Dat wordt inderdaad een geweldige reis! Ik ben zelf de afgelopen 2 jaar in Washington DC geweest, en vond het een geweldig mooie stad! Neem je wandelschoenen mee, want die heb je echt wel nodig daar. In welk deel van de stad ga je verblijven?
Afdrukvoorbeeld
Dat wordt inderdaad een geweldige reis! Ik ben zelf de afgelopen 2 jaar in Washington DC geweest, en vond het een geweldig mooie stad! Neem je wandelschoenen mee, want die heb je echt wel nodig daar. In welk deel van de stad ga je verblijven?
Wij verblijven in het Marriott Key Bridge, Arlington. Voor ons een perfecte ligging. Vanuit het hotel kan je over de Key Bridge naar Georgetown lopen. Eén dag zullen we met de metro Washington gaan bekijken en we willen nog een keer naar Arlington National Cemetery en we gaan een dag naar Baltimore (concert), dus deze keer vonden wij het niet nodig om in het centrum te zitten.
OK, ik zat de eerste keer in het Courtyard aan Clarendon Blvd. Vlakbij dus, ook in Rosslyn. Inderdaad niet ver tot Georgetown. Maar ook niet ver om naar Arlington Cemetary te lopen... kom je ook nog langs het Iwo Jima Memorial en het Dutch Carillon.