Re: Vraag voor reisschema
Wij hebben 19 dagen in Orlando doorgebracht en ongeveer elke dag een park bezocht, tussendoor 1 dag Discovery Cove, 1 nacht Tampa (met Clearwater Beach) en 1 dag St. Augustine.
Wij waren bang dat we moe zouden zijn en dan ook vooral parken moe. Maar dat was helemaal niet zo. We doen het de volgende keer weer. Maar je stelt je er ook op in denk ik en wij zijn graag bezig van 's morgens vroeg tot bedtijd. Ik moet zeggen dat we ook elke dag al rond half 7-7 uur wakker waren en rond 9 uur-half 10 weer in bed lagen. Ieder zijn meug natuurlijk, maar wij hebben elke minuut genoten.
Trouwens, als het je eerste keer is dan zou ik zeker rondreizen om Florida gewoon eens te zien.
In elk geval: een hele fijne vakantie!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
reneefrankrijk
Wij waren bang dat we moe zouden zijn en dan ook vooral parken moe. Maar dat was helemaal niet zo. We doen het de volgende keer weer.
Nu zijn jullie in het relatief koele voorjaar geweest. Dan is de luchtvochtigheidsgraad nog niet zo hoog. Als je in de zomerperiode gaat (juni-september) is die wel hoog, en de temperatuur ook. Die combinatie zorgt ervoor dat je lichaam hard moet werken om de juiste temperatuur te houden, en dat kost energie. Veel energie. En kan dus slopend zijn. Ik vind het daarom aan te raden om ook regelmatig een dag rustig aan te doen, om even bij te tanken.
Eigenlijk komt het dan hier op neer:
18/jul Brussel - Orlando
19/jul Orlando
20/jul Orlando
21/jul Orlando
22/jul Orlando
23/jul Orlando
24/jul Orlando
25/jul Orlando - St Petersburg
26/jul St Petersburg
27/jul St Petersburg - Naples
28/jul Naples
29/jul Naples - Key West
30/jul Key West
31/jul Key West - Miami
1/aug Miami
2/aug Miami - Orlando
3/aug Orlando
4/aug Orlando
5/aug Orlando
6/aug Orlando
7/aug Orlando
8/aug Orlando - Brussel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Valckske
Eigenlijk komt het dan hier op neer:
Je moet het natuurlijk op de eerste plaats zelf ook wat vinden. Mij lijkt dit in ieder geval een heerlijke reis, overal voldoende tijd om lekker te genieten. Ook handig met eventuele 7-daagse tickets voor Seaworld/Aquatica en Universal/Islands of adventure tickets. Disney tickets zijn 14 dagen geldig, dus dat lijkt ook mooi te passen als je de laatste dagen van Orlando 1 met de eerste van Orlando 2 combineert. En ook zo lang voorpret, hoewel....Het is zo 2009;)