Re: Hotel gezocht: Sarasota
Hallo Tamara,
Ik weet niet meer precies wat ik in totaal betaald heb, het is alweer een tijd geleden, de upgrade was iets van 80 dollar per nacht. Op de site van Helmsley kun je zien dat een Gulf Front kamer in mei ca. 250 dollar moet kosten en in april 350.
Groeten, Zier
Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota
Wij hebben hier één nacht verbleven afgelopen week. Een simpel maar goed hotel. Je hebt er verzorgde kamers. Ze zijn wel niet zo groot maar ruim genoeg. Wij hadden een kamer met zicht op het zwembad. Het ligt ook heel rustig aan een mooi stukje strand. Dat 'walking distance of St. Armand's square ' zou ik toch maar niet voor waar aannemen. Wij hebben toch de wagen genomen want het is toch net iets te ver voor te voet te doen vonden wij. Ik vind het toch wel een aanrader als je in Sarasota wilt verblijven!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
0david0
Dat 'walking distance of St. Armand's square ' zou ik toch maar niet voor waar aannemen. Wij hebben toch de wagen genomen want het is toch net iets te ver voor te voet te doen vonden wij.
Ik geeft toe dat je in de VS vrij snel de Amerikaanse levenstijl overneemt, maar voor Nederlandse begrippen is dit m.i. toch echt ‘walking distance’. De afstand van hotel tot aan St. Armands Circle is welgeteld 1950 meter. Als we te voet gaan (ook wij pakken over het algemeen de auto) lopen we dat in maximaal 20 minuten. Hierbij moet ik wel zeggen dat wij altijd in een zeer rustig tempo lopen. Mensen die een klein beetje doorlopen kunnen het gemakkelijk in 15 minuten doen. De gehele route tussen hotel en St. Armands Circle is overigens voorzien van een voetpad.
Was dit nog geen 2 km? Leek toch wel wat langer maar hebben niet echt naar de afstand gekeken:D Ja van zo'n auto word je inderdaad lui.
Even een correctie: ik kwam laatst de nota tegen van de upgrade, die bedroeg 30 dollar per nacht en niet 80 zoals ik eerder meldde.
Z.
Wij zijn er 2 keer geweest in de periode september en vonden het een heel goed hotel. Ook het restaurant is goed.
Het is er lekker rustig. En de circle is niet echt op loop afstand.
Citaat:
AstridV
Wij zijn er 2 keer geweest in de periode september en vonden het een heel goed hotel. Ook het restaurant is goed.
Het is er lekker rustig. En de circle is niet echt op loop afstand.
Ben ik nu de enige die 2 km (1950 meter om precies te zijn) niet ver vind? Ik dacht dat de mensen op dit forum wel wat gewend waren. De meeste gaan dag in dag uit naar een Disney Park (of een ander park) en slenteren van 's ochtends tot 's avonds van attractie tot attractie. Daarom dacht ik dat 1950 meter geen probleem zou zijn. Maar ja, aan de andere kant. Als je een auto voor de deur hebt staan, waarom zou je dan moeilijk doen als het ook makkelijk kan, nietwaar? Conclusie: voor de sportievelingen en wandelaars onder ons is 1950 meter best te doen. Ben je daar absoluut geen liefhebber van, dan raad ik je aan om het advies van de anderen op te volgen; pak de auto of de shuttle van het hotel.
Ja, als je het zo bekijkt dan is 2km niet ver.
Maar in zo'n park ben je bezig en is er heel veel te zien.
De weg van het Helmsley hotel naar Armand cricle is niet echt veel te beleven. En dan is 2km lang. :wink:
Citaat:
AstridV
Ja, als je het zo bekijkt dan is 2km niet ver.
Maar in zo'n park ben je bezig en is er heel veel te zien.
De weg van het Helmsley hotel naar Armand cricle is niet echt veel te beleven. En dan is 2km lang. :wink:
Misschien scheelt het dat ik goed gezelschap bij me heb ;) ?? Het is in ieder geval nooit saai!