De keuze en de planning voor de 3 dagen orlando zijn nu echt gemaakt:
1) Universal Studios + Halloween Horror Night
2) Seaworld
3) Afsluiten met Magic Kingdom
en in Tampa gaan we naar Busch Gardens
Afdrukvoorbeeld
De keuze en de planning voor de 3 dagen orlando zijn nu echt gemaakt:
1) Universal Studios + Halloween Horror Night
2) Seaworld
3) Afsluiten met Magic Kingdom
en in Tampa gaan we naar Busch Gardens
He Joanna,
jullie hebben zo te zien een druk schema, leuk om te zien dat jullie ook naar de Halloween party gaan bij Disney. Voor ons is het de eerste keer dat we naar Florida gaan, maar ook wij hebben ervoor gekozen om naar de Halloween party te gaan en wel op 13 oktober. We hebben er nu al ontzettend veel zin in.
Jullie straks ook heel veel plezier en geniet van jullie vakantie.
Groetjes,
Marion & Robert
PS> Zit net nog even te kijken op de site van Disney en de site van Universals... het is beide op 12 oktober.. weet je 100% zeker dat het wel op de 13e is??? Want ik zie op beide site deze data niet vermeld.. Als ik jou was zou ik toch nog even checken als we het beide inderdaad over Mickey's not-so-scary halloween party hebben?? Of over Halloween Horror Night at Universals!!!??? <
Oké ook heel leuk natuurlijk alleen een kleine aanpassing op die van jou wij gaan naar de Halloween Horror Night van Universal en niet van Disney... dat is op 12 oktober!!
Jullie ook veel plezier toegewenst natuurlijk op jullie eerste tripje... en misschien tot in Disney!!!
Vorig jaar hadden de maasjes een nog strakker schema!!! Nu meer strand dagen ingepland!!!
gr. Chantal