Re: Reisschema Chicco68: Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Chicco68
Bedankt voor je reactie Pascal. We zullen ons er nog maar eens goed over buigen. Ik denk dat we in ieder geval een dag naar Key West willen om ook daar de sfeer te proeven en uiteraard een foto met de "rode boei" te maken ;)
ja zo'n fotootje mag natuurlijk niet in de collectie ontbreken.....
ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
groet,
Pascal
Nou, de kogel is door de kerk..... we hebben vanmorgen nog voor 1 nacht Hotel The Inn at Key West geboekt. Mede gezien de goede resenties op hotelbeoordelingen-sites en uiteraard de beoordeling van Pascal ;)
P.S. Aangezien nu mijn aangegeven reisschema niet meer klopt was de bedoeling om deze uiteraard te wijzigen echter ik heb geen mogelijkheid meer om mijn begintopic te bewerken. Iemand een idee hoe ik dit alsnog kan bewerken?
Goede keuze, ligt ook nog pal tegenover de zee... :lol:
Pascal
UPDATE van het reisschema:
10 oktober 2008:
*Vertrek vanaf Düsseldorf Airport met LTU te 13.40 uur
* Aankomst Miami Airport te 18.00 uur
* Ophalen huurauto bij Alamo
* Intrek hotel Essex House (Miami)
11 oktober 2008:
* even bijkomen van de vlucht en bezichtigen Miami (iemand suggesties ivm bezienswaardigheden?)
* rondrit/-vaart met Ducktours
12 oktober 2008:
* Intrek Hotel The Inn At Key West (Key West)
* Bezoek Key West de gehele dag (en uiteraard meest zuidelijk punt)
13 oktober 2008:
* Intrek Hotel Key Largo Grande Resort & Beach Club (Key Largo)
* Tijdens de reis naar Key Largo uiteraard een bezoek aan Bahia Honda State Park (mile marker 35-37)
14 oktober 2008:
* Intrek Hotel Best Western Atlantic Beach (Miami)
15 oktober 2008:
* Te 20.05 uur vertrek met LTU naar Nederland :cry:
16 oktober 2008:
* Te 11.00 uur aankomt Düsseldorft en terugreis naar Nederland
Wij vertrekken ook 10 oktober naar Miami ook vanuit schiphol maar wij vliegen met united airlines.
Helaas kunnen wij niet langer dan 10 dgn en aangezien we tussen door 4 dagen naar de Bahama's gaan ben ik bang dat de Keys voor ons ook niet gaat lukken.
Is het echt te ver om in 1 dag heen en weer te rijden?
Zo, nog 1 dag en we vertrekken voor de 1e keer naar de States!
Wat een gestress nog zo'n dag vantevoren. Nog even dit halen, die spullen wel in het koffer, die spullen er weer uit, de dieren naar hun vakantieadres brengen....
Maar ja, zover ik nu kan zien hebben we alles. Ik heb ook nog verschillende dingen (fototoestel / Videocamera) in mijn laptoptas kunnen doen. Een geluk is dat een tas met laptop 8 kg mag wegen in tegenstelling tot normale handbagage (6 kg) \\:D/
We zijn er klaar voor !!!