Ik hoop voor je dat je bagage met je meevliegt ....
US Airways ](*,)
Afdrukvoorbeeld
Ik hoop voor je dat je bagage met je meevliegt ....
US Airways ](*,)
Oei... Al die negatieve reacties...:s
Na dit forum wat doorgelezen te hebben, lees ik gelukkig ook nog positieve reacties over us airways...
We zien wel, hopelijk wordt onze grootste nachtmerrie geen waarheid, nl. dat onze koffers achterblijven of dat we onze aansluiting missen.
Het was de goedkoopste vlucht die we konden vinden, de mevrouw van het reisbureau had goede ervaringen met us airways...
Hallo,
Wij vliegen terug van Miami Int. Airport. Op Schiphol moet je drie uur voor vertrek aanwezig zijn, is dat in Miami ook zo? We moeten van te voren ook onze huur auto weer in leveren bij Budget. We vliegen om 20.45 uur. Als ik rond 18.00 uur op het vliegveld ben, is dat dan tijd genoeg, of moeten we er echt (veel) eerder aanwezig zijn?
Groetjes, Ingrid
misschien heb iets aan deze post?
of via het geweldige overzicht in de FAQ: Florida Airports...
Dat staat gewoon op de site van Miami Airport :-\"
http://img25.imageshack.us/img25/1392/miamiairport.jpg
Wij vliegen deze zomer gewoon rechtstreeks naar Maimi met Martinair, we hebben de tickets op laten graden naar comfortclass en klaar is Kees, het zal iets duurder zijn, what ever. :p
Groet, Arie.
hoi hoi
In september ga ik met vakantie naar panama en costa rica. Als tussenstop heb ik een tussenstop in miami, deze tussenstop is vijf uur. Is het mogelijk om in die vijf uur van het vliegveld te gaan en miami in te gaan? Is miami beach dichtbij het vliegveld en/of wat zijn andere opties om die uren door te komen? Heeft iemand tips en ideeen voor mij.
groetjes Nathalie
Hoi Nathalie,
leuk dat je naar Costa Rica gaat. Miami Beach is redelijk dicht in de buurt.
opties zijn om per taxi er heen te gaan en je wat laten rond rijden.
maar of je dit gaat lukken. lijkt mij persoonlijk een onverstandig idee.
Wel een leuk idee.
Als je land moet je door customs, koffers halen en weer terug op de band leggen. dan heb je een paar uur om de benen te strekken.. om vervolgens weer het vliegtuig in te gaan.
Als je het vliegveld verlaat, houd er rekenig mee dat je weer opnieuw moet gaan inchecken.
Dat kan een tijdje duren als het druk is.
Het is dus een risico.
Hoe groot het risico is weet ik natuurlijk niet.
Ook wij hebben een keertje zo'n situatie mee gemaakt, en wel in boston.
Het werd ons toen afgeraden.
Wellicht dat het jullie wel lukt.
Ga anders wat shoppen, of wat eten in 1 vd restaurantjes op het vliegveld.
succes,
Pascal