Wie heeft ervaring met WRC reizen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
sccambuur
Jah klopt, ik had de titel even wat anders moeten noemen. Klinkt misschien wat te negatief, terwijl ze verder prima hun best doen.
Volgens mij kan je de titel dan gewoon zelf even aanpassen. Klik op Bewerken en kind kan de was doen. Dan is dat vast uit de wereld. Toch?
Re: Wie heeft ervaring met WRC reizen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Volgens mij kan je de titel dan gewoon zelf even aanpassen. Klik op Bewerken en kind kan de was doen. Dan is dat vast uit de wereld. Toch?
Klaar!
Het vage is dat ik zojuist post heb gekregen met een nieuwe factuur, en het nieuwe reisschema, en dat is identiek aan het 'foute' reisschema! Dus sorry, maar echt slim zijn ze daar niet bezig blijkbaar. Dus heb ze maar weer gemaild wat hiervan nu de bedoeling is. Want nu kom ik nog steeds 2 nachten tekort. Zal wel worden opgelost allemaal, maar 'zucht' kan er zelf steeds achteraan
Re: Reisorganisatie: WRC Reizen
Ik zou nu inderdaad maar eens een serieus gesprek met ze gaan voeren...
Re: Reisorganisatie: WRC Reizen
Na een hoop gemail en gebel is het eindelijk gelukt om alles nu goed op papier te hebben! Dit keer komt het goed uit met de nachten, en is alles nu precies op elkaar afgestemd, is wel wat duurder geworden, maar ja dat maakt verder niet uit meer.
Gelukkig is het schema nu definitief vastgelegd, en is alles dus toch nog goed gekomen! Maar ben blij dat ik zelf scherp was, anders was het wel een probleem geworden vrees ik!