hotelervaring gevraagd: bahama bay resort
Hallo,
Wij logeren de eerste week van onze vakantie in het bahama bay resort.
Op dit forum en op hun eigen website kan ik nergens vinden of zij ook een shuttle-bus of e.d. hebben naar de disneyparken toe. Is er iemand die dit weet. :-k
alvast bedankt.
nienke
Re: Hotelervaring: Bahama Bay Resort & Spa, Davenport
Hoi Nienke, wij hebben van 24 december 2007 tot 7 januari 2008 daar gelogeerd maar een schuttle-bus heb ik niet gezien. Volgens mij dus niet weet het ook niet 100% zeker. In hun foldertje staat er ook niets over geschreven. Ze bieden wel voordelig een late check-out aan, maar die kun je pas op de ochtend van vertrek aanvragen. Maar aangezien jullie de eerste week daar doorbrengen zullen jullie dat niet zo interessant vinden. Ik wou het toch eventjes melden.
Groetjes Marita en een fijne vakantie.
Heeft iemand hier nog een recente ervaring mee? Ik vind het er mooi uitzien, maar ik twijfel over de afstanden naar bv Sea World Int. Drive, restaurants, malls, Publix. Nou ja alles waar je voor naar Orlando gaat. Of valt dat mee?
Bij Bahama Bay is geen shuttle bus service.
Bahama Bay Resort ligt een beetje afgelegen, dwz dat je bv niet even naar een supermarkt kunt lopen. Een auto is dus echt aan te bevelen...
Bedankt voor de reacties, Auto geen probleem, maar verder is het een aanrader? Ik vind t er mooi uitzien op de foto's
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
LRJ
.. maar verder is het een aanrader? Ik vind t er mooi uitzien op de foto's..
Dat klopt ook inderdaad, het ziet er prachtig uit. Degene die ik ken die daar een condo hadden gehuurd waren er zeer tevreden over in ieder geval dus dat zit wel goed.