Re: Scrapbook Walhalla's in Orlando gezocht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Rose
Nu is het al goedkoper dan in Nederland... maar let op.. je mag niet zomaar alles invoeren.... Als je van de crictut dingen koopt (snijapparaat) dan mag dat niet alleen voor de amerikaanse markt zijn....
Dus.. maak niet de fout om de cartige van Disney mee te nemen... want die wordt ingenomen.. deze is alleen nog maar voor de amerikaanse markt...
Nee hoor, die wordt echt niet "ingenomen". Je mag de dingen die je daar kunt kopen gewoon invoeren. Alleen als je grote hoeveelheden van een bepaald artikel mee gaat nemen dan kan het als "paralelle import" gezien worden, en dat is niet gewenst .... Maar dan heb je het echt over handel, en niet meer over gewoon maar wat meenemen van vakantie.
Scrapbook winkels in Florida
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en heb al heel veel tips gelezen voor een verblijf in Miami. Mijn man en ik gaan 24/2/08 cruisen en zijn dan voor vertrek 2 nachten in Miami, geboekt hotel: South Beach Plaza. Omdat ik graag scrap, wilde ik van de gelegenheid gebruik maken om naar één of meer scrapwinkels te gaan. De genoemde draadjes over dit onderwerp heb ik gelezen, maar wat ik mis is of de genoemde winkels in een shoppingmall zijn die per bus bereikbaar zijn. Ik heb wel gelezen dat de Aventura Mall per bus bereikbaar is vanaf Miami Beach. Zijn er in deze Mall scrapwinkels? Hebben jullie andere tips? Ik vind het geen bezwaar om een keer een taxi te nemen, maar dan wel graag naar een gebied waar ik evt meerdere scrapwinkels kan vinden.
Ik ben benieuwd.
Re: scrapwinkels in Miami
Hoi Anke,
Welkom hier.
Scrapbookwinkels zul je niet snel in grote, dure malls als de Aventura Mall tegenkomen. Dat is voor dit soort winkels gewoon niet rendabel.
Om er achter te komen waar dan wel scrapbookwinkels zijn kun je deze link gebruiken. Daar kun j bijv. de zipcode van je hotel invullen, of die van de Aventura Mall (33180). Of probeer Google eens:
:scrapbook store miami
Als je er toch bent, ga dan ook even bij Michael's, Jo Ann's of Walmart langs, daar hebben ze ook heeeeeel scrap-zooi voor weinig $$$$$.
Re: scrapwinkels in Miami
voor de scrap-verslaafden onder ons die voorlopig niet in Florida komen...de Action heeft ook heel veel leuke scrap spulletjes voor erg weining geld.
Misschien een leuk alternatief om de tijd totdat je weer in Florida kan kopen te overbruggen...:p
meisje
Scrapboking: winkels in Florida
Hier een site waar je veel spullen kunt krijgen wat met scrapbooks en Disney te maken heeft.
http://www.mousememories.com/