Feestje deze week @ Miami (week 04/02/2008)
Hello,
Omdat ik dit zo een fantastisch forum vind, vuur ik nog een vraagje of voor mijn trip naar Miami deze week.
Is er een fijn feestje te doen deze week? Ik verlijf er tot en met 12/02/2008. (ben 21 jaar)
Waar moet je zijn om een trendy bar te vinden? En een goeie discotheek/club?
Laat maar horen
bedankt!
Uitgaan in Miami: >21 jaar
Hallo,
mn vriendin en ik zijn eind september in Miami. We zijn allebei 21 jaar en dansen graag.
Zijn er in Miami (Beach) clubs waar ze goede dansmuziek (dance, rnb) draaien? Echt discotheken bedoel ik, niet cafétjes waar je ook zou kunnen dansen. Een avond naar een "club" dus, waar je je lekker chill aankleedt (dress to impress - decadentie allom)...
Ik heb de search functie gebruikt en kwam terecht op Opium Garden. Iemand hier al geweest? Ervaringen.. ? Of tips voor andere clubs?
bedankt,
Michael
Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?
The Mansion. Wel vrij dure entree (voor Amerika) en de drankprijzen van Nederlands niveau ongeveer. Er komen bekende artiesten optreden en het is er vrij groot. Gezellig club, ik ga er dit jaar weer zeker heen. Een vriendin van ons die woont daar en kent dus ook veel mensen van The Mansion, dus ik heb eigenlijk helemaal geen drank betaald die nacht ;) Krijg je dan van barkeepers, dj's... maarja, dat gaat niet voor iedereen op :)
http://www.cooljunkie.com/miami/venu...sion_8417.html
Ohja, je kan niet zomaar op een bank zitten chillen, geloof dat je dan mag betalen.. en op de bank wordt de drank duur gedronken. Zoiets ken je niet in normale discotheken in Nederland :)
Het is wel van de Opium Group... en het zit op Washington Ave thv 12th street, iets achter Ocean Drive.
Soms ook lange wachtrij, maar ook dit keer kwamen we gewoon zo langs de rij naar binnen. Heerlijk, als men in dat wereldje elkaar kent.
Nee niets mis mee, maar omdat je al Opium Garden had gevonden ;)
Ik weet niets negatiefs te vertellen, behalve dan de hoge prijs.. geloof dat mijn entree 30 dollar was, voor mn vriendin 20... je zou toch bijna wat laten groeien en wat weg laten halen ;)
Hier trouwens de officiele site : http://www.mansionmiami.com/
Niet vergeten om de uitzending ook te bekijken: Yorin Travel.
Staan ook linkjes op die site van Clubs
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
michachael
Super, daar moeten we dus zeker geweest zijn :-) Wat met Club Space? Ohja, en wat is de connotatie van "Het is wel van de Opium group...." ? :-) thanks
Het is zeker leuk om een x in the "glamorous" mansion keer geweest te zijn, de mensen zijn allemaal stylie gekleed en vaker zijn enkele rich & famous ook aanwezig.
Mwough, veel mensen moeten het niet zo hebben van de opium group, ze zijn reteduur, 20$ entree, 6$ beer en 14$ mixdrankje.
Ook zullen jij en je vriendin en dan vooral je vriendin zich echt moeten dressen to impressen :) zoniet sta je waarschijnlijk uren in de rij zonder uberhaupt binnen te komen. (trouwens guys alleen, meestal not a chance) Of je kiest voor de bottle service waarbij je dus 2 flessen verplicht bent om te kopen 100$ per fles, dan mag je meteen binnen en krijg je een tafel. De uitsmijters bij de deurs zijn meestal erg onvriendelijk tegen de mensen in de rij.