-
Re: Zijn de waterparken bepaalde dagen/weken gesloten?
In november kun je nog best last hebben van het weer in een waterpark maar daardoor zou ik me zeker niet alten tegenhouden.
De waterparken zijn rond die periode afwisselend gesloten voor rehab zoals Michael al schreef.
Daarnaast is er kans dat een waterpark gesloten wordt vanwege weersomstandigheden en dan moet je denken aan onweer.
Als er onweer is dan wordt een waterpark gesloten (de zwembaden en slides, niet de restaurants) voor een bepaalde tijd ik geloof dat er 30 minuten tussen laatste donder/flits zit en opening van de baden.
Hier kun je last van ehbben maar nogmaals ik zou gewoon gaan!!
Het water is verwarmd dus qua temperatuur hoef je je geen zorgen te maken....
-
Re: Waterparken: Typhoon Lagoon vs Blizzard Beach.
Zie dat deze thread al jaaaren niet meer gebruikt is ;-)
Omdat we beide waterparken ontzettend leuk vinden (Wet 'n Wild vinden we een stuk minder) en we dit keer niet van plan zijn om de "normale" Disney parken te bezoeken (okee...shoot me ;-)) heb ik een wellicht voordelige optie gevonden.
Een los dagbezoekje kost $52 p.p. dus dat hakt er lekker in. Nu vond ik op internet (www.disney.com) ook een annual pass voor $99.50 (ex tax) die alleen telefonisch of aan het loket bij de waterparken te koop is. Als dit werkelijk zo is dan lijkt me dat een heel voordelige optie.....
Heeft iemand hier ervaring mee?
John
-
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag.
Iemand inmiddels ervaring??
-
Kun je mij zeggen waar exact je het gevonden hebt op de site?
-
Die pas wordt hier ook genoemd: http://disneyworld.disney.go.com/flo...ickets-passes/ onder het kopje 'Other tickets'. Ik zie bij deze tickets nergens de opmerking dat het enkel voor inwoners van Florida is.
http://img406.imageshack.us/img406/2...0119134212.png
-
Je kunt de jaarkaart inderdaad gewoon kopen. Is ook in het WDW ticketstopic al eens aan de orde geweest. Leuke bijkomstigheid: losse waterpark kaarten kopen is voordeliger dan een Disney jaarkaart inclusief de waterparken aanschaffen. Vergelijk altijd de voorwaarden en de actuele prijzen op de Disney site.
-
kLOPT, maar als je die beide los koopt, dan heb je volgens mij geen gratis parkeren bij de parken, toch ?
-
Parkeren bij de Waterparken is gratis. En parkeren bij de themaparken is bij de Annual Paas inbegrepen. Niks aan het handje hoor!
Edit: alleen als je ook naar Disney Quest en ESPN WW of Sports wil, dan is een Premium Pass weer voordeliger......
-
Kaartjes Disney Blizzard Beach verschil in prijs
Ik ben eens gaan zoeken om, vooraf, kaartjes te gaan kopen voor Disney Blizzard Beach.
Op de site van Orlandofuntickets.com kosten dagkaarten $48,95 terwijl ze op de site van Disney $89 (!) kosten. Bijna het dubbele dus!!
Is het betrouwbaar om kaartjes te kopen via Orlandofuntickets.com te kopen (of welke andere discount-site dan ook) of hebben jullie ervaring met aanbieders van goedkope kaartjes? Vind het verschil wel erg groot!
-
Re: Kaartjes Disney Blizzard Beach verschil in prijs
Dagkaarten voor Blizzard Beach kun je niet online bij Disney kopen, enkel aan het loket.
Die $89 is voor de andere Disney-parken.
Los kaartje voor een waterpark kost bij Disney zelf $ 55.38.
-
Bedankt voor je antwoord, Njit!
Zou je willen adviseren vooraf tickets te kopen via een van de vele sites? Lijkt mij dat dat wel scheelt in wachtrijen en zelfs kosten.
-
Ik heb geen idee. Ik heb de waterparken er altijd als Fun & More optie bij genomen.
-
Typhoon Lagoon 2009
http://www.youtube.com/watch?v=R83LQ...p;feature=plcp
©2009 Bonky Media Group
De FloridaVerslaafde zijn terug na een "pauze" van 2 jaar. Deze video is al "oud" maar nieuwe zullen volgen......
-
Wij zijn op dit moment in Orlando. Er zijn hier heel veel zgn. "cheapticketstores" waar je met veel korting een kaartje voor elk disney park kunt kopen. Het heeft ons bij Universal Island of Adventure bijvoorbeeld 40% bespaard. Wij betalen nu 60,= dollar inclusief tax (belasting) terwijl je bij de gate 99,= dollar exclusief tax (6%) betaalt. Het loont dus wel om hier zo'n ticketshop binnen te lopen.
-
@Anoki lees daarvoor even dit topic. Ja je kunt het treffen, maar bij controle kan je dus geweigerd worden.
-
dank je wel Rolandino voor de verwijziging naar dit topic. Wij kwamen er gisteren pas achter hoe dit werkte (het doorverkopen en dus feitelijk illegaal). We zijn overigens wel binnengekomen, maar blijft een risico.
-
Je kunt toch ook een kaart bij bijv Oad kopen daar kost een 2 dagen pas voor universal 114 euro.
Groetjes,
ilse
-
jaarticket zwemparken Disney
Wie weet dit: 3 jaar geleden kon je bij de Disneyzwemparken een jaarticket kopen voor 100 dollar. Nu gaan wij weer van 12 juni tot 14 juli en zo'n ticket zou natuurlijk heerlijk zijn. Zijn deze tickets nog te koop????:cool:
-
Re: jaarticket zwemparken Disney
Hallo Oma van Tijn, dit heb ik gevonden, $ 106,45 per persoon.
http://www.mousesavers.com/regular-w...es/#waterparks
-
dank je wel geen geld toch......
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
oma van tijn
dank je wel geen geld toch......
Dat is inderdaad niet te veel, als je bekijkt dat 1 dag al $52 excl. tax kost.
-
Hm... dus als je 2x naar het waterpark gaat kan je al beter een jaarkaart kopen... vraag me af of er geen "vreemde" voorwaarden achter zitten anders ga ik dit ook zeker overwegen!
-
Volgens mij geen vreemde voorwaarden hoor.
-
Deze jaarkaart (annual pass) is gewoon bij de ingang te koop:)
-
Wij hebben die twee jaar terug ook genomen, toen nog incl Disneyquest, was volgens mij maar $30 duurder of zo. Onze kids wilden alleen maar daarheen. Gaan we komende zomer weer doen, denk ik. Geen rare voorwaarden :rolleyes: !
-
Citaat:
mattrob
Wij hebben die twee jaar terug ook genomen, toen nog incl Disneyquest, was volgens mij maar $30 duurder of zo. Onze kids wilden alleen maar daarheen. Gaan we komende zomer weer doen, denk ik. Geen rare voorwaarden :rolleyes: !
Water Park + DisneyQuest Annual Pass: $137.39 Adult (10+), $105.44 Child (3-9)
-
Kan je deze tickets bij de kassa van een van de waterparken kopen?
-
-
Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach
Beach party @ Typhoon Lagoon
http://youtu.be/SkTZNMXX9Hk
-
Ik heb kaartjes voor Typhoon lagoon vooraf besteld en moet ze ophalen via Will Call. 2 jaar geleden was er bij de parken een apart loket, hoe zit dat bij de waterparken?
-
Twijfel, twijfel, twijfel......wij (beide eind 20 jaar) willen naar Typhoon of Blizzard.
Wat raden jullie aan? Is de 1 niet wat meer voor kleineren kinderen?
Ben benieuwd. Alvast bedankt
-
Beide parken zijn super leuk dus een foute keuze zal het nooit zijn. Maar als je moet kiezen zou ik voor Typhoon Lagoon gaan vanwege de mega golf in het grote bad en de waterachtbanen (Crush 'n Gusher).
-
Citaat:
Mushu
Beide parken zijn super leuk dus een foute keuze zal het nooit zijn. Maar als je moet kiezen zou ik voor Typhoon Lagoon gaan vanwege de mega golf in het grote bad en de waterachtbanen (Crush 'n Gusher).
Helemaal mee eens.
Blizard heeft een mooi sneeuw thema... zwemmen in de sneeuw is best gek in de warme orlando temperatuur
-
Ja ik vind Typhoon Lagoon ook iets mooier, Blizzard Beach heeft meer glijbanen, maar Thyphoon vind ik kwa sfeer mooier
-
-
Citaat:
Njit
En leukere muziek..
zeker mee eens Martijn
-
Ik vind dat echt niet duur voor een jaarkaart van de waterparken. Vooral als het smiddags ofzo gaat regenen is het een uitkomst want dan kan je gewoon de volgende dag terug met je jaarkaart. Wij doen dat ook vaak, half dagje Disneyworld en dan zwemmen bij Disney. We hebben een jaarkaart van Disneyworld incl. zwemmen. En het is echt fijn.
-
Re: Annual Disney water parks pass on-line te koop?
Volgens mij nergens, alleen aan de kassa
-
Als ik moest kiezen ( wat ik niet zou kunnen want alle twee de zwemparken van Disney zijn heel heel leuk) zou ik ook kiezen voor tyfoon...maar eigenlijk moet je ze alle twee doen. Krijg je echt geen spijt van.
-
Heb je trouwens een pasfoto oid nodig voor die jaarkaarten voor de water parks? Wij gaan er waarschijnlijk 3 passen kopen, tenslotte is het (bijna) goedkoper dan als je 2 losse tickets koopt.... Wel jammer dat dit niet online te regelen is (of kent iemand daar een adresje voor?)
(zie ook http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post189603)