Op dit moment loopt er wel een 5 % extra korting (boven de 3% online) voor autohuur van 15 dagen of langer bij usareisen.de
Oops !! Lees net dat ze volgend jaar gaan en niet volgende maand :oops:
Afdrukvoorbeeld
Op dit moment loopt er wel een 5 % extra korting (boven de 3% online) voor autohuur van 15 dagen of langer bij usareisen.de
Oops !! Lees net dat ze volgend jaar gaan en niet volgende maand :oops:
OK, ik zit momenteel in Florida, ook wij zijn aangevlogen op Miami en vliegen terug vanuit Orlando (met een gratis stopover in New York).Citaat:
Een andere veel geboekte klasse is de EQuinox. Deze hebben ze alleen bij USAReisen en alleen bij Alamo. Dit is een Midsize SUV die meestal wordt geupgrade naar een groter model.
Auto gehuurd bij Alamo via usareisen.de.
Equinox besteld, we mochten zelf kiezen (en dat is nieuw voor Alamo in Miami) uit het rijtje mid-suv's, wat bestond uit:
een tiental Toyota Highlander, met en zonder 4 wheel drive,
één chevrolet trailblazer
één jeep (geen wrangler)
en nog een ik dacht Honda.
Wij hebben gekozen voor de Toyota omdat daar een afdekzeil voor de bagage in zat.
Eric
En welke kleur heeft de auto? (bij ons stonden er veel witte auto's. Die nemen we dus echt nooit. Na 1x rijden zit hij al vol vliegjes)
Hoi Njit,
Wij hadden een zwarte zuto en die zat ook vrij snel onder de vliegjes.....:smile::smile::smile:
Gr,
Hans
Neuh.. we hadden een blauwe. Daar viel het iets minder op.
Zo was hij op dag 2:
http://xs318.xs.to/xs318/07335/Huurauto-schoon.jpg
En zo was hij na dag 5:
http://xs318.xs.to/xs318/07335/Huurauto-vies.JPG
En toch heb ik voor een witte auto gekozen.
Ik vind de vliegjes nl veel minder belangrijg dan het feit dat een witte auto een stuk koeler is dan een gekleurde auto, laat staan een zwarte.
Wit reflecteert de zon, en dat scheelt bij wegrijden van de P-plaats flink.
En die vliegjes? Lekker laten zitten, of even door een wasserette rijden.
Eric
ok nou we toch en beetje of topic zin, vraag ik mij nog steeds af hoeveel mensen nou echt een Equinox hebben gekregen ( die geboekt hebben bij usareisen)
Martijn wellicht iets om een poll van te maken.......
Ook wij hebben goede ervaringen met usareisen.
Persoonlijk zou ik ook landen in Miami en terug via Orlando.
Zo kun je beter gebruik maken van je vakantie tijd, en hoef je gen dag te spenderen aan rijden.....\\:D/
Misschien kunnen we dan ook een pool maken van het aantal vliegjes op je auto :-)
trouwens leuke auto Njit, leuk modelletje.