Re: Florida East Coast Railway co
Dit is de yard in Hialeah ( Miami ) 25°50'12.33"N, 80°18'41.87"W ( invoeren in Google Earth )
zelf ben ik hier nog niet geweest , waarschijnlijk ga ik dat binnenkort proberen.
Dit is de yard in Fort Pierce 27°26'25.72"N, 80°19'20.41"W
Vanaf Vero Beach via de US1 naar beneden, in Fort Pierce linksaf Georgia Avenue op rijden.
eigenlijk rijd je dan rechtstreeks de yard op.
zolang je netjes aan de kant blijft en de rails niet oversteekt laten ze je daar rustig foto's maken.
1 stap over de rails en je hebt een probleem.....
hele mooie beelden zijn ook te maken vanaf de brug ( Citrus Av. ) en aan de overkant van de yard.
( na de brug gelijk rechts en dan weer rechts , je staat nu op een doodlopende weg naast het spoor.
strandstoeltje mee en rustig wachten in het gras....
Leuke hobby, moet je lang wachten om die speciale nummers op de foto te krijgen?
Aangezien je nooit weet welke trein op welk tijdstip voorbij komt , heb je enig geduld nodig.
Een containertrein ( zoals hier boven) kan tussen 5 uur en half 7 's middags langs komen.
En dan weet je niet welke locomotieven of er voor staan.
Je moet er dus wel de tijd voor nemen en enig geluk hebben.
Arie
Mooie foto's, en mooie locs ook, maar ik vindt de wagons van de Tri Rail ook wel apart.
Is dit regulier personenvervoer, of iets bijzonders ?
Tri Rail is de commuter train tussen West Palm Beach en Miami met verschillende tussenstops.
Als je de I-95 naar het zuiden neemt loopt het spoor grotendeels naast de weg.
http://www.tri-rail.com/