Re: Reisverslag Fam. Brouwers 2008
Dag 13
Op weg naar huis nog eerst even naar Floridamall. Ik moest nog een T-shirt ophalen van Johny Cash. En pascalle wilde nog een sjaal hebben van Ed Hardy. Winkel gezocht en na een poosje zoeken gevonden. Nou en waar komen we mee naar buiten, geen sjaal maar nieuwe schoenen. Een of andere hype, van rubbere klompen. Snel opweg naar het vliegveld, auto ingeleverd en ingechecked. Ging allemaal heel snel, nergens hoeven te wachten. Door de douane kregen we een "vip" behandeling.....:shock:
We moesten door de speciale security. Ik apart in een hokje en Pascalle en Zara Faye apart in een hokje. Vervolgens werden alle spullen gecontroleerd m.b.v. een doekje met 1 of ander speciale vloeistof. Ging allemaal vrijsnel, en de douane medewerkers waren ondanks alles toch heel vriendelijk.
Het vliegtuig vertrok gelukkig op tijd. Tijdens het landen begonnen de problemen bij mij. Mijn oor sloeg dicht aan 1 kant, en begon ontzettend pijn te doen. Dit is vervolgens ook niet meer over gegaan :cry:.
Het volgende vliegtuig vertok ongeveer om 18:00 uur, en de vlucht ging 7:30 uur duren. We konden dit keer niet samen zitten, want het vliegtuig zou helemaal vol zijn. We kregen 2 economy + stoelen toewezen en 1 economy stoel. Dus ging ik maar achter in het vliegtuig zitten :?. Pascalle en ZF zaten echt riant, konden bijna lang uit gestrekt gaan liggen :-). We waren nog niet lang in de lucht of de man (een amerikaan) die naast Pascalle zat bood aan om te wisselen van plaats. Wetende dat hij een slechte plaats zou krijgen, maar dat maakte hem niets uit Hij vond het belangrijker dat een familie bij elkaar zou zitten. Nou ik heb hier maar gretig gebruikt van gemaakt. En de man is uiteindelijk ook nog ergens anders terecht gekomen. Ook hij kreeg alsnog een goede stoel. Ben blij dat ik kon wisselen, zeker gezien de ibuprofennetjes die ik continu aan het slikken was.
Tijdens het landen ging het weer mis, mijn oor weer helemaal dicht. En tot nu toe heb ik er nog steeds last van. Auto opgehaald, 185 euro lichter :shock: Maar daarvoor stond hij wel bewaakt.\\:D/Omstreeks 9:30 uur kon ik de sleutel in het slot steken, en waren we weer thuis. Koffers uitgepakt, en doodmoe op de bank neer geploft.
We hebben een geweldige vakantie gehad. fiet veel gedaan ( og eigenlijk wel). Veel gezwommen, disney,Seaworld lekker gegeten. Indien we volgend jaar weer gaan, zal het weer en rondreis worden met zeker Key West op het programma.
De groeten van Pascal, Pascalle en Zara-Faye