Ik heb het 3 jaar geleden gedaan en het is het geld en de moeite zonder meer waard! 8)
Afdrukvoorbeeld
Ik heb het 3 jaar geleden gedaan en het is het geld en de moeite zonder meer waard! 8)
Echt absoluut een super ervaring. Wij zijn in het openingsjaar geweest, nog een speciale poster gehad en die hangt nog steeds ingelijst op onze slaapkamer. De prijs is wel wat omhoog inmiddels, maar het is echt een heerlijke dag. Heel relaxed ook.
Enige extra prijzige zijn de foto's die je daar kan bestellen. Er zitten allemaal fotografen bij de sessies met de dolfijnen. Ik weet de prijzen niet meer, maar het was echt veel. Mooiste is om iemand anders foto's te laten nemen vanaf de rand van de 'lagune'. Of om en om een sessie plannen zodat je van elkaar foto's kan maken. Dat scheelt je echt een boel geld en je hebt veel foto's dan zelf :P !!
MattRob
Wij hebben zowel de foto's als de video gekocht. 1 van de foto's is in een snowglobe geplaatst en dat is ook wel leuk. Ik kijk er dagelijks naar als ik achter mijn bureau zit. Dat maakt het allemaal wel erg duur, maar nogmaals, het is het helemaal waard!
Ik had ook al gelezen dat je alleen zelf foto's mag maken vanaf het strand. Ik ben echt heel benieuwd hoe het allemaal zal zijn. Alle reacties van mensen hebben mij in ieder geval doen besluiten om te boeken. Als ik er niets over gelezen had zou ik heel erg getwijfeld hebben. Bedankt daarom voor alle enthousiaste reacties!
Zwemmen met dolfijnen is erg prijzig.
Een alternatief is Seaworld waar je de dolfijnen op gezette tijden vis kan voeren en eventueel als je massel hebt kunt aanraken!
Een erg leuke ervaring en een stuk goedkoper,
Zie mijn site voor foto's van seaworld dolfijnen.
Da's leuk ja.. heb hier ook een aantal foto's staan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvd4always
Leuke foto's Nijt, voor mij is Seaworld de nummer 1 van attractie-parken in Orlando! :wink:
Kraken frontseat en Shamu zijn idd erg leuk :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvd4always
Persoonlijk vond ik de dolfijnen-show het mooiste bij Seaworld.
Ik ben er twee keer geweest, 1 keer 's morgens en de laatste show van de dag. Het leuke van de laatste dolfijnen show van deze dag was dat een medewerkster die met de dolfijnen zwom, afscheid nam van haar dolfijn omdat ze ergens anders in USA met killer whales ging werken.
Na de dolfijnen show werd er nog een toegift gegeven waarbij de dame in kwestie van haar dolfijn afscheid nam...
Het was dan ook een erg emotionele show en ik had het voor geen goud willen missen..... :oops:
<moderator Michael66: Foto's staan niet meer op Photobucket>
'You are my best friend'
Ik ben in 2000 naar discovery cove geweest.
Prijzig is het zeker maar zeker de moeite waard.
Je kunt de hele dag gebruik maken van het park, je kan snorkelen, tussen de roggen zwemmen.
Er wordt een foto bij binnenkomst gemaakt, je kunt snorkelles krijgen.
Je krijgteen maaltijd aangeboden en een week kun je gebruik maken van Seaworld.
afgelopen sept. ben ik alleen in seaworld geweest en het is geweldig dat je daar dolfijnen kunt voeren en aaien.
Ik vindt het telkens weer een geweldige ervaring die je een keer meegemaakt moet hebben.