Reisschema Wimk Miami-Orlando-Rotonda-Miami
Nou we hebben vandaag een beetje zitten te puzzelen en we zijn tot het volgende gekomen.
We hebben Disney's 14 Day Ultimate Ticket en een kaartje voor Discovery Cove inclusief bushgarden Aquatica en Seaworld.
De familie bestaat uit 1 tiener.
2 dertigers, 1 jonge veertiger ( dat ben ik \\:D/ ) en opa en oma van net 60. Het is de bedoeling dat iedereen aan zijn of haar trekken komt.
Dus schiet er maar op zou ik zeggen, het is voor ons allemaal de eerste keer florida. We zijn er van zaterdag 28 Juni t/m zaterdag 18 Juli.
Zat 28/6
Aankomst Miami huurauto ophalen en overnachten in hotel.
Zon 29/6
Reis van Miami naar onze villa in Orlando, we hopen om rond een uur of 2 in Orlando aan te komen en de rest van de dag een beetje bij te komen in de villa.
Maa 30/6
Beetje de buurt verkennen, beetje shoppen en 's middags naar Blizzard Beach.
Din 1/7
Magic Kingdom
Woe 2/7
Animal Kingdom
Don 3/7
EPCOT
Vrij 4/7
4th of July, ik heb geen idee wat er allemaal gaande is in Orlando op deze nationale feestdag, we hebben niks geplanned voor deze dag, we zitten er aan te denken om naar Typhoon Lagoon te gaan als we zin hebben.
Zat 5/7
Hollywood studios
Zon 6/7
Beetje bijkomen en shoppen voor morgen.:razz: ( de rest van de familie voor mij )
Maa 7/7
Mijn verjaardag, we willen nu voor de 2de keer naar EPCOT. hebben jullie nog tips wat je kan doen op je verjaardag??????
Din 8/7
Seaworld
Woe 9/7
Aquatica
Don 10/7
Discovery Cove:smile:
Vrij 11/7
Magic Kingdom voor de 2de keer.
Zat 12/7
Afscheid Orlando en op naar Rotonda.
Zon 13/7
Buurt een beetje verkennen en naar een van de mooie stranden in de buurt van Rotonda.
Maa 14/7
Strand
Din 15/7
Bush Garden
Woe 16/7
Shoppen/Rust
Don 17/7
Everglades?????? ( is dit te doen qua afstand ????? )
Vrij 18/7
Strand, koffers pakken, shoppen.
Zat 19/7
Naar huis
Als er op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
Gr Wim
Re: Reisschema Wimk: Miami-Orlando-Rotonda-Miami
Ziet er goed uit. Zou zelf alleen de dagen naar Disney eventueel afstemmen op de magic hours van Disney. Deze dagen is het namelijk drukker als andere dagen i.v.m. de verlengde openinstijden voor de restorts bezoeker. Heb dit wel in mijn schema verwerk zodat ik op de magic dagen ergens anders zit.
Zie onderstaande topic :
http://www.floridaforum.nl/showthrea...c+hours&page=4
Zie onderstaande link voor de betreffende dagen in July :
http://disneyworld.disney.go.com/wdw...onthlyViewPage
Je kan elke park seleceteren
Grz
Ton.
Re: Reisschema Wimk Miami-Orlando-Rotonda-Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
wimk
4th of July, we zitten er aan te denken om naar Typhoon Lagoon te gaan als we zin hebben.
Reken op zeer grote drukte op deze dag. Wij hebben eens de fout gemaakt om er op Thanksgiving naar toe te gaan. Alle stoelen en bedden (en er zijn er veeeeel) waren bezet, geen plekje in de schaduw meer te vinden. Zeer lange wachttijden bij de attracties, zelfs voor de lazy river was geen tube meer te krijgen. Natuurlijk zal het in ieder park druk zijn op deze dag, maar een zwembad zou ik niet aanraden. Helaas heb ik geen alternatieven voor je, wij komen er zelf niet in juli.......Wat je ook doet, veel plezier op deze nationale feestdag!