iedereen vriendelyk bedankt voor jullie reacties en tips
hoi,
iedereen vriendelyk bedankt voor jullie reacties op myn onderwerp. ja ik hoop dat ik het haal hoor in 1 uur en 25 minuten. ik vertrek niet uit nl maar van brussel.
en zoals ik hier lees kom ik aan in terminal 3,en vertrek in in terminal 2. operated by delta as song staat er nog by zie ik.terminals liggen juist tegen elkaar zie ik op de website van jfk. dus als ik het allemaal begryp moet ik proberen om vooraan in het vliegtuig te zitten,en kyken wat voor label er aan myn koffer hangt als ik vertrek in brussel. wat moet er dan opstaan op die label ,mco of zo iets.
dus door de douane ,dan koffers van de band halen ,dan terug afgeven,en dan word myn koffer automatich naar het juiste vliegtuig gebracht.
en dan naar de gate waar ik kan instappen.
ik hoop dat het zo juist is, anders hoor ik het nog wel van jullie.
nog een vraagske,wat betekent domestic booths.
groetjes ulrich
Re: overstappen in new york jfk
Beste Sneeuwitje, je hebt het hiervoor al kunnen lezen, Dat lukt niet op JFK.
Kun je niet proberen nu al een latere doorverbinding te regelen? dan weet je waar je aan toe bent, en hoef je niet op JFK een uur in de rij te staan bij de transferdesk, met het risico dat je pas veel later door kunt vliegen, omdat veel vluchten vol zitten.
50 minuten lukt nooit op JFK, en op de heenweg land je ook nooit veel te vroeg, zodat je daarop kan gokken.
Eric