weet echt niet of er een LV winkel is, maar als LV op zijn site meld van wel zal dat zo zijn. Om de Mall heen zijn ook nog veel winkelcomplexen, waardoor het een heel groot geheel is met heel veel keus.
Het is een van mijn favourite Malls in Miami, samen met de Dolphin Mall.
Beide Malls zijn wat goedkoper dan bv. de Avertura Mall.
Eric
-
Wat vinden jullie van het shoppingmall "sawgrass mills" en de daarbij liggende "colonnade outlets"? Hoe is deze bij jullie bevallen, en heeft er iemand (een paar) foto's van??
Alvast bedankt!
-
Geweldig geshopt, groot, goedkoop en veel keuze. Kijk voor foto's op hun site.
-
Ik heb gezien dat er voor Orlando Premium Outlets een coupon bestaat waarmee je een kortingsboekje kan ophalen. Weet iemand of die ook voor Sawgrass bestaat, en waar zou ik dat kunnen vinden??
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Vincent Morit
Ik heb gezien dat er voor Orlando Premium Outlets een coupon bestaat waarmee je een kortingsboekje kan ophalen. Weet iemand of die ook voor Sawgrass bestaat, en waar zou ik dat kunnen vinden??
Coupons kan ik niet voor je vinden, wel op de site van de Sawgrass Mills een pagina met aanbiedingen en een mogelijkheid je in te schrijven voor een email-notificatie van aanbiedingen. Klik.
Er is wel iets te krijgen:
Citaat:
Free Sawgrass Mills Coupon Book. Bring a copy of your hotels.com booking confirmation page to the Sawgrass Mills Customer Service Centers located at Doors 2 and 3, and receive your free coupon book, worth hundreds in additional savings.
Dus gewoon naar die "booth" gaan en vragen naar het coupon-boekje.
-
Sawgrass Mills is een gigantisch complex.
Duizenden parkeerplaatsen.Onthoud dus goed waar je auto staat en waar je er in komt, anders verdwaal je geheid.
Is zeker de moeite waard.
Paar jaar terug, de gangbare Levi's (501 enz) voor minder dan $100 per 3 incl tax en ook grote maten:-\"
Knaapje
-
hoi, ik ben net terug uit Miami.Al voor de 4 de keer in het voorjaar genoten. Mijn favoriete shoppingmall is aventura mall. Alle merken zijn daar , met heerlijke restaurants en geweldig shoppen. Aventura is een mooie mall en 1 van de grootste in Miami. Hoe je er komt met de auto is idd niet moeilijk. Maar je kan ook gewoon de bus pakken ..dat wijst zichzelf!!. voor $1.50 per persoon.!!!! De S bus stopt er voor de deur en de rit is ongeveer 45 minuten.Vanaf miami south beach.veel plezier shunshine
-
we zijn er laast in december 2006 geweest echt mooi hoor met de kerstversiering en een leuk shopping mall is het zeker!
http://img329.imageshack.us/img329/3...1tot612xw3.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/8...1tot612gp8.jpg
Deze laaste foto is genomen bij de duurdere shopping mall Bal Harbour shop
http://img178.imageshack.us/img178/2...1tot612ui6.jpg
weet niet of je er iets aan hebt???
groetjes Moinque
-
De Aventura Mall is inderdaad de leukste van Miami. Erg groot, heerlijk Starbuckstentje op het centrale plein en heel veel afwisselende winkels.
Het heeft wat meer eigen identiteit dan veel andere malls.
Er zit (als ik het me goed herinner) ook een cheesecakefactory, laat je niet door de naam misleiden, hier kun je heerlijk eten.
Eric
-
Re: Winkelstraat in Miami!
Een goede maar dure mall in Miami zijn de Bal Harbour shops. Verder is er nog een outlet center vlakbij de Turnpike in het westen van MIami. Let wel op dat je de juiste afslag neemt anders kom je in de ghetto terecht van Miami.
-
SawGrass Mills
Hey everybody...
Ik heb wat vraagjes over the mall ( sawgrass Mills )
Kben namelyk vanaf 21 augustus in Miami Beach:D En ik vroeg me af, hoelang de afstand is met de auto van Miami Beach naar the mall.
En wat zijn de prijzen eigenlijk in die mall? Want ik hoorde dat het een Outlet mall is:D
Thanks alotttt!!!
-
Re: SawGrass Mills
Hoi,
Ik ben met mijn vriend in februari naar Florida geweest en natuurlijk een bezoekje gebracht aan Sasgrass mills.
We hebben daar voor mijn vriend wat shirtjes gekocht van oakley voor 14 dollar per stuk, geen geld dus, was echter wel uitverkoop.
Ik heb daar een originele Guess tas gekocht voor 80 dollar (geen uitverkoop) en diverse Guess horloges kosten rond de 100 - 150 dollar.
Kijk even op onderstaande link voor de sawgrass mills mall, klik op mall directory en daar vind je dan de diverse shops die er zijn, vaak hebben de wat grotere die er zitten een internetsite waar je prijzen op terug kunt vinden. (ik maak ook elk jaar een waslijst wat ik allemaal wil hebben, hahaha)
http://www.simon.com/mall/default.aspx?ID=1262
En echt, deze mall is echt de moeite waard, supergroot en naar mijn mening voorzien van goede winkels in diverse catogarieen.
Succes.
groetjes Tosca
-
Tips gevraagd voor shoppen in Miami
Hallo,
Aankomende zaterdag vertrek ik met mijn vader en broertje naar miami florida ik verblijf in een mooi hotel aan het miami south beach. Hebben jullie nog leuke tips wat betreft shoppen in miami, we hebben een cabrio gehuurd dus het mag verder weg zijn.
Alvast bedankt !
-
Re: Tips gevraagd voor shoppen in Miami
Wat ik altijd gezellig vind is de Bayside Marketplace in Miami. Veel leuke winkels in de buitenlucht (half overdekt), straatartiesten, live muziek en 's avonds lekker eten. Dit ligt ten zuiden van Miami langs de 1.
Ten noorden van Miami tussen Miami en Fort Lauderdale ligt de Sawgrass Mill, de grootste mall van Florida (zeggen ze). Een echte aanrader....
Ook een echte aanrader is The Dolphin Mall ten westen van Miami airport. Ook een zeer grote mall (ze zeggen ook de grootste van Florida te zijn), ontzettend veel winkels en veel entertainmant. Na het shoppen kun je hier ook nog lekker op een terras zitten en heerlijk eten.
Veel plezier, voor ons nog even en dan kunnen we ook weer heerlijk shoppen. Het aftellen voor ons is ook echt begonnen \\:D/
-
Re: Tips gevraagd voor shoppen in Miami
Tipje. Als je wilt winkelen bij Macy's kan je daar bij een balie een Macy's kaart halen voor toeristen. Paspoort laten zien en dan krijg je een pasje. Daarmee krijg je 11% korting op alles (op parfum na). Scheelt toch weer geld.
Als je de 1 richting de Keys neemt kom je in de buurt van het Dadeland North Station een aantal grote zaken tegen. Zoals Macy's, Nordstrom enzo.
Veel plezier in Miami.
-
Shoppen (Miami praktisch + Miami vs NY)
Hello,
Volgende week ga ik naar miami en ga ik onder andere genieten van die heerlijke dollarkoers. Ik ga dus wat aankopen doen en wil dit liefst zo efficiënt mogelijk doen. Ik zoek dus één plaats waar ik zeker alles vind. Voor de kledij verkies ik natuurlijk liefst fijne winkels die elders mogen zijn.
Ik ga wat electronica kopen. Specifiek model weet ik al (Panasonic fototoestel, mio GPS, gsm misschien... heb reeds gecheckt of ze in US bestaan) maar waar ga ik best naartoe om deze op een korte periode te kopen?
Waar ga ik best leuke kledij kopen?
Waar kan ik het beste surfmateriaal kopen?
Een week later ga ik naar NY. Kan ik mijn inkopen beter daar doen? (goedkoper? meer kans specifiek model te vinden? leuker voor kledij te kopen?)
Persoonlijk doe ik het liefste in Miami inkopen zodat ik langer aan sightseeing kan doen in NY. Ik verblijf ik beide steden twee weken.
Moet ik mij aan iets verwachten bij de douane op de terugreis als ik deze inkopen doe?
Hoelang zijn de grote winkelcentra open? En andere winkels? Is het makkelijk om er te parkeren of doe je ze het beste met het openbaar vervoer?
Graag uw reactie.
Alvast bedankt
-
Re: Shoppen (Miami praktisch + Miami vs NY)
In de Sawgrass Mill shopping mall zit een RonJon surf shop http://www.ronjons.com/DisplayConten...electedItem=12 en ook veel kleding zaken. Voor kleding moet je zowiezo in de "malls" zijn. Wat in Nederland trouwens in de mode is verschilt met wat in Florida in de mode is. Hollister, Abercrombie en American Eagle zijn de winkels die in zijn.
Mijn favoriete mall is de Aventura mall. Ga voor elctronica naar Best Buy. De winkelcentra zijn tot 10 uur open en parkeren is geen probleem. Openbaar vervoer is in Miami niet zo goed, in New York trouwens wel.
-
-
Als je het bij Best Buy niet vindt, dan vind je het nergens. Best Buy is één van de best uitgeruste winkels!!
Nou ja, als je het dan toch niet vindt:
Circuit City
Walmart
Target
En er zijn enoeg andere zaken waar je je electronica kunt halen. Kom je onderweg genoeg tegen.
NB: In de kleinere zaakjes kun je best wel onderhandelen over de prijs. Doe ik wel en nooit problemen mee gehad.
-
-
Miami: Malls & Shoppen
Hallo,
Volgende maand ga ik naar Miami, ik wil daar graag borstvoedingskleding kopen. Tot nu toe zie ik alleen maar online shops.
Heeft iemand ervaring of weet iemand waar ik naar toe moet?
Bedankt
-
Re: Borstvoedingskleding
Hoi Jeanet,
Inderdaad is het grootste bedrijf daarvoor, Motherwear.com, alleen online te vinden. Maar ook winkels als Motherhood en Pea in the Pod hebben meestal wel wat borstvoedingskleding in hun assortiment. Als je dus een positiekleding winkel ziet, vraag daar dan eens.
-
Dolphin Mall: Prijzen kleding
Hallo,
Wij willen graag naar de Dolphin Mall gaan als we eind februari in Maimi zijn. Weet iemand misschien hoe de prijzen van kleding (oa Nike & Esprit) daar zijn.
Ik hoor het graag, alvast bedankt.
-
Re: Dolphin Mall: Prijzen kleding
Prijzen voor Amerikaanse merken zijn veel lager in vergelijking met Europa, zeker als je in outlet gaat shoppen. Europeese merken zijn over het algemeen duurder.
-
Dolphin Mall is zeker niet de goedkoopste plek voor de merken die je noemt. Je kan beter in een Outlet kijken dan in een mall. Als je het niet erg vindt om past season kleren te hebben kun je heel voordelig uitkomen bij TK Maxx, Marshalls etc.
-
sawgrass mill zit er 45 minuten rijden vanaf miami beach wij gaan er volgende week ook naar toe;-)
We zitten ook op miami beach ..
Ik dacht dat de dolphinmall ook outlet was.maar dat is dus niet zo ..
-
Heeft iemand misschien de adres gegevens van genoemde malls/outlet.
Ik heb op google gekeken, maar ik kom er niet uit.
-
De namen en adressen van de meeste (outlet) malls kun je hier vinden: http://www.visitflorida.com/listings...filtergroup.11
Daar staat ook nog eens een heleboel info over die malls. En nog veel meer ... :)
-
Ik was gisteren nog in de Dolphin Mall, bij de Levi's Outlet aldaar de 505 gekocht voor 25 dollar, 501 lag daar voor 29 dollar. Bij Ralph Lauren, zit naast de Levi, shirtjes gekocht voor rond de 30 dollar. Extra koffer gekocht bij Levi om alle aankopen in op te bergen.
-
De Dolphin mall zeker aandoen! Is een aanrader!
http://i41.tinypic.com/inhit4.jpg
-
Re: sport winkels
Hallo
Ik ga eind mei voor 5 dagen naar miami en ben op zoek naar winkels die sport collectibles verkopen. Ik heb al wel gezocht op internet maar kom er niet echt uit1
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt
-
Re: Shoppen in Miami en omgeving
De Dolphin Mall. Eén van de betere in Miami.
-
Re: Shoppen in Miami en omgeving
echte aanraders om te shoppen zijn:
Dolphin Mall
Aventura Mall
Sawgrass Mills (Fort Lauderdale)
-
Shoppen met entertainment
Wij willen vanuit Frt Lauderdale een dagje naar Miami. Nu weet ik uit ervaring dat als we in Florida zijn er elke dag wel geshopt wordt.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een Mall in Miami waar mijn zoontje van 9 ook wat kan beleven. Ik zie wel eens op tv van die centra waar bv attracties zijn.
Weet iemand of die ook in de omgeving van Miami zijn?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!!8-[
-
Re: Shoppen met entertainment?
In Fort Lauderdale zelf heb je Sawgrass Mills Mall, dat is de grootste van Florida denk ik.
Ik weet niet of je die kent.
Maar in Miami weet ik het niet.
-
Onderstaand een overzicht van de Malls in Miami met de afstanden vanaf South Beach. Via Google kan je per Mall uitvogelen welke winkels en activiteiten je in de Mall kunt verwachten.
Grote attracties zoals dolfijnen, een zwemparadijs, kermis of schaatsbaan, zoals je bijvoorbeeld in de Edmonton Mall vindt, heb ik er zelf niet gezien maar ik ken de Malls ook niet allemaal.......
- Westland Mall, 4 mi.
- Miami International Mall, 13 mi.
- Bayside/Downtown Miami, 15 mi.
- Little Havana, 16 mi.
- Dadeland Mall, 17 mi.
- The Shops at Sunset Place, 17 mi.
- Art Deco South Beach, 20 mi.
- Bayside Marketplace (Downtown), 20 mi.
- Sawgrass Mills, 22 mi.
- Cutler Ridge Mall, 27 mi.
-