Re: 'Kleinere' privé / particuliere villa's
Als je in de buurt van Orlando een villa wil met 2 slaapkamers moet je denk ik erg goed zoeken, wij zaten ook nog een week in New Port Richey (iets meer dan 2 uur vanaf Kissimmee) en hadden een Villa(tje) met 2 slaapkamers een zwembad en een bootje. (Idee vakantie huisje, maar hee...we waren toch op vakantie dus...)
Niet dat de omgeving nou zo "bruizend" was, maar voor een weekje "rust" zeer aangenaam!
Townhouses zijn geen flats hoor maar rijtjeswoningen... en er zijn er ook met eengewoon formaat pool. En anders zijn er inderdaad genoeg villa's met 'maar' 3 slaapkamers te vinden, op veel sites die op dit forum worden genoemd kun je ook selecteren op het aantal slaapkamers.
Dan zou ik gewoon een grotere villa huren met prive-zwembad. Heerlijk toch? Wij hadden afgelopen maart een prachtige villa met 4 slaapkamers. We hadden elk een eigen bed (Vriend vond mijn bed niet lekker slapen en ik wilde persé in het grote kingbed slapen) met eigen badkamer (hij een simpele, ik een luxe) en eigen toilet, haha! Volgend jaar willen we het net zo doen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Micktomar
Als je in de buurt van Orlando een villa wil met 2 slaapkamers moet je denk ik erg goed zoeken, wij zaten ook nog een week in New Port Richey (iets meer dan 2 uur vanaf Kissimmee) en hadden een Villa(tje) met 2 slaapkamers een zwembad en een bootje. (Idee vakantie huisje, maar hee...we waren toch op vakantie dus...)
Niet dat de omgeving nou zo "bruizend" was, maar voor een weekje "rust" zeer aangenaam!
Mag ik vragen waar jullie deze villa hebben gehuurd. Wij willen volgend jaar ook richting de kust.
Heb jullie log met veel plezier gevolgd
Groetjes
Gwenda
Hoi Gwenda
Wij hebben geboekt via www.vrbo.com
Kies Central west en New Port Richey
Ik heb je een berichtje gestuurd met uitleg
Groetjes Marja
Voor 'kleinere' villa's moet je iets beter zoeken, maar ze zijn er wel degelijk. Wij zitten vaak in een villa met drie slaapkamers. Klinkt nog aardig groot maar ik vind het ideaal voor 2 personen, plus een jacuzzi en zwembad, ook leuk meegenomen. Complex ligt om een golfbaan en is heerlijk rustig. Er staan op dat complex meer van dit soort villa's, wel een half uurtje rijden van Orlando, niet alles is perfect natuurlijk :-k
Citaat:
Haines
Complex ligt om een golfbaan en is heerlijk rustig. Er staan op dat complex meer van dit soort villa's, wel een half uurtje rijden van Orlando, niet alles is perfect natuurlijk :-k
Je kunt gerust de naam van de wijk of plaats noemen hoor. Wie weet is een ander forumlid er blij mee....
Citaat:
Teleton
Je kunt gerust de naam van de wijk of plaats noemen hoor. Wie weet is een ander forumlid er blij mee....
:roll: .. natuurlijk, want wij zijn niet zo'n beetje nieuwsgierig !!!!
Groetjes,
Petra & Pieter
Inderdaad! Een half uur rijden vind ik ook helemaal niet lang, dat hadden wij vorig jaar ook. Zat te zien langs die wegen daar, dus we vermaken ons wel! Nou ja, degene die niet rijdt dan, het is handiger dat de bestuurder gewoon OP de weg let, en niet op de dingen ERNAAST. ;)
Citaat:
disney-golf
Toch jammer dat reclame niet mag op het forum hoor...:-#
Ik ben sinds kort ook actief op een Engelse variant van het Orlandoforum en daar is het wel toegestaan.. ;)
Groetjes,
Pieter