Re: Autohuur: Budget Rent A Car
ja, kijk maar links: SL is aansprakelijkheidsverzekering, die is 1 miljoen bij Budget, en dat heb je wel nodig in Amerika. En LDW is voor schade, vandalisme, etc. daar zit bij Budget ook diefstal bij. En wat ik in een eerder bericht al aangaf: echtgenoot/note of partner zijn gratis als tweede chauffeur. Wel rijbewijs tonen dan.
Maar correct me if i am wrong, experts hier op t forum. Ik voel me altijd wat onzeker, en Cindy74 heeft er niks aan als ik foute info doorgeef.
Als dit zo is is dit wel een echt koopje hoor . En wat wil dit zeggen
• I acknowledge that I do not reside in the country where I am renting and the credentials that I will present at rental pick-up will reflect my non-resident status.If your credentials are from the country where you are renting, go back and change your residency to confirm a reservation.
het gekke is dat mijn visa voor 338,17 dollar gaat gecrediteerd worden , dat klopt toch ook niet ?
Je mag dus geen amerikaan zijn, en dat moet je kunnen aantonen met je rijbewijs en paspoort. Indien je wel uit amerika komt, moet je op de beginpagina je gegevens aanpassen. Maar jij hebt denk ik netjes nederland aangeklikt:).
Nee, lijkt me niet kloppen, maar als dat echt zo is heb je helemaal een koopje!
Ik heb ook vandaag bij Budget geboekt en ze zitten idd een beetje te hannesen met euro en $.
Estimated Total: €226.01
Amount Prepaid: €274.74
Base Rate:
Die 274,74 moeten dus $ zijn.
Hoe komt het als ik in las vegas een auto boek er fees bijkomen en in key west niet ? Zouden ze die na de boeking nog kunnen bijdoen ?
Zoals ik al schreef de tarieven verschillen erg per locatie en per type auto. One way fee is het enige wat ze eventueel terplekke nog in rekening kunnen brengen volgens mij.
Er kunnen ook lokale fees worden toegevoegd zoals bijvoorbeeld extra luchthaven belasting of iets dergelijks maar dat wordt dan normaal wel aangegeven.
@ Cindy,
bedoel je de one way fee?
deze is er in Florida voor zover ik weet niet, wij hebben deze in ieder geval nog nooit hoeven betalen. (Alamo, National,Dollar,Hertz).
Ben nu aan het zoeken voor auto huur Las Vegas en kom het ook steeds tegen..
Neen als je de berekening bekijkt staat er onder fees , taxes 0 $ . Als je een berekening maakt in las vegas staan er wel taxes and fees bij , en dat bedrag is nogal hoog .
Geen idee dan waar het verschil in zit.... ik vind het in ieder geval een bud (get) site, kan er niet eens een minivan boeken..
Misschien even vergelijken met bijvoorbeeld Alamo om te kijken of daar ook verschil zit in tax met Key West en Las, zou niet fijn zijn als je daar aankomt en flink moet bijbetalen.
Op budget.com kun je toch wel een minivan boeken? Heb ik in ieder geval wel kunnen doen. Locatie afhankelijk misschien? Ook de one-way fee die voor mij wel van toepassing is wordt keurig vermeld. Prepaid tarief gekozen ivm korting en onzekere dollarkoers, en dan betaal je er plaatse echt niets meer. ( Nee, ik hoef geen extra's :)
Ik heb voor dit jaar via Budget.nl een auto geboekt voor New York en voor Florida, beide keren ook een minivan. Hoefden niet vooraf te betalen, prijs is in euro's. En voordeel dat echtgenoot als extra bestuurder gratis is.
Ik kwam ook wel leuke prijzen tegen bij Budget, maar kom nergens tegen dat de echtgenoot als extra bestuurder gratis is.
Waar staat dit precies?
Marjolijne, dit is te lezen op Budget.com.
Do you charge extra for an additional driver?
Answer: Sometimes. Although additional driver rules at licensee-owned locations and locations outside of the U.S may vary, except for California, Nevada and New York, the fee for each additional driver is $13 per day with a maximum charge of $65 per rental. There is no additional driver fee in California. In Nevada, the fee is $10 per day with a maximum charge of $50 per rental. In New York, the fee is $3 per day. The following are exempt from the fee but must meet all other driver requirements: the renter's employer or fellow employee when on company business and renting under a corporate account; the renter's spouse or domestic partner; the companion driver of a renter with a disability who has completed the non-licensed renter form; for insurance replacement rentals, company employees or family members who are designated on the insurance policy. It's always best to check the terms and conditions on your online reservation confirmation or on the location information page to see which rules apply for your selected location.
Kijk dat is nog eens een code waar je iets aan hebt! :) Ik wil gebruik maken van deze actie, echter vroeg ik mij nog wat dingen af..
- SLI en LDW zijn inclusief, heb ik ook de ESP en PAE nodig?
- Hoe moet je aantonen dat je echtgenoten bent op het moment dat je de auto gaat huren?
- Mag je zelf kiezen bij Budget op MCO airport?
- Als ik helemaal door klik tot het intikken van mijn gegevens staat links boven dat de totale kosten 336 euro zijn, echter staat er onder het invoeren van de creditcard dat mijn card gecharged zal worden voor 336 DOLLAR?! Iemand al ervaring?
- Is het mogelijk om nog te annuleren bij Budget?
bij mij staat er $ 336 euro . staat er echt alleen een $ teken???
annuleren kost 10 dollar
Mijn bedenkingen zijn eerder de 0 fees en 0 taxes . Als deze erbij komen op het afhaalcenter betaal je een stuk meer .
bij mijn reservering stond ook inderdaad $653 euro dus ik ga ervanuit dat alleen het $ teken niet juist is en dat het 653 euro moet zijn
Het antwoord op de euro versus $ vraag staat al op de vorige pagina.
ESP en PAE volgens mij niet nodig.
Niet zelf auto uitzoeken.
Je kan annuleren staat op de site.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
cindy74
Mijn bedenkingen zijn eerder de 0 fees en 0 taxes . Als deze erbij komen op het afhaalcenter betaal je een stuk meer .
Dit zat mij ook niet helemaal lekker en ben gaan zoeken. Kwam het volgende tegen en het lijkt erop dat je niets extras hoeft af te rekenen op het vliegveld:
Will any other fees apply?
Answer: For Budget and all other rental car companies at many airport locations, concession recovery and facility fees may be charged. A vehicle licensing cost recovery fee may be charged as well. For U.S. Government rentals, the government imposes a $5/day Administrative Rate Supplement (GARS/GA). To help recover the escalating energy costs related to our business operations, we must also impose a separately stated Energy Recovery Fee (ERF) to all customers at all locations. Please check for all fees that apply to your rental in the Rates section during your online reservation process. Of course, other products or additional equipment that you add at the rental counter will be extra. But on budget.com, all additional charges that are known in advance of the rental are quoted as part of your total online reservation rate – so you’ll have no surprises when you get to the rental counter. And, if any of those additional charges increase between the time you reserve and rent your car, just submit our Rate Promise form and we’ll reimburse you for any additional fees that you were charged over your reserved rate. Any charges that can't be determined until after your rental, including mileage and fuel charges, will be extra and are not covered by the guarantee.
Op welke site kijken jullie dan met welke code.
De code die ik heb gebruikt werkt niet.
Hi P9ol, ik heb geboekt op budget.com met de code U112000. Je moet wel goed opletten want bij sommige categorieen zijn de verzekeringen niet inbegrepen. Wij hebben een midsize suv inclusief verzekeringen geboekt maar bij het selecteren van een minivan kreeg ik een tarief zonder verzekeringen.
Voor de gene welke geen gebruik willen maken van een SUV, kunnen naast de code U112000 ook UUWZ061 invoeren. Dit is een gratis upgrade, zie onderstaand:
- Get a FREE upgrade on an Intermediate car (Group C) through Fullsize 4-door car (Group E) at Budget. Use coupon code UUWZ061. Maximum upgrade to Premium car (Group G). Offer excludes intermediate SUV (Group F). Offer many not be available during holiday and other blackout periods; rate surcharges during peak periods may apply. Rates may not be combined with any other discounted rate or promotional offer. Offer valid for pick up by 6/30/15.