Re: Villa zonder "kooi" in Cape Coral
Zie het al helemaal voor me met al die beesten die op bezoek kunnen komen.
Mijn jongste komt dan geheid niet meer naar buiten, zeg ook nu maar niet dat er slangen en zo aanwezig zijn dadelijk wilt die niet meer.
Maar wel een geruststelling zo'n "kooi" erom heen.
Re: Villa zonder "kooi" in Cape Coral
Hoi,
Ondanks de kooi hebben wij vorig jaar evengoed "last" gehad van slangen dus 100%
garantie is er niet :
http://2.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R_rv1c_8oAI/AAAAAAAAAlo/J9oOa6uxZ5o/s1600-h/07-04+DSC_0044.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/R_rv1M_8n_I/AAAAAAAAAlg/WDqlIaEzFQI/s1600-h/07-04+DSC_0039.JPG
en toen wij een aantal maanden later wederom in een villa zaten troffen wij smorgens weer een slang aan binnen onze kooi.
Een aantal weken geleden wederom een slang gesignaleerd, deze keer gelukkig aan
de goede kant van de kooi...
Groetjes,
Pieter & Petra
vila cape coral met florida-usa.nl
Ik wilde graag weten wie er ervaringen heeft met de huur van een Vila in Cape Coral. Het is vila Cape Coral aangeboden via een eigen website van florida-usa.nl.
Op dit moment heb ik namelijk een slechte ervaring, men wil de aanbetaling niet terug betalen en weerlegt de zaak.
Er is onderling strijd tussen de twee eigenaars/verhuurders
Gaarne reacties.
Re: vila cape coral met florida-usa.nl
De meeste particuliere villa verhuurders hanteren dezelfde voorwaarden:
Aanbetaling is niet refundable..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
De meeste particuliere villa verhuurders hanteren dezelfde voorwaarden:
Aanbetaling is niet refundable..
Zo is dat Corrus. En dus lijkt er eigenlijk niets te melden voor een ontevreden klant. Helaas, pindakaas.
@ Marcoroberto: Niet de reactie waar je op had gehoopt maar ik vind het niet charmant om een verhuurder hier op een goed gelezen forum in discrediet te brengen. Je voert immers geen enkel argument aan op grond waarvan je je gelijk aantoont. Tenzij je je punt alsnog helder weet te maken, zou ik er maar over ophouden. Je bent zonder argumenten kansloos.
Ik heb overigens de algemene voorwaarden van deze verhuurder van zijn site geplukt en die zijn glashelder. Hij legt alle voorwaarden individueel vast in een overeenkomst. In het Nederlands, dus er is geen woord Spaans bij! Maar misschien heb jij een overeenkomst waarin de verhuurder afziet van deze clausule. Alles kan, maar kom er mee voor de draad. Verder heb je geen individueel contract nodig om te weten hoe de haasjes huppen, ook op de site is hij duidelijk:
Een voorschot van 30% te betalen binnen één week na reservering, waarna de reservering definitief is
Je hebt misschien en hele vervelende reden waarom je moet afzien van de overeenkomst. Mocht je als huurder aanbetaald hebben en je reis moeten annuleren, dan kan jij in zo'n geval bij de annuleringsverzekering terecht. Maar ook dan gelden bepalingen.
Tot slot het goede nieuws: De verhuurder is hier bij tenminste een forumlid bekend. Deze heeft er een uitstekende vakantie genoten. Prima, prima verzorgd. Gelukkig hebben we de blogs waarin deze ervaringen te lezen zijn.
Het staat er misschien een beetje cryptisch maar het staat er wel..
Citaat:
- Betaling:
- Een voorschot van 30% te betalen binnen één week na reservering, waarna de reservering definitief is
- Het resterend bedrag dient 6 weken voor vertrek betaald te zijn inclusief waarborgsom
- De waarborgsom zal worden terugbetaald 1 week nadat u de villa verlaten heeft.
- Annuleren: Een annulering dient schriftelijk te gebeuren.
tot 45 dagen voor aankomst 30% van de huursom.
44-30 dagen voor aankomst 40% van de huursom.
29-22 dagen voor aankomst 75% van de huursom.
minder dan 21 dagen voor aankomst 90% van de huursom.
MarcoRoberto,
Mogelijk heb ik nieuws voor je. Bij toeval zag ik dit forum terwijl ik zelf al een forum had ingesteld. Scheelt weer een hoop geregel. Er komt een reeks van berichten van verschillende huurders met soortgelijke klachten. Ik ben deze nu aan het verzamelen. Je hoort (leest) heel snel veel meer over deze man die met naam en adres zal worden genoemd om toekomstige slachtoffers te waarschuwen. En TELETON als je niet weet waar je over praat op een forum moet je je reacties maar achterwege laten. Typisch weer een bemoeizieke reactie van iemand die geen ervaringen heeft maar wel probeert te manipuleren.
Jason,
Mag ik je verzoeken enigzins in te dammen?
Als je iets te melden hebt met argumenten, bewijzen of een eigen mening ben je geheel en al vrij om deze te uiten op het forum, zolang je je aan de huisregels houdt.
Wat je nu meldt bevat echter niets van dit alles, alleen een aankondiging dat dit er wel eens kan gaan komen. Tja, afwachten dus en t.z.t. graag melden.
Ten slotte raakt het geen kant of wal om een ander forumlid te betichten van manipulatie of wat dan ook, terwijl degene alleen maar wat werk heeft verricht met het uitzoeken van de voorwaarden en de gevolgen voor de topicstarter.
Nogmaals: Als je een inhoudelijke toevoeging hebt aan dit onderwerp ben je van harte welkom om dat te melden. Heel graag zelfs, want dit forum is er om andere forumleden van (gefundeerde) informatie te voorzien, en zonodig te waarschiuwen voor praktijken die je als Florida-ganger beter kunt mijden.
@Jason01,
Misschien is het handiger om je eerst een voor te stellen op dit Forum, zonder meteen mensen die al jaren een vruchtbare bijdrage leveren aan dit forum meteen helemaal af te zeiken!! Ik heb de berichten allemaal gelezen die je vandaag geplaatst had voordat ze werden samengevoegd, maar sorry hoor, stel je eerst eens voor.
Je begint uit het niets ineens te blazen....
Remco
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Jason01
Typisch weer een bemoeizieke reactie van iemand die geen ervaringen heeft maar wel probeert te manipuleren.
Welkom bij het Florida Forum...
Met mensen die anderen beledigen, zijn we snel klaar mee...
Bovendien manipuleren??
Diegene waarvan jij vindt dat ie manipuleert is anders één van de meest betrouwbare mensen die dit forum op regelmatige basis bezoeken.
Anders is het met mensen die "even" binnenwippen, met modder gaan gooien en willekeurig om hun heen gaan slaan...
En jij durft te praten over manipuleren??...
Jij komt binnen en probeert een soort haatcampanje te beginnen tegen één of andere huiseigenaar...
Dus niets meer over een ander zeggen...
En stel jezelf ook eens even voor... is wél zo netjes...