Wat een drama... We gaan inderdaad midden in Spring Break naar Miami... Nou is dat op zich geen probleem, en misschien wel gezellig ook. Maar het ticket hebben we al, alleen is er geen hotel meer te krijgen in South Beach. En die prijzen... Die zijn gewoon 3x zo hoog als afgelopen Juni, toen we er ook waren!! Vraag en aanbod, hé!
Hoe komen we nu nog aan een redelijk, centraal gelegen en betaalbaar hotel?
Ik heb echt geen zin om 200 dollar per nacht te betalen voor een simpel hotel waar je normaal maar 70 voor betaalt. En waar waarschijnlijk de jongelui de hele nacht dronken door de gangen rennen.
Ik zie het even niet meer zitten. Dacht, leuk; spontaan naar Miami!!
Maar na uuuuuren op hotel-sites te hebben gezeten, touroperators te heben gebeld en niks te vinden, zakt de moed me in m'n schoenen...
Na 5 dagen miami wil ik ook nog een paar dagen parken bezoeken in Orlando. Hoop dat de Spring Break daar tenminste niet héél erg heeft toegeslagen, wat hotels betreft...
Zucht!
Noordelijker is inderdaad al wat meer te vinden, maar dan heb je dus openbaar vervoer of een huurauto nodig om naar South Beach te komen. En aangezien er bijna constant een file staat die richting op (vooral in die periode)....
Een vriend raadde ons aan om fietsen te huren. Maar ja, we gaan er vooral stappen en ik zie mezelf niet in m'n uitgaans-outfitje en hoge hakken een half uur naar Ocean Drive fietsen, haha!!
Misschien moeten we gewoon maar wel grof geld neerleggen voor een wat luxer hotel. Daar zijn nog wel wat kamers te vinden, de jongeren zitten natuurlijk vooral in de goedkopere hotels. Hoeven we ons ook geen zorgen te maken over dronken jongeren die 's nachts de hotelgangen op en neer rennen.
Effe m'n spaarrekening plunderen :wink: ...
Hoi Mellie!
Wij hebben net op ongeveer hetzelfde moment een berichtje gestuurd!
We willen van 21 tot en met 27 Maart in Miami zitten. Er is dan namelijk een dj-convention waar mijn vriend graag naar toe wil om te netwerken en te draaien etc. Hartsikke leuk en ik wilde natuurlijk mee! We hebben namelijk afgelopen Juni een Fly-Drive gedaan door Florida en ik wilde best wel terug!
Na Miami willen we nog een dag of 4 rond-touren, een parkje meepikken in Orlando enzo. Maar wisten wij veel dat het Spring break was, en dus dat veel hotels vol zitten of stukken duurder zijn dan normaal...
Ach, het komt wel goed, het gaat ons alleen allemaal wel wat meer kosten dan eigenlijk de bedoeling was!
Ga jij ook in die periode?
Groetjes, Lisa.
Haha!! dat doet ie sowieso al, hoor!!
Ik geloof dat het heel Maart Spring Break is. Duurt denk ik maar 1 week, maar de vakanties uit verschillende gebieden/staten overlappen elkaar, net als dat hier de schoolvakanties uit verschillende delen van het land elkaar overlappen.
We hebben net een berichtje gekregen van kennissen van m'n vriend dat zij een 6-persoons appartement hebben geboekt. Zij, een stelletje, gaan dezelfde tijd als ons en we kunnen ook terecht in dat appartement.
Scheelt erg in kosten, we zitten alleen een stuk noordelijker, dus dat wordt een auto huren met z'n allen. Of de taxi of bus pakken. Komt goed..
Mellie, geniet lekker van je vakantie! Je vindt het vast te gek!!
Groetjes, Lisa.