Electrische tandenborstel
Ik heb net nog even gekeken in de badkamer. Die van mijn kids zijn gewoon van Braun, gekocht bij de drogist hier in het dorp. Kopjes zijn dezelfde Oral-B kopjes die op mijn (wel oplaadbare) electrische tandenborstel zitten en er gaan twee AA-batterijen in.
Citaat:
Oral-B batterij tandenborstels
De batterij tandenborstels van Oral-B werken ongeveer 3 maanden op twee AA-batterijen, bij twee keer per dag twee minuten poetsen.
Oral-B AdvancePower 400 Series - D 4010
Elektrische tandenborstel op batterijen
Non-slip grip voor goede houvast
Aantal rotaties per minuut: 9.600
Met 1 PowerTip Indicator opzetborsteltje
Beschermkapje voor de opzetborstel
Incl. 2 Duracell Ultra M3 AA batterijen
Kleur: groen/wit – blauw/wit
Ik heb geen aandelen Oral-B of Braun
Re: Opladen van apparaten
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul en Francis
Hoe zit dat met het opladen van mijn videocamera? Is er nergens 220 v beschikbaar??
Kijk eerst eens op de adapter van je videocamera, de meeste zijn 110 - 230 volt Zoja, heb je alleen een verloopstekker nodig.
Als hij alleen geschikt is voor 220 v dan kun je hem alleen in Amerika opladen via een adapter.
Die kun je daar (bv. bij Radio Shack) of hier kopen.
Eric
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul en Francis
Hoe zit dat met het opladen van mijn videocamera? Is er nergens 220 v beschikbaar??
Kijk eerst eens op de adapter van je videocamera, de meeste zijn 110 - 230 volt Zoja, heb je alleen een verloopstekker nodig.
Als je nog meer apparaten hebt op 220V dan kun je ook 1 verloopstekker en een stekkerdoos meenemen.. Scheelt je weer een hoop gedoe :)
Dan heb je nog steeds een adapter van 220 -----> 110 volt nodig/
Ik heb zelf iets nog mooiers gefabriceerd: Ik heb een paar jaar geleden een los verlengsnoer in de USA gekocht, en dat oniginele snoer aan een contactdoos met 6 nederlandse stopcontacten gemonteerd.
Kan ik al mijn apparaten (als ze tenminste op 110 v werken) op een veilige manier op het Amerikaanse net aansluiten, zonder zo'n wiebelig verloopstekkertje.
Eric
:) Met omvormer kan je al je 220 volt - 230 volt apparatuur meenemen, ik kocht er eentje bij http://www.omvormer.net/index.html?t...5.html&lang=nl. je moet rekenen op ongeveer 14 euro voor een kleine omvormer voor je camera of gsm. Wil je ook een laptop gebruiken, en werkt hij niet op 110 volt, dan ben je bijna 40 euro kwijt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Eric
Dan heb je nog steeds een adapter van 220 -----> 110 volt nodig/
Ik heb zelf iets nog mooiers gefabriceerd: Ik heb een paar jaar geleden een los verlengsnoer in de USA gekocht, en dat oniginele snoer aan een contactdoos met 6 nederlandse stopcontacten gemonteerd.
Kan ik al mijn apparaten (als ze tenminste op 110 v werken) op een veilige manier op het Amerikaanse net aansluiten, zonder zo'n wiebelig verloopstekkertje.
Eric
Dat is een goeie..
Heb ik ook gedaan.
Ook een contactdoos met 6 stopcontacten en aan het snoertje eeen amerikaanse stekker gemonteerd.
Heb je inderdaag geen wiebelende stekker meer.
Pascal
Goed idee zo'n stekkerdoos met usa-stekker, maar waar koop je zo'n stekker?