Re: Reisschema Ingrid: Orlando - Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ingrid Mooiweer
1. MGM of Universal? Ik weet natuurlijk dat Universal groter/ mooier is, maar wat is nu echt het verschil tussen de parken? Gezien het combi-ticket is MGM véél goedkoper.
2. Seaquarium of Seaworld? Ook hier geldt dat Seaworld natuurlijk groter is. Is Seaworld ook een half pretpark of toch meer een dierentuin?
Hai ingrid,
ik vond MGM, nu hollywood studios erg leuk, kan je helaas niks vertellen over Universal.
Sea word vond ik wel leuk maar groot. het is moeilijk om alles te zien in 1 dag. Je moet echt goed keuzes maken, er zijn erg veel shows, losse verblijven met dieren (niet erg veel) en losse attracties met of zonder dieren.
Is wel erg de moeite waard.
groetjes,
Esther
Re: Reisschema Ingrid: Orlando - Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
esther-disney
Sea word vond ik wel leuk maar groot. het is moeilijk om alles te zien in 1 dag. Je moet echt goed keuzes maken, er zijn erg veel shows, losse verblijven met dieren (niet erg veel) en losse attracties met of zonder dieren.
Is wel erg de moeite waard.
Seaworld heeft het voordeel, dat je net na binnenkomst (aan de linkerkant als ik het nog goed weet) een loket hebt waar je gratis je kaartje kan upgraden voor nog een bezoek (binnen één week) Zoek even in het Seaworld-discussie, daar staat alles vermeld.
Is absoluut de moeite waard, en een tweede bezoek ook. :p
Wij gaan in ieder geval 2 keer. \\:D/
Veel plezier.