Ik heb gekeken voor zo'n villa. Alles ziet er inderdaad erg goed uit met uitzondering van het prijskaartje.
Da's leuk als je het door 6 of door 4 kunt delen. Niet voor met zijn tweeen.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb gekeken voor zo'n villa. Alles ziet er inderdaad erg goed uit met uitzondering van het prijskaartje.
Da's leuk als je het door 6 of door 4 kunt delen. Niet voor met zijn tweeen.
Ben het met je eens. een villa is ideaal als je met 4 of meer personen bent, en minstens een week op een lokatie blijft.
Als je echter met zijn tweeen bent, is het wel erg duur, en je zit er uiteraard ook aan vast, terwijl je bij een hotel het na een paar dagen voor gezien kan houden, en verder kan gaan.
Daarom boek ik ook meestal de hotels niet van te voren, behalve bv. in steden als San Francisco of New York, of als ik zeker weet dat ik langer blijf, zoals in Orlando. Ook Key West in de drukke tijd kun je beter reserveren, in de rustige tijd zijn er zat leuke bed & breakfast adressen.
Eric
Wat dacht je van helemaal NIETS vooruit boeken en gewoon zien waar je die dag eindigt. Amerika en zeker Florida staat vol met hotels/motels en afdingen op een kamer gaat prima. Vraag of je de kamer eerst even mag bekijken. Dan duidelijk laten merken dat de kamer je voor deze prijs niet bevalt en maak aanstalten om weg te gaan.
Vaak wordt de kamer je dan voor een veel lagere prijs aangeboden. Scheelde ons vaak wel 10 a 15 USD op een nacht.
Ik ga binnenkort dus voor de eerste keer naar Florida. Ondanks het feit dat ik nogal wat ervaring heb met het naar binnen lopen voor een kamer hebben wij besloten om het deze vakantie wel vast te zetten. Het van tevoren reserveren geeft wel meer rust. Je hoeft er niet over in te zitten of je iets goeds vind. Wij hebben ervoor gekozen om tijdens onze vakantie maar 3 hotels te nemen. We hoeven daarom niet elke dag de koffers te pakken of bij te boeken. Ook het plannen van de verschillende dagtrips / bezienswaardigheden kan nu beter, ik weet immers wat mijn uitvalsbasis is. Hierdoor hebben we heel veel dingen al ingepland wat veel voorpret heeft opgeleverd en hoeven we daar 's ochtend niet meer te verzinnen wat we gaan doen. Het is inderdaad minder avontuurlijk maar we gaan maar twee weken en dan moet je die tijd optimaal gebruiken wat denk ik op deze manier makkelijker is. Als je een rondreis maakt die langer duurt dan zou ik hieroor inderdaad niet hebben gekozen.
groeten
Ralf
Kijk dat was nou precies wat ik wou aangeven.
Als je er nog nooit geweest ben speel op zeker, volgende keer kan je meer avonturen.
Goede reis,
Knaapje.
Ga zelf rond thanksgiven lijkt me beter om rond die periode geboekt te hebben toch?
Thanksgiving is inderdaad een drukke periode, maar er zijn zoveel hotelss in Florida, dat er altijd plaats is.
Alleen voor Key West en voor Orlando zou ik voor die periode geen risico nemen, ofschoon het in Orlando denk ik meevalt.
Eric
Ik wil het liefst in december 14 dagen naar orlando, dan ga ik met 1 kind van 6 jaar en wij willen graag naar disneyworld, seaworld, en de everglades..
Nu wil ik het liefst een georganiseerde reis, aangezien ik geen held ben in het rijden in een vreemd land..Wie weet een niet te duur reisburo..die heeft wat ik zoek
Ik denk dat je het beste gewoon een reisburo kan binnenlopen, die kunnen je op weg helpen met folders waar dergelijke reizen instaan.
Ga niet naar D-reizen, want voor info ben je beter af bij TUI of Cook, boeken kun je uiteraard wel bij D-reizen.
Succes, Eric
over cook had ik slechte resensies gelezen, ??
D reizen is een van de weinige buro's die wij hebben, maar eerlijk gezegd het reisburo bij ons die hebben alleen fly en drive, of helemaal niets..